Lijkt me niet dat Huntelaar op de bank gaat.quote:'Babel en Leonardo samen in de spits tegen FC Utrecht'
--------------------------------------------------------------------------------
14 januari 2007
Klaas-Jan Huntelaar begint volgende week waarschijnlijk op de bank wanneer Ajax in De Arena aantreedt tegen FC Utrecht. Dat wist Hugo Borst zondagavond te melden in het tv-programma Studio Voetbal. Volgens de journalist is Ajax-trainer Henk ten Cate ontevreden over de 23-jarige spits. Ook over Wesley Sneijder zou de oefenmeester niet te spreken zijn.
Volgens Borst is de kans groot dat Ajax aan het duel tegen Utrecht begint met Leonardo en Ryan Babel als spitsenkoppel. Ruud Gullit meldde echter in De Wedstrijden dat Leonardo door Ajax met name zal worden gebruikt als vleugelaanvaller en niet als centrumspits. Duidelijk is in ieder geval wel dat de situatie voor Markus Rosenberg en Mauro Rosales er niet rooskleuriger op is geworden.
Solidair met kankerpatienten?quote:
Ik vrees een beetje voor de mogelijkheid dat het middenveld overlopen wordt met deze opstelling.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:06 schreef SoA-Holic het volgende:
babel links, hunter centrum, leonardo rechts.
Perez op 10 dr achter.
Sneijder op linkshalf, gabri op rechts.
urby links, jaap en grygy centrum, heit rechts.
Gent op de kool.
Heb je een leuk elftal. En weg met die punt naar achter, dat is Ajax-onwaardig.
Idd, zorg eerst maar eens dat KJH goeie ballen krijgt en misbruik een spits pur sang niet om mee te voetballen..quote:Op maandag 15 januari 2007 09:44 schreef Pritt het volgende:
Als Huntelaar nu zondebok zou worden zou dat pure kapitaal-vernietiging zijn.
Hugo Borst beweert het.quote:
Inderdaad. Borst is er wel voor in om wat rotzooi over Ajax te spuien om onrust te veroorzakenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef Panick het volgende:
[..]
Hugo Borst beweert het.
Niet piepen voor je geslagen wordt.
Zou wel terecht zijn gezien zn vorm....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Huntelaar op de bank gaat.
Huntelaar is geen God toch? Hij speelde belabberd de laatste 2 / 3 wedstrijden. Leo verdient een kans.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn vader zal reageren als het echt gebeurd. Die zit nu al de hele dag te kankeren op Ten Cate![]()
Hij scoort er 10.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn gezien zn vorm....Wat slecht ajax in Cape Town, maar snel vergeten.
Die twee niet, maar wie zegt dat Babel / Leo niet zou kunnen gaan lopen in 4-4-2?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij scoort er 10.
Je denkt dat Babel of Rosenberg het beter zouden doen?
Eenschquote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Het ligt voor een deel aan KJH denk ik, maar als hij totaal geen aanvoer krijgt en zich een slag in de rondte moet werken om maar een bal te krijgen verbaast het mij niets dat hij niet scoort..
Waarom vermoordt Ajax altijd spitsen? Vorig jaar had hij min of meer de vrije rol die hij bij heerenveen ook had en scoorde hij aan de lopende band. Misschien een kleine hint?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |