abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:13:11 #91
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45888198
Ik kan me niet echt vinden in je post Dromenvanger. Ik slik zelf ad en ben nog steeds de persoon die ik altijd was (en dan wel de versie van betere tijden) en ik kan zelf mijn leven goed leven.
Mijn ervaring is dat je, wanneer je in een depressie zit, niet eens 2 zinnen aan elkaar kan denken. Laat staan dat je zelf je eigen denken zo kan veranderen als jij beschrijft.
Bij mij zijn ad en therapie nodig om anders te kunnen denken en om aandacht op mezelf te kunnen richten. Ik kon mijn dagelijkse dingen niet eens doen zonder ad.

Ik vind het fijn voor je dat het bij jou wel zo werkt. Maar ik denk dat je al heel ver bent in een proces als je zelf je denken kan reguleren. Mijn mening is dat dat niet zoveel met je ad te maken heeft (tenzij je een verkeerde ad / te hoge dosis hebt)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:23:03 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45888527
Ik ben inderdaad al een paar jaar bezig ermee Lips. En de eerste depresie was zo zwaar dat misschien anti depressiva nodig was om het niet nog zwaarder te maken. Maar toen ik de 4e of 5e keer depressief werd toen was de depressie minder zwaar dus toen was mijn eigen controle erop beter en sterker.

Nu ben ik zover dat ik heel bewust ben van het feit dat ik wakker ben. Ik voel me dus meer wakker ondanks dat ik nog steeds merk dat er iets speelt ergens ver in mijn denken en voelen. Maar zou ik nu anti depressiva nemen dan zou ik dat niet opmerken. Dus nu is het zo dat ik juist wil opmerken waar dat laatste restje depressie zit.

En dan ook wat ik zei de gevoeligheid. Ik word manisch ervan als ik een middel neem als anti depressiva wanneer de depressie weg gaat. Zodra de zware gedachtes verdwijnen en wanneer ik nog steeds een middel heb om minder depressief van te worden dan word ik dus echt druk.

Daarom mijn schrijven dat het ongezond is voor mij, ik zei dus ook niet dat het voor anderen zo is, het is per persoon verschillend. Wie weet was het de eerste depressie wel gezond te noemen dat ik anti depressiva kreeg, omdat ik niet helemaal weg zou vallen in een put waar ik niet meer uit kon komen, het wordt al snel van kwaad tot erger als je eenmaal in een depressie terecht komt, het is erg en wordt nog erger en waar ligt de grens? Dan is anti depressiva misschien okey om het niet helemaal uit de hand te laten lopen. Nu is het na al die ervaringen zo dat ik zelf actiever bezig kan zijn met orde brengen in het hoofd zonder het middel.

Zo zijn depressies van verschillende aard, zoals ik schreef in het topic waar je depressie ervaringen kunt bespreken. De ene depressie is de andere niet. De ene depressie zorgt voor zwaardere gedachtes dan de ander.

Toch is het bij iedere keer van anti depressiva innemen gebeurt dat ik richting een hele drukke onnatuurlijke periode ging. De rem was weg.

Zo ben ik van dubbele dosis naar halve dosis gegaan in de loop der tijd. En zelfs die halve dosis was voldoende om mij te laten doorschieten tot zulk druk gedrag dat ik een burn out kreeg van het drukke gedrag. En zo zorgde een burn-out weer voor een nieuwe depressie. Te druk zijn en nachten niet slapen zorgt dus voor een burn-out omdat je compleet je hele energie voorraad aan het opmaken bent.

Stabiel blijven dus ook. En dat is dan een kwestie van ervaring door de jaren heen.

Het heeft denk ik ook met ervaring te maken. Een eerste keer depressief zijn dan weet je niet wat je overkomt. Gebeurt het een tweede keer dan wen je eraan. Vanzelf is het zo dat je steeds beter leert omgaan ermee.

Toch zeg ik nog steeds dat rust ook een goede invloed kan hebben op herstel. Rust en tijd. Maar rust tijdens een depressie? Depressie staat niet voor rust, dus hoe kun je rust krijgen tijdens een depressie als je hoofd vol rotzooi zit?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:38:36 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45889091
Even nieuw bericht omdat ik vaak commentaar krijg op lange berichten en zo blijft het duidelijker.

Ik schreef net op dat het bij een depressie van kwaad tot erger wordt en ik vroeg me af waar de grens ligt. Wie weet was het in de eerste depressie wel zo dat het middel noodzaak werd. Mijn depressie werd steeds erger op een gegeven moment, er zat geen bodem meer in de put. Het ging ook vanzelf, de negatieve gedachtes begonnen grote vormen aan te nemen en ik kon totaal niet meer functioneren en had er totaal geen controle meer op.

Wie weet zorgde de anti depressiva de eerste keer wel ervoor dat de put wel een bodem kreeg zodat ik niet helemaal weg zou zakken en ergens op een hoog gebouw zou komen te staan. Zelf-moord gedachtes kwamen op een gegeven moment vanzelf naar voren al, het bleven dan wel bij gedachtes maar als op een gegeven moment die gedachtes krachtig gaan worden dan is een daad zo gebeurt hoewel ik het altijd als onschuldig zag.

Die anti depressiva heeft dus geholpen om het negatieve te verdoven volgens mij, zodat ik tenminste nog een beetje kracht overhield om richting het positieve te werken. Dus wie weet is het wel een life-saver geweest.

Maar dan nog steeds het overgaan op extreem druk gedrag toen de depressie begon te verdwijnen.

En dan nu het feit dat ik na al die ervaringen grip begin te krijgen op het denken. Wie weet is het middel niet meer nodig op dit moment. Dat het middel nodig was in die crisis-situatie en dat het nu met eigen inbreng afgerond kan worden. Zoals ik de laatste depressie die 5 weken duurde zonder het middel heb weten op te lossen.

Dus dan kom ik op mijn woorden terug, ik heb al snel de neiging om alleen te kijken naar afgelopen periode en niet te kijken naar de tijd dat ik helemaal begon te verdrinken in alles.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:35:41 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45941898
Gestopt met anti depressiva in december 2006

Volgende stap is stoppen met de stemmings-stabilisator en dan geef ik even de reden aan van dit besluit.

Sinds 4 jaar geven ze me depakine die ervoor zou moeten zorgen dat mijn stemming stabiel blijft. Zodat ik niet depressief wordt en zodat ik niet te druk wordt. Zodat ik niet van de ene depressie in de manie blijf vallen.

Ondertussen heeft ervaring uitgewezen dat ik de afgelopen 4 jaar ondanks inname van een medicijn alsnog depressief ben geworden afgewisseld met erg druk. Dus dan trek ik de conclusie dat het middel niet helpt en dan trek ik ook de conclusie dat het middel wellicht averechts werkt omdat het middel mijn eigen gevoel wegneemt.

Dus wat doe ik vervolgens, ik stop met het middel Ik ga geen medicijn slikken dat niet werkt en dan ben ik wederom van mening dat je zelf controle kunt uitoefenen op je stemming en denken als je bewust bent van je eigen functioneren.

Dan kan ik dus weer een middel wegstrepen. Totdat ik richting de toekomst helemaal niets meer inneem. Er blijft niet veel meer over nu, dus straks is de kans groot dat ik helemaal vrij ben. Nog 1 middel en wie weet is dat ene middel ook niet nodig.

En dan neem ik niets in, en dan is het zo dat ik me alsnog goed voel straks

Vanaf het begin dat ze begonnen zijn met medicatie voorschrijven was ik er al op tegen en besefte ik dat het mijn eigen ik weg aan het halen was. Het middel neemt je hele denken en voelen weg en wat blijft er dan nog over van je eigen menselijke wezen? Je bent niet meer jezelf door die middelen.

En dan is het nu dus echt een pak van mijn hart dat ik steeds minder te maken heb met medicatie.

En dan is het zeker niet zo dat ik anderen van het middel aan het afpraten ben, ik geef mijn persoonlijke ervaring weer. Wie weet dat het middel bij anderen wel helpt. In mijn geval werkt het niet.
pi_45947240
Hai allemaal, speciaal voor LB en Dromenvanger ik zal je posts even goed doornemen nog heb het 'vluchtig' doorgelezen. Fijn dat je van de ad af bent hoor!!!

Ik ben zelf een voorstander van therapie en geen ad gebruiken, vanwege die vervelende bijwerkingen. Als het moet, moet het maar liever niet.

Mijn update;

Nou ik heb contact gehad met onze mw.
Er zijn een paar werknemers weg bij hun en ze krijgen geen nieuwe vanwege budget.

Iets wat ik niet snap want als ze er nog waren was er wel ruimte geweest in het budget maar goed.

Heb nog niks concreets kunnen afspreken, wel fungeren ze nu als back up, als het me té lang gaat duren heb ik een telefoonnummer en kan ik zo bellen.

Ik geef ze een speling tot eind feb en dan moet ik gewoon duidelijkheid hebben betreft intake/afspraak.

Met mij gaat het zo,zo van de week was er iets gebeurd en ben ik gelijk uit mijn doen. probeer het niet af te reageren maar goed. die pogingen mislukken glansrijk dan.

Het kost me twee dagen om weer te herstellen en mijn stemming weer ietwat stabiel is, maar met moeite hoor.

Verder geniet ik volop van mijn grootste hobby en mijn gezin heb ik genoeg afleiding dus.

Afvallen gaat ook super. , niet snel maar het gaat goed.

Groetjes van Berney

[ Bericht 1% gewijzigd door berney op 03-02-2007 18:32:58 ]
pi_45947811
Kijk zolang je maar plezier hebt in nog wat dingen gaat het goed
Bij mij was het zover dat ik op een gegeven moment geen lol meer had in m'n hobbies en dan duren de dagen heel lang.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45947909
Die periode heb ik ook gekend Ceased2Be,

had ik totaal geen inspiratie voor wat dan ook. gelukkig is dat nu over dat scheelt echt wel.

Overigens zit ik met een vraagje voor de modjes of mijn posts hier wel op zijn plaats zijn daar ik geen ad gebruik. in het topic hoe voel je je vandaag voel ik me niet thuis maar hier wel.

[ Bericht 32% gewijzigd door berney op 03-02-2007 18:49:53 ]
pi_45949991
quote:
Op maandag 15 januari 2007 03:11 schreef MissBliss het volgende:
TVP.
pi_45950096
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:50 schreef persoon14362 het volgende:
En nog een bijwerking, mijn reactievermogen is enorm traag sinds ik medicatie gebruik en ik speel graag computerspelletjes dus dit is enorm frustrerend. Ik moet maar een andere hobby zoeken.
Tja, dat is door het AP, deels ook inherent aan de ziekte.. Mijn complimenten voor je manier van je tegenslag oppakken.
pi_45950264
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Sinds 4 jaar geven ze me depakine die ervoor zou moeten zorgen dat mijn stemming stabiel blijft. Zodat ik niet depressief wordt en zodat ik niet te druk wordt. Zodat ik niet van de ene depressie in de manie blijf vallen.
Heb je een schizo-affectieve stoornis van het bipolaire type?
Heb je wel eens lithium, carbamazepine, Zyprexa of lamotrigine gebruikt?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:38:40 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46028468
Berney succes met het gedoe. Lips ben je een beetje uit je dip?

Ik heb vanmorgen met mijn psych afgesproken dat we volgende week kijken hoe het deze week gegaan is. Eindelijk zijn bijna alle lichamelijke dingen die ik kreeg namelijk weg. Ik voel me nu gewoon verdrietig over de afgelopen maand. De problemen die ik had, hebben wel even de focus van het daadwerkelijke probleem afgehaald ( ja da's ook een manier ) maar sinds afgelopen vrijdag voel ik dat dus wel weer heel erg. En het valt me gewoon veel te zwaar.
Loop nu steeds weer over het randje; ga ik huilen of ga ik niet huilen? breek ik, of hou ik dit nu nog vol? Waarschijnlijk ga ik dus volgende week met iets anders starten. Maar nu even een break daarin, om even te zijn met het meisje. Om haar eventjes weer te voelen. Ik heb haar gemist. Echt heel erg.
Ik heb afgelopen maand zo vaak gedacht, ik hoop dat ik gewoon doodga vandaag. Nog te loom er iets aan te doen. Gewoon maar hopen dat, dat dan maar gebeuren zal Gelukkig heb ik wel altijd mijn gevoelens voor haar gehouden. Ook al kwam het vaak niet tot uiting. Maar het houdt me staande, dat ik dat voor haar blijf voelen. Ik heb nog steeds genoeg back up. Dus nu een weekje zo veel mogelijk met haar en dan zien we volgende week maar weer verder. En ik hoop dan wel met succes.
pi_46034055
Luchtbel wat fijn dat bijna alle lichamelijke dingen weg zijn!
Ik hoop echt dat als je een ander middel gaat proberen, dat dat wel aanslaat en graag een beetje snel ook nog!
Probeer wat te genieten van je weekje met haar!
Fake it till you make it...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:08:41 #103
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46049122
Luchtbel wat lief dat je aan me denkt!
Het gaat gelukkig weer wat beter met me, maar ik denk dat dat ook komt omdat ik afgelopen 1,5 week heel erg druk ben geweest. Of ik nou m'n energie uit m'n druk zijn haal of dat ik weer druk ben omdat ik energie heb (kip - ei) weet ik niet, maar het gaat dus beter.
Heb weer iets meer zin in dingen en het lukt me, mits ik een afspraak heb, vroeg op te staan en te douchen enzo. Als ik geen plannen heb kost het me nog wel veel moeite.
Morgen gesprek met mw en dat wordt daar dus m'n laatste. Helaas nog niks van psychologenpraktijk gehoord dus die ga ik morgen maar eens even bellen.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_46049548
Sinds een paar maandjes slik ik Lexapro tegen angst/paniek en depressie.
Het werkt wel een beetje maar had gehoopt dat ik een ander mens zou worden. (slik voor het eerst medicijnen dus had er niet echt ervaring mee)
Echt over is het dus niet maar het gaat wel beter.
Zijn er meer mensen die Lexapro slikken?
pi_46049571
Luchtbel ik hoop dat een ander middel goed aanslaat!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:00:23 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46058935
Klinkt ook nog niet zo goed he Lips. Hopelijk gauw werk, dan gaan die dingen vast ook beter. Succes.
pi_46059843
Mag ik even een vrolijke noot hier plaatsen? Ik ben nu 5 weken bezig met zoloft, en zit nu op 100 mg. Ik slikte hiervoor 30 mg remeron, maar dit hielp niet meer tegen hyperventilatie, depressie etc.

En nu gaat het geweldig! Er gaat een wereld voor mij open! ben super relaxed, ontspannen en heb geen hyperventilatie / klachten wat dan ook! Het KAN dus wel! Laat dit een opsteker zijn voor anderen!
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:52:48 #108
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46071393
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef NiKos het volgende:
Mag ik even een vrolijke noot hier plaatsen? Ik ben nu 5 weken bezig met zoloft, en zit nu op 100 mg. Ik slikte hiervoor 30 mg remeron, maar dit hielp niet meer tegen hyperventilatie, depressie etc.

En nu gaat het geweldig! Er gaat een wereld voor mij open! ben super relaxed, ontspannen en heb geen hyperventilatie / klachten wat dan ook! Het KAN dus wel! Laat dit een opsteker zijn voor anderen!
fijn te horen NiKos

Ik ben vanmorgen bij de mw geweest. Het stomme is dat wanneer ik alle goede dingen opsom, het lijkt alsof ik niks te klagen heb. Maar toch zit er iets onder wat niet lekker zit. De mw vond het wel goed dat ik zelf aanvoel dat ik nu met een andere hulpverlener verder moet. Zij denkt dat een psych middels tests wel kan achterhalen wat er eventueel onder zit.
Vanmorgen met psychologen praktijk gebeld. Ik sta op de wachtlijst en het kan nog wel 4 a 5 weken duren
Ondertussen doe ik maar hard m'n best leuke dingen te doen
Miauw
pi_46089261
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:20 schreef Pleione het volgende:
Sinds een paar maandjes slik ik Lexapro tegen angst/paniek en depressie.
Het werkt wel een beetje maar had gehoopt dat ik een ander mens zou worden. (slik voor het eerst medicijnen dus had er niet echt ervaring mee)
Echt over is het dus niet maar het gaat wel beter.
Zijn er meer mensen die Lexapro slikken?
Als het wel werkt, maar niet voldoende, dan is het wellicht verstandig om te vragen om een hogere dosis.

Ik heb proberen over te stappen naar Lexapro, maar dat ging niet goed, waarschijnlijk omdat dit op een voor mij slecht moment gebeurde. Binnenkort wil ik alsnog overstappen.
pi_46096031
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:51 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Als het wel werkt, maar niet voldoende, dan is het wellicht verstandig om te vragen om een hogere dosis.

Ik heb proberen over te stappen naar Lexapro, maar dat ging niet goed, waarschijnlijk omdat dit op een voor mij slecht moment gebeurde. Binnenkort wil ik alsnog overstappen.
Waarom wil jij overstappen op Lexapro? En de vorige keer ging het niet goed, is het dan wel het juiste middel voor je?

Het werkt wel ja... er zijn bepaalde dingen behoorlijk verbeterd. Ik slaap bijvoorbeeld voor het eerst in mijn leven goed, en de angst en paniek is minder hevig.
De huisarts zei dat ik geen wonderen kon verwachten van medicijnen, maar dat ik het meer als hulpmiddel moest zien. De rest zou verdwijnen met therapie enzo.
Maar ik vind het wel jammer, had gehoopt dat ik de wereld helemaal aan zou kunnen met medicatie.
Volgende week moet ik weer naar de huisarts. Bespreken hoe het gaat enzo...
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:16:15 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46097667
even een linkje voor de geinteresseerden

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/panorama/6291773.stm
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_46103487
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:05 schreef Pleione het volgende:

[..]

Waarom wil jij overstappen op Lexapro? En de vorige keer ging het niet goed, is het dan wel het juiste middel voor je?

Het werkt wel ja... er zijn bepaalde dingen behoorlijk verbeterd. Ik slaap bijvoorbeeld voor het eerst in mijn leven goed, en de angst en paniek is minder hevig.
De huisarts zei dat ik geen wonderen kon verwachten van medicijnen, maar dat ik het meer als hulpmiddel moest zien. De rest zou verdwijnen met therapie enzo.
Maar ik vind het wel jammer, had gehoopt dat ik de wereld helemaal aan zou kunnen met medicatie.
Volgende week moet ik weer naar de huisarts. Bespreken hoe het gaat enzo...
Ik ben binnen twee weken gestopt, omdat mijn stemming te instabiel werd door het afbouwen van mijn oude AD. Het is dan nog te vroeg om te oordelen of lexapro werkt.
Van Nortrilen, mijn huidige AD, heb ik vaak last van een droge mond. Lexapro werd aangeraden door mijn psychiater.

Medicijnen kunnen inderdaad niet alles voor je doen, maar ik hoop dat de huisarts en jij een verhoogde dosis niet bij voorbaat uitsluiten. Het kan net dat extra zetje geven dat je nodig hebt.
pi_46104108
Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met een psychiater.
pi_46105417
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ik ben binnen twee weken gestopt, omdat mijn stemming te instabiel werd door het afbouwen van mijn oude AD. Het is dan nog te vroeg om te oordelen of lexapro werkt.
Van Nortrilen, mijn huidige AD, heb ik vaak last van een droge mond. Lexapro werd aangeraden door mijn psychiater.

Medicijnen kunnen inderdaad niet alles voor je doen, maar ik hoop dat de huisarts en jij een verhoogde dosis niet bij voorbaat uitsluiten. Het kan net dat extra zetje geven dat je nodig hebt.
ik zal inderdaad eens vragen of dat misschien goed zou zijn. Of iets anders erbij?
Verder vind ik Lexapro super... veel minder bijwerkingen als dat middel wat ik hiervoor kort geprobeerd heb.
pi_46107230
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met een psychiater.
Heb je een concretere vraag? Ja, ik ben wel bij een psychiater geweest, maar volgens mij is dat niet het antwoord dat je zoekt?
pi_46110645
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

Heb je een concretere vraag? Ja, ik ben wel bij een psychiater geweest, maar volgens mij is dat niet het antwoord dat je zoekt?
Ohja, sorry. Hoe ging dat? Moest je eerst een pakket a4tjes invullen?
Ging het meer de medische kant op? Kreeg je therapie/gesprekken? Individueel/groep.
pi_46116982
Voor het eerst bij een psychiater geweest tijdens mn groepstherapie, dat ging voornamelijk om de medicatie. Hij zat ook bij bepaalde groepsonderdelen.
Later heb ik bij een andere psychiater gesprekken gehad, zij schreef mij ook medicatie voor.
Het kan dus eigenlijk allebei...

Bij de een moest ik wel formulieren invullen, bij de andere (groep) kreeg ik een heel psychologisch onderzoek.
Zijn zo je vragen een beetje beantwoord?
pi_46125927
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:46 schreef Nijna het volgende:
Bij de een moest ik wel formulieren invullen, bij de andere (groep) kreeg ik een heel psychologisch onderzoek.
Zijn zo je vragen een beetje beantwoord?
Ik krijg waarschijnlijk ook zo'n psychologisch onderzoek, maar ze doen er ontzettend moeilijk over, terwijl ik van heel veel mensen heb gehoord dat ze het ook hebben gehad. 'kreeg' jij het gewoon? Of was het bij jou ook zo'n gedoe met toestemming vragen en wachtlijsten enzo? Iemand anders ervaringen hiermee?
Ik vind het maar vreemd eigenlijk, ik zit al 10 jaar niet goed in mijn vel zonder te weten wat er nou eigenlijk aan de hand is, lijkt mij dat zo'n test dan wel gerechtvaardigd is..

Ohja, ik ben mijn medicijnen (zoloft) aan het afbouwen en het gaat goed! Zit nu op nog maar 25mg per dag (eerst 100mg) dus ik ben blij!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_46126146
Hmmm zo'n test kreeg ik meteen bij de intake gesprekken die ik had een jaar of 5 terug, heb er zelfs niet eens naar hoeven vragen dat was de standaard-procedure. In totaal een sessie of 4 bezig geweest met het invullen van vragenlijsten alleen al, maar het heeft wel een hele goede basis gelegd voor de rest van de behandeling(en).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_46126315
Ja, dat zeiden ze tegen mij ook, dat het ongeveer 3 sessies van 2 uur waren, afhankelijk van hoe het gaat.
Maar mijn psycholoog moet het dus eerst gaan overleggen met collega's, als ze het dan eens zijn dat ik het mag doen dan moeten ze nog een keer toestemming vragen aan iemand ' hogerop' en dan pas kom ik op een wachtlijst.
En dan duurt het nog 6 weken tot 4 maanden (!) voordat ik eraan kan beginnen.
En als ik er niet zelf over was begonnen hadden ze het nooit aangeboden denk ik.
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')