Misschien kan Huub het zo van haar overnemen, gezellig naast Nena met Nathanael een spelletje spelenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef partyyboyy het volgende:
zie toch duidelijk chips bij haar liggen
Ja graag, waar kan ik het anders terugvinden?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen we dat 3-fasen verhaal niet standaard in de OP zetten?![]()
laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)quote:
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef demins het volgende:
Zo zag ik het ook! Slimme actie van Sylvia, die ook er voor zorgt dat Natasia daar op afgerekend kan worden, vroeg of laat.
tnxquote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
laag 1 (het spel, wat wij zien, het niet echte zeg maar)
laag 2 (de schakel tussen laag 1 en 3, de redactie, mensen die werken bij DGK etc)
laag 3 (je echte leven, hoe het VOOR dgk was met al je eigen normen en waarden etc)
Absoluutquote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Sylvia nog meende wat ze zei ook...
Ik geloof van wel. Ik hoor die zaadstem overal bovenuit komen.quote:
Dan kan ze nog ff wat eten tijdens het koffers pakken, thuis moet ze zelf koken.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef spookvrouw het volgende:
Waarom niet, ze lust toch alles en iedereen rauw?![]()
Dan heeft ze een reden om Wilgo weg te sturen onder het eten.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef demins het volgende:
Waarom zou Natasia zo'n haast gehad hebben met eten bestellen? Raar vond ik dat...
Fijne avond, en eet smakelijk!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:
Mesen tot vanavond, moet nog douchen en dergelijk en naar m'n ouders om te dineren enzo
Moet nu ECHT gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |