Wat zij zegt. Laat het niet uit de hand lopen hier svp.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Natalie het volgende:
Smaak is persoonlijk.
Iemand erover aanvallen heeft imho weinig nut.
Laten we hopen op Dorine.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:29 schreef Natalie het volgende:
Vanavond sowieso singoff.
Maar met wie, da's de grote vraag.
nee, denk niet dat Richy in de sing-off terecht komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Natalie het volgende:
Zou Richy ook nog wel eens kunnen zijn.
Hoewel... ligt eraan hoeveel gillende tienermeisjes aan 'm verslingerd zijn
Neuh, denk dat Dorine daar te veel fans voor heeft...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Californian_dreame... het volgende:
in een sing-off met dorine maakt ze een goede kans imo
als dorine in de sing-off staat maakt het niet meer uit of ze veel fans heeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Dorine daar te veel fans voor heeft...
Als ze veel fans heeft, komt ze niet in de sing-off.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als dorine in de sing-off staat maakt het niet meer uit of ze veel fans heeft.
als ze veel stemmende fans heeft nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Als ze veel fans heeft, komt ze niet in de sing-off.
Doe Dorine en Hearts maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
nee, denk niet dat Richy in de sing-off terecht komt.
zelf verwacht ik dat 2 van de volgende 3 erin zullen staan: Dorine, Melanie& Hearts.
zelf denk ik de eerste 2
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Doe Dorine en Hearts maar.
Melanie moet nog blijven![]()
Die heeft ze dus wel, denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als ze veel stemmende fans heeft niet
Moet je wel erg veel hoop hebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Graag. ik hoop ook dat ze blijft
![]()
never lose hope, that's a lesson I learned the hard wayquote:
Tegenover Hearts waarschijnlijk ook wel. En zelfs tegenover Christian (Marianne vindt hem niet leuk).quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef Riparius het volgende:
Als Melanie vanavond tegenover Dorine komt te staan in de sing-off, dan maakt Melanie een hele goede kans om door te gaan hoor!
Inderdaad, haar stem is niet geschikt voor lange uithalen e.d. maar dat betekent niet dat ze niet kan zingen. Ik vond haar in ieder geval beter dan Hearts. Zonde dat ze eruit is.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef jellyrose het volgende:
Het lag gewoon aan het nummer.. duidelijk. Qua stem, styling, performance overklast ze zo'n samengeraapte braderie act als Hearts. Jammer, jammer.
tja.. gelukkig deelt niet iedereen die meningquote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef jellyrose het volgende:
Het lag gewoon aan het nummer.. duidelijk. Qua stem, styling, performance overklast ze zo'n samengeraapte braderie act als Hearts. Jammer, jammer.
Mja, Melanie was ook niet mijn favoriet, maar toch zeker wel beter dan Hearts. Maar goed, volgens mij hebben zelfs Roef & Marian meer X-factor dan dat trioquote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef Silver87 het volgende:
[..]
tja.. gelukkig deelt niet iedereen die mening
Of heeft ze niet teveel van haar school gemist en kan ze zo weer verder!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien heeft Kus nog een plekje vrij ofzo.
je denkt toch niet dat zij een platencontract gaat scoren he? sorry maar dat gaat dus niet gebuerenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:20 schreef SpecialGuest het volgende:
Melanie, we zullen je missen in X-Factor.Maar we blijven hoe dan ook van je zien en horen, daar vertrouw ik op.
![]()
Zeg nooit nooit... Ik zie haar wel Katie Melua achtige dingen doen. Warme, ingetogen muziek. En ze zal misschien geen Ahoys of Gelredomes uitverkopen, maar who cares? Kleine, intieme zaaltjes zijn waarschijnlijk meer iets voor haar dan enorme podia.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat zij een platencontract gaat scoren he? sorry maar dat gaat dus niet gebueren![]()
only time will tell.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:37 schreef BVO het volgende:
Iets horen van Melanie? Die verdwijnt in de vergetelheid joh.
Mwa, als je de opbrengst van afgelopen jaren ziet lijkt het me heel stug dat een niet erg bijzonder meisje dat 8e wordt wél ver komt... terwijl dat mensen als Floortje en Ellen ook nit lukt. Maar we zullen zienquote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
only time will tell.
het is zeker niet onmogelijk dat ze een platencontract krijgt.
Inderdaad. Via Henk Temming (het enige jurylid met een succesvolle carrière als muzikant!), die wel in haar gelooft, heeft ze al de nodige ingangen in het wereldje.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
Meike (10e) en zelfs Ron (8e) zijn anders nog aardig in de picture op dit moment.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwa, als je de opbrengst van afgelopen jaren ziet lijkt het me heel stug dat een niet erg bijzonder meisje dat 8e wordt wél ver komt... terwijl dat mensen als Floortje en Ellen ook nit lukt. Maar we zullen zien.
Ron is vocaal toch wel ee heel stuk sterker en Meike... combinatie van toch wel een leuke uitstraling en geluk. Ik sluit het ook niet uit hoor, zeker niet, maar gezien mensen als Floortje, Ellen, zelfs Angelique, lijkt de kans me groter dat het niks wordt dan wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Meike (10e) en zelfs Ron (8e) zijn anders nog aardig in de picture op dit moment.
Zou inderdaad best kunnen hoor. Ik vergeleek haar kwaliteiten een beetje met Anita van 2 Unlimited. Niet de allerbeste zangeres, een beetje beperkt, maar wel een podiumbeest met een uitstraling die helemaal bij de act paste. Daardoor was ze essentieel in het succes van Nederland's best verkopende muzikale act ooit. En daarvoor had je ook geen absolute topzangeres nodig gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
only time will tell.
dat bedoel ik, het is een combinatie van verschillende factoren. en zang is daar in dit geval een van, maar daarom niet persé het belangrijkstquote:Op zondag 14 januari 2007 23:47 schreef soylent het volgende:
[..]
Zou inderdaad best kunnen hoor. Ik vergeleek haar kwaliteiten een beetje met Anita van 2 Unlimited. Niet de allerbeste zangeres, een beetje beperkt, maar wel een podiumbeest met een uitstraling die helemaal bij de act paste. Daardoor was ze essentieel in het succes van Nederland's best verkopende muzikale act ooit. En daarvoor had je ook geen absolute topzangeres nodig gehad.
mee eensquote:Op maandag 15 januari 2007 00:03 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer. Hearts was slechter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |