Ik dacht dat Duitse nummerborden plaatsgebonden waren? HH is Hanz(s)estadt Hamburg en BA is Balingen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn voorletter plus geboortedatum waren nog vrij, de laatste keer dat ik checkte
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Die van qltel begint straks dus met KLE-F
Nou, ik moet bekennen dat we afgelopen weekend wel tot een uur of twee wakker hebben gelegenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef phluphy het volgende:
OK. Was even bang dat jullie ons vergeten waren. Willen wel op de hoogte blijven natuurlijk.
Slapen jullie nog wel goed ondanks de opwinding?
Naaah, we zijn nu de tuin aan het inrichten..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef phluphy het volgende:
OK. Was even bang dat jullie ons vergeten waren. Willen wel op de hoogte blijven natuurlijk.
Slapen jullie nog wel goed ondanks de opwinding?
Niets, behalve dat ik ze te duur en bovenstaande auto bijzonder comfortabel vind..quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Adelante het volgende:
wat is er mis met volkswagen, opel, mercedes en bmw?
Niks, ik heb een Opelquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Adelante het volgende:
wat is er mis met volkswagen, opel, mercedes en bmw?
daarnaast een zwarte uiteraard, en bij keuze uit 2: de blauwe
Ze staat gewoon standaard offline johquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
eeeej gooi msn eens open rewimo!
Tnxquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef livelink het volgende:
Rewimo en Qltel!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis![]()
een beetje spuit elf, ik weet het. Maar klussen en wonen zit niet helemaal in mijn systeem
Werk jij nu bij 1 van die energiebedrijven die gaan fuseren, Rewimo? Gaat dat dan nog roet in het eten gooien voor een baan in de buurt?
Je zou eerst met een tent in onze tuin kunnen komen kamperen om de sfeer te proeven..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen of ik in Duitsland zal gaan wonen. Dan wel huur uiteraard. Maar toch. Het heeft zijn voor en nadelen![]()
.
dan moet je je nick veranderen in eismädchenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen of ik in Duitsland zal gaan wonen. Dan wel huur uiteraard. Maar toch. Het heeft zijn voor en nadelen![]()
.
Dat hoeft niet met een Duits vriendjequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Je zou eerst met een tent in onze tuin kunnen komen kamperen om de sfeer te proeven..
Yeah, voor mij is het vooral dat mijn OV niet geldt in Duitsland (en ik wil toch echt verder studeren, in Nederland) en dat het internet daar best kut is. (of je betaalt een hele hoop, dat kan ook).quote:Maar vanzelfsprekend, alles heeft z'n voor en z'n nadelen. Maar de rust en openheid van dit gebied staat mij in ieder geval erg aan..
Mag ik vragen waar jij woont dan? Ik woon ook ongeveer 5 min van de grens af.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat hoeft niet met een Duits vriendje![]()
. En waar mijn ouders en ik wonen, is 5 minuutjes van de grens af, dus ik ben bijna elke dag wel in Duitsland te vinden eigenlijk.
[..]
Yeah, voor mij is het vooral dat mijn OV niet geldt in Duitsland (en ik wil toch echt verder studeren, in Nederland) en dat het internet daar best kut is. (of je betaalt een hele hoop, dat kan ook).
Ik woon in Gennepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij woont dan? Ik woon ook ongeveer 5 min van de grens af.
Ik zag het al in het andere topic. Goede keuzequote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Da's dus twee keer vallen bij ons hopelijk aanstaande huis vandaan
Phluphy, ik weet niet precies hoe laat we terug zijn morgen, maar op zijn laatst ergens morgenavond zullen we alles vertellen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan moet je je nick veranderen in eismädchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |