klinkt meer alsof-ie iets met een open snaar doetquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kJu8obk4Q0I
wat doet ie precies op 2:51 en 2:53
Klinkt als paar snelle harmonics achter lekaar ofzo![]()
Ach ik vind deze nog wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mooie tone, maar wat een kutriffs altijd. Alles wat om de solo's heenzit is filler. Tenminste, zo komen die liedjes altijd op mij over.
Ja die is ook vetquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mwah, dit gaat wel. Ken je Red... euh, ik dacht Redshift Riders? Dat begint met zooo'n killer stukje gitaar. Eigenlijk stelt dat stukje niks voor vergeleken bij de rest van het lied. Daar zou ik zo een riff van kunnen maken die vergeleken bij hardrockmeuk redelijk technisch is, maar waar mensen ook echt van loskomen en gaan headbangen enzo. Dat soort riffs mis ik nou altijd, terwijl ze zo simpel zijn om te maken.
Als voorbeeld Metallica - The frayed ends of sanity, even na 4:00. Prachtig
Als je toch altijd dezelfde neemt kan je net zo goed hardware gebruikenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:46 schreef mberg86 het volgende:
Wat voor'n Amp enzo nemen jullie altijd?
Registreer als de wiedeweerga het domeinquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met het ontwerp van de site
Graag commentaar wat er nog beter kan enz, tips enz enz![]()
Word vandaag gedaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef kyoghu het volgende:
[..]
Registreer als de wiedeweerga het domein![]()
Ook al heb je nog geen site... reggen dat ding voor dat iemand anders het doet!
Briljantquote:
Wat studeer je nou danquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar dat ik voor 9 uur m'n bed uit ben gekomen![]()
Okquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je toch altijd dezelfde neemt kan je net zo goed hardware gebruiken.
Dat weet hij zelf nietquote:
Hangt uiteraard volledig van je smaak af, maar ik ben wel te spreken over de AC-Box (Vox AC-30) en Jazz Amp (Roland Jazz Chorus) voor cleanquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef mberg86 het volgende:
[..]
OkWelke amps en effecten enzo zijn leuk om te proberen?
ehm, ik ben morgen pas jarig!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Cynic is jarig![]()
Gefeliciteerd dude
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
ehm, ik ben morgen pas jarig!
Toch bedankt!
Checkt myspace...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
ehm, ik ben morgen pas jarig!
Toch bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |