He wat spannend! Dat zou niet goed zijn voor mijn zenuwenquote:Op maandag 15 januari 2007 07:14 schreef Rewimo het volgende:
Zodra we horen van de makelaar of die mensen die voor de tweede keer kwamen kijken geboden hebben. Hij onderhandelt met de eerstbiedende. Dus als die ander niet geboden heeft kunnen wij bieden en dan kan hij met ons onderhandelen
hey maggiequote:Op maandag 15 januari 2007 07:18 schreef Maggie het volgende:
[..]
He wat spannend! Dat zou niet goed zijn voor mijn zenuwenGoedemorgen ladie-dubbeljoe-aar-bie
Dat zijn ze idd en als het nu nog maar een eenmalige uitgave was, maar hij zal dus elkeschoenmaat een andere moeten en zo ook met zijn handspalkquote:Op maandag 15 januari 2007 06:26 schreef m@x het volgende:
Wat rot van die zooltjes enzo Githa. Bij mij werden ze destijds ook niet vergoed terwijl pruiken e.d. weer wel vergoed werden. Ik kan me herinneren dat die krengen nog hartstikke duur waren ook.
Spuug, ik mis je ook! Hopelijk lukt het met de tas.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:41 schreef Sugar het volgende:
Spuuglokje, ik mis je een beetje. Of ben ik er zelf minder?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:41 schreef Sugar het volgende:
Spuuglokje, ik mis je een beetje. Of ben ik er zelf minder?![]()
Anitra, wij zijn Landalfan. Al is er wel verschil in kwaliteit tussen het ene en het ander park. Hoe groter het park hoe beter de kwaliteit van de huisjes eigenlijk. We hebben in Overloon en keer een huisje gehad met spiraalbodems in de bedden, die waren doorgezakt en daar lagen weer planken over, meteen beetje bijbetalen zijn we toen verhuisd naar een groteren nieuwer huisje. Maar over het algemeen zijn we dus zeer te spreken overLandal. Paden zijn goed begaanbaar (ook voor rolstoel). We hebben er al een stuk of 10 bezocht dus als je meer wilt weten en vragen hebt roep maar misschien weet ik het nog welquote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef Anitra het volgende:
Piglet en Livelink hoe zijn de huisjes in Landal greenparks? Ik heb nl nog een midweek liggen die ik gewonnen heb en die we de eerste helft van dit jaar moeten gebruiken. Zijn de paden goed begaanbaar bv?
Ik wilde het al zeggenquote:Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
mijn laarzen komen wel weer terug hoor spuuglokje,
<---- dit is mijn oude besje waar ik zo verschrikkelijk gek op ben
Oke! Ga ik een keer in Arnhem of Deventer kijken! Ze zijn echt leuk. Ik zei gisteren nog tegen lief dat ik van de week een pop ga kopen, die heeft ze nog helemaal niet. Alleen maar knuffels!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:29 schreef Jelief het volgende:
Leentje, ik was een beetje in de bonen. Ze komen bij Dille en Kamille vandaan. Geen idee waarom ik kruidvat heb getypd (? rotwoord). Ze hebben ze vast nog wel,staan iig nog wel op de site, ze zijn er in twee maten. poppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |