Het gelijk van de koffietent en Met een goudvis naar zee zijn allebei minstens even goedquote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef Flatus het volgende:
maar is er naast de lach en de piccelo nog andere voorstellingen die net zo goed zijn? of zijn die echt veel slechter?
Dan ga ik maar weer even sparenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het gelijk van de koffietent en Met een goudvis naar zee zijn allebei minstens even goed
Die heb ik tijdje geleden ook gekochtquote:Op zondag 24 februari 2008 00:09 schreef Flatus het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer even sparen. misschien koop ik dan de dvd box kost minder dan 30 euro bij de FRS.
Ik heb de dvd box van youp van het hek gister gekocht en daar ga ik er zo weer ff 1tje van opzettenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die heb ik tijdje geleden ook gekochtErg sfeervolle shows, fantastische verhalenverteller is het. Krijg meteen zin om weer een showtje van 'm op te zetten
Finkers heb ik vorig jaar nog voor 70 euro gekocht, zag m nu al voor een paar tientjes minder liggenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Flatus het volgende:
[..]
Ik heb de dvd box van youp van het hek gister gekocht en daar ga ik er zo weer ff 1tje van opzettengeweldig al dat cabaret weer in de aanbieding toekomst word eerst nog herman finkers dvd box en daarna de harry jekkers en daarna nog de liberg dvd box
Harrie Jekkersquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:27 schreef Gewas het volgende:
(Ik heb gezocht maar kon geen Harrie Jekkers topic vinden.)
Die heb ik vrijdag gekocht, 24,95 bij Blokkerquote:Op zondag 24 februari 2008 00:09 schreef Flatus het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer even sparen. misschien koop ik dan de dvd box kost minder dan 30 euro bij de FRS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |