Het potje stak boven de pan uit, dus dat kon ik niet doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef LaZZ het volgende:
Die steekvlam was dan wel grappig. Het is toch algemeen bekend dat je met een vlam in de pan het deksel erop moet doen, of een deken oid.
Verder weet ik hier niets over te general chatten.
Niet meer weggaan als er iets op het vuur staatquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij dat je het nog kunt navertellen!
![]()
En wat heb je nu geleerd, spelende Sven?
![]()
Ja, ik dacht niet naquote:
Sterker nog, ik kwam net van een verjaardag waar we het daar nog over hadden gehadquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
Verfen
[afbeelding]
Is je nog nooit vertelt dat je sommige dingen beter NIET kan blussen met water?
Neuh, ze gaan dit toch binnen een maand slopen, dus dat is de moeite niet. En met een spons heb ik er al veel zwart afgekregenquote:
Ik zou het proberen te verven!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
Verfen
Ongelukkige samenloop van de omstandigheden?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kwam net van een verjaardag waar we het daar nog over hadden gehad.
Je was zeker dronken, hè!?!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Svensational het volgende:
Sterker nog, ik kwam net van een verjaardag waar we het daar nog over hadden gehad.
Ik had wel wat bier op jaquote:
quote:
Nee, ik vind het gewoon leuk om ermee te kloten. Dat doe ik ook als ze aanstaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef veldmuis het volgende:
Is het écht om een paar eurocenten te besparen trouwens?
Ik was in paniek, ik zag een pan in de fik staan, en dacht er niet meer over na dat er allemaal kaarsvet bij wasquote:
quote:
Nou, dat is in ieder geval goed gelukt!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik vind het gewoon leuk om ermee te kloten.
Mja true, ik zou wss hetzelfde gehandeld hebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was in paniek, ik zag een pan in de fik staan, en dacht er niet meer over na dat er allemaal kaarsvet bij was.
Iets minder heftig, maar het leek er wel opquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Svensational het volgende:
Ik wist dus ff niet wat ik moest doen, maar ik dacht, met water gaat het vast uit.
quote:
Niet te scherp man, het is weekend.quote:
Ik dacht niet goed na danquote:
Ik zie geen reden, waarom die niet gemaakt zouden kunnen worden...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef Svensational het volgende:
Boh gek, laten we allemaal gaan posten dat we foto's willen zien terwijl hij allang gepost heeft dat ie die niet heeftZoeen hendig sjieke grap is dat zeg
![]()
Dan zou ik eens beter lezen, als ik jou was.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:49 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik zie geen reden, waarom die niet gemaakt zouden kunnen worden...
Als je er geen deksel op kon doen kon je er toch wel een dikke katoenen trui overheen gooien?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het potje stak boven de pan uit, dus dat kon ik niet doen.
[..]
Niet meer weggaan als er iets op het vuur staat.
natte theedoek is verstandigerquote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef frenkck het volgende:
[..]
Als je er geen deksel op kon doen kon je er toch wel een dikke katoenen trui overheen gooien?
http://www.youtube.com/watch?v=ogyiG8t78WY Zo iets dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iets minder heftig, maar het leek er wel op!
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
je had de deksel op de man moeten doen man
nooit water gooien op brandend vet.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef Svensational het volgende:
Het potje stak boven de pan uit, dus dat kon ik niet doen.
Waarom post je dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik weet niets anders dan een spuit 11 reactie, dus zeg ik maar niks.
Ik had van jou een tof woordgrapje verwachtquote:
Ik zat al te denken aan 'kaarsven', maar dat is 'm gewoon niet, hè.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had van jou een tof woordgrapje verwacht!
Ik vond mijn 'Vet!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
had je een natte theedoek eroverheen moeten leggenquote:
Hmmm, ik denk niet dat dit me nog een keer gaat overkomenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
had je een natte theedoek eroverheen moeten leggen
alle randen even nastrijken met je handen, en uit
heel goed van jequote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk niet dat dit me nog een keer gaat overkomen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef bonke het volgende:
je moet kaarsen natuurlijk niet in de fik steken maar in de bibs
Nou, Sven. Hier heb je er één.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aarsvet.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef bonke het volgende:
je moet kaarsen natuurlijk niet in de fik steken maar in de bibs
I KNOW!!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef Rejected het volgende:
Ik had zoiets ook een keer gehad, maar dan een klein beker in scheikundekabinet in 6 VWO.
Dus ik zag die beker met iets staan en ik gooide uit verveling een lucifer erin en toen ging het helemaal in de fik![]()
Dus ik doe het in de wasbak en doe de kraan aan en die beker loopt dus over met als gevolg dat de hele wasbak in de fik stond
![]()
Nou dat vond ik eigenlijk best grappig ook al raakte ik een beetje in paniek, genoeg water spoelde alles weg
Even het hele topic doorlezen voortaan. M'n huis stond bijna in de fik!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja... Gelukkig had je genoeg mazzel om deze stommiteit te overleven...
Morgen snel een brandblusser en -deken aanschaffen voor het volgende kaarsen-projectje...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Even het hele topic doorlezen voortaan. M'n huis stond bijna in de fik!
Ha... ik ben niet de enige die voortaan even het hele topic moet doorlezen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:12 schreef Tha_T het volgende:
Jammer van dat bijna in de TT
Da's niet iets wat zij hadden kunnen beinvloeden en dan is het jammer (lichtjes uitgedruktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ha... ik ben niet de enige die voortaan even het hele topic moet doorlezen!
En dat zijn geen leuke grapjes Tha_T... Ik heb nog nooit mensen zó verslagen zien kijken als de mensen die vorige zomer de heenreis naar hun vakantieadres moesten afbreken omdat hun huis in de hens stond. Was een rieten dak, dus toen dat eenmaal vlam vatte, viel er niets meer aan te redden.
Ik was daar toen als postbode. Die mensen zijn in één klap bijna alles kwijtgeraakt en jij moet ze vragen waar ze voortaan hun post willen hebben.
mja, ik baal zelf ook flink, nu heb je kans dat ik het zo weer doe, maar anders had ik m'n lesje wel geleerd zeg maar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef Tha_T het volgende:
Als je zelf er iets aan kunt doen (kaarsen met water blussen bijvoorbeeld) is dat gewoon dom en derhalve jammer dat de vlammen niet doorzette
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, nu had Sven wel eindelijk weer een nieuwe vlam bij hem in huis.
Een beetje laat...quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |