Dat volgens mij niet. Kwam er op neer dat ik m'n proeftijd niet door zou komenquote:
Ja klopt, met dat trapje waar al die bejaarden op zitten met hun keppeltjes.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
zolang ze 's-gravenzande maar mijdendie ontmoetingsplaats is toch bij die watertoren daar? dat ouwe gebouw daar tegenover?
in Naaldwijk dus wel?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat ze in Honselersdijk niet meer welkom zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
in Naaldwijk dus wel?![]()
Zolang ze maar uit het mooie 's-Gravenzande wegblijven vind ik het perfecto.![]()
Ehhhhhhhhhh, ik woon tegenover het nieuwe politiebureauquote:Op maandag 29 januari 2007 00:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Klopt dus niet, maar zie hierbovenStond trouwens in het hele westland vorige week iets over, en daar stonden we dus op het gemeentehuis in een L vorm
(ehm, ooit een supermarkt in een L vorm gezien?)
En ik hoorde dat die moskee (2, trouwens, hoorde ik) naast het politiebureau komt1 aan iedere zijde
Naaah je woont er nog best een (kleinquote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh, ik woon tegenover het nieuwe politiebureau![]()
Maar ik heb er niet over gehoord dat ie daar kwam? volgens mij is er overal wel protest (logisch)
Hoe heet jij?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja klopt, met dat trapje waar al die bejaarden op zitten met hun keppeltjes.
En ik bedoelde dus dat juist sgravenzande geen prijs zal hebben gewonnen omdat het echt een kut albert heijn is. ik woon er 2 huizen naast, kom er dagelijks, so i know![]()
Nee maar ik woon ook erggggggg dichtbij de AH vandaarquote:Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef GotC het volgende:
[..]
leuke, (on)toepasselijke (hangt er vanaf wie het is) smiley
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horecaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:06 schreef GotC het volgende:
Een moskee naast een school, iets zegt me dat dat geen succes gaat worden
beide nietquote:Op maandag 29 januari 2007 17:31 schreef Strychnine het volgende:
Je heet kevin... Dus werkt je moeder bij de AH, of ben je Kevin van V. =O
Stond trouwens iets in het AD over vorige week geloof ik. Buurtbewoners hadden een rechtszaak aangespannen enzo.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Behalve als de moskee een aantrekkende werking heeft op de turkse horeca
Klopt inderdaad. De buurtverenigingen en actiecomite's schieten als paddestoelen uit de grond. Dus die moskee staat er nog lang niet. Zeker ook omdat er nogal wat rijke cq invloedrijke personen achter die comite's zitten. 1 van de argumenten is trouwens dat ze bang zijn dat discojeugd vanuit bijvoorbeeld de Lier vernielingen aan de moskee gaan aanrichten.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Stond trouwens iets in het AD over vorige week geloof ik. Buurtbewoners hadden een rechtszaak aangespannen enzo.
Nouja er zitten nu al jaren 3 supermarkten, 3 van hetzelfde 'type' (A supermarkten om het simpel te houden)quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Korneef. Ja, dat pand is gekocht door Koornneef, maar zelfs voor ons AHers is het nog altijd onduidelijk wat hij ermee wil. Want:
1) Er mag geen AH in
2) Koornneef gaat er niet naartoe verhuizen, waarom zou hij?
3) Koornneef zal er heus geen andere supermarkt zoals een Super de Boer ofzo ingooien, steekt hij zichzelf alleen maar mee in de rug
4) Er moet tot 2012?? ofzo een supermarkt op de plek van de Konmar
Zo.
En dat park? Komt niet op de plaats van de KonmarMaar op de plek waar de AH zogezegd nu staat. Ofzoiets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |