In het begin zijn altijd mensen die het dan beter weten, op gegeven moment zien ze dat je vooruit gaat dus dan laten ze je lekker je eigen ding doenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
"2 is genoeg, ik wil niet moe worden"
hahaha, ik had er ook 's een, die beweerde dat je je knietjes naar binnen moest drukken bij het omhoog komen... Ik had ook echt er geen zin an, en heb die vent maar meewarig aangekeken zonder iets te zeggen en ben gewoon rustig aan mijn volgende setje begonnen. De idiotenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:48 schreef J-Will het volgende:
Laatst trouwens, ik was aan het squatten, komt er zo'n know-it-all opa achter me staan.
Ik zit daar, atg, met 55 kg op mijn rug en kom kreunend omhoog. Ik rust een seconde of wat en zak weer voor een tweede, zware rep. Zegt die vent kei hard: 'Jij gaat er ECHT diep doorheen! Ik durf te wedden dat jij er zo geen twintig achter elkaar kan maken.' Dus ik ben klaar met mijn setje van 2, hang dat ding terug en die vent snapte echt niet waarom ik niet minstens 15 reps per set maakte. Ik had niet eens zin om het uit te leggen en negeerde hem maar gewoon.
eeeeeeeeeey kardash!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef mister_popcorn het volgende:
speciaal voor calyptus, WHOLLA!
Nee, maar laat de stang bij het deadliften lekker wat lawaai maken.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
Dus je traint die week alleeeeen je borst.....en je gaat zo lekker overdreven kreunen bij iedere herhaling die je doet en vergeet niet om jezelf heeeel uitgebreid in de spiegel te gaan bestuderen en je spieren aan te spannen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee, maar laat de stang bij het deadliften lekker wat lawaai maken.
En bovendien mijn trainingsmaat en ik zijn nogal van de onliners.
"Light weight!"
"Nothing but a peanut!"
"Aint nothing to it but to do it!"
En deze van Yates: "Business as usual!"
Dat doe ik dus nooitquote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef Mr.J het volgende:
Yeps. Same here.
"Aan het opwarmen kerel? Of is dit alweer je cooling down?"![]()
"Kijk je wel uit, aangezien je lang niet zo sterk als mij bent".quote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef Mr.J het volgende:
Yeps. Same here.
"Aan het opwarmen kerel? Of is dit alweer je cooling down?"![]()
Met bekenden zit ik wel altijd te kutten jaquote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
"Kijk je wel uit, aangezien je lang niet zo sterk als mij bent".
"Hee papzak, zit je in de bulk?" als iemand probeert af te vallen.
"Train je niet meer ofzo?" op het werk bij collega's die ook trainen.
Collega op het werk heeft me ook een tijdje bolle genoemt, dat was dan weer wat minder![]()
toevallig, mn moeder zei gisteren dat ik een dikke kont ipv een "achteruitstekend poepke" begon te krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
"Kijk je wel uit, aangezien je lang niet zo sterk als mij bent".
"Hee papzak, zit je in de bulk?" als iemand probeert af te vallen.
"Train je niet meer ofzo?" op het werk bij collega's die ook trainen.
Collega op het werk heeft me ook een tijdje bolle genoemt, dat was dan weer wat minder![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:57 schreef Semargofni het volgende:
Volgens mij hebben de meeste hier wel een opzet tafeltje.
Ach cutten is een groot woord. Ging van 10 naar 8%. En had daarbij een licht supplement gebruikt.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit![]()
Maar ik zeg wel eens bij mensen dat ze maar eens wat anders moeten doen omdat ze al een jaar niet vooruit zijn gegaan.
ps: J, als jij ging cutten in het verleden ging je dan clean cutten of mbv supplementen?
25 voor, 50 na.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Vossel het volgende:
Sinds weken gebruik ik whey eiwitten na het raggen in de sportschool. Ik los 30 gram dextrose samen met 50 gram whey op in water. En dat drink ik direct na het sporten op.
Nu hoor ik van verschillende kanten dat je lichaam 50 gram whey niet in een keer op kan nemen en dat je beter 25 gram voor en 25 gram na de training kan nemen.
Heeft er iemand tips voor de goede dosis?
Is dat niet teringveel?quote:
of je kan zoals mij doen, 2 boterhammen met kaas uur voor de training, 1 liter magere melk direct na de training. Voelt veel beter aan als whey...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef Vossel het volgende:
[..]
Is dat niet teringveel?
Een 'krachtsporter' moet toch ongeveer 1,5 - 2,5 gram eiwit per kg binnen krijgen per dag? Ik weeg 80 kg en eet 50 gram whey en haal 45 gram uit kwark. En verder eet ik gewoon 'normale' maaltijden.
Het gaat mij er gewoon om dat ik m'n dure whey niet verspil door er 50 gram van te drinken zonder dat het enig effect heeft. Eerlijk gezegd is die 30 gram dextrose met 50 gram whey gewoon nattevingerwerk.
Je pwo shake met 30 gram dextrose en 50 gram whey is iig goed. De uren na je training kan je lichaam namelijk veel meer voedingsstoffen verwerken dan normaal.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef Vossel het volgende:
[..]
Is dat niet teringveel?
Een 'krachtsporter' moet toch ongeveer 1,5 - 2,5 gram eiwit per kg binnen krijgen per dag? Ik weeg 80 kg en eet 50 gram whey en haal 45 gram uit kwark. En verder eet ik gewoon 'normale' maaltijden.
Het gaat mij er gewoon om dat ik m'n dure whey niet verspil door er 50 gram van te drinken zonder dat het enig effect heeft. Eerlijk gezegd is die 30 gram dextrose met 50 gram whey gewoon nattevingerwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |