quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:37 schreef DBBknown het volgende:
Jaaaaaaaa!
Welliswaar online ontmoet, maar fock it ik meld het toch.
2 dagen geleden uitvoerig gechat, en gisternacht zo'n 3,5 uur aan de telefoon gehangen, stond vanmorgen op met een hugggge smile, ben de hele dag al happy en kan er mijn mond maar niet over houden
, zij had dit ook vandaag heeft ze verteld
en dit voelt best goed na de klote periode na het verlies van mijn ex.
Nadeeltje; ze woont zo'n 1,5 uur uit de buurt, namelijk boven den bosch, maar dat is mischien maar goed ook mijn eerste long-distance relatie, zo kan ik toch mijn eigen leven blijven behouden.
Voordeel; zondag richting den bosch voor hopelijk een onvergetelijke dag![]()
![]()
Wat, als hij er toch blij mee is..quote:
Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat, als hij er toch blij mee is..
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:31 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.![]()
Ja maar je hebt toch een totaalplaatje nodig? Ik word ook niet verliefd op een stel letters op een beeldscherm, daarvoor wil ik iemand zien, horen, en later ook voelen en ruikenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef crossover het volgende:
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |