abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 14 januari 2007 @ 15:50:52 #1
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45344782
en vast
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45344821
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Nou ik doe het net andersom en kijk alleen streams, maar ik zie het ook niet hoor, ik zie natte nel juist een beetje doorslaan in het spel en juist het hele menselijke vlak vergeten.
( wat ik overigens wel in een spel als dit erbij vind horen )
Kun je dat menselijke vlak vergeten eens uitleggen?? Ik mis dat namelijk echt niet bij hem. Hij praat graag over zijn zoontje, kinderen van nataasia. Geeft aan hoe hij vroeger was en van alles en nog wat.
pi_45344936
ohjee brian is bij psyg lesley
pi_45344961
och gut brian blijft maar zeiken dat nena niet blij voor hem is, omdat ze jalours is
pi_45345010
lesley is benieuwd hoe het bij haar gaat lopen, ik heb het idee dat ze toch redelijk onzeker is wat bart betreft
  zondag 14 januari 2007 @ 15:57:04 #6
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345019
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:40 schreef bosb het volgende:

[..]

Helder, en ook inderdaad zichtbaar. Ik mis alleen bart een beetje in dit rijtje. Bart en Brain hebben een pact, en bart heeft gister nog aan natasia aangegeven iedereen eruit te willen stemmen, zelfs .nl, maar niet brain... Daar heb ik op dit moment nog mijn twijfels over.
Als duidelijk is dat de hele groep meegaat denk ik echter wel dat bart misschien volgt, aangezien hij gek wordt van het feit dat er geen progressie in het spel zit.
We zullen zien.
hmmm.

maar het feit dat Bart 'problemen' met het spel heeft door niet zichzelf te kunnen zijn, vervolgens 24 uur aanvraagt, en daarna er in blijft en gewoon op dezelfde voet verder gaat zegt mij genoeg: Bart vind het allemaal wel best en laat zich overal voor spannen, zelf het vertrekken zal voor hem geen probleem zijn, hij heeft alleen een duwtje nodig (Leslie). En Leslie is part of the game...

Het feit dat Bart het 'iedereen eruit stemmen' verhaal verteld is wat dat betreft nietszeggend. Daar zal DGK sowieso op uit gaan lopen, met of zonder Bart. Hij zelgt dus eigenlijk (zoals gewoonlijk) helmaal niets. Lekker veilig, en ook weer laks
  zondag 14 januari 2007 @ 15:57:06 #7
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45345021
Omdat Brian bij de anderen onderspit delft, zelfs bij Natasia? Het is een gefrusteerde zielige kleuter die eens behoorlijk Nederlands moet leren praten, hij is en blijft een neus.
Oh goed zo, hij wordt verkouden, die nies kwam uit zijn tenen, of hij is allergisch voor Leslie.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_45345091
tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45345114
bart heeft een lobby opgezet

brian: hoe lang gaat het duren voordat nena en ik met elkaar praten
bart: dat boeit me niet, ik wil dat nena en slvia tegen elkaar gaan sprinten, nena wil wel
  zondag 14 januari 2007 @ 16:00:51 #10
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45345163
hehe eindelijk zegt Bart ook tegen Brian dat het hem niet zo interesseert hoe het tussen hem en Nena zit. Brian wilde een weddenschap met Bart hoe lang het zou duren voordat Nena weer tegen hem zou praten. Bart interesseert het niet, toen probeerde Brian nog: internet vind het wel interessant, maar ook dat interesseert Bart niet.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:00:54 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345164
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:49 schreef Fc_k het volgende:

Ik denk dat dat het verschil is met het kijken naar de streams en kijken naar tv
En het verschil dat Sonique een die-hard Nathanael-fan is
Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden. (zijn letterlijke woorden: ik doe niks, ik voed alleen maar)
Nathanael kan heel goed delegeren, zo goed dat anderen het smerigste werk opknappen en het nog lekker vinden ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45345166
Zo, ben ik weer. Ben ik op tijd voor de voorbereidingen van het Wilgo-Natasia spektakel over een uur?
pi_45345213
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef crohntje het volgende:
Zo, ben ik weer. Ben ik op tijd voor de voorbereidingen van het Wilgo-Natasia spektakel over een uur?
Heeft geen nut want het is zonder camera's dus je zal pas wat weten als wilgo weg is
  zondag 14 januari 2007 @ 16:02:38 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345232
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Missy_1974 het volgende:
Heeft geen nut want het is zonder camera's dus je zal pas wat weten als wilgo weg is
En zelfs dan zal Natasia de waarheid nog redelijk verbloemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:03:32 #15
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345265
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het verschil dat Sonique een die-hard Nathanael-fan is
Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden.
Nathanael kan heel goed delegeren, zo goed dat anderen het smerigste werk opknappen en het nog lekker vinden ook.
Dat zegt in mijn ogen dus meer over die de anderen dan over Nathanael die allen een spel speelt.

Z'n 'workers' voeren het smerige werk op zonder zich af te vragen of dit tegen hun eigen normen en waarden (en dus buiten het spel) ingaat...

Tot nu toe was Bart de enige, maar ja, iets waar hij zo blijkt op terug gekomen is...
  zondag 14 januari 2007 @ 16:04:41 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345303
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dat zegt in mijn ogen dus meer over die de anderen dan over Nathanael die allen een spel speelt.

Z'n 'workers' voeren het smerige werk op zonder zich af te vragen of dit tegen hun eigen normen en waarden (en dus buiten het spel) ingaat...

Tot nu toe was Bart de enige, maar je, iets waar hij zo blijkt op terug gekomen is...
Je geeft iig toe dat het smerig werk is...... en ja, ook de opdrachtgever van smerige zaken is daar net zo goed schuldig aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45345316
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het verschil dat Sonique een die-hard Nathanael-fan is
Er zijn er hier maar weinig die Nathanael het stickertje "sociaal" zouden opplakken. Alles wat hij namelijk niet zelf hufterig naar Huub heeft gedaan heeft hij wel zijn secondanten (Brian, Bart en Natasia) heel duidelijk voor lopen voeden. (zijn letterlijke woorden: ik doe niks, ik voed alleen maar)
Nathanael kan heel goed delegeren, zo goed dat anderen het smerigste werk opknappen en het nog lekker vinden ook.
Tja zo kun je het ook uitleggen

Ik denk dat iedereen zich een keer tegenkomt in het huis
Do you want to go to the seaside?
pi_45345330
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

En zelfs dan zal Natasia de waarheid nog redelijk verbloemen.
uiteraard, maar misschien houd wilgo wel voet bij stuk en wil hij gewoon dat ze mee naar huis gaat, alhoewel ik denk dat natas dan gewoon de relatie verbreekt en in de villa blijft

Zag in de post op DGK: Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
dus ben benieuwd of de overige kaarten nog wat in beweging kan zetten.
pi_45345368
Brain is zichzelf niet bewust dat hij jaloers is op Nena en met wie zij omgaat. ( ze is van hem...denkt hij )
Je merk aan alles dat hij bevestiging wil voor zijn daden mbt gisteravond en die eigenlijk alleen maar van NL krijgt en voor de rest van niemand.
Dan toont mevrouw ook nog eens een hele leuke laconieke houding en heeft lol met de vijand........

Dit kan hij niet volhouden, dit gaat geheid fout.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  zondag 14 januari 2007 @ 16:06:41 #20
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45345384
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je geeft iig toe dat het smerig werk is...... en ja, ook de opdrachtgever van smerige zaken is daar net zo goed schuldig aan.
Maar daar verschilt onze mening.

JE kunt eigeninitiatief van de 'workers' niet als opdracht bestempelen.

NL heeft nooit opdracht gegeven om mensne persoonlijk aan te vallen of te krenken of wat dan ook. Hij is juist degene die hen verteld niet de realiteit en spel door elkaar te halen!

De rest (incl hier op het forum) loopt alleen maar te roepen dat de 'workers' niet in Nathaels zak zitten...

Toch?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:06:58 #21
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45345394
Brian
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 14 januari 2007 @ 16:07:03 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45345395
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:05 schreef Missy_1974 het volgende:
uiteraard, maar misschien houd wilgo wel voet bij stuk en wil hij gewoon dat ze mee naar huis gaat, alhoewel ik denk dat natas dan gewoon de relatie verbreekt en in de villa blijft

Zag in de post op DGK: Goed bezig Sylvia! Als dit geen fanmail oplevert...
dus ben benieuwd of de overige kaarten nog wat in beweging kan zetten.
Ik denk ook dat het "Game over" voor Wilgo is en Natasia dit moment zonder camera's dus gegund is omdat het wel heel erg bot is om iemand on-camera gedumpt te zien worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45345438
brian gaat zeker nog flippen, want volgens mij is hij verliefd op nena, want hij kan niet ophouden over haar te praten, en nena heult met de vijand, en dat kan hij zeker niet uitstaan.

als nena hem helemaal links laat liggen, zal het niet lang duren voordat er weer een hoog oplopende ruzie onstaat en hij flipt.

grappig om te zien dat bart zich afzijdig wil houden en niet met brian mee lult
  zondag 14 januari 2007 @ 16:08:39 #24
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45345441
Wat is die Brian toch een eindeloze zwetzer. Hij is echt heel zwak eigenlijk, zo makkelijk mee te sleuren in zijn emotie. Het heeft hem een stuk minder sterk gemaakt vind ik dat hele musical uitje. Van de stemming tot en met 'the day after'. Mooi om te zien. En Bart denkt er het zijne van....
  zondag 14 januari 2007 @ 16:08:47 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_45345445
Brian wil geen clown zijn en niets bereikt hebben.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')