abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45361066
Wel zonde van dat oefenpotje, verliezen van je kleine broertje is altijd pijnlijk.

Wel positief wat er gezegd wordt over Donald, eindelijk een talent die fysiek goed gebouwt is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45361598
quote:
'Babel en Leonardo samen in de spits tegen FC Utrecht'
--------------------------------------------------------------------------------
14 januari 2007
Klaas-Jan Huntelaar begint volgende week waarschijnlijk op de bank wanneer Ajax in De Arena aantreedt tegen FC Utrecht. Dat wist Hugo Borst zondagavond te melden in het tv-programma Studio Voetbal. Volgens de journalist is Ajax-trainer Henk ten Cate ontevreden over de 23-jarige spits. Ook over Wesley Sneijder zou de oefenmeester niet te spreken zijn.

Volgens Borst is de kans groot dat Ajax aan het duel tegen Utrecht begint met Leonardo en Ryan Babel als spitsenkoppel. Ruud Gullit meldde echter in De Wedstrijden dat Leonardo door Ajax met name zal worden gebruikt als vleugelaanvaller en niet als centrumspits. Duidelijk is in ieder geval wel dat de situatie voor Markus Rosenberg en Mauro Rosales er niet rooskleuriger op is geworden.
Lijkt me niet dat Huntelaar op de bank gaat.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_45361612
Lijkt me sterk inderdaad.

Ik mag ook hopen dat het niet gaat gebeuren. Gewoon Babel-Hunty-Leo in de aanval proberen. Lijkt me lastig te verdedigen voor Utrecht.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45361635
Denk het wel. Denk dat Leonardo niet in de basis staat volgende week.
pi_45362125
babel links, hunter centrum, leonardo rechts.
Perez op 10 dr achter.
Sneijder op linkshalf, gabri op rechts.
urby links, jaap en grygy centrum, heit rechts.

Gent op de kool.

Heb je een leuk elftal. En weg met die punt naar achter, dat is Ajax-onwaardig.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_45362598
Tis maar goed dat we met de auto gaan, anders was ook ik niet thuis gekomen na Bremen thuis.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 15 januari 2007 @ 01:51:14 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45362669
van mij mag het standaard wel om 18.00 op zondag (zoals eerder bij toppers) of 22.00 zoals in Spanje.
pi_45363386
Huntelaar op de bank .

Babel en Leonardo samen voorin; nee dat gaat werken.
pi_45364037
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:19 schreef Jasza het volgende:
Perez is kaal
Solidair met kankerpatienten?
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45364079
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:06 schreef SoA-Holic het volgende:
babel links, hunter centrum, leonardo rechts.
Perez op 10 dr achter.
Sneijder op linkshalf, gabri op rechts.
urby links, jaap en grygy centrum, heit rechts.

Gent op de kool.

Heb je een leuk elftal. En weg met die punt naar achter, dat is Ajax-onwaardig.
Ik vrees een beetje voor de mogelijkheid dat het middenveld overlopen wordt met deze opstelling.
pi_45365039
Als Huntelaar nu zondebok zou worden zou dat pure kapitaal-vernietiging zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 15 januari 2007 @ 09:48:54 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45365113
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:44 schreef Pritt het volgende:
Als Huntelaar nu zondebok zou worden zou dat pure kapitaal-vernietiging zijn.
Idd, zorg eerst maar eens dat KJH goeie ballen krijgt en misbruik een spits pur sang niet om mee te voetballen..

Lekker inzicht HtC .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45365150
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:

Lekker inzicht HtC .
Hugo Borst beweert het.
Niet piepen voor je geslagen wordt.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45365156
Hugo Borst De man die nog geen scheerapparaat betalen kan
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45365203
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef Panick het volgende:

[..]

Hugo Borst beweert het.
Niet piepen voor je geslagen wordt.
Inderdaad. Borst is er wel voor in om wat rotzooi over Ajax te spuien om onrust te veroorzaken

Gewoon even afwachten. Mocht het zo zijn dat Huntelaar op een zijspoor beland is dat natuurlijk een groot probleem en het manco van ten Cate. Maar voorlopig ga ik daar niet van uit.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_45365213
Ik ben benieuwd hoe mijn vader zal reageren als het echt gebeurd. Die zit nu al de hele dag te kankeren op Ten Cate
Houd van een lijntje.
pi_45365364
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat Huntelaar op de bank gaat.
Zou wel terecht zijn gezien zn vorm....

Wat slecht ajax in Cape Town, maar snel vergeten.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_45365391
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn vader zal reageren als het echt gebeurd. Die zit nu al de hele dag te kankeren op Ten Cate
Huntelaar is geen God toch? Hij speelde belabberd de laatste 2 / 3 wedstrijden. Leo verdient een kans.

Ik voorspel: Leo bakt er niets van KJH komt terug en gaat weer lekker veel scoren. Dus wat maakt dat nu uit?
pi_45365403
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Zou wel terecht zijn gezien zn vorm....

Wat slecht ajax in Cape Town, maar snel vergeten.
Hij scoort er 10.
Je denkt dat Babel of Rosenberg het beter zouden doen?
  maandag 15 januari 2007 @ 10:06:16 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45365415
Is ook zo, die Borst blaat ook maar wat idd. Maar het zou heel vreemd zijn.. .
Get woke, go broke!
pi_45365486
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:05 schreef Panick het volgende:

[..]

Hij scoort er 10.
Je denkt dat Babel of Rosenberg het beter zouden doen?
Die twee niet, maar wie zegt dat Babel / Leo niet zou kunnen gaan lopen in 4-4-2?
Of vind je KJH en de voorhoede van Ajax de laatste weken zo goed? Ik vind dat HTC goede redenen heeft om eens wat anders te proberen.
En wacht nu maar: KJH zal getergd invallen en weer in die ons bekende doelpuntemachine veranderen.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:12:42 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45365526
Het ligt voor een deel aan KJH denk ik, maar als hij totaal geen aanvoer krijgt en zich een slag in de rondte moet werken om maar een bal te krijgen verbaast het mij niets dat hij niet scoort..

Waarom vermoordt Ajax altijd spitsen? Vorig jaar had hij min of meer de vrije rol die hij bij heerenveen ook had en scoorde hij aan de lopende band. Misschien een kleine hint? .
Get woke, go broke!
pi_45365606
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Het ligt voor een deel aan KJH denk ik, maar als hij totaal geen aanvoer krijgt en zich een slag in de rondte moet werken om maar een bal te krijgen verbaast het mij niets dat hij niet scoort..

Waarom vermoordt Ajax altijd spitsen? Vorig jaar had hij min of meer de vrije rol die hij bij heerenveen ook had en scoorde hij aan de lopende band. Misschien een kleine hint? .
Eensch
Maar neemt niet weg dat HTC mag experimenteren, je wilt toch verbeteringen tov afgelopen wedstrijden. Men doet het hier overkomen alsof KJH altijd zeker zou moeten zijn van zn plek. Als hij zo scoort als vorig jaar misschien wel, maar op dit moment...
  maandag 15 januari 2007 @ 10:20:39 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45365698
Tuurlijk KJH is niet heilig hoor. Maar ik vind niet dat het echt aan hem ligt .

Hij werkt namelijk wel heel hard, maar hij wordt gewoon verkeerd gebruikt imho.
Get woke, go broke!
  maandag 15 januari 2007 @ 10:22:33 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45365743
Leonardo is toch een linksbuiten? Waarom dan niet: Leonardo - Babel - De Mul?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')