Het ergste wat kan gebeuren is dat je de watten moet vervangen als het niet goed werkt...quote:
ja ik heb een 200 liter tank in me achtertuin natuurlijk das heel normaalquote:
Op de kermis voor minder dan 5,- als je 'n beetje goed met de grijpkraantjes bentquote:
maar dat zijn neppe...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op de kermis voor minder dan 5,- als je 'n beetje goed met de grijpkraantjes bent
is iid. goedkoper om verschillende soorten brandstoffen uit te proberenquote:
Nieuwe watten erin proppen, terpentine erin en opnieuw proberen.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:05 schreef ryangozer het volgende:
fijn, terpentine zit erin, er gebeurt niks... maar misschien komt dat wel door dat schoonmaakmiddel wat erin zat...
Zo vluchtig is dat spul niet...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef Snuwerd het volgende:
Is de terpetine niet al verdampt?
gedaan, wat het me heeft opgeleverd:quote:Op zondag 14 januari 2007 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuwe watten erin proppen, terpentine erin en opnieuw proberen.
Enige basishandigheid is natuurlijk wel vereist....quote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef ryangozer het volgende:
[..]
gedaan, wat het me heeft opgeleverd:
2x op de grond gezeten om die fucking vonksteentje terug te vinden,
en me zippo is ondertussen verzopen in de terpentine...
koop wel een nieuwe![]()
hij vonkt alweer, en hij stinkt, maar hij fikt niet...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Enige basishandigheid is natuurlijk wel vereist....
Oh ja, en als het vonksteentje nat is van de terpentine kan het ook zijn dat hij het niet meteen doet.
Steek de lont eens aan met een andere aansteker oid. Tijdje laten branden, uitdoen en opnieuw proberen.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:19 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hij vonkt alweer, en hij stinkt, maar hij fikt niet...
dat is nou juist het probleem, we hebben hier geen andere aanstekerquote:Op zondag 14 januari 2007 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steek de lont eens aan met een andere aansteker oid. Tijdje laten branden, uitdoen en opnieuw proberen.
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 14 januari 2007 15:26 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dat is nou juist het probleem, we hebben hier geen andere aansteker![]()
je hebt geen lucifers, gasfornuis, vergrootglas, twee houtjes die je heel snel tegen elkaar wrijft of andere manieren om vuur te maken, in huis?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:26 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dat is nou juist het probleem, we hebben hier geen andere aansteker![]()
maar hoe steek je dan de rest van je zondag je peuken aan?quote:
gasfornuis ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
maar hoe steek je dan de rest van je zondag je peuken aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |