Hartke! Of Peavey!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Zo morgen even mijn vakantiedagen innen van het uitzendbureau![]()
Kan ik gelijk door naar de winkel voor een mooie basversterker! Iemand nog tips![]()
hartke is wel goedquote:
nee, gewoon gelijk neerschieten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:33 schreef ibaneX het volgende:
wat ga je zeggen morgen? ik krijg nog geld van je?
nee vorige week al gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:33 schreef ibaneX het volgende:
wat ga je zeggen morgen? ik krijg nog geld van je?
Hehe, leuk liedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef ibaneX het volgende:
http://video.tinypic.com/player.php?v=2v29v11
jammer dat er (in het orgineel) zo vals gezongen wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef ibaneX het volgende:
http://video.tinypic.com/player.php?v=2v29v11
ohjah. toch heb ik ergens gehoord dat iemand het deed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het kan... maar het zal waarschijnlijk al je toon wegzuigen je toon veranderen. Akoestische snaren zijn voor een deel van brons, en pickups zijn magnetisch. Daarnaast lijkt het me niet echt lekker spelen.
quote:
Dat bedoel je?quote:Een fret is zo'n ijzeren streepje op je gitaarhals toch? Ik denk dat ik het langzaam begin te begrijpen. Maar als er dus F staat moet ik die 6 snaren bespelen dat lijkt me niet echt handig om snel te kunnen bespelen of wel. Of wacht is datgene wat je net heb uitgelegd 1 akkoord die je in 1 keer moet bespelen?
Ja, maar zonder het in het belachelijke te trekken; zo'n leergierig persoon schopt het wel ver.quote:
Is mogelijk ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja, maar zonder het in het belachelijke te trekken; zo'n leergierig persoon schopt het wel ver.![]()
![]()
markbass schijnt goed te zijn, italiaans spul en niet te duur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Zo morgen even mijn vakantiedagen innen van het uitzendbureau![]()
Kan ik gelijk door naar de winkel voor een mooie basversterker! Iemand nog tips![]()
Lag maakt fantastische gitarenquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef punchdrunk het volgende:
een Lag
(...)
echt een brilliante gitaar,
Die poste ik een paar topics terug ook al. Ik heb een hele mooie semi acoustische gezien. Zijn iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef punchdrunk het volgende:
overigens: ik heb een nieuwe akoestische liefde: een Lag Atumn 300 Jumbo.
[afbeelding]
was al een tijdje op zoek naar een mooie acoustische naast mijn electrische collectie en na het testen van heel wat duurdere modellen (o.a. de goedkoopste taylor, een guild en een furch) kwam ik uit bij deze schoonheid. echt een brilliante gitaar, mooi open en gebalanceerd geluid, een enorme bak volume, heerlijke lichte bespeelbaarheid en perfecte afwerking. en dat alles voor nog geen 350 euro.
reijnen in roermond heeft er een aantal hangen.. goeie zaak ook verder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Lag maakt fantastische gitaren! Een kennis van me heeft er een paar, maar ik heb ze nog nooit in een winkel gezien hier.
ach, die maken ze nog wel een tijdje, maar het is echt een toppertje. normaal gesproken moet je voor deze kwaliteit al snel 7 a 800 euro neerleggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die poste ik een paar topics terug ook al. Ik heb een hele mooie semi acoustische gezien. Zijn iddgitaren.
(helaas geen geld voor)
Echt goed spul hoor! Deze staat bij ons op zolder:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
hartke is wel goedDenk alleen niet dat daar genoeg dagen voor heb
![]()
Peavey heb ik als basversterker nog nooit gezien, eens zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |