abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:13:31 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45908273
Nja bij mijn broer hadden ze (8 jaar geleden ) ook alles betaald, en om mij nu te naaien door dat neit te doen..tsja. Maar rijlessen zijn tegenwoordig veels te duur

En als ik werk (nu al 2 weken niet ) werk ik op maandagochtend 6-8, dinsdagavond 5-9, vrijdagavond 5-9 en zaterdag 1-9 . Ik sta van niks versteld tegenwoordig dus bring it on haha
pi_45908719
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:00 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Op welke dagen werk jij eigenlijk bij de AH? Ik dacht dat ik je pas zag maar staat weer zo nerd als ik de verkeerde voor me heb en ik zeg dat ik je van 1 of andere internetsite ken

is het eigenlijk ook, maar goed ..
Dat staat best nerd ja
Maar ze hebben toch naamkaartjes bij de AH
pi_45910231
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef keijz het volgende:

[..]

Dat staat best nerd ja
Maar ze hebben toch naamkaartjes bij de AH
Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet
pi_45910273
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:13 schreef GotC het volgende:
Nja bij mijn broer hadden ze (8 jaar geleden ) ook alles betaald, en om mij nu te naaien door dat neit te doen..tsja. Maar rijlessen zijn tegenwoordig veels te duur

En als ik werk (nu al 2 weken niet ) werk ik op maandagochtend 6-8, dinsdagavond 5-9, vrijdagavond 5-9 en zaterdag 1-9 . Ik sta van niks versteld tegenwoordig dus bring it on haha
Dat had idd wel een naaistreek geweest ja. Had ook maar besloten om het dit jaar nog maar te gaan halen omdat het elk jaar toch maar weer duurder word.

En volgende keer geef ik wel een gil, ook al was jij 't dan niet deze keer
pi_45910317
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Whehe, sta ik eerst met grote ogen naar een meisje dr tieten te staren voordat ik dr achterkom hoe ze heet
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45910575
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te staren
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:35:01 #207
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45913288
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef keijz het volgende:

[..]

Wel een goed excuus om eens uitgebreid naar de tieten van de AH caissières te staren
Ik ben geen cassiere! Wel inmiddels voor getraind, mrgoed .

En Gebleekte, ik hou je daaraan!
pi_45914405
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben geen cassiere! Wel inmiddels voor getraind, mrgoed .

En Gebleekte, ik hou je daaraan!
Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?

En is goed, kom wel snel een x langs Hoezo heb je eigenlijk al twee weken niet gewerkt?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:01:17 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45921093
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:13 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Heb je als vakkenvuller geen naamkaartje?

En is goed, kom wel snel een x langs Hoezo heb je eigenlijk al twee weken niet gewerkt?
Dat wel, maar aangezien alle vrouwen blijkbaar cassieres lijken te zijn, blijkt uit de reactie boven die van mij..

Ben al 2 weken ziek! Voel me nu eigenlijk voor het eerst weer wat beter (mag alsnog niet uit dit weekend ). Mn baas zal ook wel blij met me zijn
pi_45921545
Wat heb je dan?
Vivre
pi_45925990
beterschap:)
pi_45936194
Was ik gister uit stage naar mn pa gegaan die in Hoek van Holland woont. Hij voelde zich niet zo lekker dus ik zei dat ik wel de bus naar huis zou nemen. Nee hoor, sta ik te daar een half uur te wachten, komt heel dat ding niet

Niemand nam op zodat ik had kunnen vragen of ze me op konden komen halen dus ben ik maar gaan lopen naar 's-gravenzande 3 kwartier over gedaan

Hoop dat jullie een leukere vrijdagavond hebben gehad
pi_45936601
-Gotc , misschien ff een rare vraag maar was jij vorig jaar met koninginnedag in 's-gravenzande? Daar was namelijk een meisje die wel erg veel op jou lijkt als ik zo in je fotoboek kijk. Plus ze zei dus dat ze half-schots was, ook met zo'n accent enzo was wel geinig Heb dr daarna wel 1 x nog zien fietsen. Maar nooit meer gesproken ofzo.

Niet echt een grote kans dat jij datzelfde meisje bent, maar het is wel toevallig

edit: Bedenk me ineens dat ik haar vorig jaar welleens in tram 2 zag maar jij zit volgens mij in Delft op school, toch?

[ Bericht 11% gewijzigd door Gebleekte op 03-02-2007 10:26:39 ]
pi_45936712
PieterBas ..

Ik lees net ineens dit berichtje waar ik geen antwoord op had gegeven. Had er toen denk overheen gelezen ofzo
quote:
PieterBas - donderdag 11 januari 2007 @ 16:47
Watersnip en jij?
Goudenregenstraat
pi_45938656
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:56 schreef Gebleekte het volgende:
PieterBas ..

Ik lees net ineens dit berichtje waar ik geen antwoord op had gegeven. Had er toen denk overheen gelezen ofzo
[..]

Goudenregenstraat
daar heb ik vroeger (bijna 14 jaar geleden ) ook nog dichtbij gewoond en op de basisschool gezeten Koningin Wilhelmina school .
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:40:57 #216
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45939443
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:41 schreef Gebleekte het volgende:
-Gotc , misschien ff een rare vraag maar was jij vorig jaar met koninginnedag in 's-gravenzande? Daar was namelijk een meisje die wel erg veel op jou lijkt als ik zo in je fotoboek kijk. Plus ze zei dus dat ze half-schots was, ook met zo'n accent enzo was wel geinig Heb dr daarna wel 1 x nog zien fietsen. Maar nooit meer gesproken ofzo.

Niet echt een grote kans dat jij datzelfde meisje bent, maar het is wel toevallig

edit: Bedenk me ineens dat ik haar vorig jaar welleens in tram 2 zag maar jij zit volgens mij in Delft op school, toch?
Ik was vorig jaar rond die tijd in Schotland . Maar ik herinner me wel vaag iets dat ik in 's-Gravenzande ergens voor was een tijdje later, of daarvoor..maar waarvoor?
En ik zit wel altijd in tram 2, zit in Den Haag op school ja Misschien hebben we elkaar wel gesproken!
pi_45939828
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik was vorig jaar rond die tijd in Schotland . Maar ik herinner me wel vaag iets dat ik in 's-Gravenzande ergens voor was een tijdje later, of daarvoor..maar waarvoor?
En ik zit wel altijd in tram 2, zit in Den Haag op school ja Misschien hebben we elkaar wel gesproken!
Hmmm . Het kan ook rond die tijd zijn geweest ja. Zo helder weet ik 't niet meer precies sinds het al een geleden is Leek in ieder geval onwijs veel op je. En ze zei dat ze schots was of half schots. Ik kijk het nog wel een keer na bij de Albert Heijn. Of in tram 2 waar ik nu ook elke ochtend in zit

Welke bus gaat er eigenlijk van de walnootstraat naar de verdilaan?
pi_45944995
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef Strychnine het volgende:
Aan de Maasdijk. bij die grote buitenbak, tussen de zijdijk en wouterseweg in.

[afbeelding]
Die weg daar noord op de foto is het Bagijneland, oost is maasdijk.
Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijk
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_45945323
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Grappig ik rij daar bijna elke dag met de vrachtwagen. Op het bagijneland en de maasdijk
Vrachtwagen

Voor wie rij je?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 23:22:45 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45957758
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:58 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Hmmm . Het kan ook rond die tijd zijn geweest ja. Zo helder weet ik 't niet meer precies sinds het al een geleden is Leek in ieder geval onwijs veel op je. En ze zei dat ze schots was of half schots. Ik kijk het nog wel een keer na bij de Albert Heijn. Of in tram 2 waar ik nu ook elke ochtend in zit

Welke bus gaat er eigenlijk van de walnootstraat naar de verdilaan?
Haha ben benieuwd Zou wel grappig zijn als we elkaar dus wel al hadden gesproken, zoveel schotten zijn er (volgens mij?) niet in het Westland En nja, ik heb geen westlands accent..

En bus 86 (mijn bus ) en bus 31 gaan vanaf de walnootstraat naar de verdilaan. 86 om het kwartier, 31 om het half uur
pi_45958410
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat leuk =) Dan eis ik dat je een keertje toetert als je een meisje met paarsoranje haar door de bak ziet rollen
Vivre
  zondag 4 februari 2007 @ 00:00:27 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45958671
Ik wil uit! Maar mag niet! . Daarom maar heerlijk aan de tijm dropjes ofzo.. wat een rotspul is dat, maar zo verslavend .

En m'n broer is weer terug na een jaar Aruba! Leuk dat hij na t eten gelijk naar de Bar Gezellig vertrok
  zondag 4 februari 2007 @ 10:26:35 #223
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_45964348
Gister 1(!!!!!) euro gewonnen met poker ^^
pi_45964597
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Wottafuck, dat wordt rondje geven

Zometeen naar ajax feyenoord in de winkel
pi_45964733
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Wow

Ik had donderdagavond 10 euro gewonnen met poker

Iedereen 5 euro inleggen, en de meerderheid besliste dat er 2 winnaars waren (we speelden met zn vijven) Ik was natuurlijk tegen, want met poker is er maar 1 winnaar en die krijgt al het geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')