abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47754104
Vandaag bij de pijnpoli geweest in het VU ziekenhuis. Aangezien de pijn nu redelijk onder controle is blijf ik op hetzelfde medicijn regime. Meteen even bij Jos langs geweest, en alvast bloed laten prikken. Als het goed is heeft dr. Van Trotsenburg dan op 10 april de uitslag daarvan binnen. Is wat makkelijker dan 2 weken later bellen of alles van het bloedonderzoek goed was. Alleen de afspraak met de psycholoog is voor de 2e keer verzet Luc Gijs moet opeens lesgeven op 10 april. Maar aangezien ik geen haast heb met die afspraak maakt het mij niet zoveel uit. Hij is nu verschoven naar 29 juni. Ik moet dan ook weer terug naar de pijnpoli, en afspraken combineren is toch wel prettiger.
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:02:29 #252
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47759711
Ja dat zijn van die leuke dingen bij het VU. Had ooit ik een keer een afspraak bij mijn psych en dr. de Ronde... Dr. de Ronde bleek vast te zitten in Boston. Vliegtuig stuk ofzo... Waarom gaan die lui toch altijd onder werktijd naar de USA?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_47763862
Onderdeel van de RLT natuurlijk, puur om ons op de proef te stellen... :p
pi_47766882
Vliegtuigen, brr... ik weet iets te goed hoe die dingen werken, en wat er allemaal mis kan gaan.

Vandaag m'n psych bij Altrecht aan de lijn gehad, en ze stellen zowaar niet voor me door te sturen naar 't VU of een gendertherapeut, maar ze willen eerst 'n 2de intakegesprek doen met een seksuoloog met ervaring op genderidentiteit d'r bij. Precies zoals ik eigenlijk 2 maanden terug aan hun voorstelde... *diepezucht*.

Nouja, ik ben toch wel erg geschrokken van dat ze eerst dachten dat ik schizofreen was (later bleek dat een verkeerde interpretatie van Asperger te zijn; voor de "leek"-psychiater schijnt het heel lastig te zijn 't onderscheid te zien, helemaal bij de rare symptomen waar ik mee kwam), dus al heb ik hier niet veel aan krijg ik evengoed op een briefje mee dat ik niet gek ben (ga ik van uit).
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_47768207
Ik ben geen genderdysfoor of iets in die richting, ik ben een hetero meisje die gelukkig is met haar lichaam (als in, ik zou niet van het andere geslacht willen zijn ). Toch wil ik jullie laten weten dat ik het knap vind hoe jullie met de dingen omgaan en doorzetten, en het ook bespreekbaar maken. Petje af en diep respect voor jullie.
Vivre
pi_47779370
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Meike26 het volgende:
Onderdeel van de RLT natuurlijk, puur om ons op de proef te stellen... :p
Zou ik die nu bijna 9 jaar na de operatie nog niet achter de rug hebben ?
pi_47779481
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Hildy het volgende:
Vliegtuigen, brr... ik weet iets te goed hoe die dingen werken, en wat er allemaal mis kan gaan.
Ooit 1 keer gevlogen in RLT tijd, Londen op en neer, heen kreeg ik nog een upgrade naar de 1e klas ook, was wel leuk...
quote:
Vandaag m'n psych bij Altrecht aan de lijn gehad, en ze stellen zowaar niet voor me door te sturen naar 't VU of een gendertherapeut, maar ze willen eerst 'n 2de intakegesprek doen met een seksuoloog met ervaring op genderidentiteit d'r bij. Precies zoals ik eigenlijk 2 maanden terug aan hun voorstelde... *diepezucht*.
Zo'n gevoel had ik ook toen ik na mijn 3e gesprek vroeg of ik besproken kon worden, want het minimaal aantal gesprekken was 3, en de week daarop was er een bespreking. Mijn volgende afspraak was precies de week na de maandelijkse bespreking, en moest ik dus ruim 3 weken wachten op de uitslag. Later bleek als je getrouwd en kinderen had dat 4 het minimum aantal gesprekken was. Alleen mijn 1e gesprek heeft een uur geduurd, de andere 3 tussen 45 en 20 minuten, maar regels zijn regels...
quote:
Nouja, ik ben toch wel erg geschrokken van dat ze eerst dachten dat ik schizofreen was (later bleek dat een verkeerde interpretatie van Asperger te zijn; voor de "leek"-psychiater schijnt het heel lastig te zijn 't onderscheid te zien, helemaal bij de rare symptomen waar ik mee kwam), dus al heb ik hier niet veel aan krijg ik evengoed op een briefje mee dat ik niet gek ben (ga ik van uit).
Ik heb nu 4 officiële DSMIV diagnoses, nog zonder Asperger erbij, dat vind ik 'gek' genoeg voorlopig. Afgelopen week met mijn psychologe nog over gehad, diagnoses zijn nodig om behandeling mogelijk te maken, maar als je weet dat er bepaalde kenmerken zijn, heb je geen diagnose nodig om daar rekening mee te houden.

Veel succes met je 2 gesprekken met een seksuologe, ik zou vragen of het met Goedele Liekens kan, kun uje nog een beetje lachen ook af en toe.
pi_47779518
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben geen genderdysfoor of iets in die richting, ik ben een hetero meisje die gelukkig is met haar lichaam (als in, ik zou niet van het andere geslacht willen zijn ). Toch wil ik jullie laten weten dat ik het knap vind hoe jullie met de dingen omgaan en doorzetten, en het ook bespreekbaar maken. Petje af en diep respect voor jullie.
Dankjewel. Het leven gaat door. Is heel makkelijk gezegd, maar RLT tijd is heel lastig, en de tijd voor je naar het genderteam toe durft te gaan ook.
Bij mij zijn echter de echte problemen pas een paar jaar na mijn operatie zijn gekomen. RLT etc ging vrijwel vlekkeloos (voor zover dat kan hoor).
pi_47781070
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:33 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Dankjewel. Het leven gaat door. Is heel makkelijk gezegd, maar RLT tijd is heel lastig, en de tijd voor je naar het genderteam toe durft te gaan ook.
Bij mij zijn echter de echte problemen pas een paar jaar na mijn operatie zijn gekomen. RLT etc ging vrijwel vlekkeloos (voor zover dat kan hoor).
Op welke manier ga je de problemen die je nu hebt aanpakken? Ben je dat uberhaupt van plan of ben je van plan om je leven lang niet meer aan te pakken en alleen te klagen over je psychische gezondheid?
pi_47791449
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Op welke manier ga je de problemen die je nu hebt aanpakken? Ben je dat uberhaupt van plan of ben je van plan om je leven lang niet meer aan te pakken en alleen te klagen over je psychische gezondheid?
Het heeft geen zin om te klagen dat het slecht gaat met je psychische gezondheid. Het melden wel, dan weten anderen het. Met klagen maak je jezelf slachtoffer, en daar schiet je niks mee op.
Ik ben 3 jaar bij een riagg bij een spv-er geweest die zei dat ik uitbehandeld cq onbehandelbaar was.
Ik heb nu gelukkig een psychologe gevonden die vindt dat er wel degelijk verbetering mogelijk. Een aantal zaken zullen nooit verdwijnen, heb ik het grootste deel van mijn leven al. Zij heeft een behandelplan van 3-5 jaar. In die tijd kan ik leren (zal het zelf moeten doen) hoe met bepaalde problemen om te gaan. Om bepaalde zaken een plaats te geven, en te laten voor wat het is.
Ik wil mijn problemen aanpakken. Mijn transseksualiteit heeft problemen veroorzaakt, maar ook een hele hoop andere factoren. Onder ander het feit dat ik een infectie bij een borstimplantaat heb gehad, en daardoor nu chronische pijn heb. Ook daar moet je mee leren leven. De pijn is redelijk onder controle met medicatie gelukkig.
Nee, ik wil niet bij de pakken neerzitten, anders zou ik ook niet lid zijn van een cliëntenraad van een grote ggz instelling.
pi_47804792
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:02 schreef Strychnine het volgende:
Dank je.

Ik was nooit mans genoeg om te zeggen dat ik eigenlijk veel liever vrouw was. Nu probeer ik mezelf langzaam over m'n schaamte heen te helpen... je opmerking doet me na m'n jarenlange worsteling echt goed.
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:30 schreef AnnaB het volgende:

Ik heb nu 4 officiële DSMIV diagnoses, nog zonder Asperger erbij, dat vind ik 'gek' genoeg voorlopig. Afgelopen week met mijn psychologe nog over gehad, diagnoses zijn nodig om behandeling mogelijk te maken, maar als je weet dat er bepaalde kenmerken zijn, heb je geen diagnose nodig om daar rekening mee te houden.
Ach, mijn psychiatrisch dossier is ook al een ruime 3cm dik. Daar komt met dit alles ook wel weer een flink stapeltje bij. Ik vind mezelf behoorlijk gestoord, maar ergens vermoed ik dat iemand die dat echt was dat niet zou zeggen.
quote:
Veel succes met je 2 gesprekken met een seksuologe, ik zou vragen of het met Goedele Liekens kan, kun uje nog een beetje lachen ook af en toe.
Was 't maar Goedele, 't is een meneer (al hoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet ).

Alleen, genderdysforie is een identiteitsprobleem (zo ervaar ik het iig., dat 't ook m'n seksualiteit verklaart is diagnostisch alleen maar makkelijker), maar een seksuoloog houdt zich vooral met seksualiteit bezig. Helemaal zuiver voelt dat natuurlijk niet, dus misschien dat ik 'm ga plagen door 't hele onderwerp seksualiteit niet aan te snijden.
quote:

RLT tijd is heel lastig, en de tijd voor je naar het genderteam toe durft te gaan ook.
Ik durf dan ook inderdaad nog niet. Ik zie heel erg op tegen de "hermafrodiete fase", dat de ene een jongetje leest en de andere een meisje.

Nouja, heel gek is dat natuurlijk ook niet. Het is immers pas 8 maanden terug dat ik mezelf echt tegen kwam (tegen m'n moeder: "ze is best aardig") en pas 2 maanden dat 't geruzie in m'n hoofd een beetje tot bedaren is gekomen.

Ik vraag me inmiddels af hoe ik ooit kon volhouden dat ik een jongetje was.
quote:
Zou dat komen omdat je eigenlijk nooit 't hoofdstuk over je transseksualiteit hebt kunnen afsluiten? Misschien eens gaan denken over hoe je dat kunt doen, evt. desnoods door hier niet meer te posten (niet dat ik van je af wil, maar 9 jaar na dato d'r nog steeds mee bezig zijn geeft toch wel aan dat 't nog steeds een punt is, wat 't juist niet meer zou moeten zijn).

Je zei dat je 't ook wel heel vervelend vond om lang te zijn. Als vrouw van 1,86m kom je bijvoorbeeld in aanmerking voor een lidmaatschap van de Klub Lange Mensen. Misschien een ideetje om je daarmee te helpen? Wedden dat je je daar klein voelt

[ Bericht 1% gewijzigd door Hildy op 29-03-2007 21:53:12 ]
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_47839284
foutje
pi_47839406
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef Hildy het volgende:

[..]
De incrowd-afzeik-sfeer op travestie.org is precies de reden dat ik dat forum liever mijd, en met deze paar posts werd ik al bang dat dat zich ook hierheen zou gaan verplaatsen.
Niet om het een of het ander, maar als het echt zo'n incrowd-afzeik-sfeer daar is, dan wou ik er ook niet meerdere keer per week zitten te kijken. Ik zie jou verschillende keren in een week wel bij "Geregistreerde Gebruikers Online" Staan.

Moet je trouwens zelf weten, maar zeg dan ook zulk niet soort dingen. Schijnbaar loer je maar al te graag mee daar
Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Das heel wat anders dan zo'n forum mijden.
pi_47839598
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:55 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Als het echt zo'n incrowd-afzeik-sfeer is, dan wou ik er ook niet meerdere keer per week zitten te kijken. Ik zie jou verschillende keren in een week wel bij "Geregistreerde Gebruikers Online" Staan.
Klopt. Soms vind ik 't namelijk wel interessant. Alleen zodra 't afzeiken begint haak ik af.
quote:
Moet je trouwens zelf weten, maar zeg dan ook zulk niet soort dingen. Schijnbaar loer je maar al te graag mee daar
Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Das heel wat anders dan zo'n forum mijden.
Ik, hypocriet? Absoluut. De wereld draait toch alleen maar om mij?

Nee, maar alle gekheid op een stokje, waarom kan ik niet èn dat forum maar niks vinden èn d'r zo nu en dan eens rondkijken of de mensen die wel lief tegen elkaar doen nog iets gezegd hebben?
pi_47840258
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef Hildy het volgende:

[..]

Dank je.

Ik was nooit mans genoeg om te zeggen dat ik eigenlijk veel liever vrouw was. Nu probeer ik mezelf langzaam over m'n schaamte heen te helpen... je opmerking doet me na m'n jarenlange worsteling echt goed.
Hoi Hildy,
Ik heb (gelukkig) nooit in die positie gestaan dat ik het zou moeten zeggen/toegeven. Maar god, ik kan me die worsteling ontzettend goed voorstellen. Nogmaals, dat meen ik echt, je mag zijn wie je bent, en mensen die het daar niet mee eens zijn moeten maar lekker in hun eigen beperkte kleine wereldje blijven zitten. Ik vind het een prachtig iets dat jij en alle anderen nu ook werkelijk de kans krijgen om te zijn wie je écht bent. Je zal altijd mensen tegen komen die je afvallen, maar dat is dan hun probleem. Zij kennen de echte jij niet, en gaan op basis van kortzichtige, middeleeuwse ideeen haast iemand afkraken.
Gelukkig is er steeds minder een taboe over. Maar het zou mooi zijn als het hele taboe weg is. Dat zou een hele hoop makkelijker maken.
En dit klinkt gelijk zo als een peptalk van een buitenstaander die het gevecht niet kent. Maar ik meen wel wat ik zeg. Keep up the good work Hildy!
quote:

[..]

Maar je moet toch de RLT doen, voordat je de operatie krijgt? Is het dan niet meestal zo dat men tijdens die RLT al problemen zou ondervinden?
Of stel ik nu rare/te nieuwsgierige vragen?
Vivre
pi_47843767
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef Hildy het volgende:

Nee, maar alle gekheid op een stokje, waarom kan ik niet èn dat forum maar niks vinden èn d'r zo nu en dan eens rondkijken of de mensen die wel lief tegen elkaar doen nog iets gezegd hebben?
Nee ok dat begrijp ik, maar je schreef, dat soort forums mijd ik liever.
Mijd je liever als het gaat om er iets te posten bedoelde je dus maar niet om te lezen

[ Bericht 7% gewijzigd door patricia27 op 30-03-2007 22:23:11 ]
pi_47854664
Niet dat ik travestie.org mijd, en zelfs post ik er nog wel eens wat, maar eerlijk is eerlijk, de sfeer is er voor mij ver te zoeken. M'n vertrouwde forumgenoten op autoweek.nl zijn een stuk liever tegen elkaar. Misschien ook omdat het afzeiken heel sociaal via p-m's gaat en er niemand wat van merkt :p
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:40:41 #268
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47855078
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:11 schreef Meike26 het volgende:
Niet dat ik travestie.org mijd, en zelfs post ik er nog wel eens wat, maar eerlijk is eerlijk, de sfeer is er voor mij ver te zoeken. M'n vertrouwde forumgenoten op autoweek.nl zijn een stuk liever tegen elkaar. Misschien ook omdat het afzeiken heel sociaal via p-m's gaat en er niemand wat van merkt :p
Idem voor de diverse BMW-fora...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_47858411
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:11 schreef Meike26 het volgende:
Nee ok, maar op dat soort sites zit je ook niet als transen en aanverwanten bij elkaar (wat ik trouwens dan nog steeds geen reden vindt om elkaar af te zeiken, maar goed). Dat is al een groot verschil. En ik ga er ook niet vanuit dat je daar bekend gaat maken dat je TS bent.

Overigens vindt ik het nog wel meevallen op travestie.org nu de laatste tijd. Volgens mij is dat gewoon bij tijden dat dat gebeurd. Ik vind ook gewoon dat die moderators sneller moet ingrijpen daar als die dingen gebeuren.

En volgens mij ligt het er ook maar net aan hoe de samenstelling van het forum qua deelneemsters op dat moment is. Jij hebt er toch een paar jaar gezeten Chantal? Toen vond je het dacht ik toch ook wel leuk daar.

Maar zoals ook al gezegd is hier hebben de meesten naarmate ze verder in het proces zitten ook niet veel behoefte meer om op zulk soort site's te zitten.
pi_47858592
Ik heb er inderdaad steeds minder behoefte aan om op dat soort fora te komen, zoals in dit topic gaat het er lekker luchtig aan toe, op een cat-fight hier-en-na na dan

Op Autoweek heb ik bijvoorbeeld wel uitgelegd waarom mijn nickname gewijzigd werd in Meike, dat zal best wel raar overkomen anders op de medeforummers als ze een forummer van naam zien veranderen in een forumster... dus ja, het is wel bekend bij de meesten, maar het is zeker geen uithangbord meer.

En bij hockey is er ook ngo geen woord gevallen of gesproken ove rmij... m.a.w. gaat wel goed zo.... en dat wil ik ook houden
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:49:33 #271
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47860597
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:21 schreef patricia27 het volgende:

En volgens mij ligt het er ook maar net aan hoe de samenstelling van het forum qua deelneemsters op dat moment is. Jij hebt er toch een paar jaar gezeten Chantal? Toen vond je het dacht ik toch ook wel leuk daar
Mwha... Steeds meer kom je er achter dat er een hoop eigenwijze "kerels" (excuses) zitten. Dat gekibbel overal en nergens om. Het staat me steeds meer tegen...

Ik heb ook met steeds minder TS'en contact. Één of twee of dit moment en dat vind ik prima. Voor de rest leef ik naar mijn operatie toe en probeer mijn leven steeds meer en meer inhoud te geven met andere dingen. Nu nog een leuke vent...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:50:23 #272
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47860615
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Meike26 het volgende:

En bij hockey is er ook ngo geen woord gevallen of gesproken ove rmij... m.a.w. gaat wel goed zo.... en dat wil ik ook houden
Gelijk heb je...

Misschien moeten we maar weer eens gaan karten met de meiden...
chantalcoolsma.nl
pi_47860692
Leuk idee !! Alleen geen idee wanneer dat zou moeten worden..

En Maarssen De Fabrique heb ik onderhand nu wel gezien..

Okee wie hebben we nu?

Chicane Channie
Monza Meike
(?) Damon Hildy
(?) Petrol Patries

:p
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:55:57 #274
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47860737
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:53 schreef Meike26 het volgende:

Tja wanneer... Ik kom weleens langs die baan in Delft (Bleekemolen Race Planet). Die lijkt me ook wel kicken...

Mja het ontbreekt me aan tijd voorlopig... Misschien ergens na de zomer...

http://www.raceplanet.nl/indoor_karten_delft.php
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:57:25 #275
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47860772
quote:

Okee wie hebben we nu?

Chicane Channie
Monza Meike
(?) Damon Hildy
(?) Petrol Patries

Anna Bandenstapel...
chantalcoolsma.nl
pi_47861277
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:50 schreef ChantalC het volgende:

Misschien moeten we maar weer eens gaan karten met de meiden...
Grappenmaker. M'n rijervaring bestaat uit een ANWB intest en veelsteveel rondjes Burnout.

Dat kan nooit goed gaan
quote:
Okee wie hebben we nu?

Chicane Channie
Monza Meike
(?) Damon Hildy
(?) Petrol Patries

Oh, racetermen. Wel leuk gevonden
pi_47876504
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Anna Bandenstapel...
En Wolfje Slakkenspoor ofzo zeker?
pi_47906456
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef Strychnine het volgende:
Maar je moet toch de RLT doen, voordat je de operatie krijgt? Is het dan niet meestal zo dat men tijdens die RLT al problemen zou ondervinden?
Of stel ik nu rare/te nieuwsgierige vragen?
Ik heb tijdens de RLT ook problemen gehad, maar toen raar genoeg zonder problemen kunnen werken, en zelfs werk gevonden. Na mijn operatie ging dat opeens een stuk moeilijker vreemd genoeg. En bij mijn werkgever die ik gevonden had ben ik er uit gegooid omdat ik door mijn problemen (chronische pijn en psychische problemen) te vaak ziek was.
pi_47907060
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Anna Bandenstapel...
En Jos afgelopen woensdag maar netjes mevrouw Burger tegen me zeggen......
pi_47907827
Jos zegt meestal gewoon mevrouw ploeg tegen me.. of Tantetje !!
pi_47915211
Ja, soms noemt ie me ook bij mijn voornaam. Alleen de 2e keer dat ik bij het gender-team kwam zal ik nooit vergeten "Ha, daar hebben we onze televisie ster". Ik werd daar niet echt rustiger van (1e gesprek met psychologe).
  maandag 2 april 2007 @ 09:59:03 #282
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47916823
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:32 schreef Meike26 het volgende:
Jos zegt meestal gewoon mevrouw ploeg tegen me.. of Tantetje !!
"Mevrouw Coolsma" en je ziet hem denken "heb je haar ook weer!"
chantalcoolsma.nl
pi_47918251
Mevrouw (mijn achternaam) of meisje. De laatste keren steeds het eerste; ik word oud...
pi_47918951
Och, dat meisje, wat kan ik voor je doen zegt ie tegen mij ook weleens, ben toch wel 46.
Ik ben net gebeld door het OLVG, eerst opnameplanster, daarna door dr. Karim. Hij wil graag samen met dr. Hage de operatie bij mij doen. Ik hoop vandaag nog antwoord te krijgen wanneer het dan wordt. Over 2 weken heb ik in ieder geval een afspraak met dr. Karim. In principe blijft 2 mei staan, en dan kan ik zelf beslissen al ie een datum heeft waarop ze beiden kunnen (en ok hebben) of ik het wil uitstellen tot dan. Wordt vervolgd.....
Het voordeel van met dr. Hage is dat ik weet dat ik DE specialist van Nederland gewoon er bij heb. Ook al heeft ie weinig van dit soort operaties gedaan de laatste jaren, hij heeft wel de kennis.
  maandag 2 april 2007 @ 12:14:16 #285
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47921012
Mooi! Dr. Karim is weer begonnen... Volgens dr Kanhai zal hij nog niet op volle sterkte kunnen werken. Mja ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. Hopelijk ergens in juli ofzo...
chantalcoolsma.nl
pi_47921401
Ik heb in ieder geval op 14 april een afspraak met dr. Karim, maar ik hoop eigenlijk wel voor die tijd te weten wat de alternatieve datum is voor operatie met hem en dr. Hage samen. En ja, hij is inderdaad weer begonnen. Want ik werd gebeld door de opnameplanster, en daar sprak ik mijn ongerustheid uit over uitstellen van de operatie, en geen 15 minuten later belde dr. Karim. En hij wist ook al dat dr. Hage 2 mei niet kan. En in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis is de langste wachttijd voor plastische chirurgie 4-6 weken. Dus ja, nu maar afwachten wat het wordt, zal wel geschoven moeten worden van beide kanten denk ik.
pi_47940993
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:59 schreef ChantalC het volgende:

[..]

"Mevrouw Coolsma" en je ziet hem denken "heb je haar ook weer!"
Dat is bij mij niet veel anders.. Komt misschien ook wel dat ik elk VU-bezoek combineer met een (mid)dagje uit in amsterdam.. Kom telkens wel blij dat kamertje binnenstormen.
pi_47988667
Ik moet 16 april afwachten wat dr. Karim te melden heeft. Ik ben dan al bijna een week zonder hormonen. Ik ben bang dat ie mij de operatie op 2 mei uit mijn hoofd wil praten, maar ik wil niet weer 3-4 maanden wachten voor er ook maar iets ondernomen wordt. Dr. Karim wist dit eerder, en had al eerder kunnen regelen dat er iets met dr. Hage werd afgesproken. Volgens de opnameplanster duurt het toch altijd wel enkele maanden als er een operatie gepland moet worden met dr. Hage erbij.
Ik wacht wel af. Misschien is het wel iets wat ie makkelijk kan oplossen samen met dr. Kanhai op 2 mei.
  woensdag 4 april 2007 @ 11:29:10 #289
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47998013
Ik had vannacht een vreemde droom. In mijn droom kreeg ik inzage in mijn dossier bij het OLVG. Eerst blaadje in mijn dossier stond overduidelijk bovenaan: "vermoed. op. datum: 01-06-07"

Wishfull thinking maybe...
chantalcoolsma.nl
pi_48012221
Je weet het maar nooit......
  donderdag 5 april 2007 @ 12:44:53 #291
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_48038630
heheh eindelijk na 4 maanden wachten, wachten nog meer wachten en veel meer wachten op het ambtelijke apparaat, kreeg ik vandaag een telefoontje, mijn geboorteakte is aangepaste en kan maandag mijn ID gaan aanvragen
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_48045874
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:44 schreef danielluh het volgende:
heheh eindelijk na 4 maanden wachten, wachten nog meer wachten en veel meer wachten op het ambtelijke apparaat, kreeg ik vandaag een telefoontje, mijn geboorteakte is aangepaste en kan maandag mijn ID gaan aanvragen
Gefeliciteerd, een van de weinige keren dat je met plezier het geld uitgeeft voor een nieuw identiteitsbewijs en/of paspoort.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:45:47 #293
57690 danielluh
pi_48051725
yeps indeed )

duurde 4 lange maanden, en eindelijk kan ik gaan solliciteren als ik de nieuwe papieren heb
pi_48053144
Anoniem solliciteren is ook helemaal in he
pi_48054388
Felicidingest.

Ik vraag me zowiezo af hoe je dat doet, solliciteren met een transseksuele achtergrond. Ik heb toch wel een aantal interessante dingen in m'n vakgebied gedaan, die erg leuk op m'n CV staan. Maarja, onder m'n jongensnaam...

Success iig.
pi_48054703
Vorig jaar heb ik er geen problemen mee gehad in iedergeval.Sterker nog. 2 sollicitaties gingen verbluffend goed en heb ik zelf achteraf bedanktvoor de eer en blijk ik zeker tot na de SRS nog aan bij het koeriersbedrijf waar ik werk.
pi_48068438
Ik moet zeggen dat het solliciteren tijdens mijn RLT beter ging dan na mijn operatie, terwijl ik er gedurende mijn RLT langer niet gewerkt had voor ik ging solliciteren. Doordat ik mijn geslacht in GBA (gemeentelijke bevolkings administratie) veranderd wilde zien voor ik op 1-3 bij mijn nieuwe baas ging werken, ben ik zelfs per 1-4 bij een nieuwe baas gaan werken, de gemeente waar ik woonde. Na een aantal jaren is dat helaas misgegaan oa door chronische pijn bij mij, niet accepteren van een aantal medewerkers en cheffin. Alleen valt dat moeilijk te bewijzen. Maar na mijn operatie was ik opeens bijna nergens meer welkom voor gesprek, of werden er allerlei absurde eisen gesteld, zoals tegen minimum loon werken en dat soort zaken.
pi_48073786
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Ik heb tijdens de RLT ook problemen gehad, maar toen raar genoeg zonder problemen kunnen werken, en zelfs werk gevonden. Na mijn operatie ging dat opeens een stuk moeilijker vreemd genoeg. En bij mijn werkgever die ik gevonden had ben ik er uit gegooid omdat ik door mijn problemen (chronische pijn en psychische problemen) te vaak ziek was.
Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat dat het nog eens extra bemoeilijkt.

En Danielle, gefeliciteerd
Vivre
pi_48137957
@Danielle, wat heeft die hele ID-rompslomp je in totaal gekost kwa tijd?

In July verwacht ik het eerste gesprek met Karim en ergens in oktober van Jos de papieren om ID te gaan wijzigen. Ik heb in Utrecht al een goed advocaten-kantoor gevonden en hoop dus dat ik het meeste gedaan kan krijgen voor de operatie.
  maandag 9 april 2007 @ 12:15:09 #300
57690 danielluh
pi_48141331
mij hebben ze nog nooit om de diploma's gevraagt bij soliciteren

in december alles anagevraagt dus rondt de 4-5 maanden en heel wat centjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')