abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 20:20:11 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45353949
qltel en ik willen gaan samenwonen. Niet in Roosendaal waar hij woont, niet in Haarlem waar ik met onze zoon Christan woon, nee, dan maar gelijk heel ergens anders. In Duitsland, net over de grens in de buurt van Nijmegen. Dit omdat mijn werkgever ook vestigingen heeft in Nijmegen, Duiven en Arnhem, en ik dus in de gelegenheid ben om daar een baan te zoeken. qltel gaat sowieso een andere baan zoeken, hij werkt in de automatisering en dat zal vermoedelijk best lukken. Sowieso (jaja, mijn Duits is puik ) kunnen we het wel een poosje uitzingen zonder dat hij meteen een baan vindt. Dat geeft hem de gelegenheid om ons toekomstige huis op te knappen waar nodig.

Wat zoeken we eigenlijk?

- een vrijstaand huis
- liefst een behoorlijke tuin met voldoende speelruimte voor zoonlief
- voldoende bergruimte voor qltels aanzienlijke platen- en cd-collectie en onze omvangrijke verzameling boeken, in DLD vind je veel onderkelderde huizen, dat biedt mogelijkheden
- bij voorkeur een eetkeuken
- minimaal één logeerkamer

Uiteraard hebben we ons licht opgestoken hier op Fok! Wonen in Duitsland en op internet. Dit weekend hebben we drie potentiële huizen bekeken, waarvan er eentje meteen al afviel.

Huis nummer 1 is een voormalige boerderij:
quote:
Hier zie je de korte poot van de L-vormige woonkamer ('t staat vrij vol maar dat is pakweg 4x4m). Dan hier de lange poot, lijkt ook wat klein maar de kerstboom (eigen teelt) kwam dus bijna tot het plafond (op 4.60m hoogte), deze poot is ongeveer 5x7m.

De grote slaapkamer is ongeveer 5x4. De badkamer, achteraan links in de hoek is een inloopdouche.

Hier de kleine slaapkamer beneden. De verwarmingsinstallatie in de kelder (oliestook). Bergruimte genoeg in de kelder (als al die troep eruit is tenminste ).

De keuken. Daar past gewoon een complete huiskamer in (32m2)

Naast de keuken is een gang met een voorraadkamer, een ruimte met aansluitingen voor wasmachine en droger (ter grootte van een kleine slaapkamer) plus een tweede toilet met wastafel en douche (handig voor als je vuil uit de tuin komt).

Daar weer naast is de doorgang naar de schuur. Er zijn twee van deze ruimtes (met nog de koeiengang in de vloer zichtbaar). Plus nog een bovenverdieping in twee delen.

Dan buiten een stukje land Een stukje met dennen en coniferen waar je 's winters je eigen kerstboom kunt plukken. En een tuin met een terras.
Alles is recentelijk vernieuwd. We hoeven er niks aan te doen in principe. Je zou er zo in kunnen trekken.

Huis nummer 2 ligt in een stadje:
quote:
Je komt binnen in een enorme hal, rechts is een studeerkamertje. Links een slaapkamer. Naast de studeerkamer een toilet (met genoeg ruimte voor een eventuele douche). Daarachter de eetkeuken met grote houtkachel die doorloopt naar boven. Dan is er beneden nog een zitkamer met openslaande deuren naar de tuin.

Die kamer is niet zo groot. De tuin wel En de garage is ook flink. Zit nog een vliering boven.

De kelder dan, met allereerst een washok. Plus een vertrekje waar je gerust je woonkamer van kunt maken Waar Frank staat is een doorgang naar de verwarmingsruimte plus een ruimte waar de olietanks staan.

Verder is in de kelder nog een sauna en de bijbehorende douche met stralen van alle kanten. Voor de sauna hangt een ding met warmtelampen

Christan in de badkamer (zonder douche, dat is eigenlijk het enige minpuntje aan dit prachtige huis). Van twee slaapkamers is er eentje gemaakt, met een studeerhoekje. Hier zou misschien een stukje afgehaald kunnen worden om de badkamer uit te breiden met een douche.

Dan is er boven nog een ietwat overdreven grote woonkamer met hier rechts weer de houtkachel. Kwartslag naar links in de woonkamer. En doordraaiend naar de andere kant, dit is dus allemaal één ruimte.

Op de ruime overloop is nog een vlizotrap naar de zolder boven het hele huis.
Huis nummer 1 heeft als voordelen:
- de prachtige ligging, je hebt er naar alle kanten vrij uitzicht en er wordt niet gebouwd in de onmiddellijke omgeving (zijn en blijven akkers)
- we zouden er zo in kunnen trekken, aan het huis hoeft niets gedaan te worden om het leefbaarder te maken (al zouden we wel een paar dingen willen veranderen op termijn)
- de tuin en de 12.500m2 grond die erbij horen
- de gigantische schuur waar we een fotostudio (we fotograferen allebei fanatiek) en een ruimte voor qltels muziek kunnen maken

Nadelen:
- geen voorzieningen op loopafstand
- geen school in de onmiddellijke nabijheid, we zouden Christan de eerste jaren dus zeker moeten brengen en halen
- we weten nog niet zeker of er ADSL is (toch een behoorlijk belangrijke voorziening voor ons)

Huis nummer 2 heeft als voordelen:
- de ligging in het stadje met alle voorzieningen op loopafstand
- er is een tweetalige school met de hele dag onderwijs, de kinderen krijgen huiswerkbegeleiding, kunnen er sporten en bijvoorbeeld schaken, toneelspelen of handarbeidlessen krijgen, om 16 uur als ze uit school komen zijn ze ook echt vrij
- het is een mooi, degelijk gebouwd huis met een grote tuin

Nadelen:
- we zouden hier moeten verbouwen omdat er geen douche in de badkamer is en je voor een douche naar de kelder moet
- er is een vrij kleine woonkamer beneden
- de indeling boven is op zijn zachtst gezegd onvoordelig

Probleem bij huis 1 is tevens, dat er zaterdag iemand voor de tweede keer kwam kijken. Als die besluit een bod te doen moeten we afwachten wat die onderhandelingen doen.

Op zich zijn deze beide huizen zeker een optie voor ons. Wat niet wegneemt dat we onze ogen en oren openhouden voor andere huizen uiteraard. Het is nu even afwachten tot we van de makelaar horen wat die andere mensen doen.

Voorlopig nog vooral een woon- en geen klustopic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 21:26:34 #2
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45357054
en om er maar gelijk een vraag aan vast te hangen. iemand enig idee hoe je makkelijk na kunt zoeken of adsl mogelijk is in Duitsland? Dat gaat normaal op telefoonnummer, maar dat hebben we nu juist niet.
pi_45357286
Wauw Rewimo en Qltel, dat is een grote, spannende stap! Hartstikke leuk ook

Naar welke regio in dtslnd willen jullie?

Wat een grote tuinen daar zeg, heerlijk!!!! Wat vindt Christan ervan? (Niet zo zeer van de tuin maar ik bedoel van de verhuisplannen naar Duitsland )
#geen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 21:37:55 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45357343
We zoeken in de buurt van Kleef

En Christan is inmiddels enthousiast geworden, nu hij zaterdag mee is wezen kijken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45357376
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:26 schreef qltel het volgende:
en om er maar gelijk een vraag aan vast te hangen. iemand enig idee hoe je makkelijk na kunt zoeken of adsl mogelijk is in Duitsland?
misschien gewoon even aan de makelaar vragen waarbij de huizen te koop staan?

jammer dat er geen plaatje van de buitenkant van het huis bijstaat.verder succes met het vinden van een geschikt huis.
wij hebben ook nog heel even overwogen om naar duitsland te gaan, omdat we er een paar hele gave en heeeeeeeeeeeeeel goedkope huizen hebben zien staan.
we hebben dit uiteindelijk nietgedaan omdat ze toch duits praten.
maar we hebben het serieus overwogen, nu scheelde het ook dat de meeste huizen die ik op het oog had of bij maastricht of bij groningen lagen, en dat was ook een beetje uit de richting.
nu zijn we in belgie gaan wonen, en we hebben het reuze naar ons zin.

hier was ik helemaal verliefd op voor 160.000euro met een bewoonbaar oppervlak van ruim 400m2
in de buurt van maastricht en van binnen ook helemaal mooi afgewerkt.



en dit leek me ook wel een uitdaging voor 250.000eurie



hahaha toch nog even zwijmelen, kon het niet laten.
pi_45358323
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:37 schreef Rewimo het volgende:
We zoeken in de buurt van Kleef

En Christan is inmiddels enthousiast geworden, nu hij zaterdag mee is wezen kijken
Ah vlakbij Nijmegen (even gegoogled)
#geen
pi_45358359
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:51 schreef truttebosje het volgende:
wij hebben ook nog heel even overwogen om naar duitsland te gaan,

we hebben dit uiteindelijk nietgedaan omdat ze toch duits praten.


Leuk dat jullie een eigen topic hebben geopend, Rewimo en qltel. De eerste foto's zijn veelbelovend. In mijn ogen heeft huis #2 de meeste voordelen.

Zijn julllie een beetje klussers trouwens? Dat lijkt me in beide huizen wel noodzakelijk namelijk.

Ik blijf jullie zoektocht in ieder geval volgen!
Eeuwig vijfentwintig
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 22:50:20 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45358499
qltel zegt van wel In huis 1 hoeft overigens niet ingrijpend verbouwd te worden. We kunnen daar op ons gemak klussen, met name de tuin, een dakkapel (maar dat laten we dan waarschijnlijk wel doen) en de schuur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45358644
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:50 schreef Rewimo het volgende:
qltel zegt van wel In huis 1 hoeft overigens niet ingrijpend verbouwd te worden. We kunnen daar op ons gemak klussen, met name de tuin, een dakkapel (maar dat laten we dan waarschijnlijk wel doen) en de schuur.
Tijdens het klussen leer je elkaar straks wel gelijk goed kennen . Echt, daar kan geen vakantie tegenop!

Met klussen bedoel ik ook al een muurtje stuccen, vloer leggen, schrootjes eruit, etc. Zo op de foto's afgaand moet er in huis 1 namelijk ook nog wel het een en ander gebeuren, toch?

Is huis 1 wel in de buurt van het stadje van huis 2? Want de mogelijkheden voor Christan daar lijken me ook wel heel prettig (Ganztagschule, sport, activiteiten, etc.)
Eeuwig vijfentwintig
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 23:02:22 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45358916
Ja, huis 1 is redelijk in de buurt van huis 2. Maar vanuit huis 1 kan hij eventueel ook in NL naar school.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 23:04:30 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45358996
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef Reese het volgende:
Met klussen bedoel ik ook al een muurtje stuccen, vloer leggen, schrootjes eruit, etc. Zo op de foto's afgaand moet er in huis 1 namelijk ook nog wel het een en ander gebeuren, toch?
Nou, in huis 1 hoeft aan het huis op zich niet echt veel gedaan te worden. Wel in de schuur, om daar een studio te maken bijvoorbeeld. Maar het huis zelf is in prima staat. Okee, als het leeg is zijn er vast dingen die gedaan moeten worden, al is het maar muren witten en zo. Geen schrootjes Wel de greepjes van de keuken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45359012
*meelurkpost*
Saartje
pi_45359218
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Rewimo het volgende:

Wel de greepjes van de keuken
En het werkblad. Gelijk een dubbele spoelbak erin. Plafond eruit.

Okay, ik houd al op
Eeuwig vijfentwintig
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 23:11:54 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45359251
Welnee, dat mag allemaal blijven. Alleen die greepjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 23:27:48 #15
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45359710
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:10 schreef Reese het volgende:

[..]

En het werkblad. Gelijk een dubbele spoelbak erin. Plafond eruit.

Okay, ik houd al op
Prima plafond en spoelbak..

Ik geef toe, de lamp en de gordijnen zijn niet mijn smaak.. (hier stond eerst een : en een r.. ) . Maar vanzelfsprekend nemen we die niet over, dat scheelt ons weer het weggooien ervan..
  maandag 15 januari 2007 @ 07:05:38 #16
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_45363716
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
*meelurkpost*
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_45364315
Stoer Rewimo en qtel

Keuken 1 ziet er voor Duitse begrippen erg goed uit. Laten ze hem ook staan? Ik geloof dat het in Duitsland gebruikelijk is dat men de keuken meeneemt.

Wat betreft het ADSL, mij oma heeft sinds kort (ze woont ook in Duitsland) via Deutsche Telecom een internet aansluiting (gaat via de telefoon). Volgens mij is het ook ADSL. En behoorlijk snel. Het duurde wel even voor het geïnstalleerd was. Ik dacht dat het zo'n ¤ 50 per maand was.

Wat ik me nog afvraag. Hebben jullie al gekeken wat voor gevolgen de verhuizing heeft voor jullie Ziektekostenverzekering. Mijn oma ontvangt AOW en een pensioentje uit NL, maar moest zich verplicht verzekeren bij een Krankenkasse. Ze is nog nooit zo slecht geholpen. En het systeem is daar zwaar bureaucratisch. Het kan zijn omdat jullie gewoon in NL werken dat het voor jullie anders is dan voor mijn oma. Maar ik zou het zeker erg goed uitzoeken.

Ow, ja nog iets waar mijn oma ook tegenaan loopt. In Duitsland ben je niets van elkaar als je niet gerouwd bent (maar toch samenwoont). Ik zou dit ook goed uitzoeken met name wat betreft testamenten enzo. (Kan je de NL testamenten houden of gaat het Duitse recht inwerking treden)

Nou ja, erg spannend allemaal en heel veel succes toegewenst!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 08:54:27 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45364394
Bedankt voor de tips, Mariposa

De keuken blijft in beide huizen gewoon zitten, het was ons bekend dat die vaak meeverhuist, dat schijnen ze soms zelfs ook met badkamers te doen

Ziektekostenverzekering schijn je inderdaad gewoon in NL te kunnen houden als je daar werkt.

Van dat samenwonen wist ik niet, zullen we zeker uitzoeken (en anders trouwen we gewoon, ieks wat zeg ik nu toch? )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45364529
Niet overal is ADSL beschikbaar. Ik hoorde dat in het Duitse Soest (ook in NRW, 50.000 inwoners) er zo weinig vraag was dat men na de testfase besloot ADSL niet meer aan te bieden!
pi_45364793
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor de tips, Mariposa

De keuken blijft in beide huizen gewoon zitten, het was ons bekend dat die vaak meeverhuist, dat schijnen ze soms zelfs ook met badkamers te doen
Maffe mensen die Duitsers
quote:
Van dat samenwonen wist ik niet, zullen we zeker uitzoeken (en anders trouwen we gewoon, ieks wat zeg ik nu toch? )
Voor ons is het verhuizen naar het buitenland ook de enige reden waarom wij ooit misschien dan wel zouden trouwen
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 januari 2007 @ 09:31:32 #21
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45364856
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Van dat samenwonen wist ik niet, zullen we zeker uitzoeken (en anders trouwen we gewoon, ieks wat zeg ik nu toch? )
Is dit een aanzoek?

Maarre, eventueel zouden we beiden een testament af kunnen sluiten, dan is e.e.a. toch aardig afgedekt. en trouwen moet je tenslotte ook een keer gedaan hebben..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 09:33:37 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45364889
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:31 schreef qltel het volgende:

Is dit een aanzoek?

Maarre, eventueel zouden we beiden een testament af kunnen sluiten, dan is e.e.a. toch aardig afgedekt. en trouwen moet je tenslotte ook een keer gedaan hebben..
Waarom bemerk ik dat wij die nooit gingen trouwen langzamerhand aan het idee van trouwen beginnen te snuffelen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45366561
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef Rewimo het volgende:


Waarom bemerk ik dat wij die nooit gingen trouwen langzamerhand aan het idee van trouwen beginnen te snuffelen?
Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan
pi_45369171
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:31 schreef qltel het volgende:
Is dit een aanzoek?

Maarre, eventueel zouden we beiden een testament af kunnen sluiten, dan is e.e.a. toch aardig afgedekt. en trouwen moet je tenslotte ook een keer gedaan hebben..
Bij mijn oma is de bemoeilijkende factor het feit dat ze met een Duitser samenwoont. Misschien dat dat nog uitmaakt. Maar het is wel iets dat handig is om voor jullie uit te zoeken. En als jullie dat in beide testamenten aangeven, lijkt het probleem me minder groot.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45381873
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:31 schreef qltel het volgende:

[..]

Is dit een aanzoek?
#geen
  Jubileum moderator maandag 15 januari 2007 @ 20:10:54 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45384206
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waarom bemerk ik dat wij die nooit gingen trouwen langzamerhand aan het idee van trouwen beginnen te snuffelen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 20:18:22 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45384489
Ja zeg, begin jij ook al? Dit is K&W hoor, geen R&P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 januari 2007 @ 20:21:19 #28
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45384595
Helaas voor iedereen die enthousiast reageert hierboven.. Als, en ik zeg ALS, we gaan trouwen, komt er zowiezo geen, ik herhaal GEEN, groot feest..
pi_45384885
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef qltel het volgende:

zowiezo
Volgens mij moet jij je Duits nog even gaan bijspijkeren voordat jullie überhaupt gaan verhuizen
Eeuwig vijfentwintig
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 januari 2007 @ 20:30:15 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45384951
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef Reese het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij je Duits nog even gaan bijspijkeren voordat jullie überhaupt gaan verhuizen
Ik spreek überhaupt geen Duits...

(H. Finkers)
pi_45385089
Ik was laatst ergens aan het lurken en kwam iets over verhuisplannen naar Duitsland tegen. Maar het klopt dus. Stoer hoor

Veel succes en plezier

Als je Nederlands er maar niet onder gaat lijden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 21:13:02 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45386673
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:33 schreef ChrisJX het volgende:
Als je Nederlands er maar niet onder gaat lijden
Woeso?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 22:02:53 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45420949
Inmiddels hebben we uitgezocht dat we ADSL kunnen krijgen in de boerderij (langzaamste versie weliswaar, maar toch). En we gaan een bod uitbrengen! Weliswaar weten we niet of er al geboden is, maar we doen gewoon of onze neuzen bloeden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:15:01 #34
103793 kozakken
Living the life
pi_45421343
Spannend Rewimo. Leuk!
pi_45424929
Hey! Wat leuk nieuws!

En wat een ruimte in die huizen...

Veel geluk, jullie drieën!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45427655
Spanned van dat bod, jammer dat het niet zo snel ADSL is. Gaat het via Deutsche Telecom?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 januari 2007 @ 08:08:06 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45427891
Ja klopt Mariposa.

Hm... 10 over 8 zal er nog wel geen mail zijn hè?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45428004
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja klopt Mariposa.

Hm... 10 over 8 zal er nog wel geen mail zijn hè?
Gaat het per mail? Wel lekker snel. Het gaat zeker via een makelaar, of is het daar toch nog anders?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 08:20:40 #39
81992 Githa
pi_45428016
Spannend Rewimo en Qltel! Ik zal duimen
pi_45428558
spannend hoor...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45428574
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Githa het volgende:
Spannend Rewimo en Qltel! Ik zal duimen
Ik had je gisteren op je hotmail adres gemaild, voor een oplossing met de kosten van Jordy
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 januari 2007 @ 09:23:19 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45428886
Eh... moeten we die rechtsbijstandverzekering afsluiten in DLD (en hoe heet dat daar?) of in NL?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:39:29 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_45429162
Ik ga hier gewoon een gigantische jubelpost plaatsen als jullie het huis "krijgen", maar dan moet ik wel het topic straks terug kunnen vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:44:57 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45430789
goh ik dacht hier gisteren gepost te hebbben, dus niet....

in ieder geval spannend nu en afwachten..
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:56:54 #45
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45431077
tvp, ouders zijn ook op zoek naar huis in Duitsland
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:03:52 #46
3185 Adelante
To let it go now
pi_45431245
leuk!

m'n vriendin en ik zijn aan het kijken in Elten, Emmerich... meer over de grens bij Arnhem
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 januari 2007 @ 11:09:33 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45431379
Wij hebben ook in Elten gekeken. Maar het plaatsje sprak ons niet zo aan. Het ligt wel gunstig

www.huizen.de is trouwens een aardige site om rond te kijken. En Funda Europe natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:20:01 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_45431665


leuke pandjes wel op de Eltenberg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 januari 2007 @ 11:28:11 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45431893
Aardig, aardig...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 januari 2007 @ 11:38:27 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45432177
quote:
We hebben inderdaad van de andere geïnteresseerden een bod gehad. We
zijn er echter nog niet helemaal uit en dat komt ook omdat ze nog met de
banken bezig zijn.

We moeten dit even afwachten. We houden jullie in elk geval op de
hoogte. Begin volgende week weten we meer en moet ik van de andere
kandidaten iets definitiefs horen.

We vragen even om jullie begrip.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:52:29 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45432601
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]
het blijft dus nog even spannend.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 januari 2007 @ 12:21:32 #52
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45433472
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:52 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

het blijft dus nog even spannend.
Yep.

Met hopelijk een goede afloop..
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:22:13 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_45433492
Afwachten dus inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:19:51 #54
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45497987
Ah ! Topic gevonden !

Succes met geduld opbrengen. Vreselijk is dat.
* wil heb ! * wil huis heb !! * gimme the house !! *

Veel afleiding zoeken dus, jullie 2. Misschien alvast op zoek gaan naar een leuke locatie voor de bruiloft?
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 08:35:57 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498125
Hee zeg, jij loopt wel heel hard van stapel, Phluph
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45498158
Nou, het zou best goed uit kunnen komen....
Kan je over de drempel gedragen worden...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 08:41:31 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498177
Maar goed dat ik zo afgevallen ben dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45498190
Zie je, het komt allemaal bij elkaar....
Allemaal tekentjes aan de wand...
Die phluph is zo gek nog niet...

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 08:54:28 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498277
Plaatje van de drempel dan maar...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 08:54:55 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498284
En van wat daarachter ligt:



De vide ligt boven de keuken, hal, badkamer en de twee slaapkamers.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45498309
Lijkt op mijn oude dorpsschool...

Wat lijkt me dat heerlijk, al die ruimte...

-edit- Lig je s'avonds in je bedje al te schuiven met de meubels? -edit-
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:59:03 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45498354
* Pietverdriet woont al jaaaren in D, zijn er nog vragen open?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:00:14 #63
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498372
Het schuurtje



[ Bericht 29% gewijzigd door Rewimo op 19-01-2007 09:02:54 (Plaatje wat groter) ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:03:09 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_45498412
Wat grappig, het is wel echt een heel Duits huis zo, met de woonkamer zo ver van de eetkeuken vandaan. Zodat je wel in de keuken MOET eten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:03:27 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498420
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet woont al jaaaren in D, zijn er nog vragen open?
Oja, zat Ik weet alleen even niet welke
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:03:54 #66
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498424
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef Troel het volgende:
Wat grappig, het is wel echt een heel Duits huis zo, met de woonkamer zo ver van de eetkeuken vandaan. Zodat je wel in de keuken MOET eten
We kunnen in deze keuken gewoon wonen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:07:21 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_45498462
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oja, zat Ik weet alleen even niet welke
Verzekeringen in Duitsland en dergelijke, Rechtsbijstand...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:08:36 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498475
O, da's wel een goede ja. Hoe heet een rechtsbijstandverzekering in het Duits, en waar kun je die het beste afsluiten? En moet je je in DLD of in NL verzekeren voor ziektekosten als je in NL blijft werken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:11:20 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_45498503
Als NL-er moet je je in NL verzekeren toch? Weet dat er toen zo'n heisa was over de emigranten die nog wel regelmatig in NL kwamen (Spaanse overwinteraars en dergelijke ook)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45498515
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef Troel het volgende:
Wat grappig, het is wel echt een heel Duits huis zo, met de woonkamer zo ver van de eetkeuken vandaan. Zodat je wel in de keuken MOET eten
Mjah, ik zou het geen straf vinden!

Lekker knutselen en kokkerellen in de keuken, en als de visite komt dan heb je een gezellige en schone woonkamer!
Ja, lijkt me wel wat...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:13:09 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498538
Het lijkt me heerlijk, een woonkeuken was dus ook een van mijn grote wensen bij het zoeken naar een huis Gelukkig zie je die in DLD veel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:14:02 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45498549
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
O, da's wel een goede ja. Hoe heet een rechtsbijstandverzekering in het Duits, en waar kun je die het beste afsluiten? En moet je je in DLD of in NL verzekeren voor ziektekosten als je in NL blijft werken?
Rechtschutzversicherung
En het wordt helaas binnenkort in D verplicht dat je je ziektenkosten verzekerd (in Duitsland) dus dat wordt duur.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:23:56 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498675
Zijn ziektekostenverzekeringen zo duur in DLD?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:27:10 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45498719
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Zijn ziektekostenverzekeringen zo duur in DLD?
Hangt er een beetje af of je particulier of ziekenfonds gaat, maar het is schat ik minstens 3 keer zoveel als in NL en kan wel 6 keer zo duur zijn.
Ik zou alles op alles zetten om in NL verzekerd te blijven als het maar enigsinds gaat, want dat scheelt honderden euro per maand.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:29:14 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45498756
Ik blijf in NL werken dus hopelijk kan dat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:36:11 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45498878
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik blijf in NL werken dus hopelijk kan dat.
Ik betwijfel het, dat gaat erg liggen aan de preciese tekst van de wet, en hoe dit binnen de EU geregeld is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 09:43:37 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45499015
Ik meen er ergens iets over gelezen te hebben... maar waar?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:53:52 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45499204
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik meen er ergens iets over gelezen te hebben... maar waar?
Dat is sowieso niet aktueel, men is de gezondheidszorg aan het hervormen, en de wetten voor verplicht verzekerd zijn, zijn nog niet klaar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 10:04:40 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45499400
Nou ja, dat wachten we dan maar af...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:30:38 #80
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45499950
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:51 schreef truttebosje het volgende:

en dit leek me ook wel een uitdaging voor 250.000eurie

Zoiets zou ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel graag willen hebben
maar dan wel in Nederland
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 10:56:51 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45500555
Het is een prachtig pand ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:08:11 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45502485
Trouwens, Rewimo, bij Nijmegen direct over de grens is het inmiddels prijzig geworden, als je in arnhem zou gaan werken, kan je de autobahn nemen richting Isselburg bv, daar is het nog een stuk goedkoper en kan je goedkoop aan villa`s komen of restboerderijen (boerderij die overbleef na ruilverkaveling zonder veel land eromheen)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 12:41:59 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45503316
Ik ga eens neuzen die kant uit. Maar een van onze belangrijkste issues is een school voor Christan, die moet dus wel goed bereikbaar zijn Ik zag vanmorgen dat www.huizen.de zijn site heeft vernieuwd, wat er mooi uitziet maar waar geen huis meer op te bekennen was Ik weet trouwens niet of zij die kant op ook huizen aanbieden. Maar eens even kijken of ik via Funda wat kan vinden of zo, om een indruk te krijgen.

Iemand nog tips voor makelaars/huizensites?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:43:43 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45509278
spannendRewimo en Qutell hopelijk komt er iets moois uit
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45511137
Sssspannend.......we vinden het natuurlijk wel gezellig als jullie meer in de biuurt komen wonen. Zijn jullie je duits al aan het bijspijkeren?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 17:48:55 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45511199
Nicht nötig Vrijwel alle Duitsers die we tegenkwamen rond Kranenburg spraken Nederlands
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45519377
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Zijn ziektekostenverzekeringen zo duur in DLD?
Volgens de oude regels was je dan een grensarbeider en was je idd in Nederland verzekerd als je daar ook werkte en net over de grens woonde. Maar hoe dat bij de nieuwe ziektekostenverzekering zit zou ik niet weten

Wel veel succes met alles! Huis ziet er wel heel tof uit!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_45519381
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:11 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mjah, ik zou het geen straf vinden!

Lekker knutselen en kokkerellen in de keuken, en als de visite komt dan heb je een gezellige en schone woonkamer!
Ja, lijkt me wel wat...
Een woonkeuken
#geen
  maandag 22 januari 2007 @ 07:40:20 #89
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45570229
Het is bijna begin-van-de-week! Spannend!
Ben je al zenuwachtig ?
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 januari 2007 @ 08:17:23 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45570387
Behalve dat ik de neiging heb om elke 5 minuten mijn mail te checken valt het wel mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 09:41:52 #91
81992 Githa
pi_45588602
Het is is nu toch ruim het begin van de week Rewimo en qltel wat een spanning zo!
Maar geen nieuws is goed nieuws, toch ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 januari 2007 @ 10:42:31 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45589831
Nog steeds niks... *kriebelbuik heeft*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:49:11 #93
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45598826
Waar is de Deutsche Grundlichkeit gebleven?
Op tijd reageren motten ze ! Wachten is scheisse !

Misschien betekent het wel dat ze problemen hebben het rond te krijgen Rewimo!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 januari 2007 @ 15:52:58 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45598969
We gaan maar van het beste uit (duimduimduim dat die financiering niet lukt )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 23 januari 2007 @ 16:47:06 #95
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45600988
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef phluphy het volgende:
Waar is de Deutsche Grundlichkeit gebleven?
Op tijd reageren motten ze ! Wachten is scheisse !

Misschien betekent het wel dat ze problemen hebben het rond te krijgen Rewimo!
Ook de makelaar is Nederlands... En ik hoop inderdaad op die problemen..
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 17:04:15 #96
81992 Githa
pi_45601591
Morgen is het al midden van de week hoor, echt wel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 januari 2007 @ 18:05:45 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45603696
*spammap nog maar eens checkt*

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45603967
Ik hoop dat jullie morgen wat horen hoor, de spanning is te snijden nu! Morgen is midden van de week, dus wel weer een mailtje waard
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 januari 2007 @ 21:07:15 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45611054
Als ik morgen tussen de middag nog niks gehoord heb, ga ik mailen ja *ongeduldig met vingers op tafel trommelt*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2007 @ 09:00:05 #100
81992 Githa
pi_45621734
En terecht Rewimo, dat moet die makelaar ook begrijpen.
Ik hoop echt op goed nieuws voor jullie.
  woensdag 24 januari 2007 @ 09:20:40 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_45622028
In Azie is het allang tussen de middag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45622079
Ja en in Australie is het nog later
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 09:25:27 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45622098
En in Duitsland slapen ze uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45622195
Uitslapen is tof
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:44:29 #105
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45625110
Spannend hoor!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2007 @ 11:56:13 #106
81992 Githa
pi_45625425
Nog niks ik word gewoon plaats vervangend zenuwachtig
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 12:44:42 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45626778
Ik heb gemaild, ik heb gemaild, ik heb gemaild, ik heb...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45627111
Spannend Rewimo, hopelijk, kregen die anderen de financiering niet rond.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 12:56:14 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45627139
Ja, dat hoop ik ook. Heel gemeen eigenlijk maar ja: ik wil het, ik wil het, ik wil het!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:00:52 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_45627268
F5 F5 F5 F5
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45627333
Mee F5t
#geen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 13:08:15 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45627474
Voor jullie F5-kramp krijgen: ik ga zometeen een poosje de deur uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45631146
Wat zie ik nu
Ik mag wel opschieten met langs komen

* Bluezz gaat ff lezen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 15:36:34 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45632063
Ja, nog even en het is wat minder dichtbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45634130
En...?
#geen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 16:39:42 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45634391
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:40:46 #117
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45634431
Jullie gaan een bod doen? Of jullie bod is geaccepteerd? jippie wat een geweldig nieuws.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 16:41:59 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45634484
Er zijn twee kopers afgevallen, en nu zijn wij aan de beurt Ons bod is hoger dan van de eerste kopers, en dat is niet geaccepteerd. De tweede kopers hebben te veel tijd nodig nu ons bod er ligt. We gaan proberen zaterdag alles af te handelen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:44:52 #119
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45634587
Ow helemaal te gek zeg, het ziet er dus naar uit dat jullie het huis gekocht hebben hartstikke goed en van harte gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 16:45:46 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45634625
Dank je wel

*verder hypert*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:50:56 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45634812
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel

*verder hypert*
Wat erg logisch is natuurlijk.... hyperse nog even verder.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:51:46 #122
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 16:52:27 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45634853
Ik had heel hard tegen mezelf gezegd dat het vast niet zou lukken. Onderwijl vrolijk plannen makend, dat natuurlijk wel Nu het dan toch echt door lijkt te gaan, moet ik toch weer een beetje omschakelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2007 @ 16:53:25 #124
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45634883
Gefeliciteerd met deze grote kans!
Nu nog wel even de deal goed afmaken
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 16:55:14 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45634938
Ik belde voor een afspraak nadat ik met qltel had gebeld. Mailtje kwam om 6 voor half 5. 10 over half 5 belde ik, is het kantoor om half 5 dicht Antwoordapparaat maar ingesproken. Wist ik in de zenuwen mijn eigen mobiele nummer niet meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 17:39:04 #126
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45636294
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef Rewimo het volgende:
De tweede kopers hebben te veel tijd nodig nu ons bod er ligt. We gaan proberen zaterdag alles af te handelen.
En is ons bod niet hoog genoeg, dan bieden we gewoon de vraagprijs.... Veel scheelt het toch niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door qltel op 24-01-2007 17:52:11 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 17:40:41 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45636337
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2007 @ 17:41:52 #128
43556 miss_dynastie
pi_45636378
Wat stoooooooooooeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 17:55:51 #129
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45636805
Ik ben zo blij, zooooooooooooooooo blij!

en niet alleen dat m'n neus van voren zit..
pi_45636860
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:39 schreef Rewimo het volgende:


Gefeliciteerddddddddd

En gaan julie dan ook ?
#geen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 17:59:35 #131
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45636929
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef DuchessX het volgende:

[..]
Gefeliciteerddddddddd
Dank je!
quote:
En gaan julie dan ook ?
Vast wel..
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:03:06 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45637037
YEAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jipperdeyeah-yeah !!!!

Gaaf hoor, ik zou zeggen, voor 85% is het zeker dat ie voor jullie wordt !

OMG, ik zou echt níet meer slapen, níet meer kunnen eten, een groot zenuwenwrak zijn !!

... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:10:54 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_45637263
Ik vind het echt supertof!!!

Hoe ver is het rijden vanaf Ijsselstein?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 18:14:43 #134
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45637391
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef Troel het volgende:
Hoe ver is het rijden vanaf Ijsselstein?
125 km.. ruim een uur.. Dus valt wel mee...
pi_45637472
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:59 schreef qltel het volgende:

[..]

Dank je!
[..]

Vast wel..
Oehhhhhhhhhhhhhhh
#geen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 18:19:09 #136
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45637506
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:17 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oehhhhhhhhhhhhhhh
Kan nog wel eeeeeevvvvveeeeeeeennnnnn duren, hoor...
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:21:29 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_45637573
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:14 schreef qltel het volgende:

[..]

125 km.. ruim een uur.. Dus valt wel mee...
Da's verder weg dan Haarlem
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 18:41:36 #138
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45638127
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Da's verder weg dan Haarlem
Het is wat ik moet rijden om in Haarlem te komen..
pi_45638611
Wat leukkkkkk
Samenwonen =

Maar eerst veel werk verrichten
Ik heb nog wel een boedelbakkie te leen

  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 19:13:41 #140
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45639155
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:59 schreef qltel het volgende:
Vast wel..
Huh

[ Bericht 2% gewijzigd door Rewimo op 24-01-2007 19:22:34 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2007 @ 19:17:02 #141
81992 Githa
pi_45639277
Jaaaa Rewimo en Qltel gefeliciteerd alvast!
Goed man!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 19:23:31 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45639534
Dank je wel Ik ga zo maar eens even afreageren op mijn roeitrainer Mooie gelegenheid om een beetje af te hyperen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 19:32:24 #143
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45639876
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Huh
Als we er zin in hebben..
pi_45640052
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef qltel het volgende:


Als we er zin in hebben..
Ah joh, wij gingen ook samenwonen met het idee, trouwen? wij? wrom?
En zie ons nu
pi_45640820
Rewimo en Qtel, wat gaaf! Hopelijk is alles snel afgerond.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 20:24:08 #146
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45641854
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Mariposa het volgende:
Rewimo en Qtel, wat gaaf! Hopelijk is alles snel afgerond.
Aangezien de huidige eigenaar er snel uit wil... het is trouwens qltel..

[ Bericht 13% gewijzigd door qltel op 24-01-2007 20:30:20 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 20:29:50 #147
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45642084
Herkent iemand trouwens deze kookplaat? Ik ben benieuwd of het keramisch of inductie is.

pi_45642256
* Vava duimt ook mee
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:37:25 #149
215 misterDre
Paint it black!
pi_45642419
Spannend hoor.......meeduimt voor de goede afloop
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:40:54 #150
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45642558
qtel ik gok op een keramische, maar volgens mij kun je het verschil alleen voelen en niet echt goed zien.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 20:41:50 #151
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45642590
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
qtel ik gok op een keramische, maar volgens mij kun je het verschil alleen voelen en niet echt goed zien.
Hm, nadelig (minder handig) en voordelig (oude pannen kunnen mee).. Nouja, we zien het wel.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:46:41 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_45642755
keramisch waarschijnlijk.

Zaterdag even goed op letten (en ik vind keramisch heerlijk koken!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 20:48:04 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45642808
Ik heb met geen van tweeën ervaring. Nou ja, dat komt vanzelf wel dan 't Is wel handig met schoonmaken denk ik. Ik ben een luie schoonmaker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:54:06 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45643022
Ik heb ook jaren keramisch gekookt, het is even wennen wordt minder snel heet als gas maar eenmaal gewend, kookt het prima. En ja schoonmaken is erg handig.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 21:00:50 #155
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45643240
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:46 schreef Troel het volgende:
keramisch waarschijnlijk.

Zaterdag even goed op letten (en ik vind keramisch heerlijk koken!)
Ik lees van allerlei mensen dat ze het minder vinden dan gas. Maar goed, ik ben toch niet zo moeilijk in die dingen. En dat we onze huidige pannen kunnen blijven gebruiken is handig.
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:02:24 #156
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_45643305
Gefeliciteerd Rewimo en Qltel! Erg mooi huis als ik de feauteau's zo zie!
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 21:05:19 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45643413
Zeker weten, daniman. Je komt toch wel een keer langs hè?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:06:29 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45643464
pssst Rewimo even offtopic... is het nog gelukt met de kindermuziek???
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 21:10:16 #159
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45643623
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Zeker weten, daniman. Je komt toch wel een keer langs hè?
Hij woont er vlakbij..
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:13:22 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_45643741
zeg maar wanneer jullie er gesettled zijn, dan spreken we wel af!
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 21:24:22 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45644226
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
pssst Rewimo even offtopic... is het nog gelukt met de kindermuziek???
Ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 januari 2007 @ 21:24:54 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45644254
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:13 schreef daniman het volgende:
zeg maar wanneer jullie er gesettled zijn, dan spreken we wel af!
Kom je niet helpen klussen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:39:02 #163
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45644879
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja
Goedzo...
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:48:54 #164
14827 Kogando
Modelprutser
pi_45645245
Kan je ook een goedkope mooie auto op duits kenteken nemen.

* Kogando jaloers is
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 21:52:01 #165
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45645347
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef Kogando het volgende:
Kan je ook een goedkope mooie auto op duits kenteken nemen.

* Kogando jaloers is
Sterker nog. We kunnen een Nederlandse auto voor de netto prijs kopen (is ongeveer 60% van de normale prijs) en die op Duits kenteken zetten..
pi_45645571
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef qltel het volgende:
het is trouwens qltel..
Sowwy

Wel een mooie keuken. Moet die plaat vervangen worden, of willen jullie weten welke pannen wel of niet mee kunnen? ik zou het trouwens niet weten
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 22:09:41 #167
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45645950
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:58 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Sowwy

Wel een mooie keuken. Moet die plaat vervangen worden, of willen jullie weten welke pannen wel of niet mee kunnen? ik zou het trouwens niet weten
We zijn gewoon benieuwd welke pannen we kunnen gebruiken, inderdaad. We waren niet van plan om 'm te gaan vervangen. Ik heb nu een RVS plaat op gas, dus zo'n glasplaat lijkt me heerlijk..
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:13:04 #168
14827 Kogando
Modelprutser
pi_45646066
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:52 schreef qltel het volgende:
Sterker nog. We kunnen een Nederlandse auto voor de netto prijs kopen (is ongeveer 60% van de normale prijs) en die op Duits kenteken zetten..
Ik weet het, wrijf het er maar weer lekker in.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 22:18:26 #169
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45646254
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef Kogando het volgende:

[..]

Ik weet het, wrijf het er maar weer lekker in.
Doe ik graag, hoor..
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:20:20 #170
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45646320
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kom je niet helpen klussen?
Laat je er niet inluizen Daniman, volgens eerdere berichten hoeft er niet zoveel te gebeuren in het huis.
Leuk je trouwens weer eens te zien
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 22:26:41 #171
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45646550
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:20 schreef phluphy het volgende:

[..]

Laat je er niet inluizen Daniman, volgens eerdere berichten hoeft er niet zoveel te gebeuren in het huis.
Leuk je trouwens weer eens te zien
Aan het huis niet nee...
pi_45647607
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik lees van allerlei mensen dat ze het minder vinden dan gas. Maar goed, ik ben toch niet zo moeilijk in die dingen. En dat we onze huidige pannen kunnen blijven gebruiken is handig.
Keramisch koken is geweldig, en makkelijk schoonmaken
#geen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 23:10:29 #173
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45648274
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Keramisch koken is geweldig, en makkelijk schoonmaken
Mooi. we gaan het gewoon proberen. Tenminste, als het keramisch is.. (het kan tenslotte ook nog inductie zijn)

[ Bericht 5% gewijzigd door qltel op 24-01-2007 23:32:15 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 07:29:33 #174
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45653043
Zo, ik weet niet waar ik allemaal mee bezig ben geweest, maar het was een onrustig nachtje

Nu maar wachten tot de makelaar belt...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:14:19 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_45653383
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik lees van allerlei mensen dat ze het minder vinden dan gas. Maar goed, ik ben toch niet zo moeilijk in die dingen. En dat we onze huidige pannen kunnen blijven gebruiken is handig.
Bij mijn ouders had ik keramisch, thuis heb ik gas, dat gaat vaker fout bij mij thuis dan ooit bij mijn ouders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 08:34:22 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45653605
't Is maar wat je gewend bent Ik heb nog nooit elektrisch gekookt. Zal ook best weleens wat mis gaan dus daar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45654069
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 07:29 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik weet niet waar ik allemaal mee bezig ben geweest, maar het was een onrustig nachtje
Gek he
Weet je hoe hoog verhuizen en alles eromheen op de stresslijst staat....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 10:14:39 #178
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45655224
We hebben nu in elk geval even pauze. Aanstaande zaterdag lukt niet meer, dus hebben we nu afgesproken voor volgende week zaterdag. Volgens de makelaar moeten we met ons bod wel tot overeenstemming kunnen komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45656065
Hé....dat klinkt goed ......zo tehoren wonen jullie er al bijna; weeer wat familie deze kant op. Het leuke van een duits kenteken is dat je een deel zlef mag kiezen; mijn ouders hebben hun trouwdag in het kenteken zitten.
Dat ik nu pas reageer komt doordat wij op dit moment druk zijn met het regelen van ons verbrande zooitje; dat moet wel weer mooi (zoniet nog mooier) opgebouwd worden. We zeiden nog tegen elkaar dat het maar goed was dat die brand niet plaatsvond toen jullie hier sliepen; had je ook in je pyama op straat gestaan.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 11:49:42 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45657005
Ik had niet eens een pyjama bij me
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:10:20 #181
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45659196
Waarop moeten jullie nou wachten dan Rewimo? Biedingen en zo gaat toch gewoon telefonisch?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:15:00 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_45659327
Ik ben best goed in behangen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 13:42:55 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45660224
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef phluphy het volgende:
Waarop moeten jullie nou wachten dan Rewimo? Biedingen en zo gaat toch gewoon telefonisch?
Het gaat niet om het bieden, dat is al gebeurd. Maar we gaan dan met de verkoper en de makelaar om de tafel om het af te handelen. Ze moeten het bod nog officieel accepteren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 13:43:55 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45660254
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:15 schreef Troel het volgende:
Ik ben best goed in behangen
Mooi Volgens mij is alles gestuct Maar we verzinnen wel wat anders voor je hoor Zoals die 100 gruewelijke greepjes van de keuken vervangen of zo...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45660645
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik had niet eens een pyjama bij me
Rob stond eerst ook z'n onderbroek buiten....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 14:03:37 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45660842
Laten we maar niet te veel in details treden Ik mail je vanavond wel even, wil graag weten hoe het verder is gegaan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 januari 2007 @ 14:20:50 #187
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45661326
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mooi Volgens mij is alles gestuct Maar we verzinnen wel wat anders voor je hoor Zoals die 100 gruewelijke greepjes van de keuken vervangen of zo...
Stukkie spitten..
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 januari 2007 @ 14:22:21 #188
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45661374
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:19 schreef Katinkat het volgende:
Hé....dat klinkt goed ......zo tehoren wonen jullie er al bijna; weeer wat familie deze kant op. Het leuke van een duits kenteken is dat je een deel zlef mag kiezen; mijn ouders hebben hun trouwdag in het kenteken zitten.
Ik neem denk ik mijn voorletter.. KLE-F-????
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:28:33 #189
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45665063
lol, al dat gezucht en gezwijmel van jou is inderdaad best klef!

Maar ja, alles voor de liefde he?
... ♥ ik mis je ♥
pi_45667419
gefeli mit dem deutschen Haus ! ist ja super ! und jetzt noch ein bisschen deutsch lernen und dann kommt alles in Ordnung
welke is het geworden eigenlijk= nummer 1 of 2 ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 17:54:42 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45667749
Nummer Einz ja Einz ganz tolles Haus. Und Deutsch quatschen kann Ich ziemlich gut
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 17:56:11 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45667780
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:22 schreef qltel het volgende:
Ik neem denk ik mijn voorletter.. KLE-F-????
Mijn voorletter plus geboortedatum waren nog vrij, de laatste keer dat ik checkte
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45667920
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Nummer Einz ja Einz ganz tolles Haus. Und Deutsch quatschen kann Ich ziemlich gut
ja das merke ich , dan kann ja nichts mehr schief gehen. nummer een von dik ook veel leuker !!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 18:41:09 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45669008
Nummer 1 was onze favoriet. Helemaal geweldig dus dat we dat kunnen kopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 januari 2007 @ 19:03:43 #195
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45669670
Ik vond de tuin van nr 2 zo klein. En het huis trouwens ook...
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:02:52 #196
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45672168
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef Rewimo het volgende: Ze moeten het bod nog officieel accepteren.
Sorry dat ik er nog even op terugkom, maar ik begrijp het echt niet. Een bod kun je toch ook telefonisch (via makelaar) officieel accepteren? Dan een voorlopig koopcontractje opstellen en via mail rondsturen, beginnen met hypotheekje te regelen (hoeft misschien in jullie geval niet eens) en klaar?
Of werkt het in Duitsland allemaal anders?

Ik zit me gewoon plaatsvervangend op te vreten dat het zo lang duurt, verdikkeme. Verhuizen wil ik !
Ehhhh jullie !
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:49:26 #197
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_45674364
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef qltel het volgende:

[..]

Aan het huis niet nee...
waar dan wel aan?
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 21:30:21 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45676232
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef phluphy het volgende:
Sorry dat ik er nog even op terugkom, maar ik begrijp het echt niet. Een bod kun je toch ook telefonisch (via makelaar) officieel accepteren? Dan een voorlopig koopcontractje opstellen en via mail rondsturen, beginnen met hypotheekje te regelen (hoeft misschien in jullie geval niet eens) en klaar?
Of werkt het in Duitsland allemaal anders?

Ik zit me gewoon plaatsvervangend op te vreten dat het zo lang duurt, verdikkeme. Verhuizen wil ik !
Ehhhh jullie !
Ik denk dat het daar anders werkt ja. In elk geval schijn je de onderhandelingen met de verkoper en de makelaar samen om de tafel te voeren. Deutsche Gründlichkeit denk ik. Of sowas ähnliches
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 21:31:06 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45676272
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef daniman het volgende:
waar dan wel aan?
Stukkie schuur, lapje tuin... dat soort dingen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45676767
Ik doe even mee met alle vreugde hier.

voor rewimo en qtel.

(duitsland, ik woon daar niet ver vandaan, om precies te zijn 6km van Elten)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 januari 2007 @ 23:05:24 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45681399
Dat is vrij dichtbij ja. In Elten hebben we ook gekeken, maar niets leuks gevonden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45683021
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mijn voorletter plus geboortedatum waren nog vrij, de laatste keer dat ik checkte
Ik dacht dat Duitse nummerborden plaatsgebonden waren? HH is Hanz(s)estadt Hamburg en BA is Balingen?
Gefeliciteerd trouwens met jullie aanstaande huis
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 januari 2007 @ 07:04:59 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45686244
Klopt kissa, maar de andere letter(s) en cijfers kun je zelf kiezen Als ze nog vrij zijn natuurlijk...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 januari 2007 @ 20:33:38 #204
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45735557
Klopt Kissa, onze kentekens gaan dus met KLE- beginnen...

vandaag trouwens auto uitgezocht, voor als ik, na de huisaankoop ontslag ga nemen en m'n leasebak kwijt raak daardoor..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 januari 2007 @ 20:41:25 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45735853
Die van qltel begint straks dus met KLE-F
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45737689
Getver...dat klinkt wel erg KLEF...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 januari 2007 @ 21:33:27 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45737798
Hij is best wel klef hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 januari 2007 @ 23:21:47 #208
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45776390
Binnenkort gaan wij dus vanuit Nederland verhuizen naar Duitsland. Daarbij
hebben we DSL nodig. Een goede en betrouwbare DSL! Daarbij is
Internettelefonie niet van belang. Op ons nieuwe adres is T-DSL 1000
mogelijk. 768 kbit down en 128 kbit up. En de meeste anderen leveren
eenzelfde variant. Bij andere providers (Lycos) zie ik dan dat we daar 16
Mbit kunnen bestellen. Die 1 Mbit is nog te doen, maar die 128 kbit up
vinden we wel erg laag.


Dit roept bij ons de volgende vragen op:


Wat maakt het verschil dat T-online (en anderen) geen snelle dsl kan
leveren en Lycos wel?

Zijn er wellicht andere providers (zakelijk wellicht?) die snellere uplink
snelheden kunnen leveren?

Wat zijn goed bekend staande dsl-providers in Duitsland?
pi_45778021
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Die van qltel begint straks dus met KLE-F
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:49:29 #210
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45860234
Wel wakker blijven hé? We gaan aftellen !!
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 januari 2007 @ 19:55:00 #211
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45860444
Maak je geen zorgen.. We hebben het niet echt over andere dingen..
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:56:50 #212
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45860497
OK. Was even bang dat jullie ons vergeten waren. Willen wel op de hoogte blijven natuurlijk.
Slapen jullie nog wel goed ondanks de opwinding?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:11:21 #213
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45860998
Hee! Hiep Hoi!
Gefeliciteerd met jullie aankoop en jullie emigratie.. Hihi! Echt te gek! Geniet van de voorpret!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 20:15:06 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45861137
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef phluphy het volgende:
OK. Was even bang dat jullie ons vergeten waren. Willen wel op de hoogte blijven natuurlijk.
Slapen jullie nog wel goed ondanks de opwinding?
Nou, ik moet bekennen dat we afgelopen weekend wel tot een uur of twee wakker hebben gelegen Maar dat was vooral vanwege het plannen maken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 januari 2007 @ 20:19:11 #215
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45861300
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef phluphy het volgende:
OK. Was even bang dat jullie ons vergeten waren. Willen wel op de hoogte blijven natuurlijk.
Slapen jullie nog wel goed ondanks de opwinding?
Naaah, we zijn nu de tuin aan het inrichten.. En lijstje aan het maken wat we zaterdag willen vragen en bekijken. Auto uitgezocht..


Daarover gesproken, welke kleur vinden jullie leuker?

  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 22:35:39 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45866863
De blauwe natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:37:20 #217
3185 Adelante
To let it go now
pi_45866942
wat is er mis met volkswagen, opel, mercedes en bmw?

daarnaast een zwarte uiteraard, en bij keuze uit 2: de blauwe
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 januari 2007 @ 22:40:47 #218
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45867082
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Adelante het volgende:
wat is er mis met volkswagen, opel, mercedes en bmw?
Niets, behalve dat ik ze te duur en bovenstaande auto bijzonder comfortabel vind..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 22:41:15 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45867094
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Adelante het volgende:
wat is er mis met volkswagen, opel, mercedes en bmw?

daarnaast een zwarte uiteraard, en bij keuze uit 2: de blauwe
Niks, ik heb een Opel Zwart is geen optie trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 07:17:13 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45873613
ik moet van rewimo zeggen dat ik moet zeggen dat je een roze auto moet nemen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 07:20:52 #221
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_45873622
papa ik vint de blauwe het mooist
pi_45874736
Christan, ik vind dat je goed smaak hebt; ik kies ook voor de blauwe; al is rood ook mooi; maar er rijdt al zo'n rode auto in duitsland met nummerbord beginnend met BOR, je weet misschien wel van Bor de Wolf.....
Kom je met de blauwe auto een keer naar de treinbaan van Rob kijken, die heeft al heel veel treinen, al is de baan erg kaal.
pi_45876291
Zullen we het vanaf hier weer hebben over het zoeken van een huis in Duitsland. Voor de juiste auto en kleur kan er in PTA een topic geopend worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 11:14:57 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45876815
Maar maar maar... de aankoop van de auto hangt samen met de aankoop van het huis
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 11:16:44 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45876880
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
eeeej gooi msn eens open rewimo!
Ze staat gewoon standaard offline joh
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 11:34:46 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45877313
Nietes! Maar ik ben op mijn werk dus hij staat standaard niet aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 1 februari 2007 @ 12:39:57 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45879115
Rewimo en Qltel!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis

een beetje spuit elf, ik weet het. Maar klussen en wonen zit niet helemaal in mijn systeem

Werk jij nu bij 1 van die energiebedrijven die gaan fuseren, Rewimo? Gaat dat dan nog roet in het eten gooien voor een baan in de buurt?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45879199
Blauw is zeker het mooiste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 12:57:05 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45879633
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef livelink het volgende:
Rewimo en Qltel!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis

een beetje spuit elf, ik weet het. Maar klussen en wonen zit niet helemaal in mijn systeem

Werk jij nu bij 1 van die energiebedrijven die gaan fuseren, Rewimo? Gaat dat dan nog roet in het eten gooien voor een baan in de buurt?
Tnx

Ja klopt, ik werk daar. Wat voor gevolgen het uiteindelijk heeft weet ik niet. Zoals het er nu uitziet blijven de regiokantoren gewoon waar ze zijn. Bovendien gaat dit op zijn vroegst pas in het najaar spelen. Zien we dan wel weer. Ik heb al zoveel fusies meegemaakt (ik geloof dat ik inmiddels al 5 bedrijfsnamen heb versleten binnen hetzelfde bedrijf ), deze kan er ook nog wel bij. Eerst dus maar een baan aan de andere kant van het land zien te veroveren Eén van de hoofdkantoren komt in Arnhem trouwens, misschien moet ik daar maar op mikken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 12:58:05 #231
43556 miss_dynastie
pi_45879668
Ik zou rood kiezen, sorry Rewimo en Christan
Ook op de muren trouwens ontopic he
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 12:58:34 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45879683
Rode muren? Misschien in Christans kamer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:22:27 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_45880359
Blauwe auto, blauwe muren, blauwe deuren en een blauw toilet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 13:23:06 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45880378
Zoals ik nu heb zo'n beetje bedoel je? Iets minder geel is wel goed ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:38:39 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_45880805
Had ik al verteld dat blauw mijn liefste kleur is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 14:01:49 #236
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45881548
We moeten natuurlijk wel kleur hebben om die witte vloeren te compenseren En blauw en wit doen het goed samen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45882934
Ik ben ook aan het twijfelen of ik in Duitsland zal gaan wonen. Dan wel huur uiteraard. Maar toch. Het heeft zijn voor en nadelen .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 17:10:53 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45888123
En waar zou je dan heen willen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 februari 2007 @ 17:45:01 #239
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45889290
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen of ik in Duitsland zal gaan wonen. Dan wel huur uiteraard. Maar toch. Het heeft zijn voor en nadelen .
Je zou eerst met een tent in onze tuin kunnen komen kamperen om de sfeer te proeven..

Maar vanzelfsprekend, alles heeft z'n voor en z'n nadelen. Maar de rust en openheid van dit gebied staat mij in ieder geval erg aan..
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 07:40:11 #240
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45907353
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen of ik in Duitsland zal gaan wonen. Dan wel huur uiteraard. Maar toch. Het heeft zijn voor en nadelen .
dan moet je je nick veranderen in eismädchen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 februari 2007 @ 07:51:21 #241
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45907429
Eismädel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:32:04 #242
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45920194
Nog 1 nachtje slapen!

Wanneer kunnen jullie ons iets laten weten?
... ♥ ik mis je ♥
pi_45921792
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef qltel het volgende:

[..]

Je zou eerst met een tent in onze tuin kunnen komen kamperen om de sfeer te proeven..
Dat hoeft niet met een Duits vriendje . En waar mijn ouders en ik wonen, is 5 minuutjes van de grens af, dus ik ben bijna elke dag wel in Duitsland te vinden eigenlijk.
quote:
Maar vanzelfsprekend, alles heeft z'n voor en z'n nadelen. Maar de rust en openheid van dit gebied staat mij in ieder geval erg aan..
Yeah, voor mij is het vooral dat mijn OV niet geldt in Duitsland (en ik wil toch echt verder studeren, in Nederland) en dat het internet daar best kut is. (of je betaalt een hele hoop, dat kan ook).
pi_45921885
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat hoeft niet met een Duits vriendje . En waar mijn ouders en ik wonen, is 5 minuutjes van de grens af, dus ik ben bijna elke dag wel in Duitsland te vinden eigenlijk.
[..]

Yeah, voor mij is het vooral dat mijn OV niet geldt in Duitsland (en ik wil toch echt verder studeren, in Nederland) en dat het internet daar best kut is. (of je betaalt een hele hoop, dat kan ook).
Mag ik vragen waar jij woont dan? Ik woon ook ongeveer 5 min van de grens af.
pi_45921936
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar jij woont dan? Ik woon ook ongeveer 5 min van de grens af.
Ik woon in Gennep . Noord-Limburg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 februari 2007 @ 18:19:09 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45922379
Da's dus twee keer vallen bij ons hopelijk aanstaande huis vandaan

Phluphy, ik weet niet precies hoe laat we terug zijn morgen, maar op zijn laatst ergens morgenavond zullen we alles vertellen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45926017
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Da's dus twee keer vallen bij ons hopelijk aanstaande huis vandaan

Phluphy, ik weet niet precies hoe laat we terug zijn morgen, maar op zijn laatst ergens morgenavond zullen we alles vertellen
Ik zag het al in het andere topic. Goede keuze .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:38:40 #248
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45931114
Lees het nu pas gefeliciteerd met jullie prachtige woning
pi_45935510
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dan moet je je nick veranderen in eismädchen
#geen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:14:32 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45936902
Spannende dag vandaag voor jullie. Ik hoop dat het vandaag allemaal helemaal rond komt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 februari 2007 @ 15:21:02 #251
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45942845
Goed nieuws, we hebben het huis gekocht!!
pi_45942928


JOEPIE! Gefeliciteerd!!

  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:26:15 #253
3185 Adelante
To let it go now
pi_45942963
Gratuliere!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:28:55 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45943025
Fijn voor jullie!!! Gefeliciteerd!
En wanneer is de opleverdatum?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:37:58 #255
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45943223
gefeliciteerd met jullie nieuwe huis
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45943249
Van harte gefeliciteerd
pi_45943904
Gefeliciteerd! Heel veel plezier met z'n drieën in Duitsland!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:16:31 #258
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45944045
Jeujjjjjjjjjj

Echt superleuk !! Van harte gefeliciteerd
... ♥ ik mis je ♥
pi_45944159
Yeah!
#geen
pi_45944483
Herzliche Gluckwunsche....jetzt die Arbeit noch in diese Umgebung....
ik ben al duits aan het oefenen; we komen graag een keer kijken natuurlijk....t.z.t.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:13:55 #261
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45948862
Rewimo, qtel en Christian, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis is erg snel gegaan!!
pi_45948905
Wow gefeliciteerd!! Zeker snel gegaan!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 19:15:47 #263
43556 miss_dynastie
pi_45948919

Gefeliciteeeeeerd
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 19:21:45 #264
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45949075
Gratuliere !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 19:27:37 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45949237
En we zijn weer thuis (qltel had vanmiddag even bij zijn broer gepost). We zijn uit eten geweest om de aankoop van ons grootgrondbezit te vieren

Heerlijk dat we nu al onze plannen kunnen gaan uitvoeren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 19:35:44 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45949509
Wauw! Gefeliciteerd

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45949983


  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:01:56 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_45950554
Is de logeerkamer al klaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 20:02:35 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45950572
Ja daar hoeft alleen een bed in Dus je kunt komen klussen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 20:10:02 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45950939
Wisten jullie dat:

- er een keramische kookplaat in de keuken zit en de keuken blijft?
- de nieuwe auto blauw wordt?
- we een eigen zandkuil hebben?
- er een hoop te doen is in de schuur?
- we walnoten in de tuin hebben?
- de drankvoorraad in de schuur een sapvoorraad bleek te zijn?
- wij dus kennelijk een rijke fruitoogst moeten wegwerken elk jaar?
- we nu vast glazen potten gaan sparen?
- Christan liefst morgen al wil verhuizen?
- wij dat eigenlijk ook willen?
- we de sleutel echter pas op 15 juni krijgen?
- maar als het meezit al op 1 juni?
- iedereen wil komen logeren?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 20:21:02 #271
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45951456
Ik wil wel sap gaan oogsten Orange juice!!

Kan je trouwens niet een tv kabel leggen van de Nederlandse grens naar je huis? Anders moet je té veel Duitse zenders kijken.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 20:41:57 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45952331
Nou, we hebben van alles maar net geen sinaasappels
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 20:43:03 #273
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45952385
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Nou, we hebben van alles maar net geen sinaasappels
Appelsap, lekkere dikke zoete !!!

En natuurlijk rozebotteljam!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 20:58:08 #274
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45953090
Nou, we hebben van alles maar net geen rozebottels
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 21:03:13 #275
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45953316
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Nou, we hebben van alles maar net geen rozebottels
Zucht
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 februari 2007 @ 21:06:41 #276
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45953459
We willen niet eens rozenbottels, hoor ik net naast me.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 21:14:34 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45953774
We hebben al appels, peren, kersen, noten, bessen, perziken en weet ik wat meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 21:30:00 #278
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45954530
Abrikozen? Nectarines? ( )
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 21:35:24 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45954741
Geen idee, misschien wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:36:15 #280
63722 z80
I fink you freaky
pi_45954775
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Wisten jullie dat:

- er een keramische kookplaat in de keuken zit en de keuken blijft?
gefeliciteerd met de aanschaf van jullie nieuwe woning.

Weet je zeker dat de keuken blijft zitten?
zo ja zet dit ook in het koop contract,
en trek de waarde van de keuken van de koopsom af.
deze tel je op het einde weer bij de koop som.
dit scheelt wat in omzet belasting

en kun je al elektrisch koken?
bij mij is de keramische kookplaat er naar een paar maanden uit gegaan
en vervangen door een inductie kookplaat.

en komen logeren?
ik kan bijna kruipend naar huis.
ik woon in een dorpje dat tegen Kleve aan ligt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 21:39:09 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45954885
Ja, dat met die keuken gaan we inderdaad zo doen

Nee, we kunnen niet elektrisch koken

Nou dan kom je maar een keer een bakkie doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:44:58 #282
63722 z80
I fink you freaky
pi_45955090
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat met die keuken gaan we inderdaad zo doen

Nee, we kunnen niet elektrisch koken

Nou dan kom je maar een keer een bakkie doen
Doe ik.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 21:49:08 #283
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45955240
Hadden we deze al gepost trouwens?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45955336
Gefeliciteerd met jullie landgoed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 22:06:30 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45955804
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Hadden we deze al gepost trouwens?

[afbeelding]
Soooow!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45956296
helemaal blij voor jullie !
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 22:39:27 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45956656
Leuk al die reacties hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:42:33 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_45956747
Hebben jullie al zo'n maaitractortje?
Mijn vader wil altijd nog eens op zo'n ding rijden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 februari 2007 @ 22:44:48 #289
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45956800
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:42 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie al zo'n maaitractortje?
Mijn vader wil altijd nog eens op zo'n ding rijden
Die willen we overnemen. De huidige eigenaren hebben er 1..
pi_45957146
Zo'n maaitractor lijkt me geen overbodige luxe als ik de hoeveelheid gras zie
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 23:06:35 #291
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45957378
Naar het schijnt moeten we zorgen goeie vriendjes te worden met de buurboeren Die willen dan wel even ons veldje meenemen als ze toch gaan maaien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45957456
Wat is dat kleine gebouwtje eigenlijk daar links vooraan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 23:11:39 #293
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45957511
Daar wordt voer bewaard voor twee paarden die nu in de wei lopen (was een verrassing voor ons, vorige keer niet gezien - wei is verpacht). Wij willen het leeg halen en daar dan een picknicktafel of zoiets neerzetten Want het is een prachtig plekje, met schitterend uitzicht (zoals overal trouwens, we zitten op het hoogste punt in de omgeving). Het ljikt me zalig om daar op warme zomeravonden te zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45957576
Ja, goed idee
Wat super allemaal he, om gelukkig van te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 23:16:01 #295
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45957617
Heerlijk!

Al die plannen die we nu kunnen uitvoeren, echt super!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45958468
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Naar het schijnt moeten we zorgen goeie vriendjes te worden met de buurboeren Die willen dan wel even ons veldje meenemen als ze toch gaan maaien
Die buurman moet dan maar eens snel op de koffie komen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 23:55:33 #297
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45958547
Wij drinken geen koffie maar voor een potentiële grasmaaier maken we graag een uitzondering
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45958834
Dat is waar ja! Nouja, speciaal voor de buurman dan, met stroopwafels
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 februari 2007 @ 00:11:06 #299
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45958910
We hebben altijd wel koffie in huis, dus dat komt goed..
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 februari 2007 @ 00:20:04 #300
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45959116
Deze is trouwens practisch vol.. Tijd voor een nieuwe: Op zoek naar een huis... in Duitsland (en gevonden) #2
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 februari 2007 @ 00:20:30 #301
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45959129
Dan kan hier een slot op..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')