Het potje stak boven de pan uit, dus dat kon ik niet doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef LaZZ het volgende:
Die steekvlam was dan wel grappig. Het is toch algemeen bekend dat je met een vlam in de pan het deksel erop moet doen, of een deken oid.
Verder weet ik hier niets over te general chatten.
Niet meer weggaan als er iets op het vuur staatquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij dat je het nog kunt navertellen!
![]()
En wat heb je nu geleerd, spelende Sven?
![]()
Ja, ik dacht niet naquote:
Sterker nog, ik kwam net van een verjaardag waar we het daar nog over hadden gehadquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
Verfen
[afbeelding]
Is je nog nooit vertelt dat je sommige dingen beter NIET kan blussen met water?
Neuh, ze gaan dit toch binnen een maand slopen, dus dat is de moeite niet. En met een spons heb ik er al veel zwart afgekregenquote:
Ik zou het proberen te verven!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
Verfen
Ongelukkige samenloop van de omstandigheden?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kwam net van een verjaardag waar we het daar nog over hadden gehad.
Je was zeker dronken, hè!?!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Svensational het volgende:
Sterker nog, ik kwam net van een verjaardag waar we het daar nog over hadden gehad.
Ik had wel wat bier op jaquote:
quote:
Nee, ik vind het gewoon leuk om ermee te kloten. Dat doe ik ook als ze aanstaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef veldmuis het volgende:
Is het écht om een paar eurocenten te besparen trouwens?
Ik was in paniek, ik zag een pan in de fik staan, en dacht er niet meer over na dat er allemaal kaarsvet bij wasquote:
quote:
Nou, dat is in ieder geval goed gelukt!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik vind het gewoon leuk om ermee te kloten.
Mja true, ik zou wss hetzelfde gehandeld hebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was in paniek, ik zag een pan in de fik staan, en dacht er niet meer over na dat er allemaal kaarsvet bij was.
Iets minder heftig, maar het leek er wel opquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Svensational het volgende:
Ik wist dus ff niet wat ik moest doen, maar ik dacht, met water gaat het vast uit.
quote:
Niet te scherp man, het is weekend.quote:
Ik dacht niet goed na danquote:
Ik zie geen reden, waarom die niet gemaakt zouden kunnen worden...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef Svensational het volgende:
Boh gek, laten we allemaal gaan posten dat we foto's willen zien terwijl hij allang gepost heeft dat ie die niet heeftZoeen hendig sjieke grap is dat zeg
![]()
Dan zou ik eens beter lezen, als ik jou was.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:49 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik zie geen reden, waarom die niet gemaakt zouden kunnen worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |