Nou...ik ben weleens heel blij geweest na het beëindigen van een relatie hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef ruby het volgende:
Damn, als mijn relatie over zou gaan, dan zou je mij niet zo hysterisch blij horen zijn hoor.
Daarom denk ik ook dat ze naar huis gaat....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef ruby het volgende:
Damn, als mijn relatie over zou gaan, dan zou je mij niet zo hysterisch blij horen zijn hoor.
Dat dan ook weer, maar dan had ik niet net daarvoor zo'n drama lopen maken omdat hij weg gingquote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nou...ik ben weleens heel blij geweest na het beëindigen van een relatie hoor...![]()
Naja, ik bedoel ook meer van als je van de partner houdt en hem of haar ook absoluut niet kwijt zou willen raken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou...ik ben weleens heel blij geweest na het beëindigen van een relatie hoor...![]()
Jij dacht dat ik een grapje maakte toen ik het over die gedwongen opname had door de burgemeester??quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Sorry hoor, maar het gaat écht niet goed met Natasia! Is er een dokter in de zaal?
denk ik ook, lijkt me schijnvrolijkheid. die gaat zo keihard neerquote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Sorry hoor, maar het gaat écht niet goed met Natasia! Is er een dokter in de zaal?
Ja, ik kom er aan. Even kijken welke spuit ik moet hebben hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Ik begrijp helemaal geen bedrag als het om een relatie of kids gaat, maar ik bedoel dus meer...wat voor bedrag kan iemand kopzorgen geven...dan lijkt 1100 euro te verwaarlozen toch...10 mille wordt weer wat lastiger om her en der bij elkaar te lenen als je door de banken bent uitgekaktquote:Op zondag 14 januari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 mille zou ik ook niet begrijpen, en geloof me ik weet hoe het is om van het minimum te leven.
Die heeft geen bord maar een plaat voor der kop.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef demins het volgende:
Nee hoor! Maar ik was van mening dat daar op dit moment onvoldoende wettige redenen voor waren. Aan het welzijn van de Fokkers wil een burgemeester licht voorbij gaan!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik een grapje maakte toen ik het over die gedwongen opname had door de burgemeester??
Ach, als ze publiciteit zoekt komt er vast wel een nòg publiciteitsgeilere lul of kut, die in ruil voor 5 minutes of fame die 10.000 euro wil neertellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal geen bedrag als het om een relatie of kids gaat, maar ik bedoel dus meer...wat voor bedrag kan iemand kopzorgen geven...dan lijkt 1100 euro te verwaarlozen toch...10 mille wordt weer wat lastiger om her en der bij elkaar te lenen als je door de banken bent uitgekakt
Tuurlijk wordt het lastig, maar daar moet wel een betalingsregeling met 10 voor te regelen zijn hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begrijp helemaal geen bedrag als het om een relatie of kids gaat, maar ik bedoel dus meer...wat voor bedrag kan iemand kopzorgen geven...dan lijkt 1100 euro te verwaarlozen toch...10 mille wordt weer wat lastiger om her en der bij elkaar te lenen als je door de banken bent uitgekakt
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef spookvrouw het volgende:
Het verbaast me dat nog niemand van DGK de bewoners een cursus etiquette/tafelmanieren heeft aangeboden, zouden echte millionaires ook zo asociaal aan tafel zitten eten?
denk dat het over 11000 gaat nl. 10000 en 1000 rente, omdat ze het heeft geleend van Talpaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik las in de brief dat het over 1100 euro ging, toch?
Nee INTEGENDEEL!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan ook weer, maar dan had ik niet net daarvoor zo'n drama lopen maken omdat hij weg ging![]()
Ik denk echt dat die ¤ 1.100,= gewoon klopt, Evilene hoefde ook minder terug te betalen (¤ 7.000,=) en het zou me niets verbazen als dat al deels weg was tegen x euro per TV-minuut.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
denk dat het over 11000 gaat nl. 10000 en 1000 rente, omdat ze het heeft geleend van Talpa
Ik hoop dat ze nul komma nul aan aanbiedingen zal krijgen maar ik ben bang dat Pauw en Witteman haar zullen laten komen omdat ze zo irritant is...laten ze het daar dan aub maar bij blijven.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, als ze publiciteit zoekt komt er vast wel een nòg publiciteitsgeilere lul of kut, die in ruil voor 5 minutes of fame die 10.000 euro wil neertellen.
Jeroen van Inkel wilde het in een eerder stadium ook al.
Die hebben ze al een hele tijd geleden gehad, maar ik heb niet het idee dat er iemand zit om wat dan ook te leren.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef spookvrouw het volgende:
Het verbaast me dat nog niemand van DGK de bewoners een cursus etiquette/tafelmanieren heeft aangeboden, zouden echte millionaires ook zo asociaal aan tafel zitten eten?
Nee echt niet, want bij Eveline hadden ze toen de dagvergoeding eraf gehaald bij die berekening (ik heb dat toen gezien met Bart en Eveline) en daarom was het minder, maar Natasia heeft dat geld natuurlijk ook gewoon nodig voor het onderhoud van de kids en vaste kosten.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die ¤ 1.100,= gewoon klopt, Evilene hoefde ook minder terug te betalen (¤ 7.000,=) en het zou me niets verbazen als dat al deels weg was tegen x euro per TV-minuut.
Tja, die heb je natuurlijk ook in alle rangen en standenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef spookvrouw het volgende:
Aha, Evilene had minder kosten aan het thuisfront, dus meer over van de vergoeding... plausibel.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Nee echt niet, want bij Eveline hadden ze toen de dagvergoeding eraf gehaald bij die berekening (ik heb dat toen gezien met Bart en Eveline) en daarom was het minder, maar Natasia heeft dat geld natuurlijk ook gewoon nodig voor het onderhoud van de kids en vaste kosten.
Natasia was toch bijstandsmoeder...Wilgo kreeg door het programma problemen met allerlei instanties (hij ook een uitkering?) dus ze zullen we zwaar gekort zijn en misschien dat dat zo'n beetje de bottleneck is geworden waarom Wilgo het spuugzat werd...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee echt niet, want bij Eveline hadden ze toen de dagvergoeding eraf gehaald bij die berekening (ik heb dat toen gezien met Bart en Eveline) en daarom was het minder, maar Natasia heeft dat geld natuurlijk ook gewoon nodig voor het onderhoud van de kids en vaste kosten.
ja, we hebben het wel over natasia he, dus dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef Missy_1974 het volgende:
ze krijgen een toelage per maand dat ze erin zittenom zo toch inkomen te hebben voor huur e.d ik heb ooit eens opgevangen dat het 1500 per maand is.
als dat geld een issue is had natas er nooit in mogen gaan lijkt mij, want je weet dat je er na 2-3 maanden uit kan gaan (stel dat jaro weer ziek was geworden oid) wat had ze dan gedaan, blijven omwille het geld ?
dus dat geld gezeik is BS, bovendien zijn je kids en vriend meer waard dan 1100 of 11K
En dan wel een luxe wagen kunnen rijden????? MMM dat snap ik dan weer niet helemaalquote:Op zondag 14 januari 2007 20:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Natasia was toch bijstandsmoeder...Wilgo kreeg door het programma problemen met allerlei instanties (hij ook een uitkering?) dus ze zullen we zwaar gekort zijn en misschien dat dat zo'n beetje de bottleneck is geworden waarom Wilgo het spuugzat werd...
Je snap toch wel dat het om 11.OOO gaat, en niet om 1100 , Natasia met haar lagere school weet gewoon niet dat je dat met drie nullen schrijft ......quote:Op zondag 14 januari 2007 19:58 schreef Missy_1974 het volgende:
als ik brian zou zijn, en een vriend van natas, zou ik haar die 1100 geven, want tenslotte heeft brian toch 50K gewonnen in het huis, dus hij kan het makkelijk missen
edit: hetzelfde als sarah tikte
Achter de pc in de private. Kindje wilde niet meespelen omdat Nena al aan het meespelen was.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waar hangt onze Shakespeare uit eigenlijk?
Als Wilgo in haar huis is gaan wonen, en haar "inkomen" van Talpa daar ook binnenkomt dan kan het zelfs zo zijn dat de moeder van de kinderen van Wilgo een hogere alimentatie voor haar kinderen wilde hebben, en terecht want dat wordt gebaseerd op het gezinsinkomen van degene die de alimentatie moet betalen. Tevens heeft jeugdzorg zich in het begin met de situatie bemoeid, dus "problemen met instanties" kan van alles zijn. (Haar huurtoeslag ging natuurlijk ook op de helling toen hij daar introk en zij een hoger inkomen had)quote:Op zondag 14 januari 2007 20:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Natasia was toch bijstandsmoeder...Wilgo kreeg door het programma problemen met allerlei instanties (hij ook een uitkering?) dus ze zullen we zwaar gekort zijn en misschien dat dat zo'n beetje de bottleneck is geworden waarom Wilgo het spuugzat werd...
Het bedrag staat een paar x in die brief dus ze is echt niet zo achterlijk dat ze het een paar keer fout schrijftquote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je snap toch wel dat het om 11.OOO gaat, en niet om 1100 , Natasia met haar lagere school weet gewoon niet dat je dat met drie nullen schrijft ......![]()
Nooit gehoord van de Bolletjesblues ? Of ZWART-werk.....in Amsterdam rijden zoveel bijstandstrekkers in dikke auto's......quote:Op zondag 14 januari 2007 20:26 schreef Scarabee het volgende:
[..]
En dan wel een luxe wagen kunnen rijden????? MMM dat snap ik dan weer niet helemaal![]()
wel als je niet WEET hoe je het moet schrijven, dan schrijf je het altijd fout.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het bedrag staat een paar x in die brief dus ze is echt niet zo achterlijk dat ze het een paar keer fout schrijft
da's ook lastig met terugbetalen dan. Denk je terugbetaald te hebben krijg je alsnog een deurwaarder aan de deur omdat je maar 10% hebt afgelostquote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
wel als je niet WEET hoe je het moet schrijven, dan schrijf je het altijd fout.
Daar heb je een punt idd. Maar dan kan die tut er toch gewoon uit met die 10.000 euriesquote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de Bolletjesblues ? Of ZWART-werk.....in Amsterdam rijden zoveel bijstandstrekkers in dikke auto's......![]()
Jawel, maar de meeste mensen gaan erop vooruit als ze lachen. Hij ziet er alleen maar duivelser uit.quote:
van de andere kant, stel dat DGK zegt dat ze haar 11.000 euro geven, dan hoeven ze maar 1100 euro over te maken. Als ze haar afschrift bekijkt zal ze dolgelukkig zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
da's ook lastig met terugbetalen dan. Denk je terugbetaald te hebben krijg je alsnog een deurwaarder aan de deur omdat je maar 10% hebt afgelost
Ieder weldenkend cq eerlijk mens zou dat soort zaken vantevoren netjes regelen...zij hebben dat dus gewoon niet gedaan en zijn er blijkbaar vanuit gegaan dat het allemaal wel los zou lopen...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Wilgo in haar huis is gaan wonen, en haar "inkomen" van Talpa daar ook binnenkomt dan kan het zelfs zo zijn dat de moeder van de kinderen van Wilgo een hogere alimentatie voor haar kinderen wilde hebben, en terecht want dat wordt gebaseerd op het gezinsinkomen van degene die de alimentatie moet betalen. Tevens heeft jeugdzorg zich in het begin met de situatie bemoeid, dus "problemen met instanties" kan van alles zijn. (Haar huurtoeslag ging natuurlijk ook op de helling toen hij daar introk en zij een hoger inkomen had)
Nou als je het echt niet weet, dan maak je meestal wel dezelfde fout.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het bedrag staat een paar x in die brief dus ze is echt niet zo achterlijk dat ze het een paar keer fout schrijft
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef Danny het volgende:
[..]
van de andere kant, stel dat DGK zegt dat ze haar 11.000 euro geven, dan hoeven ze maar 1100 euro over te maken. Als ze haar afschrift bekijkt zal ze dolgelukkig zijn
Dan zou het een schrijffout zijn. Ik denk echt dat ze cijferanalfabeet is en denkt dat het zo hoort!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die ¤ 8900,- van vrienden/familie en alleen die ¤ 1100,- zelf hoeven lenen?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nou als je het echt niet weet, dan maak je meestal wel dezelfde fout.
Ze had minimaal 10.000 nodig om in te kunnen stappen, dus ik snap dan niet waarom die andere 8900 geen probleem is......of jij wel ?![]()
Bart heeft duidelijk aangegeven er in inkomen flink op achteruit te zijn gegaan. Er zijn er echt wel die hebben ingeleverd, maar de worst van de miljoenen heeft sterker gewogen. Ze zijn nog jong en kunnen best uit het arbeidsleven om later weer te solliciteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Lieve het volgende:
Alleen al aan de vergoeding en het gebrek aan werklust, cq creatieve inzet om inkomsten te verwerven kun je zien dat ze allemaal uit niveau nix komen. Er zit niemand in dat huis die ooit een beetje royaal of HBO gerelateerd inkomen heeft gehad! Hoezo projectmanager? of is ie nou eventmanager? Van welke flutprojecten dan? Van welke flutevents? En iemand uit de IT? 666 zelfs een 'projectmanager' uit de IT? en dan voor 1500 euro meer dan een jaar uit je leven in een gouden kooi blij zitten zijn?
Ik geloof er geen ene barst meer van.
Veilig he de rascist uithangen op internet...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de Bolletjesblues ? Of ZWART-werk.....in Amsterdam rijden zoveel bijstandstrekkers in dikke auto's......![]()
Tja zou kunnen, maar ik neem aan dat ze die nog wel terug moet betalen, denk je niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die ¤ 8900,- van vrienden/familie en alleen die ¤ 1100,- zelf hoeven lenen?
Luxe wagen?? Het is een Alfa van 9 jaar oud....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:26 schreef Scarabee het volgende:
En dan wel een luxe wagen kunnen rijden????? MMM dat snap ik dan weer niet helemaal![]()
daar snap ik dus ook niets van; waarom die zussen dan ook niet aan het belang vd kinderen denken. De kinderen zitten nu zelfs op een andere school, ander huis, geen moeder enz. enz.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat de beweegredenen van de zussen is.
Die wilden haar in oktober / november nog wel aan haar haren het huis uitslepen.
Waarom nu dan niet?
Zou die 1500 per maand misschien niet naar Wilgo, maar naar één van die zussen worden overgemaakt, omdat zij de kinderen in huis heeft?
Zou kunnen.....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef avonne het volgende:
Zou die 1500 per maand misschien niet naar Wilgo, maar naar één van die zussen worden overgemaakt, omdat zij de kinderen in huis heeft?
Stilte voor de storm. Iedereen bereidt zich voor op het geweld wat zo los gaat barsten....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ondertussen gebeurd er op de streams geen dooie ruk![]()
Hebben alle bewoners hun loonstrook aan jou moeten overleggen voordat ze deelnamen aan dit spel?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Lieve het volgende:
Alleen al aan de vergoeding en het gebrek aan werklust, cq creatieve inzet om inkomsten te verwerven kun je zien dat ze allemaal uit niveau nix komen. Er zit niemand in dat huis die ooit een beetje royaal of HBO gerelateerd inkomen heeft gehad! Hoezo projectmanager? of is ie nou eventmanager? Van welke flutprojecten dan? Van welke flutevents? En iemand uit de IT? 666 zelfs een 'projectmanager' uit de IT? en dan voor 1500 euro meer dan een jaar uit je leven in een gouden kooi blij zitten zijn?
Ik geloof er geen ene barst meer van.
da's geen site maar een geheugenkaart met die foto's erop volgens mij.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef Black_king het volgende:
Weet iemand naar welke site Sylvia nu kijkt met al die foto's van haar ? Flickr ?
Zeg meneer, ik heb dat gewoon van Mamjo, jullie eigen site.....quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Veilig he de rascist uithangen op internet...
Ga jij even een dagje naar zuidoost, en roep dan dit soort dingen![]()
Of gewoon croupier wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef 2live het volgende:
ik denk dat Nena haar interesse gevonden heeft; beroepspoker gaan spelen.
HC schijnt erg leuk te betalenquote:
Kruimels en kraaltjes. Net als die kapsters die Natasia naar de mond praten om hun inkomsten veilig te stellen. De zussen zullen het voor de kruimels doen. Of omdat zij weten dat Nasty met haar slaaibek de rest er wel uit krijst en dan... helemaal perrr ongeluk het miljoen wint. En mag de winnaar niet in dat huis blijven wonen?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
[..]
daar snap ik dus ook niets van; waarom die zussen dan ook niet aan het belang vd kinderen denken. De kinderen zitten nu zelfs op een andere school, ander huis, geen moeder enz. enz.
Wat is hun belang hierbij?
Erg vreemd iddquote:Op zondag 14 januari 2007 20:50 schreef Danny het volgende:
wat zitten ze nou te kutten met die klok?
Een uitkering is stukke lager dan 1500,-. en van die uitkering moet er normaal dan ook nog een gezin van eten en kleden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef gomi het volgende:
dat geld is voor de vaste lasten, dus lijkt me stug dat t naar dr zussen gaat
Er is eens gezegt dat Natasia haar inleggeld pas na vertrek zou betalen...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef Danny het volgende:
[..]
van de andere kant, stel dat DGK zegt dat ze haar 11.000 euro geven, dan hoeven ze maar 1100 euro over te maken. Als ze haar afschrift bekijkt zal ze dolgelukkig zijn
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Ah, ze zijn even wat shots aan het maken van de klok van toen Wilgo bij Natasia was. Kunnen ze wat mooie gecensureerde beelden laten zien in de tv uitzending.
Bah!
Als je vanaf je 15-e gewend bent om met nietsdoen riant te wonen en 10 mille pm te kunnen spenderen zal het nog een zware dobber worden om voor-in haar ogen- een habbekrats 5 dagen pw te moeten werken...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
HC schijnt erg leuk te betalen![]()
En Nena zal met haar looks ook nog wel leuk wat fooien binnenslepen![]()
Moet ze wel opschieten.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef schizolientje het volgende:
Een nieuw ultimatum voor Natas?
en toen meteen door DGK-redactie tegengesproken!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er is eens gezegt dat Natasia haar inleggeld pas na vertrek zou betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |