Bedenk je dat nu opeens omdat bij nader inzien je argumenten gewoon non-argumenten zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vond het een potentieel baggertopic, en dat heeft niets met jouw intenties te maken.
Waarom vind ik het een potentieel baggertopic:quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bedenk je dat nu opeens omdat bij nader inzien je argumenten gewoon non-argumenten zijn?
Ik ook niet. En nu?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
ik ben het niet eens met de moderatie
OKquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens en meisjes,
Graag baggeren in ONZ. Dit topic schoonhouden bitte
Wat wou je dan met dat topic ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:03 schreef koemleit het volgende:
Ik ben het wederom niet eens met de moderatie
klagenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat wou je dan met dat topic ?
![]()
De manier waarop je de rest van het topic volspamde is niet echt de bedoeling...quote:
wat is dan de bedoeling?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De manier waarop je de rest van het topic volspamde is niet echt de bedoeling...
Je weet best hoe het er hier in KLB aan toe gaat !quote:
is dit een dreigement?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet best hoe het er hier in KLB aan toe gaat !
Gedraag je gewoon en dan is er niets aan de hand![]()
Nee hoor, gewoon een opmerkingquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens en meisjes,
Graag baggeren in ONZ. Dit topic schoonhouden bitte
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:17 schreef SiemeN het volgende:
SF. Je naam past niet in de forum index..
Of ben ik nu spuit 32?.
Vrachtwagenchauffeurjosti'squote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij nou eens dood gaat. Dat zou een mooi begin zijn alvast.
Je mag ook de TR functie gebruiken voor dergelijjke meldingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Dirktator het volgende:
Mijn naam is Dirktator en ik wil graag een doodsverwensing door een andere gebruiker melden:
[..]
Vrachtwagenchauffeurjosti's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |