Hoe meer ik hoor van Natasia hoe meer ik het idee krijg dat haar zussen dat juist uit liefde voor haar kinderen doet, want ze heeft idd enorm lieve leuke kinderen (Sylvia zat net nog aan Huub te vertellen wat een enorm lief kind Cheyenne is)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eigenaardig eigenlijk dat haar zussen en anderen om haar heen er op aandringen dat ze moet blijven waar ze zit terwijl Wilgo juist zegt dat ze subiet naar huis moet komen. Proef ik hier wat onenigheid?
sprak zij tederquote:Op zondag 14 januari 2007 19:38 schreef CartWOman het volgende:
En we zijn weer net zover als vrijdag, heeft me 3 dagen gekost dat teringwijf.![]()
Als ze het zelf maar niet wil mag het wel zeker, dus deze houding moet ze absoluut volhouden.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:39 schreef bunnyma het volgende:
Natuurlijk heeft ze voor zichzelf al lang beslist dat ze blijft.
En tot haar schrik oppert Bart nu om haar eruit te stemmen. Ze schrikt zich het lamlazerus. Vliegensvlug verzint ze dat dat van "achter' niet mag.
bart zit sudoki te spelenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:39 schreef Danny het volgende:
eh, ze mogen nu opeens weer briefjes schrijven naar elkaar?
Nog niet. Ze gaat eerst praten!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
gaat ze straks ook met de psycholoog praten? of heeft ze geen 24 uur aangevraagd?
Daar leek het al op toen ze haar (in haar omstandigheden) in september door de selectieprocedure hadden laten komen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef gomi het volgende:
talpa moet haar gewoon op de een of andere manier eruitwerken nu. t begint er voor mij een beetje te lijken op uitbuiting van een zwakzinnge als ze haar daar laten zetten
Maar het grote probleem voor haar is : Zij wil er niet uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze het zelf maar niet wil mag het wel zeker, dus deze houding moet ze absoluut volhouden.
(dit bespreken ze overigens in geheimtaal, wat wmb ook verboden mag worden)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:42 schreef Danny het volgende:
Ze willen haar eruit stemmen zodat ze haar geld mag houden, maar DGK heeft al gezegd dat dat niet gaat gebeuren.
Zegt Natasia..... zou dat wel waar zijn?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:42 schreef Danny het volgende:
Ze willen haar eruit stemmen zodat ze haar geld mag houden, maar DGK heeft al gezegd dat dat niet gaat gebeuren.
dat heb ik idd ook gehoord, heb t alleen nooit gezienquote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar leek het al op toen ze haar (in haar omstandigheden) in september door de selectieprocedure hadden laten komen.
Heeft zo'n gesprek zin dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
gaat ze straks ook met de psycholoog praten? of heeft ze geen 24 uur aangevraagd?
Nog niet eens aan gedacht! Bah! Dat betekent toch dat ze zelf nog niet aan vertrekken denkt!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Wat me op dit moment het meest irriteert is het feit dat ze weet dat haar zoon morgen naar het ziekenhuis in Groningen moet en dat ze nog rustig die 24 uur wil nemen en dan dus op z'n vroegst morgenavond pas het huis uitgaat?
Dan ga je toch gelijk en ga je met je kind mee naar t ziekenhuis???![]()
precies, het kind liep al geel aan. Dus zijn lever. De vrouw is van de pot gerukt. Totaal!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Wat me op dit moment het meest irriteert is het feit dat ze weet dat haar zoon morgen naar het ziekenhuis in Groningen moet en dat ze nog rustig die 24 uur wil nemen en dan dus op z'n vroegst morgenavond pas het huis uitgaat?
is het niet al over tussen die 2?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef Gigageil het volgende:
Die mokkende rotkop van Bart.....pffff.....Lesley wat moet je met zo'n stuk sjacherein![]()
hoe bedoel je 'aan haar lot overgelaten' ?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef Black_king het volgende:
De Nicolaas optie is er dus ook niet. Dan wordt ze aan haar lot overgelaten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef gomi het volgende:
talpa moet haar nu gewoon voor t blok zetten, als t idd om de 1100 euro gaat dat ze er niet uitstapt, gewoon zeggen dat ze die 1100 kan krijgen.
kijken of t dan nog steeds alleen daarom draait
Als je er uit gaat krijg je nog voor een bepaalde periode hulp c.q. bescherming en als je met sanctie gaat zoals nicolaas krijg je niets meer.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe bedoel je 'aan haar lot overgelaten' ?
Dan trekken ze hun handen van je af.....logisch toch, als jij een programma loopt te frustrerenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Alles mag nu blijkbaar.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:47 schreef Danny het volgende:
Aangezien er niet wordt ingegrepen mag bart dus boodschapjes schrijven richting Natasia. Top hoor, redactie
Als ze de bewoners echt even willen laten voelen hoe spijkerhard en egoïstisch Natasia is dan moeten ze er vanavond een unanieme verdeling van ¤ 25.000,= ingooien.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef gomi het volgende:
talpa moet haar nu gewoon voor t blok zetten, als t idd om de 1100 euro gaat dat ze er niet uitstapt, gewoon zeggen dat ze die 1100 kan krijgen.
kijken of t dan nog steeds alleen daarom draait
Nee joh !!! ... ze heeft vrijdag nog spulletjes besteld die morgen pas binnenkomen. Carlos zou ook van die voedingen voor haar meenemen .... en héél misschien weet ze iemand nog zo gek te krijgen haar kadootjes (verjaardag in februari) alvast te bestellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Je ziet die jongens het gewoon denken, Bart heeft het zelfs gezegd, maar zij is echt oost indisch doofquote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ze denk dat brian en bart alleen maar met haar bezig zijn, ik denk dat ze allebei denken, natas je bent dom en je moet gewoon gaan, alles is belangrijker dan de villa, maar nee mevrouw ziet het niet eens
en zelfs dan wil zenog niet gaan weddequote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze de bewoners echt even willen laten voelen hoe spijkerhard en egoïstisch Natasia is dan moeten ze er vanavond een unanieme verdeling van ¤ 25.000,= ingooien.
Dat gaat dan zonder problemen naar Natasia, omdat iedereen dan denkt dat ze dan wel gaat (dat bedrag is haar airtime van de afgelopen maanden ook wel waard) en als ik het had zou ik er nog zo hetzelfde bedrag onder verwedden dat ze dan nog niet zou gaan.
Erg he? Dat mens heeft zo'n gigantische plaat voor haar harses.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ze denk dat brian en bart alleen maar met haar bezig zijn, ik denk dat ze allebei denken, natas je bent dom en je moet gewoon gaan, alles is belangrijker dan de villa, maar nee mevrouw ziet het niet eens
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alles mag nu blijkbaar.
Redactie helemaal in paniek.
Stel je voor dat je weet wel gaat.
Ze krijgt geen bodyguards en naar het opgebouwde geld door de tijd heen, kan ze ook fluiten.....quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik las in de brief dat het over 1100 euro ging, toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wáárom geeft haar dushi haar geen 10K ? ... ze kleven toch zo aan elkaar? ... of zou geld ook voor hem belanrijker zijn dan vrienschap.
Ze gaat alweer eten geloof ik...quote:Op zondag 14 januari 2007 19:56 schreef demins het volgende:
Ze wordt mét de minuut gekker! STAY TUNED!!!![]()
Wil je me niet zo laten schrikken!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel toch een sfeer waarin de andere bewoners eigenlijk ook wel willen dat Natasia weggaat.
Er zit toch iets definitiefs in, en al gebeurt het niet morgen, gebeurt het wel binnen een paar maanden.
Ze moeten er gewoon een gesloten inrichting van makenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
Kan de burgemeester van Eemnes (of waar Eemnes dan ook onder valt) dat mens niet laten opnemen omdat ze een gevaar voor zichzelf of haar omgeving is??
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik las in de brief dat het over 1100 euro ging, toch?
Dat staat idd in de brief, ik vermoed dat er de afgelopen maanden al een deel van die ¤ 10.000,= afgegaan is, bij Evilene zou het ook nog maar om ¤ 7.000,= gaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
De 50 K zijn naar zijn moeder gegaan en ik denk zomaar dat zij die er al aardig doorheen heeft gejaagd, kweet niet hoor ...........quote:Op zondag 14 januari 2007 19:58 schreef Missy_1974 het volgende:
als ik brian zou zijn, en een vriend van natas, zou ik haar die 1100 geven, want tenslotte heeft brian toch 50K gewonnen in het huis, dus hij kan het makkelijk missen
edit: hetzelfde als sarah tikte
LOL ... maar dito hier. En nog steeds gebruikt ze woorden als 'misschien' en eventueel'. Ik word gek van dat kreng.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:38 schreef CartWOman het volgende:
En we zijn weer net zover als vrijdag, heeft me 3 dagen gekost dat teringwijf.![]()
dat zal ongetwijfeldquote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
De 50 K zijn naar zijn moeder gegaan en ik denk zomaar dat zij die er al aardig doorheen heeft gejaagd, kweet niet hoor ...........
Dat is het eigenlijk al, maar dat betekent dat Sylvia eruit moet.... das weer jammer.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze moeten er gewoon een gesloten inrichting van maken
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk al, maar dat betekent dat Sylvia eruit moet.... das weer jammer.
Maar misschien kunnen we die erin houden als begeleidster ofzo.
Nee, Brian is net zo'n egoist als zij zelf is. IKKE IKKE IKKE IKKEquote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeldmaar als vriend had ik ze toch echt gegeven, maar zo'n goede vriend is het dus ook niet
Begrijp het niet zo....dat is toch geen bedrag om je relatie voor op het spel te zetten je kids in de kou te laten staan (is natuurlijk geen enkel bedrag natuurlijk waard maar goed...)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
10 mille zou ik ook niet begrijpen, en geloof me ik weet hoe het is om van het minimum te leven.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Begrijp het niet zo....dat is toch geen bedrag om je relatie voor op het spel te zetten je kids in de kou te laten staan (is natuurlijk geen enkel bedrag natuurlijk waard maar goed...)
Vind het een beetje een lullig bedrag om zo'n grote issue van te maken...zou 10 mille nog wel begrijpen maar 1100.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |