abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45430183
Hier nog iemand die zwaar verlieft is.

Helaas zegt ze dat ze het te druk heeft voor een relatie --> Dus ze bedoelt dat ze het niet ziet zitten.

Tja het leven is zwaar.....
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_45430909
aaaaaah k ben verliefd op een meisje die ik van internet ken en maar fftjes in het echt heb gezien. K weet nie hoe maar tog heeft ze iets.
Mja ze wilt ff geen jongens omdat de vorige 2 relaties van dr niet goed gingen en zij geen risico s wilt nemen.
Ik weet nie wat k moet doen...opgeven of doorgaan. Dr goede vriendin zegt dat ik niet zo snel moet opgeven mja

( yeah yeah...laugh about it)
pi_45431116
Dat is ook een deel van mijn situatie..... ze heeft slechte ervaringen met relaties.

Ik geef het nog niet op. Dus ik zou zeggen proberen het gewoon nog even maar wees niet te opdringerig.
pi_45431195
verliefd.. maar ze wil eerst goede vrienden worden.. en dan mischien iets
maar ik blijf proberen ze is zooo leuk !
pi_45431269
Ik wil het niet opgeven maar ik wil ook niet wanhopig doen.
Mja k heb ook nie zoveel ervaring met meisjes(heeft ook zn redenen kwa omgeving waar ik woon)....
Zo n 10 maanden geleden ben ik zo n erg blauwtje opgelopen dat ik gwoon bang ben dat ik dr nie kan krijgen. Klinkt mischien raar maar zo is t een beetje
Mja tis dat k stotter en soms wel eens onzekerheid krijg als k denk dat t me nie gaat lukken.
Ik stotter niet heel erg maar toch....ik wil nie afgaan.
pi_45432439
Afgaan gebeurd niet zo snel... zelfs als ze je zal afwijzen zoals het bij mij een beetje het geval is dan zal ze het echt wel begrijpen. Maar probeer inderdaad gewoon een goede vriendschap op te bouwen. Ook al valt het niet mee als jij meer voor haar voelt.
pi_45439138
O, O, O,
Verliefd op mn seksdate
pi_45439478
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:19 schreef Sterrre het volgende:
O, O, O,
Verliefd op mn seksdate
Oei. En nu? Denk je dat de ander het ook ziet zitten of juist niet?
pi_45439706
Ik weet het niet, ik denk van niet
pi_45439755
Ik ben ook al een tijdje verliefd en vanavond hebben we een gesprek waar t heen moet gaan met ons, ben best zenuwachtig.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_45439833
Nog steeds verliefd. Zo erg zelfs dat ik afgelopen zaterdag om half 5 's ochtends toen hij er uit moest ook eruit ben gegaan en zijn brood heb gesmeerd.
Afgelopen dinsdag idem alleen ging de wekker om half 6, en hebben dus nog bijna 2 uur zitten kleppen zodat hij hartstikke te laat op zijn werk was .

Vrijdag zie ik hem weer en heeft hij zaterdag vrij genomen, de eerste keer samen uitslapen .

Zaterdag gaan we ook onze eerste ruzie krijgen want we gaan samen shoppen en hij heeft een totaal andere smaak dan dat ik heb

pi_45440293
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef Sterrre het volgende:
Ik weet het niet, ik denk van niet
ach.. .
pi_45440388
Ik word niet echt vrolijk van dit topic, ergo, het zit toch best wel diep!

Als ik dit mierzoete topic maar vaak genoeg lees, doe ik mezelf misschien genoeg pijn om er toch eens werk van te maken, ook al is hij mijn leven allang zonder een spoor achter te laten uitgelopen. (tips zijn welkom )
some things you lose, and some things you just give away
pi_45443764
Ik mis 'r
En er is helemaal geen tijd om haar voor zaterdag te zien
Vanavond druk met school, morgen de hele avond repeteren en vrijdagavond + zaterdag werken. Bah.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45457159
Ik ben ook nog steeds verliefd. We kennen elkaar nu ruim twee maanden en het gaat echt heel goed. Ik heb er veel vertrouwen in en het voelt alsof ik 'm al een jaar ken. We kunnen goed praten, lachen veel samen, hebben voldoende raakvlakken en gedeelde interesses, veel oprechte interesse in elkaar en zo. Heel fijn en echt 100 keer beter dan m'n vorige 'relaties' (ze verdienen die naam niet eens eigenlijk).
Sanity is (not) statistical
  donderdag 18 januari 2007 @ 07:22:54 #41
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_45461186
meld

*zucht*
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
pi_45474437
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 01:37 schreef DBBknown het volgende:
Jaaaaaaaa!

Welliswaar online ontmoet, maar fock it ik meld het toch.

2 dagen geleden uitvoerig gechat, en gisternacht zo'n 3,5 uur aan de telefoon gehangen , stond vanmorgen op met een hugggge smile, ben de hele dag al happy en kan er mijn mond maar niet over houden , zij had dit ook vandaag heeft ze verteld en dit voelt best goed na de klote periode na het verlies van mijn ex.

Nadeeltje; ze woont zo'n 1,5 uur uit de buurt , namelijk boven den bosch, maar dat is mischien maar goed ook mijn eerste long-distance relatie, zo kan ik toch mijn eigen leven blijven behouden.

Voordeel; zondag richting den bosch voor hopelijk een onvergetelijke dag
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_45474597
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Arjann87 het volgende:

[..]

Wat, als hij er toch blij mee is..
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45476481
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef crossover het volgende:

[..]

Wat, als hij er toch blij mee is..
Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_45476863
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:31 schreef Arjann87 het volgende:

[..]

Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?
pi_45479683
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef crossover het volgende:
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?
Ja maar je hebt toch een totaalplaatje nodig? Ik word ook niet verliefd op een stel letters op een beeldscherm, daarvoor wil ik iemand zien, horen, en later ook voelen en ruiken .
pi_45493413
Aah, nog steeds zonder JeroenV?

Sorry.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:01:31 #48
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_45494555
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_45494657
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:01 schreef Houniet het volgende:
Moest jij niet naar bed
pi_45494692
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Moest jij niet naar bed
Een beeeeeetje verliefd
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')