Thinner is volgens mij gewoon verfverdunner.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja maar, ik ook? nog nooit van gehoord, en watvoor vloeistoffen dan bijv? ik deed er allesreiniger in maar dat werkte niet, ging hij alleen van stinken![]()
Bij mij werkte het vroeger altijd, al is wasbenzine beter.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef ryangozer het volgende:
Ik vond net terpentine in de garage, is het zeker dat dat werkt? en een hoop autoschoonmaakmiddelen...
ik weet niet of wij thinner hebben, weet ook niet hoe het eruitzietquote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lampenolie, alleen moet je dan een andere aansteker gebruiken om hem aan te steken, het spul is namelijke niet vluchtig genoeg om te ontbranden door een vonkje. Thinner wel daarentegen
.
Zit meestal in een fles a la wasbenzine/terpentine, is kleurloos en stinkt verschrikkelijk. Niet teveel er in pleuren want het goedje irriteert best wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik weet niet of wij thinner hebben, weet ook niet hoe het eruitziet![]()
hmmm, ik heb ergens een nep-Zippo liggen. Toch maar eens vullen met Stroh Rum 80% en kijken hoe dat brandt en zo ja, hoe 't ruiktquote:Op zondag 14 januari 2007 14:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Thinner is volgens mij gewoon verfverdunner.
En anders denk ik dat nagellak remover ook wel fikt, net als dranken met een alcohol % boven de 40 ofzoiets.
Ontsmettingsalcohol zal ook wel werken, lijkt me alleen wat duur.
ik vond net een doorzichtig flesje zonder etiket met groene dunne vloeistof erin, wat kan dat zijn?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit meestal in een fles a la wasbenzine/terpentine, is kleurloos en stinkt verschrikkelijk. Niet teveel er in pleuren want het goedje irriteert best wel.
Steek 't aan, dan weet je in ieder geval of 't brandtquote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik vond net een doorzichtig flesje zonder etiket met groene dunne vloeistof erin, wat kan dat zijn?
toepasselijk icoontje heb je... en btw, ik kan het nooit aansteken als ik niet eerst me zippo kan vullenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Steek 't aan, dan weet je in ieder geval of 't brandt
Jah, maar ik heb die groene smurrie niet dus ik kan 't niet voor je uitproberenquote:
nou is 't voor jou te hopen dat 't niet gelijk ontploft anders heb je een dode op je gewetenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Steek 't aan, dan weet je in ieder geval of 't brandt
Oh jee, zou de fok-crew dit oppakken als 'n doodverwensing?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nou is 't voor jou te hopen dat 't niet gelijk ontploft anders heb je een dode op je geweten
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik vond net een doorzichtig flesje zonder etiket met groene dunne vloeistof erin, wat kan dat zijn?
limonade, opdrinken dusquote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en dat verneukt niet me zippo?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Pleur nou maar die terpentine erin.
als ze zoiets al aan zouden merken als doodsverwensing dan toch eerder die opmerking van jou waar ik met die andere opmerking van mij op reageerquote:Op zondag 14 januari 2007 14:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh jee, zou de fok-crew dit oppakken als 'n doodverwensing?![]()
![]()
ja joh, kost ook niks ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |