Wat zij zegt. Laat het niet uit de hand lopen hier svp.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Natalie het volgende:
Smaak is persoonlijk.
Iemand erover aanvallen heeft imho weinig nut.
Laten we hopen op Dorine.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:29 schreef Natalie het volgende:
Vanavond sowieso singoff.
Maar met wie, da's de grote vraag.
nee, denk niet dat Richy in de sing-off terecht komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Natalie het volgende:
Zou Richy ook nog wel eens kunnen zijn.
Hoewel... ligt eraan hoeveel gillende tienermeisjes aan 'm verslingerd zijn
Neuh, denk dat Dorine daar te veel fans voor heeft...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Californian_dreame... het volgende:
in een sing-off met dorine maakt ze een goede kans imo
als dorine in de sing-off staat maakt het niet meer uit of ze veel fans heeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Dorine daar te veel fans voor heeft...
Als ze veel fans heeft, komt ze niet in de sing-off.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als dorine in de sing-off staat maakt het niet meer uit of ze veel fans heeft.
als ze veel stemmende fans heeft nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Als ze veel fans heeft, komt ze niet in de sing-off.
Doe Dorine en Hearts maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
nee, denk niet dat Richy in de sing-off terecht komt.
zelf verwacht ik dat 2 van de volgende 3 erin zullen staan: Dorine, Melanie& Hearts.
zelf denk ik de eerste 2
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Doe Dorine en Hearts maar.
Melanie moet nog blijven![]()
Die heeft ze dus wel, denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als ze veel stemmende fans heeft niet
Moet je wel erg veel hoop hebbenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Graag. ik hoop ook dat ze blijft
![]()
never lose hope, that's a lesson I learned the hard wayquote:
Tegenover Hearts waarschijnlijk ook wel. En zelfs tegenover Christian (Marianne vindt hem niet leuk).quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef Riparius het volgende:
Als Melanie vanavond tegenover Dorine komt te staan in de sing-off, dan maakt Melanie een hele goede kans om door te gaan hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |