riiiiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:03 schreef Gebleekte het volgende:
Oké oké ik beken. Had geen zin om ouwe herrineringen op te halen dus zei maar ff dat ik niet de bewuste kevin ben![]()
Ligt niet aan jou ofzo hoor, heb ik altijd als het om de basisschool gaat. Moet je weer herrineringen ophalen uit een tijd waarvan je of niks weet, of waarbij het toch nutteloos is om iets over te weten.
Maaruhh .. hoi dus.. tijd niet gezien? Sweelincklaan ofzo?
Nu nog een foto van jouquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Strychnine het volgende:
jezus, ben jij even veranderd o.O
maar, hallo
Gut gut zo erg is het toch niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:22 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die foto was op een regenachtige Dance Parade ja![]()
Of frisdrankquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, doet er nog iemand van jullie mee aan het "Westlandse Hokkenvoetbaltoernooi" ?![]()
Is hier in 's-gravenzande, je kan je inschrijven met een groep voor 30 euro. Hiervoor krijg je een krat bier (of frisdrank ) en een schaal met snacks.
Wel geinig toch![]()
Er staat er een in m'n fobo, and thats enough for nowquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:19 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Er staat er een in m'n fobo, and thats enough for now![]()
Ik doe niet aan mensen afschrikken![]()
Die Don heeft geld zat. Ze vreten me helemaal leeg daar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:01 schreef vipergts het volgende:
Leuk toch die moskee, dan koop je als voormalig rijschoolhouder een leuk huisje naast de proeftuin en dan komt er opeens een moskee en een school met tuig. Dan heb ik het nog niet over zijn overbuurman en dat wijkje grote huizen die ook niet blij zullen zijn. Lekker dat gejank horen. en vervolgens word je Mercedes, BMW, Audi Jaguar op andere prijzige vierwieler meegenomen of het de aanbieding van de Lidl is.
Hebben ze mij ook gedaan.. me leeg vreten...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die Don heeft geld zat. Ze vreten me helemaal leeg daar.
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook gedaan.. me leeg vreten...![]()
Same herequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanBlij dat ik dat niet hoefde te betalen
Ik moet nog een halve dag werken, en dan morgen naar Val Thorensquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh, ik heb me 'verslapen', wordt lastig om om 8 uur op school te zijn nu![]()
Yeahquote:
Alvast veel plezierquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik moet nog een halve dag werken, en dan morgen naar Val Thorens![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:24 schreef GotC het volgende:
[..]
YeahWas wel nodig, na 3 jaar dezelfde avatar te hebben gehad
. En was in een verveelbui, ook gelijk m'n fotoboek helemaal vernieuwd, met photoshop
. Zucht.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:50 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja, die vorige kon idd écht niet meer
Waarom ga je met dit weer nou paardrijden, ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb het zo koud![]()
En ik ga het nog kouder krijgen aangezien ik zo naar mijn paardje moet en alleen buiten kan rijden.
Misschien moet ik het paard op mijn rug nemen en zelf gaan rennen, daar moet ik het toch warm van krijgen![]()
Waar staan die paarden dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef Strychnine het volgende:
*grijnst*
Nouja, dat paard moet toch elke dag beweging krijgen en zo ¬¬
en ik ook![]()
Op welke dagen werk jij eigenlijk bij de AH? Ik dacht dat ik je pas zag maar staat weer zo nerd als ik de verkeerde voor me heb en ik zeg dat ik je van 1 of andere internetsite kenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:55 schreef GotC het volgende:
[..]Was zo van vorig jaar.
En ik wil ook op vakantie!
Lucky youquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze bij m'n ouders ook gedaanBlij dat ik dat niet hoefde te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |