Volgens mij heb ik die nog op vhs.... is alleen wel 18 jaar oud :S...dus ik kan me voorstellen dat de kwaliteit wat slecht is.... ik zal eens gaan zoeken op zolder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef Its_Muppet het volgende:
Even een ontieglijke rotschop omdat Harrie Jekkers dit gewoon verdient.
Ik kwam via Google op dit topic omdat hij voor "Het gelijk van de koffietent" een voorstelling met de naam "2 x 3 kwartier" had, welke op 10 november1990 door de VARA op televisie is uitgezonden. Ik heb hier nog nooit wat van gehoord of gezien. Wishfull thinking, maar heeft iemand hier audio / video opnames nog van?
Daar zou ik ook heel graag iets van zienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef Its_Muppet het volgende:
Even een ontieglijke rotschop omdat Harrie Jekkers dit gewoon verdient.
Ik kwam via Google op dit topic omdat hij voor "Het gelijk van de koffietent" een voorstelling met de naam "2 x 3 kwartier" had, welke op 10 november1990 door de VARA op televisie is uitgezonden. Ik heb hier nog nooit wat van gehoord of gezien. Wishfull thinking, maar heeft iemand hier audio / video opnames nog van?
Sorry ik wist niet dat er al een Harrie Jekkers topic was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heel graag iets van zien
Ik heb ook wat boeken van Jekkers & Meinderts staan trouwens, 'Tejo', 'Uit de school geklapt' en 'Kunst met peren'. Ook erg leuk om te lezen
Overigens is er nog een Jekkers-topic; Harrie Jekkers
Dat was mijn kennismaking met Harrie Jekkers. Echt zo grappig.quote:
http://www.youtube.com/user/lindebesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heel graag iets van zien
Ik heb ook wat boeken van Jekkers & Meinderts staan trouwens, 'Tejo', 'Uit de school geklapt' en 'Kunst met peren'. Ook erg leuk om te lezen
Overigens is er nog een Jekkers-topic; Harrie Jekkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |