Tja, carnaval is voorbij he......quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef danielluh het volgende:
kanhai en karim in olvg
bouman en niessen in het VU
hoi kom ff snel voorbij flitsen en kijken hoe het met jullie gaat
Dilateren is een weinig spannende ervaring hoor. Het doet seksueel niets.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet natuurlijk nog niet wat me te wachten staat, maar voor m'n idee ben ik straks zo botertje geil, dat ik na de operatie het niet kan bevatten om een dag dileren over te slaan![]()
Hier kan ik me volledig bij aansluiten. Alhoewel als je na enige weken met je clitje gaat spelen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:43 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Dilateren is een weinig spannende ervaring hoor. Het doet seksueel niets.
Ik kan me niet voorstellen dat spoelen en dilateren bij andere chirurgen niet nodig is, heb ook vanuit Amerika en Engeland indertijd niet anders gelezen en gehoord (veel contacten gehad indertijd via Compuserve).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:21 schreef patricia27 het volgende:
En naar ik begrepen hebt van andere transjes die daar ook zijn geholpen is spoelen ook niet nodig.
In het VU moet dat de eerste tijd toch frequent?
Dat soort voorlichting krijg je wel als er een chirurg bij de Virgingroep op bezoek komt en uitleg geeft. Geeft ze zelf die uitleg ook persoonlijk ?Duur en onnodig consult, als je het wil weten, is er genoeg info op internet te vinden, operatie is voor minimaal 90% standaard werk. Per chirurg kunnen er verschillen zijn, ook door verschil van inzicht EN ervaring, en durven te leren van anderen !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:13 schreef patricia27 het volgende:
Probeer maar eens zulk soort duidelijke uitleg te krijgen van Nederlandse chirurgen. Die krijg je niet.
Niet kijken trouwens voor de mensen die niet tegen bloederig kunnen:
Zijn 3 bladzijden.
http://www.transsexuell.de/med-opkrege.shtml
Nee doet ze niet. Ben ook welgeteld maar 20 minuten binnen geweest tijdens de 1e afspraak. Ze zei ik neem aan dat je die website wel gezien hebt. Ze heeft het nog een beetje uitgelegd. Ze vertelde alleen wat het grootste risico is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Dat soort voorlichting krijg je wel als er een chirurg bij de Virgingroep op bezoek komt en uitleg geeft. Geeft ze zelf die uitleg ook persoonlijk ?Duur en onnodig consult, als je het wil weten, is er genoeg info op internet te vinden, operatie is voor minimaal 90% standaard werk. Per chirurg kunnen er verschillen zijn, ook door verschil van inzicht EN ervaring, en durven te leren van anderen !
Als dat niet het gevoel geeft wat ik er van verwacht had, is dat niets eens zo erg. Eventjes laten rusten, helen en dan, met hopelijk de zelfde zeggenschap als bij Anna, na 5 a 6 weekjes de eerste voorzichtige poging. Tuurlijk sex is niet het belangrijkste, maar ik zou straks zo blij zijn met het gecorrigeerde, dat ik het niet kan laten om het z.s.m. te proberen en uit te vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:43 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Dilateren is een weinig spannende ervaring hoor. Het doet seksueel niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |