Ja, zo had Wüst ook moeten schaatsen...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef Falco het volgende:
Prachtige race van Kramer natuurlijk. Niet meteen volle bak knallen, maar goed opgebouwd
En nog in 1 weekend ook nog.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
Met die 148.800 zou Kramer 8ste staan op de Adelskalenderen. Geschaatst op een buitenbaan.
dit gaat ze nog lang horen vrees ikquote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zo had Wüst ook moeten schaatsen...
Ik dacht al, heb ik nu een heel topic gemist?quote:
Ach, leermomentje voor het WK.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
blijf jij er even lekker vanaf stomme aapquote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik heb er even een 5 van gemaakt.
en terecht, dit is echt een verloren titelquote:Op zondag 14 januari 2007 15:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
dit gaat ze nog lang horen vrees ik
Ja ik hintte daar ook opquote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja die kan hem wle eens gaan winnen ook. Tuitert en Wennemars acht ik hetzelfde op de 1500 meter en achteraf gezien lijkt me de 5 kilometer van Wennemars geeneens zo veel slechter dan die van tuitert.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
Helemaal vergeten, Wennemars gaat natuurlijk ook nog meedoen aan die skate-off voor het WK.
Heb je het nu over dat geflapper met de armen tijdens de 10km bij de Spelen?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, de aloude ChadHedrickafwachttechniek
Een klassieker..
Sven laat zien hoe het wel moet, hoewel zijn 28,2 tijdens het WR natuurlijk onovertroffen is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ongeevenaard? Hij liet zich bewust terugzakken naar een rondje 32.2, om vervolgens te versnellen naar 31.5 en het volgende ronde 31.0.
Het gezwaai met de armen was spectaculairder dan de sprint zelf.
Nee, over het wachten van Kramer tot Verheyen hem heeft ingehaald, en er dan opeens hard vandoor gaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat geflapper met de armen tijdens de 10km bij de Spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |