Of dat de mensen van de Stelling (of wie dan ook) eindelijk eens realiseren dat een snackbar oid puur goud zou verdienen voor zequote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horeca
Zal de waarde van je huis goed doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef wlsandman het volgende:
Zo wat een discussie hier, ik zeg 1 ding over moskee en iedereen gaat gelijk uit zijn dak![]()
![]()
Maar het schijnt heel serieus te zijn die moskee, en op de plaats waar eerst die kassen stonden van de proeftuin, daar komt nu 1 grote school ofzo + die moskee dan.
Ze wilden eerst de moskee in de woerdblok bouwenKoop je een huis van 3 ton, krijg je er gratis elke dag kattengejank bij
![]()
Inholland in het Westland? Hoop ik dat ik daar dan les kan gaan krijgen.. hoef ik niet meer naar Den Haag toequote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. De buurtverenigingen en actiecomite's schieten als paddestoelen uit de grond. Dus die moskee staat er nog lang niet. Zeker ook omdat er nogal wat rijke cq invloedrijke personen achter die comite's zitten. 1 van de argumenten is trouwens dat ze bang zijn dat discojeugd vanuit bijvoorbeeld de Lier vernielingen aan de moskee gaan aanrichten.
De moskee moet trouwens onderdeel gaan worden van een hele wijk, die op het terrein van het Proefstation moet komen. Behalve een moskeekomt er het ISW, InHolland, een seniorenflat en wat sociale woningbouw. Tenminste dat zijn de plannen.
Hoef je iig geen wekker meer te kopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal de waarde van je huis goed doen.![]()
Ze zullen het wel zat geworden zijn, op de kots van 15 jarige breezah sletjes op te ruimen.. als zij na een bijna alcoholvergiftiging nog even een hamburger denken achter over te slaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Strychnine het volgende:
Nouja, de molen (zo heette hij vroeger in ieder geval) die naast de stelling zit, heeft volgens mij niet zo veel klandizie. Of je moet de aangschoten breezertjes van het Teejater meetellen die om 10 uur weer naar huis moeten en een vette hap willen... Zie er nooit iemand.
Good pointquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zullen het wel zat geworden zijn, op de kots van 15 jarige breezah sletjes op te ruimen.. als zij na een bijna alcoholvergiftiging nog even een hamburger denken achter over te slaan.![]()
Die vent is heilig.quote:
In de Snollywood hebben ze dat ook.. maar sta je daar met -5 op je hamburger te wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die vent is heilig.
In Outland hebben ze het ook goed gedaan. Op de bovenste verdieping kan je beetje rlxen en wat eten enzo. Broodje Unox, hamburgers![]()
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de Snollywood hebben ze dat ook.. maar sta je daar met -5 op je hamburger te wachten![]()
Ik vind het altijd wel relaxed, ff wat eten tijdens het stappen..
Zelfs ik, ziek en al, moet ervan kwijlenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjes
Ik ga altijd voor een broodje beenhamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ook. D'r is zo'n kraam, die staat op al die feestweken, en was ook in de Lier met oud en nieuw, met zo'n enorme pan met ui en hamburger. Echt super die broodjes
JAA! Dr zit ergens zo'n tentje in de buurt van skihut rotterdam, met geniale broodjes beenham.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor een broodje beenham![]()
![]()
Ja je bedoelt zeker die ene tegenover de Zin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
JAA! Dr zit ergens zo'n tentje in de buurt van skihut rotterdam, met geniale broodjes beenham.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:38 schreef keijz het volgende:
Gebleekte heeft wel een een foto gepost toch, in deel 2 ofzo
Die foto was op een regenachtige Dance Parade jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Strychnine het volgende:
jezus, ben jij even veranderd o.O
maar, hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |