Oei. En nu? Denk je dat de ander het ook ziet zitten of juist niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:19 schreef Sterrre het volgende:
O, O, O,
Verliefd op mn seksdateom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach..quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef Sterrre het volgende:
Ik weet het niet, ik denk van nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:37 schreef DBBknown het volgende:
Jaaaaaaaa!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welliswaar online ontmoet, maar fock it ik meld het toch.
2 dagen geleden uitvoerig gechat, en gisternacht zo'n 3,5 uur aan de telefoon gehangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., stond vanmorgen op met een hugggge smile, ben de hele dag al happy en kan er mijn mond maar niet over houdenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., zij had dit ook vandaag heeft ze verteldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dit voelt best goed na de klote periode na het verlies van mijn ex.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nadeeltje; ze woont zo'n 1,5 uur uit de buurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., namelijk boven den bosch, maar dat is mischien maar goed ook mijn eerste long-distance relatie, zo kan ik toch mijn eigen leven blijven behouden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voordeel; zondag richting den bosch voor hopelijk een onvergetelijke dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat, als hij er toch blij mee is..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat, als hij er toch blij mee is..
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:31 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Verliefd worden via MSN, via de telefoon en via een simpel foto'tje (webcam?) gaat er bij mij nog steeds niet in. Bij hem wel. Nja, ok.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar je hebt toch een totaalplaatje nodig? Ik word ook niet verliefd op een stel letters op een beeldscherm, daarvoor wil ik iemand zien, horen, en later ook voelen en ruikenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef crossover het volgende:
Kan me dat wel voorstellen. Je wordt toch vooral verliefd op iemands persoonlijkheid?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:01 schreef Houniet het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een beeeeeetje verliefdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Moest jij niet naar bedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop