Ja, zo had Wüst ook moeten schaatsen...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef Falco het volgende:
Prachtige race van Kramer natuurlijk. Niet meteen volle bak knallen, maar goed opgebouwd
En nog in 1 weekend ook nog.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
Met die 148.800 zou Kramer 8ste staan op de Adelskalenderen. Geschaatst op een buitenbaan.
dit gaat ze nog lang horen vrees ikquote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zo had Wüst ook moeten schaatsen...
Ik dacht al, heb ik nu een heel topic gemist?quote:
Ach, leermomentje voor het WK.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
blijf jij er even lekker vanaf stomme aapquote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik heb er even een 5 van gemaakt.
en terecht, dit is echt een verloren titelquote:Op zondag 14 januari 2007 15:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
dit gaat ze nog lang horen vrees ik
Ja ik hintte daar ook opquote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja die kan hem wle eens gaan winnen ook. Tuitert en Wennemars acht ik hetzelfde op de 1500 meter en achteraf gezien lijkt me de 5 kilometer van Wennemars geeneens zo veel slechter dan die van tuitert.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
Helemaal vergeten, Wennemars gaat natuurlijk ook nog meedoen aan die skate-off voor het WK.
Heb je het nu over dat geflapper met de armen tijdens de 10km bij de Spelen?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, de aloude ChadHedrickafwachttechniek
Een klassieker..
Sven laat zien hoe het wel moet, hoewel zijn 28,2 tijdens het WR natuurlijk onovertroffen is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ongeevenaard? Hij liet zich bewust terugzakken naar een rondje 32.2, om vervolgens te versnellen naar 31.5 en het volgende ronde 31.0.
Het gezwaai met de armen was spectaculairder dan de sprint zelf.
Nee, over het wachten van Kramer tot Verheyen hem heeft ingehaald, en er dan opeens hard vandoor gaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat geflapper met de armen tijdens de 10km bij de Spelen?
Nou ja, het gaat dus om 2 plekken, dus Wennemars heeft zeker kansen. Maar hij mag wel even oefenen op de 5km.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die kan hem wle eens gaan winnen ook. Tuitert en Wennemars acht ik hetzelfde op de 1500 meter en achteraf gezien lijkt me de 5 kilometer van Wennemars geeneens zo veel slechter dan die van tuitert.
Ja, dat snap ik, maar waarom Hedricktechniek? Mijn post uit OWS ging over Hedrick. Hij heeft 1 keer een versnelling gedaan naar 28,9 toen hij het WR reed in een WC-wedstrijd, maar volgens mij was dat geen afwachten. Het enige moment dat Hedrick wachtte en 'sprintte' was tijdens de Spelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, over het wachten van Kramer tot Verheyen hem heeft ingehaald, en er dan opeens hard vandoor gaan.
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, verbind even het enige lied dat ze overal ter wereld bij elke kampioenstitel in elke sport zingen met Ajax ...![]()
Nee inderdaad, het is dat er vandaag eens geen veldrijden is bij ons , en de vrt dan maar het Belgisch kampioenschap zwemmen (met als belangrijkste hoogtepunt dat er nog niemand verdronken is) aan het uitzenden is , of ik zat nu ook niet te kijken hoor ...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
![]()
Jullie Vlamingen zullen schaatsen wel nooit begrijpen, huh?![]()
Nou ja, dat valt me toch mee van je. Ik bedoel, het is wel meteen een 10km ipv een 500 meter waar je naar zit te kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is dat er vandaag eens geen veldrijden is bij ons , en de vrt dan maar het Belgisch kampioenschap zwemmen (met als belangrijkste hoogtepunt dat er nog niemand verdronken is) aan het uitzenden is , of ik zat nu ook niet te kijken hoor ...![]()
Maar goed, dit vind ik wel leuker dan dat schaatsen in die indoor-hallen altijd. Dit lijkt tenminste nog op een wintersport nu vandaag ...
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
het Belgisch kampioenschap zwemmen (met als belangrijkste hoogtepunt dat er nog niemand verdronken is)
Mag het weer even? Na de superioriteit van Hedrick en Davids en daarna Fabris er nog even tussendoor is een Sven Kramer ook wel weer eens leukquote:Op zondag 14 januari 2007 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is ook wat ik tegen kramer heb, hij is gewoon té goed, dat is niet leuk meer.. Hij wordt straks nog een soort Federer.
Hij heeft Fabris gewoon eerlijk verslagen, dat is super.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:46 schreef Knipoogje het volgende:
Mag het weer even? Na de superioriteit van Hedrick en Davids en daarna Fabris er nog even tussendoor is een Sven Kramer ook wel weer eens leuk
Ja, ik had meteen zin om er eens naar toe op vakantie te gaan of zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je moet het ze wel meegeven, ze zorgen voor een mooi decor, sfeer en organisatie daar in de dolomieten...
De natuur is daar inderdaad echt prachtig.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je moet het ze wel meegeven, ze zorgen voor een mooi decor, sfeer en organisatie daar in de dolomieten...
Dat is absoluut zo...ik denk dat ik maar eens op wintersport ga in de dolomieten...(ka-ching)quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en opzich zie ik hem echt niet op z'n sloffen het WK winnen: het WK wordt gewoon onwijs gaaf!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mag het weer even? Na de superioriteit van Hedrick en Davids en daarna Fabris er nog even tussendoor is een Sven Kramer ook wel weer eens leuk
dat zei ik ook alquote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef Falco het volgende:
Volgens mij was dit wel één van de mooiste allroundtoernooien van de afgelopen jaren, misschien nog wel mooier dan Calgary vorig jaar.
davis he, hoe zou het met hem en zijn langere afstanden zijn?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef Hankster het volgende:
[..]
en opzich zie ik hem echt niet op z'n sloffen het WK winnen: het WK wordt gewoon onwijs gaaf!
Geloof ik niets van ..quote:Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Toch vraag ik me af wat Rintje had kunenn klaarspelen hier. Volgens mij minimaal beter dan Oldeheuvel.
Ik ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:32 schreef MiLalaa het volgende:
Maar die sprong op dat podium vond ik een beetje stom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |