abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46934857
quote:
Op maandag 5 maart 2007 06:46 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Wel apart dat Peggy (heb persoonlijk met haar te maken gehad ivm begeleiding van onze oudste zoon tijdens mijn geslachtsverandering) commentaar geeft op transgender. Niet dat ze er niet veel van af weet, absoluut niet. Maar in Utrecht behandelt ze alleen adolescenten.
Ik zie haar naam anders onder genoeg wetenschappelijke artikelen over 't trans-fenomeen staan. Dus ze zal zich er heus wel in verdiept hebben.
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:21 schreef Meike26 het volgende:
Nu loop ik zelf dus ook nog met een psychisch dingetje dat ik ook nog moet verwerken en m'n mams kwam met het idee om naar een praatgroep te gaan. Daarbij heb ik dan weer het zelfde gevoel/idee bij als bij de T&T avonden... los van de maatschapij... niets voor mij.
Gewoon over problemen praten kan vaak enorm helpen. Zo probeer ik door hier zo nu en dan wat te posten m'n genderproblematiek een plekje in m'n leven te geven.

Kon ik d'r maar IRL echt over praten. Met mensen die ik al een tijdje ken lukt dat op zich wel, maar bij een psych (-oloog of -iater) sla ik helemaal dicht en ga ik me automatisch anders voordoen dan ik me werkelijk voel. Zo van "kijk maar, niks aan de hand hoor". Dat is niet iets van de laatste tijd, dat doe ik al jaren zo.

Ergens heb ik haast psychische begeleiding nodig om naar een psych te stappen.
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef AnnaB het volgende:
Achteraf scheen het voor een redelijk aantal mensen helemaal geen verrassing te zijn toen ik ze vertelde dat ik van geslacht ging veranderen uiterlijk.
Ik vermoed ook dat ze bij m'n vorige werk "iets" door hebben gehad. Een collega daar had een transseksuele achtergrond, en ja, die weet natuurlijk precies waar ze op moet letten. En dan zie je een jongen die toch wel depressief is, als automatisch contact zoekt met de vrouwen (en zich daarmee lijkt te identificeren) en wel heel erg androgyn over komt. Ik kreeg toen ik daar weg ging ook wat opmerkingen waarvan ik later zoiets had van "hmm, zou die iets opgevallen zijn?". En dat was nog midden in de ontkenningsfase.

Bij m'n huidige werk doe ik een stuk minder moeite 't allemaal te verbergen, in de hoop dat als ik m'n "coming out" daar heb 't allemaal niet zo als een verrassing komt.
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46936894
Dat zeg ik dus ook van Peggy Cohen-Kettenis, dat ze er genoeg van af weet (of dat -kettenis er nog bij hoort weet ik niet, misschien is ze ondertussen gescheiden)
pi_46950001
Oeps, verkeerd gelezen. Ik moet niet posten met slaaptekort.
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46965243
quote:
Gewoon over problemen praten kan vaak enorm helpen. Zo probeer ik door hier zo nu en dan wat te posten m'n genderproblematiek een plekje in m'n leven te geven.
Daarom heb ik van m'n psych het volgende aangenomen: Een buddy.Ik moet zelf ook nog maar kijken hoe het gaat, maar zover ik weet zijn het studenten in amsterdam die wat tijd voer hebben en bekend zijn met ons fenomeen. Met zo'n buddy kan ik dan smiddags eens wat gaan doen, informeel vrij-uit praten zonder muren om ons heen en lekker relaxed. Koppie thee erbij of een warme choco... Ik kijk er wel naar uit, want kamertjes/zaaltjes en andere opgekropte buurthuis perikelen wil ik toch het liefst vermijden.
pi_46965651
Petra Klene heeft (eenmalig, te weinig belangstelling) een soort real-life training gegeven van 10 bijeenkomsten. Dit begon z'n beetje toen ik met hormonen begon, maar aangezien ik toen al een half jaar als vrouw leefde, was het wel welkom. Best wel wat van opgestoken. Een buddy had mij ook wel wat geleken.
pi_46972729
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 08:03 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Daarom heb ik van m'n psych het volgende aangenomen: Een buddy.Ik moet zelf ook nog maar kijken hoe het gaat, maar zover ik weet zijn het studenten in amsterdam die wat tijd voer hebben en bekend zijn met ons fenomeen.
Dat ken ik wel uit de Asperger-kringen inderdaad. Op zich lijkt 't me ook wel wat, ik heb er alleen zo'n "aapjes-kijken" gevoel bij.

Om met 't dichtslaan bij de psych om te gaan ga ik trouwens gewoon e.e.a. op papier zetten. Moet ik vrijdag a.s. alleen nog maar de moed opwekken dat dan aan de psych van Altrecht te geven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hildy op 06-03-2007 13:42:43 ]
pi_46982578
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef Hildy het volgende:

[..]

Dat ken ik wel uit de Asperger-kringen inderdaad. Op zich lijkt 't me ook wel wat, ik heb er alleen zo'n "aapjes-kijken" gevoel bij.

Om met 't dichtslaan bij de psych om te gaan ga ik trouwens gewoon e.e.a. op papier zetten. Moet ik vrijdag a.s. alleen nog maar de moed opwekken dat dan aan de psych van Altrecht te geven.
Niemand die ziet of merkt dat het een buddy is volgens mij. En veel succes vrijdag bij je psych. Mijn oudste zoon (23) hoopt binnenkort te verhuizen naar Utrecht (studeert en werkt daar) en zal waarschijnlijk hulp gaan krijgen van Atrecht (of niet, er werd gepraat over een PGB). Hij heeft sinds ruim een jaar officieel de diagnose Asperger.
pi_46984045
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:45 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Niemand die ziet of merkt dat het een buddy is volgens mij.
Nee, meer door de buddy zelf. "Mijn transseksuele vriendin", dat idee. Maar misschien dat ik ook gewoon te negatief denk hoor. Ik heb nog steeds wel moeite mensen te vertrouwen.
quote:
Mijn oudste zoon (23) hoopt binnenkort te verhuizen naar Utrecht (studeert en werkt daar) en zal waarschijnlijk hulp gaan krijgen van Atrecht (of niet, er werd gepraat over een PGB). Hij heeft sinds ruim een jaar officieel de diagnose Asperger.
Dan heeft hij 't wel zwaar te pakken. Ik woon al een half jaartje op mezelf, en los van dat de afwas zich nog wel eens opstapelt gaat dat best aardig. Er is bij mij ook nooit gerept over PGBs of wat dan ook. Ik heb alleen een tijd terug een paar jaar aan de clonidine (bloeddrukverlager waar je rustiger van zou worden) gezeten. Daar sliep ik alleen beter van, het deed me verder eigenlijk niks.

Dat Asperger veel erger kan dan 't bij mij is snapte ik ook pas toen een arts me een keertje vroeg of ik aan de anti-psychotica zat (gelukkig niet). Die schijnen bij de zwaardere aspies in lage doses te worden voorgeschreven. Dat wist ik voorheen niet eens.
pi_46993616
Hij gebruikt wel anti-depressiva, en dat schijnt wel wat te helpen. Hij heeft er wel wat meer moeite mee, hoort niet in de zwaarste categorie maar ook niet de lichtste (helaas). Ik heb me er vroeger doorheen geslagen, maar toen was nergens iets van bekend en had je weinig keus, proberen zoveel mogelijk een beetje gewoon te doen....
Ik ben anti-depressiemiddelen resistent. En daar is onderzoek naar mogelijk, maar dat schijnt weer niet nodig te zijn vind de huisarts. Gek wordt ik er van, oh nee, dat ben ik al.

Je buddy zou ook het beste zijn als dat of een lotgenoot is (die liefst zo min mogelijk opvalt) of iemand die het in zijn omgeving heeft meegemaakt. Zorgt toch voor een stuk extra begrip bij problemen, en geeft meer ondersteuning ook natuurlijk.

Voorlopig leef ik eerst naar 2 mei naar mijn operatie, als de verhuizing eerst eens goed wil lukken, niks dan pech met onze nieuwe woning, verkeerde keuken, kortsluiting in stopcontacten, en nu weer een lekkende verwarmingsbuis door de afwerkvloer.
pi_47004883
Dan heb je inderdaad wel een maandag ochtend huis Anna.. Totaal niet iets waar je blij van word, eerder hopeloos ongelukkig als je niet lekker in je huis kan wonen.

[quote]Op dinsdag 6 maart 2007 18:27 schreef Hildy het volgende:

[..]

Nee, meer door de buddy zelf. "Mijn transseksuele vriendin", dat idee. Maar misschien dat ik ook gewoon te negatief denk hoor. Ik heb nog steeds wel moeite mensen te vertrouwen.
[..]

Daar zal ik niet veel moeite mee hebben. Ik loop zonder schroom of schaamte over straat en wanneer mijn buddie straks zal zeggen: Mijn transseksuele vriendin... Tja.. eeh ik ben juist op dit Buddie project terecht gekomen doordat de mensen die hieraan meewerken al bekend zijn met het traject en andere verhalen van lotjes. Daarom lijkt het me juist ook wel veilig en inderdaad, niemand hoeft het te zin want voor omstander sis het gewoon het plaatje dat 2 jonge mensen (vrienden/innen van elkaar) met elkaar aan het kleppen zijn. Niemand die naar je omkijkt en de "buddy" zal thuis ook wel respectvol met jouw informatie mee omgaan. Ik ben in iedergeval heel benieuwd hoe het straks gaat lopen.
pi_47042759
Ik heb ook vanaf het begin zonder schaamte over straat gelopen. En ben maar 1 keer echt nageroepen, en dat was de dag na de televisie uitzending. Wel eens een keer aangesproken en dat het gevraagd werd. Ik denk dat ik op bepaalde momenten best wel ben opgevallen door kledingkeuze ofzo. Misschien nagekeken, maar ik kijk eigenlijk nooit achterom. Weleens gehad dat een allochtoon jongetje in de supermarkt zei, dat is toch een meneer. Maar ook dat is al heel lang geleden. Mijn uiterlijk is niet super vrouwelijk. Maar ik ben groot en fors, ook alls ik afval nog. En ik zal het er toch mee moeten doen.
Voor mezelf voel ik me 100% vrouw, en dat gevoel zorgt naar mijn idee er ook voor dat ik makkelijker als vrouw overkom. In het gewone dagelijks gebeuren wordt ik misschien 2 of 3x per jaar als man aangesproken, bv in winter ofzo. Misschien ook wel omdat mensen toch nog wel een beetje respect hebben, en het wel zien, maar dat maakt mij niet zoveel uit, zolang ze mij maar in mijn waarde laten en als vrouw aanspreken.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:16:06 #162
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47117693
22 maart a.s. mag ik bij dr Kanhai komen voor een informatieve bijeenkomst en een persoonlijk gesprek. Ben benieuwd of er al een inschatting gemaakt kan worden voor de SRS...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_47123334
Ik zal ze allebei wel zien op 2 mei, alhoewel, zonder bril zie ik niet veel, en ik slaap toch heel snel als ik eenmaal op de ok tafel lig.
pi_47124852
@AnnaB: Het zal een wat eenzijdig gesprek worden dan

Ik ben gisteren zowaar niet eens dichtgeslagen bij de psych van Altrecht, geheel tegen alle verwachtingen in. De psychologe in kwestie had zich zelfs al een beetje ingelezen in het onderwerp. Ze kunnen er daar verder weinig mee (al hoewel me aangeraden werd om nog even te wachten met 't doorstappen naar een gendertherapeut), maar misschien dat ze me wel praktische ondersteuning kunnen geven met m'n Asperger, voorzover nodig. Iets wat ik eigenlijk los van een socialevaardigheids-training nooit heb gehad.

Ondertussen vallen voor mij ook steeds meer m'n gevoelens op hun plek. Dus ik kom er wel
pi_47174926
Gaat de goede kant op Hildy, het zal niet makkelijk zijn, maar letten we maar zeggen dat het begin er is in ieder geval.
pi_47205519
Go on Hildy !!

Zelf ook een leuk nieuwtje.. vrijdag avond een training meegedaan bij SV Kampong: Trimhockey. Aanmeldings formulier moet alleen nog even uitgeprint worden, maar vanaf aankomende vrijdag dus al als offcieel lid van de Utrechtse hockeyclub.

n ja, ik ben best wel blij
pi_47206813
Dit vind ik heel erg interessant om te lezen! TVP dus
pi_47351710
Even een kickje.

Wat doet Patricia trouwens op homoseks sites?

http://www.gay.eu/patricia28trans
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:41:17 #169
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47355968
En jij dan? Waarom begin je hierover? Beetje dubbele opmerking...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_47365120
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:41 schreef ChantalC het volgende:
En jij dan? Waarom begin je hierover? Beetje dubbele opmerking...
Wat en ik dan? Neen, ik loop niet op gay sites.

En het was gewoon een vraag hoor.
pi_47370371
Tsjah, dat moet zij weten, toch? Homomannen begrijpen er vaak net zo min wat van als heteromannen ("jij wilt wat met je prachtige mooie piemeltje doen?!"), dus ik denk niet dat ze d'r erg ver mee komt. Maar 't uitleggen is natuurlijk altijd 't proberen waard.

Overigens is gay.eu nou niet bepaald een "homoseks site". Dan zou je er geen serieuze artikelen over transseksualiteit kunnen vinden. Bij "homoseks site" denk ik meer aan iets als cu2night (weet niet of die nog bestaat).

[ Bericht 1% gewijzigd door Hildy op 17-03-2007 16:31:48 (... en nog een edit :)) ]
pi_47375224
Nouja, ik begrijp het zelf ook niet hoor. Hoe moet je nou uitleggen wat je voelt, dat je lichaam niet klopt met je geest, je gevoel. Ik kan dat ook niet begrijpen, en toch is het er wel geweest dat gevoel.
pi_47380095
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef AnnaB het volgende:
Nouja, ik begrijp het zelf ook niet hoor. Hoe moet je nou uitleggen wat je voelt, dat je lichaam niet klopt met je geest, je gevoel. Ik kan dat ook niet begrijpen, en toch is het er wel geweest dat gevoel.
Dan is dat 't toch? Dat je lichaam niet lijkt te kloppen met je geest, en dat je ergens precies lijkt te weten hoe 't dan wel hoort.

Wat ik begrijp van m'n eigen leeswerk is dat iedereen in z'n hersenen een beeld heeft van zijn/haar lichaam. Dat wordt ergens voor de geboorte vastgelegd, waarschijnlijk onder de invloed van hormonen. Als een lichaamsdeel er niet op staat wordt dat als vreemd ervaren, en weet de persoon in kwestie haast instinctief wat daar dan wel hoort (gekke anecdote misschien: mijn testikels voelden altijd alsof ze in m'n onderbuik zaten, in plaats van bungelend onderaan; toevallig precies waar bij bio-vrouwen de eierstokken zitten kwam ik later achter).
pi_47380547
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:31 schreef Doagere het volgende:
Even een kickje.

Wat doet Patricia trouwens op homoseks sites?

http://www.gay.eu/patricia28trans
Dat is wel een homosite, maar daar komen homo's, lesbisch, bi's en hetero's. Mensen van allerlei plumage dus.
En wat dacht je nou, dat ik het erg zou vinden als mensen hier weten dat ik daar een profiel heb.
Maakt me verder toch geen reet uit.

Wat deed jou "heus echt eerlijkwaar hoor 100% hetero" vriendje dan op site's als travestie.org?

[ Bericht 6% gewijzigd door patricia27 op 17-03-2007 21:26:38 ]
pi_47381395
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef Hildy het volgende:
Tsjah, dat moet zij weten, toch? Homomannen begrijpen er vaak net zo min wat van als heteromannen ("jij wilt wat met je prachtige mooie piemeltje doen?!"), dus ik denk niet dat ze d'r erg ver mee komt. Maar 't uitleggen is natuurlijk altijd 't proberen waard.

Overigens is gay.eu nou niet bepaald een "homoseks site". Dan zou je er geen serieuze artikelen over transseksualiteit kunnen vinden. Bij "homoseks site" denk ik meer aan iets als cu2night (weet niet of die nog bestaat).
Er zitten ook zat bi-mannen daar. Het zijn niet allemaal homo's. En daarnaast heb ik profielen op allerlei andere site's. Ook gewoon site's voor hetero's.

En daarbij het kan me weinig schelen, maar wat heeft een ander er eigenlijk mee te maken waar ik wel of niet kom. Ik zie de meerwaarde er niet zo van in om dat hier te plaatsen. Maar ik weet wie het deed en wat er achter steekt. Zegt me genoeg dus. Vraag me wel af trouwens wat ze er zelf deed. Ze komt er zelf dus ook. Zo'n profiel vindt je echt niet bij toeval buiten zo'n site.

[ Bericht 7% gewijzigd door patricia27 op 18-03-2007 12:04:46 ]
pi_47381753
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Er zitten ook zat bi-mannen daar. Het zijn niet allemaal homo's.
En dan nog. Als jij daar een profiel wilt hebben, prima meid. Al wil je je daar voordoen als 42-jarige homo met een harige bierpens, kan mij 't schelen.

Waar ik wel een beetje moe van word is wat ik al langer op travestie.org zie en nu zich hiermee naar dit forum zie verplaatsen: mensen die elkaar lopen af te zeiken. Ik begrijp heus wel waar 't vandaan komt hoor, iedereen wil "de enige ware" zijn. Nou en? Denk je dat de rest van de wereld dat ziet? De rest van de wereld denkt "oh, omgebouwd wijf" (excusez le mot). Hoe "echt" of niet je ook bent.

Dit laatste geld uiteraard voor beiden. Dat jullie karakters botsen moge duidelijk zijn, ga dan niet de sfeer zitten verzieken.
pi_47382382
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:44 schreef Hildy het volgende:

[..]

En dan nog. Als jij daar een profiel wilt hebben, prima meid. Al wil je je daar voordoen als 42-jarige homo met een harige bierpens, kan mij 't schelen.

Waar ik wel een beetje moe van word is wat ik al langer op travestie.org zie en nu zich hiermee naar dit forum zie verplaatsen: mensen die elkaar lopen af te zeiken. Ik begrijp heus wel waar 't vandaan komt hoor, iedereen wil "de enige ware" zijn. Nou en? Denk je dat de rest van de wereld dat ziet? De rest van de wereld denkt "oh, omgebouwd wijf" (excusez le mot). Hoe "echt" of niet je ook bent.

Dit laatste geld uiteraard voor beiden. Dat jullie karakters botsen moge duidelijk zijn, ga dan niet de sfeer zitten verzieken.
Wie loopt wie hier nou af te zeiken dan?

Ik veroorzaak en verplaats geen problemen op en van travestie.org. hierheen Het enigste waar ik een gruwelijke hekel aan heb is transen die andere transjes afkraken en zichzelf veren in de kont steken (vaak om hun eigen grote onzekerheid te verdoezelen). Zo ben ik dus niet. En daar kom ik tegen in verweer ja.

Ik weet dondersgoed hoor hoe onzeker Fleurtje IRL is. Ken zat meiden IRL die ook met haar omgingen (nu dus niet meer, want die kwamen er ook vlot achter hoe ze werkelijk is). Ze moet eens ophouden met die arrogante houding naar andere transjes toe. Ze is niks meer dan andere transjes.

Op een dag breekt dat gedrag haar vanzelf wel op.

En wel toevallig dan. Dan botst haar karakter met heel veel mensen. Die heeft al heel veel aanvaringen gehad op travestie.org. Zoals ik al zei, ze moet eens ophouden op internet, waar dan ook, om andere transjes constant af te lopen kraken. Blijkbaar is ze dat gedrag nodig om d'r zelf zekerder te kunnen voelen (maar ze heeft niet door dat ze het tegenovergestelde bereikt).

En hier laat ik het ook bij.

En ik hoef niet echt te zijn en ik hoef niet de enige ware te zijn. Dus ik snap hoe je d'r bij komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door patricia27 op 17-03-2007 22:16:59 ]
pi_47382685
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef patricia27 het volgende:
Wie loopt wie hier nou af te zeiken dan?

Ik veroorzaak en verplaats geen problemen op en van travestie.org. hierheen Het enigste waar ik een gruwelijke hekel aan heb is transen die andere transjes afkraken en zichzelf veren in de kont steken (vaak om hun eigen grote onzekerheid te verdoezelen). Zo ben ik dus niet. En daar kom ik tegen in verweer ja. En ik heb ook een hekel aan transjes die andere transjes afkraken om hun eigen onzekerheid te verdoezelen.
Sorry, dan interpreteerde ik jouw opmerking over haar vriendje verkeerd.
quote:
Ik weet dondersgoed hoor hoe onzeker Fleurtje is hoor. Ken zat meiden IRL die ook met haar omgingen (nu dus niet meer, want die kwamen er ook vlot achter hoe ze werkelijk is). Ze moet eens ophouden met die arrogante houding naar andere transjes toe. Ze is niks meer dan andere transjes.
Ik weet ook niet wat d'r speelt, en ik wil eigenlijk ook niet weten wat d'r speelt. Ik heb meer dan genoeg aan m'n eigen problemen op 't moment eigenlijk, en ik kom hier vooral om een beetje steun bij anderen te zoeken.

De incrowd-afzeik-sfeer op travestie.org is precies de reden dat ik dat forum liever mijd, en met deze paar posts werd ik al bang dat dat zich ook hierheen zou gaan verplaatsen.
pi_47382769
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef Hildy het volgende:

Ik heb meer dan genoeg aan m'n eigen problemen op 't moment eigenlijk, en ik kom hier vooral om een beetje steun bij anderen te zoeken.
Logisch lijkt me, zoeken we allemaal toch wel.
pi_47382843
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef Hildy het volgende:
De incrowd-afzeik-sfeer op travestie.org is precies de reden dat ik dat forum liever mijd, en met deze paar posts werd ik al bang dat dat zich ook hierheen zou gaan verplaatsen.
Dat is daar zeker niet altijd zo. Je brengt het nu zo, dat het daar constant een incrowd-afzeik-sfeer is. Op zich valt het best nog wel mee. Kijk, als je daar 1 keer in de zoveel tijd een keer komt en het komt dan net toevallig voor, dan heb je geen goede indruk vindt ik. Ik vindt dat daar nog wel meevallen eerlijkgezegd.
pi_47383016
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Dat is daar zeker niet altijd zo. Je brengt het nu zo, dat het daar constant een incrowd-afzeik-sfeer is. Op zich valt het best nog wel mee. Kijk, als je daar 1 keer in de zoveel tijd een keer komt en het komt dan net toevallig voor, dan heb je geen goede indruk vindt ik. Ik vindt dat daar nog wel meevallen eerlijkgezegd.
Misschien dat dat in de besloten subfora daar anders is hoor (daar mag ik niet in, met goede reden ongetwijfeld), maar 't valt me op dat 't in de rest van 't forum daar bij elk onderwerp toch al heel snel gaat over een klein groepje vaste bezoeksters. De eerste keer was dat wel grappig, de tweede keer saai, en de 3x keer ronduit irritant.

En toen knapte ik toch een beetje af...
pi_47390757
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Ik weet dondersgoed hoor hoe onzeker Fleurtje IRL is. Ken zat meiden IRL die ook met haar omgingen (nu dus niet meer, want die kwamen er ook vlot achter hoe ze werkelijk is). Ze moet eens ophouden met die arrogante houding naar andere transjes toe. Ze is niks meer dan andere transjes.

Op een dag breekt dat gedrag haar vanzelf wel op.
Ik heb helemaal geen probs met Kim Ze is net zo'n blije als ik en je hebt het over arrogante houding. Ze is heel erg ijdel (veel meer dan ik) en maakt een aantal foto's per dag. So what. Ik heb nog nooit een vervelend woord gehoord van haar over anderen... Ik kan het in iedergeval wel goed met haar vinden... alleen... waarom moet ze nou helemaal in Duitsland wonen...
pi_47391217
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef AnnaB het volgende:

[..]

In Groningen zou ik mij ook niet graag laten opereren, in het verleden was het 4 operaties per jaar zo'n beetje, erg weinig ervaring en continuïteit dus.
Ik heb deze week gevraagd in het UMCG. Robinson doet er ook 10 per jaar.
pi_47391465
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef patricia27 het volgende:

[..]
Vraag me wel af trouwens wat ze er zelf deed. Ze komt er zelf dus ook. Zo'n profiel vindt je echt niet bij toeval buiten zo'n site.
Ik zocht op 'Androcur' bij google.nl. in jouw profiel stond dus het woordje Androcur.
Maargoed, ik kop niet op gehy sites.

Hoe kom je erbij dat ik IRL onzeker ben? Je hebt mij nog nooit gezien, beetje moeilijk oordelen dan.

Lekker constructief bezig..
pi_47391634
quote:
Op zondag 18 maart 2007 10:42 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ik zocht op 'Androcur' bij google.nl. in jouw profiel stond dus het woordje Androcur.
Maargoed, ik kop niet op gehy sites.

Hoe kom je erbij dat ik IRL onzeker ben? Je hebt mij nog nooit gezien, beetje moeilijk oordelen dan.

Lekker constructief bezig..
Ga weg, weet wel van andere transjes die jou kende dat je hele dagen boven op je kamertje achter je computertje zit.
hahahahaha, dan kan je ook makkelijk zeggen "IK LEEF NU FULLTIME EEN JAAR ALS MEISJE EN BEN GEEN PROBLEMEN TEGENGEKOMEN". Makkelijk praten he als je altijd binnen zit en bijna niet buiten komt door je grote onzekerheid.

Heb dat van meerdere transjes gehoord die jou IRL kende en die gaan echt niet zitten liegen daarover hoor.

Vandaar dat je ook zeeen van tijd hebt om profielen op te zitten zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door patricia27 op 18-03-2007 11:05:44 ]
pi_47391780
quote:
Op zondag 18 maart 2007 10:42 schreef Doagere het volgende:

[..]
Dat weet ik van andere transjes die jou wel IRL kennen (of liever gezegd kende).
En die gaan d'r echt niet om zitten te liegen hoor. Tel daarbij het arrogante gedrag van jou naar andere transjes op en het beeld klopt dan wel aardig met wat ze zeggen. Andere transjes constant afkraken om je eigen onzekerheid te verdoezelen.

En aangezien ik wel heb gezien alleen al op internet hoe jouw gedrag is, twijfel ik er geen moment aan dat je IRL precies zo bent, zoals die andere transjes beweren.

[ Bericht 6% gewijzigd door patricia27 op 18-03-2007 11:09:44 ]
pi_47392215
Get a life Patricia.. jij doet ook niets anders... Jij valt de anderen persoonlijk aan op een forum.. bij naam en vooral het woordje "JIJ" komt er lekker veel aan te pas. Ik weet niet of je "Killing in the Name of" van Rage againt the machine kent (een klein stukje lyric):

Some of those that work forces,
are the saints that burn crosses

Als jij zegt dat Doagre dit doet, en je haar daarvan beschuldigd, waarom doe je het dan 3 keer zo hard terug...?

Mijn mening ? :p Draadje sluiten en lekker overnieuw beginnen...
pi_47392568
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef Meike26 het volgende:
Get a life Patricia.. jij doet ook niets anders... Jij valt de anderen persoonlijk aan op een forum.. bij naam en vooral het woordje "JIJ" komt er lekker veel aan te pas. Ik weet niet of je "Killing in the Name of" van Rage againt the machine kent (een klein stukje lyric):

Some of those that work forces,
are the saints that burn crosses

Als jij zegt dat Doagre dit doet, en je haar daarvan beschuldigd, waarom doe je het dan 3 keer zo hard terug...?

Ik val hier niemand aan. Ja de mensen die mij aanvallen of raar tegen mij doen. Ik zie niet in wat daar mis mee is. En ik heb wel een leven. En dat is zeker niet dag en nacht achter m'n computertje zitten zoals Fleurtje doet en dan ook nog claimen al een jaar fulltime succesvol als meisje te leven hahaha hoe grappig.

Wat had het voor meerwaarde om dat profiel van mij hier te plaatsen? Slaat toch nergens op, of wel dan?
Dat was niet "gewoon" als serieuze vraag bedoeld.

Dus wat zeur je nou, zij begint er toch mee om dat hier te plaatsen (wat overigens nergens op slaat)
Misschien dat je daar nog iets zinnigs over te melden hebt...
Waar ik op internet profielen heb, is helemaal niet van belang hier.
De bedoeling daarvan was ook alleen maar om te schoppen! Ik ben niet achterlijk hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door patricia27 op 18-03-2007 12:01:37 ]
pi_47393218
quote:
Op zondag 18 maart 2007 10:55 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Ga weg, weet wel van andere transjes die jou kende dat je hele dagen boven op je kamertje achter je computertje zit.
hahahahaha, dan kan je ook makkelijk zeggen "IK LEEF NU FULLTIME EEN JAAR ALS MEISJE EN BEN GEEN PROBLEMEN TEGENGEKOMEN". Makkelijk praten he als je altijd binnen zit en bijna niet buiten komt door je grote onzekerheid.

Heb dat van meerdere transjes gehoord die jou IRL kende en die gaan echt niet zitten liegen daarover hoor.

Vandaar dat je ook zeeen van tijd hebt om profielen op te zitten zoeken.
IRL ken ik 2 ts'en.

Ik weet niet waar je het over hebt, ik zit niet de hele dag achter de computer.

Ik ken niet zoveel transjes IRL, dus waar haal je die onzin vandaan? Het is hilarisch hoor, maar er zit alleen niets van waarheid in.
pi_47393247
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:43 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Ik val hier niemand aan.
pi_47393250
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:08 schreef Doagere het volgende:

[..]

IRL ken ik 2 ts'en.

Ik weet niet waar je het over hebt, ik zit niet de hele dag achter de computer.

Ik ken niet zoveel transjes IRL, dus waar haal je die onzin vandaan?
ja ja, nou ik weet wel beter. Droom maar lekker verder over het feit dat je al een jaar lang succesvol fulltime als meisje leeft. Achter de geraniums ja
pi_47393277
Het feit is gewoon dat het nergens op sloeg van jou om dat profiel hier te plaatsen. Is totaal niet relevant voor hier. Dus wie begon hier nou.
pi_47393299
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:09 schreef patricia27 het volgende:

[..]

ja ja, nou ik weet wel beter. Droom maar lekker verder over het feit dat je al een jaar lang succesvol fulltime als meisje leeft. Achter de geraniums ja
Jij bent echt kansloos.

Ik ga hier ook niet meer reageren, begint in dit draadje heel erg te lijken als op ieder ander draadje op travestie.org.
pi_47393316
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:11 schreef patricia27 het volgende:
Het feit is gewoon dat het nergens op sloeg van jou om dat profiel hier te plaatsen. Is totaal niet relevant voor hier. Dus wie begon hier nou.
Dat profiel = waar, het bestaat, er kan gelezen worden ect.

Dat ik meer dan 2 ts'en IRL ken is niet waar.

Snap je het verschil?
  zondag 18 maart 2007 @ 12:18:26 #195
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47393437
Zozo, wat een bitchfight. Die hormonen doen hun werk zo te zien.
Ik ga naar huis.
pi_47393451
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:13 schreef Doagere het volgende:

[..]

Dat profiel = waar, het bestaat, er kan gelezen worden ect.
Wat wil dat zeggen dan, dat jij het dan hier maar moet plaatsen?

Dat zal best, maar nou weet ik nog steeds niet de reden waarom je dat nou hier plaatst. Het heeft totaal geen meerwaarde, was geen serieuze vraag en was alleen maar bedoeld om te schoppen.

[ Bericht 4% gewijzigd door patricia27 op 18-03-2007 12:25:32 ]
pi_47393726
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef Meike26 het volgende:
Get a life Patricia.. jij doet ook niets anders... Jij valt de anderen persoonlijk aan op een forum.. bij naam en vooral het woordje "JIJ" komt er lekker veel aan te pas.
Ik ga geen kant kiezen, maar dat valt me inderdaad ook wel heel erg op.
quote:
Helemaal mee eens.
pi_47393783
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:30 schreef Hildy het volgende:

[..]

Ik ga geen kant kiezen, maar dat valt me inderdaad ook wel heel erg op.
[..]
Wat zeur je nou, zij begint er toch mee. Om dingen van mij hier te plaatsen. Sloeg toch nergens op wel dan. Heb je daar misschien ook nog wat zinnigs over te melden...
Dat viel je zeker niet op
pi_47393835
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:32 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Wat zeur je nou, zij begint er toch mee.
Maar jij gaat er mee door.
quote:
Om dingen van mij hier te plaatsen. Sloeg toch nergens op wel dan. Heb je daar misschien ook nog wat zinnigs over te melden...
Nou, het lijkt wel alsof je je er voor schaamt. Zo heftig als je hierop reageert.

Maar wat mij betreft is deze discussie afgelopen. Als je hiermee verder wilt gaan kan je op travestie.org een groot Fleur vs. Patricia bitchfight-topic openen, dan weet ik welke ik moet mijden.
pi_47393885
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:34 schreef Hildy het volgende:

[..]

Maar jij gaat er mee door.
[..]

Nou, het lijkt wel alsof je je er voor schaamt. Zo heftig als je hierop reageert.
Nee, maar leg mij eens uit wat het voor meerwaarde heeft om dat hier te plaatsen.
En nee, ik schaam me daar niet voor. Maar zie de reden niet in waarvoor ze dat hier moest plaatsen. Was alleen maar bedoeld om te schoppen. Hier lees je vast toch weer overheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')