Dat staat best nerd jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Op welke dagen werk jij eigenlijk bij de AH? Ik dacht dat ik je pas zag maar staat weer zo nerd als ik de verkeerde voor me heb en ik zeg dat ik je van 1 of andere internetsite ken![]()
is het eigenlijk ook, maar goed ..
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat staat best nerd ja
Maar ze hebben toch naamkaartjes bij de AH
Dat had idd wel een naaistreek geweest ja. Had ook maar besloten om het dit jaar nog maar te gaan halen omdat het elk jaar toch maar weer duurder word.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:13 schreef GotC het volgende:
Nja bij mijn broer hadden ze (8 jaar geleden) ook alles betaald, en om mij nu te naaien door dat neit te doen..tsja.
Maar rijlessen zijn tegenwoordig veels te duur
En als ik werk (nu al 2 weken niet) werk ik op maandagochtend 6-8, dinsdagavond 5-9, vrijdagavond 5-9 en zaterdag 1-9
. Ik sta van niks versteld tegenwoordig dus bring it on haha
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet![]()
Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te starenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet![]()
Ik ben geen cassiere!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef keijz het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te staren![]()
Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben geen cassiere!Wel inmiddels voor getraind, mrgoed
.
En Gebleekte, ik hou je daaraan!
Dat wel, maar aangezien alle vrouwen blijkbaar cassieres lijken te zijn, blijkt uit de reactie boven die van mij..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:13 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?
En is goed, kom wel snel een x langsHoezo heb je eigenlijk al twee weken niet gewerkt?
Goudenregenstraatquote:PieterBas - donderdag 11 januari 2007 @ 16:47
Watersnip en jij?
daar heb ik vroeger (bijna 14 jaar geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:56 schreef Gebleekte het volgende:
PieterBas ..
Ik lees net ineens dit berichtje waar ik geen antwoord op had gegeven. Had er toen denk overheen gelezen ofzo![]()
[..]
Goudenregenstraat![]()
Ik was vorig jaar rond die tijd in Schotlandquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:41 schreef Gebleekte het volgende:
-Gotc , misschien ff een rare vraag maar was jij vorig jaar met koninginnedag in 's-gravenzande? Daar was namelijk een meisje die wel erg veel op jou lijkt als ik zo in je fotoboek kijk. Plus ze zei dus dat ze half-schots was, ook met zo'n accent enzo was wel geinigHeb dr daarna wel 1 x nog zien fietsen. Maar nooit meer gesproken ofzo.
Niet echt een grote kans dat jij datzelfde meisje bent, maar het is wel toevallig![]()
edit: Bedenk me ineens dat ik haar vorig jaar welleens in tram 2 zag maar jij zit volgens mij in Delft op school, toch?
Hmmm . Het kan ook rond die tijd zijn geweest ja. Zo helder weet ik 't niet meer precies sinds het al een geleden isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar rond die tijd in Schotland. Maar ik herinner me wel vaag iets dat ik in 's-Gravenzande ergens voor was een tijdje later, of daarvoor..maar waarvoor?
En ik zit wel altijd in tram 2, zit in Den Haag op school jaMisschien hebben we elkaar wel gesproken!
Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef Strychnine het volgende:
Aan de Maasdijk. bij die grote buitenbak, tussen de zijdijk en wouterseweg in.
[afbeelding]
Die weg daar noord op de foto is het Bagijneland, oost is maasdijk.
Vrachtwagenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijk
Haha ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hmmm . Het kan ook rond die tijd zijn geweest ja. Zo helder weet ik 't niet meer precies sinds het al een geleden isLeek in ieder geval onwijs veel op je. En ze zei dat ze schots was of half schots. Ik kijk het nog wel een keer na bij de Albert Heijn. Of in tram 2 waar ik nu ook elke ochtend in zit
![]()
Welke bus gaat er eigenlijk van de walnootstraat naar de verdilaan?
Wat leuk =) Dan eis ik dat je een keertje toetert als je een meisje met paarsoranje haar door de bak ziet rollenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijk
Wottafuck, dat wordt rondje gevenquote:Op zondag 4 februari 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Gister 1(!!!!!) euro gewonnen met poker ^^
Wowquote:Op zondag 4 februari 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Gister 1(!!!!!) euro gewonnen met poker ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |