Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.
quote:Nee, die pers je uit natuurlijk.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef Cora het volgende:
Je hangt tampons na gebruik toch ook niet in een glaasje water?
quote:Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef goudappeltje het volgende:Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.
Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.
quote:Meen je dit nou echt.........???????
Op vrijdag 18 januari 2002 21:38 schreef __________ het volgende:[..]
Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.
Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.
quote:Die dingen zijn ook zoooo duur ja. Goed idee
Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.
quote:Ik kan diegene die hem wel serieus genomen heeft alleen maar aanraden om een arts op te zoeken.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:39 schreef katje het volgende:
dit kan je niet serieus menen?
inderdaad... dit kan ik echt niet serieus nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-01-2002 21:45]
quote:Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:41 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Meen je dit nou echt.........???????
Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!
quote:Gebruik je datzelfde condoom bij verschillende vrouwen? Want dan kun je nog steeds bepaalde ziektes van vrouw naar vrouw overbrengen.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:55 schreef __________ het volgende:[..]
Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
(Ik moet er niet aan denken... bah! )
quote:Gewoon omhouden
Op vrijdag 18 januari 2002 21:07 schreef __________ het volgende:
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
quote:Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.
Op vrijdag 18 januari 2002 22:04 schreef Suzanne het volgende:
Ben jij een neger uit het regenwoud ofzo dat je geen nieuwe condooms kan krijgen![]()
![]()
quote:Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.
Op vrijdag 18 januari 2002 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Gewoon omhouden
Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.
quote:LOL!
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef Cynica het volgende:[..]
Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.
Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.
Succes,
Golfen
quote:[offtopic]
Op vrijdag 18 januari 2002 22:48 schreef blup het volgende:
Koop zown blik met 24condooms dan ben je goedkopen uit..
en een tijdje zoet...
maar niet 2x de zelfde gebruiken
Maarreuhm.. Er staat toch niet voor niks op het pakje dat je ze niet meer dan 1 keer (!!) moet gebruiken?!
quote:Wat vind je vriendin hiervan??
quote:Die heeft hij vast niet.
Op vrijdag 18 januari 2002 23:38 schreef JoJoSam het volgende:[..]
Wat vind je vriendin hiervan??
Tjee, waar heb jij je hersens zitten man.
(wat te veel "een rug te ver gekeken )
Ik maar denken dat ik gek ben... condoom 2 keer gebruiken... egt ziek..
Maar goed..
[offtopic]
Phreak vind eigelijk dat ze die dingen gratis moeten verschaffen.. ze willen tog zo graag dat we ze gebruiken ?.. ze steken ook miljoenen in niet werkende file-probleem-oplossingen.. ze willen dat we veilig gaan neuken ?.. dan betalen ze daarook maar voor.. Maar aangezien ze dat niet doen.. zal ik ze tog zelf moeten kopen..
[/offtopic]
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:55 schreef __________ het volgende:[..]
Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
quote:Yep, jij wel!
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 03:01 schreef Profesor het volgende:[..]
Deze lichtzinnigheid over zwangerschappen is te schandalig voor woorden. Lekker makkelijk lullen als man zijnde en de vrouw...ach die laat het maar aborteren, wat maakt het uit.
schande!
quote:Helemaal mee eens!!!!
Op vrijdag 18 januari 2002 21:41 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Meen je dit nou echt.........???????
Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!
Kom op man, gebruik je verstand.
Een kind is duurder dan iedere keer nieuwe condooms kopen hoor!!!!!
quote:haha, typisch weer een vraag van een Hollander
Tip: droog ze niet op de verwarming, dan gaat de rek eruit.
quote:Nou ja, als hij niemand om te neuken heeft, kan het ook niet zo'n kwaad.
Op zaterdag 19 januari 2002 00:19 schreef BBTBfan het volgende:[..]
Die heeft hij vast niet.
Een nadeel van de wasmachine, waar mijn vriendin wel over klaagt, is dat de smaakjes er zo snel afgewassen zijn. Daarom smeer ik hem voor haar altijd eerst even met een kwakje in, dan smaakt ie weer heerlijk naturel
quote:die link werukt helemaal niet
Op zaterdag 19 januari 2002 12:14 schreef Sakura het volgende:
Hee, wel een goed idee, dus niet gewoon je condooms leeggieten, maar de inhoud bewaren in een potje als smaak versterker..
Overigens heb ik net via internet originele condooms van varkens darm besteld, zijn nog veel sterker, en gaan volgens de advertentie zeker 20 jaar mee.
quote:die heeft geen tijd om hierop te antwoorden, want
Op vrijdag 18 januari 2002 23:38 schreef JoJoSam het volgende:[..]
Wat vind je vriendin hiervan??
quote:kun je nagaan hoe die condooms zijn dan
Op zaterdag 19 januari 2002 16:08 schreef grapjas het volgende:[..]
die link werukt helemaal niet
quote:wacht ff je gebruikt ze meerdere keren endenkt dat met een beetje warm water alle cellen, bacterien etc erafgewassen zijn ? Damn wat ben jij stupid voor een 26-jarige.
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef __________ het volgende:[..]
Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.
Omdat het juist cellen enzo zijn MOET je een nieuwe condoom nemen en niet 2 laat staan dus 3 keer gebruiken. Voor iemand die zo bang is om soa's te krijgen ben je erg stom bezig. Ga eens een kleer voor de grap met de rutgher stichting bellen of praat eens met je dokter drover. Die kunnen je dat haarfijn uitleggen.
stupiditeit bestaat dus toch op die leeftijd ?
En omdat ik zo goed ben zal ik een giro voor je openen zodat je geestelijke bijstand krijgt en condooms nou je zin?
quote:LOL
Op zaterdag 19 januari 2002 16:12 schreef tekkel het volgende:[..]
die heeft geen tijd om hierop te antwoorden, want
die hangt net het wc-papier aan de drooglijn!
Ik hoop voor je dat dit een grapje is.
dom dom dom
Hm het een zal wel met het ander te maken hebben
<edit>
zin anders geformuleerd
quote:ik wouw dat ik hem verzonnen had
Op zaterdag 19 januari 2002 19:14 schreef Mimic het volgende:
Wat een grappemaker, hergebruik van condooms, één van de beste grappen die ik heb gehoord.. die houden we erin.dom dom dom
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 22:05 schreef grapjas het volgende:
ik wouw dat ik hem verzonnen had
quote:Ook niet in de wasmachine?
ROFLOL
quote:Dit méén je toch niet???????????????????
quote:Ooit van hygiëne gehoord??????
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef __________ het volgende:[..]
Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.
Heeft je vriendin dan niet door dat jij altijd een condoom heb zonder verpakking? of is die net zo naief als jij???
En ik denk dat ik goedkoop doe! Die dingen zijn best wel prijzig, maar ik heb het idee om er dan ook maar eentje meerdere keren te gebruiken is nog nooit in m'n botte kop opgekomen!
PS Ik lach me wel rot om dit soort topics
Dat noem ik hergebruik LOL!
Gooi hier maar een slotje op Jullie reacties staan me niet aan.
Mag ik je van harte bedanken? Want ik heb volgens mij nog nooit of zelden zo goed moeten lachen om een topic. Ik had het niet meer...
Want dit kan gewoon niet serieus bedoeld zijn...
Toch...?
quote:Zeg, motown...
Op zondag 20 januari 2002 01:15 schreef motown het volgende:
Zeg, __________...
misschien een vreemde vraag, maar heb jij ondertussen al female friends?
quote:Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Op zondag 20 januari 2002 02:14 schreef Herald het volgende:[..]
Zeg, motown...
misschien een vreemde vraag, maar heb jij ondertussen al female friends?
quote:Ben je nou echt serieus dan???????????
Op zondag 20 januari 2002 00:55 schreef __________ het volgende:
Tot nu toe is het elke keer nog goed gegaanGooi hier maar een slotje op
Jullie reacties staan me niet aan.
· Doe nooit twee condooms over elkaar. Dan schuren ze namelijk over elkaar, waardoor er grote kans is dat ze gaan scheuren.
· Gebruik condooms nooit een tweede keer.
· Gebruik bij anale sex nooit een gewoon condoom. Daar zijn speciale extra dikke condooms voor.
· Gebruik geen condooms waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken.
· Gebruik geen condooms die langdurig in de zon hebben gelegen of die al tijden in je achterzak hebben gezeten.
· Gebruik geen pretcondooms bij het neuken.
bron: http://www.sexwoordenboek.nl/condoom_fouten.html
Gebruiksaanwijzing
Scheur de verpakking open. Let erop dat je het condoom niet beschadigt met je nagels.
Zorg dat de pik stijf is en trek de voorhuid naar achteren. Houd het topje van het condoom tussen duim en wijsvinger, de ring moet aan de buitenkant. Zorg dat er geen lucht in het zaadreservoirtje zit, anders kan het condoom knappen. Geen zaadreservoirtje/ Knijp dan zelf een tuutje/topje.
Rol het condoom zover mogelijk af over de stijve pik.
Extra glijmiddel. Bij anaal neuken: écht nodig! Smeer het condoom goed in met glijmiddel en smeer ook glijmiddel in de kont van degene die geneukt gaat worden. Altijd glijmiddel op waterbasis gebruiken: glijmiddelen op oliebasis maken het condoom kapot.
Na het klaarkomen: terugtrekken als de pik nog stijf is. Houd het condoom vast zodat het niet afglijdt. Elk condoom slechts één keer gebruiken.
quote:Tien minuten in de wasmachine op 45 graden celsius en daarna met een deegroller oprollen
quote:Buiten het feit dat het vast weer een 1 of ander heel slap lulverhaal is, zou je dan toch echt een beetje ziekjes in je hoofd zijn!!!:{
quote:Nou ja zeg dat valt best wel mee hoor, dat iedereen zo geindoctrineerd is dat ze een condoom maar 1 keer gebruiken moet je zelf weten maar die dingen zijn best wel een tweede keer te gebruiken.
Op zondag 20 januari 2002 14:56 schreef Cali het volgende:
Er zijn condooms die bij de eerste keer gebruik al scheuren.... En hergebruik...
Ik gebruik zelf eigelijk voornamelijk condooms omdat m'n vriendin dat frisser vind, om 't sperma een beetje normaal weg te werken zegmaar. Wat je na afloop gewoon kan doen is die condoom uitspoelen met warm water, op een dildo zetten en dan weer oprollen.
Condooms scheuren vaak na een keer of 6 a 7 hergebruiken dus het is het handigst om 'm na 5 keer weg te gooien.
En ja ik heb een cloon voor deze post aangemaakt omdat iedereen dit blijkbaar heel erg idioot vindt.
quote:Zet er dan de volgende keer even bij hoe je vindt dat wij moeten reageren.
Op zondag 20 januari 2002 00:55 schreef __________ het volgende:
Tot nu toe is het elke keer nog goed gegaanGooi hier maar een slotje op
Jullie reacties staan me niet aan.
wie gelooft dat nou. (wat bij jij stom, bel eens met de rutgerstichting, etc.) jezus, ik kom niet meer bij... hoe kun je daar nu serieus op antwoorden
quote:Nou, ik heb dus toch gelijk !
echt HEEL fok is onzinforum
Wat ben jij een mafketel man, condooms hergebruiken HAHAHAHAAHAHAHAHA
quote:*ghehehehe*
Op zondag 20 januari 2002 16:57 schreef Axis het volgende:
Geweldig!! haha, nog nooit zo hard gelachen.. niet om de grappen van _______ maar om de serieuze reacties erop..wie gelooft dat nou. (wat bij jij stom, bel eens met de rutgerstichting, etc.) jezus, ik kom niet meer bij... hoe kun je daar nu serieus op antwoorden
Ben jij ook zo jaloers dat je het zelf niet bedacht had?
quote:Hahahahahahahahahahahahahahaha
BURP
quote:ROFLOL
Op zondag 20 januari 2002 16:18 schreef Sambal het volgende:[..]
Nou ja zeg dat valt best wel mee hoor, dat iedereen zo geindoctrineerd is dat ze een condoom maar 1 keer gebruiken moet je zelf weten maar die dingen zijn best wel een tweede keer te gebruiken.
Ik gebruik zelf eigelijk voornamelijk condooms omdat m'n vriendin dat frisser vind, om 't sperma een beetje normaal weg te werken zegmaar. Wat je na afloop gewoon kan doen is die condoom uitspoelen met warm water, op een dildo zetten en dan weer oprollen.
Condooms scheuren vaak na een keer of 6 a 7 hergebruiken dus het is het handigst om 'm na 5 keer weg te gooien.
En ja ik heb een cloon voor deze post aangemaakt omdat iedereen dit blijkbaar heel erg idioot vindt.
Ik snap best dat je een kloon aanmaakt hoor...ik zou me ook rotschamen over een dergelijke bekentenis!!!!!!
quote:zie je wel dat Nederlanders gierig zijn
quote:Hahahahaha
Op dinsdag 22 januari 2002 18:54 schreef FokSpy het volgende:
zegguhhh.. ik zit te eten ja!Heb nu het idee dat ik op een volgezogen tampon zit te sabbelen
quote:ach gatver
Op dinsdag 22 januari 2002 18:54 schreef FokSpy het volgende:
zegguhhh.. ik zit te eten ja!Heb nu het idee dat ik op een volgezogen tampon zit te sabbelen
Maarreh....hoe lang duurt het nou voor je hem vol hebt?
quote:een kinderhand is gauw gevuld
Op woensdag 23 januari 2002 11:38 schreef Hik het volgende:
Mensen, maak je niet druk...ga er maar vanuit dat de topicstarter zijn derdehandscondooms alleen maar hoeft te gebruiken zodat zijn hand niet nat wordt!Maarreh....hoe lang duurt het nou voor je hem vol hebt?
![]()
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 11:48 schreef just me het volgende:[..]
een kinderhand is gauw gevuld
quote:Jij bent echt niet goed bij je hoofd.
quote:ja inderdaad!
Op maandag 18 februari 2002 11:54 schreef laidback_Lucy het volgende:
My GOD wat heb ik me net rot zitten lachen tijdens het lezen
quote:ROFMALO!!!
Op zaterdag 02 maart 2002 13:25 schreef Aernout het volgende:
Alle condooms kun je 2x gebruiken. Ze hebben namelijk 2 kanten (een binnen- en buitenkant). Dus de 2de keer doe je hem binnenstebuiten om.
quote:Ghahahahahaha...
ik vind het idee alleen al smerig...
Waarom weet ik ook niet, want er blijven ook altijd wel resten sperma in de vagina zitten voor een tijdje...
Maar goed, als ik condooms weer zou gaan gebruiken, dan was het wel telkens weer een nieuwe om...
-punt-
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ons benn' zuunig?
Hahahahaha...
Ook wel grappig hoeveel idioten serieus op deze vraag reageren...
Je douwt elke dag zo'n pil door je vriendin haar strot heen, en neuken maar! En het mooie van dit alles is, DAT JE NU GEEN CONDOOMS MEER NODIG HEBT!!!!!
quote:Over simpel antwoorden gesproken zeg..
Op dinsdag 05 maart 2002 15:27 schreef RipCurl het volgende:
Is het niet gewoon makkelijker om je sexpartner te laten testen op soa's, dan laat je jezelf ook ff testen. Daarna sla je een paar dozen anti-conceptiepillen in (of gebruitk je mokkel die ook niet omdat ze te duur zijn ofzo??)Je douwt elke dag zo'n pil door je vriendin haar strot heen, en neuken maar! En het mooie van dit alles is, DAT JE NU GEEN CONDOOMS MEER NODIG HEBT!!!!!
quote:het is wel zo! mijn vriendin en ik hebben het nog nooit met condooms gedaan! zij slikt de pil, en we hebben beide geen soa (hebben we ons op laten testen bij de huisarts)
Op dinsdag 05 maart 2002 15:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Over simpel antwoorden gesproken zeg..
kijk je hebt altijd nog het risico dat de pil niet helemaal gewerkt heeft! maar dat is een risico van 1 op een miljoen geloof ik!
Ze stoppen condooms in een vacuum verpakking vanwege de hygiene enzo. Zorgen dat je niet ziek wordt enzo. Wat jij doet is gewoon bewust mensen in gevaar brengen. Je kunt toch zeker wel wat geld missen voor een paar condooms?
quote:Zo niet, dan word je dat vanzelf wel...
Op woensdag 06 maart 2002 14:57 schreef Vlarp het volgende:
Als je condooms meer dan 1x gebruikt ben je gewoon ziek.
Ik vind het meer triest, trouwens, dat mensen zo onnadenkend, dwaas, idioot, etc. kunnen zijn. Het erge is dat ook al zou dit geen serieuze vraag zijn, er toch zat mensen zijn die vergelijkbare stommiteiten uithalen.
quote:Ik had gehoord dat het in Engeland erger zou zijn, tienermeisjes die denken dat ze niet zwanger worden als ze hun ogen dicht houden enzo...
Op woensdag 06 maart 2002 15:06 schreef NathaN het volgende:Ik vind het meer triest, trouwens, dat mensen zo onnadenkend, dwaas, idioot, etc. kunnen zijn. Het erge is dat ook al zou dit geen serieuze vraag zijn, er toch zat mensen zijn die vergelijkbare stommiteiten uithalen.
1x om te neuken en als kauwgum
maaruh gast. voel aan je hoeft en let op bij bio
meerdere keren een condoom gebruiken tsssss sicko
quote:tja, neem een voorbind lul, dan hoef je hem helemaal niet meer te wisselen, totdat er haren op gaan groeien.
quote:>>>Dit is echt een oorzaak van de hoge inflatie in Nederland
quote:Begint er op te lijken maar heb hier wel ff om kunnen lachen
Op dinsdag 07 mei 2002 01:43 schreef Hik het volgende:
Wordt het vandaag Debiele-topics-omhoog-schop-dag?
quote:Geen idee, maar deze gaat gewoon lekker dicht.
Op dinsdag 07 mei 2002 01:43 schreef Hik het volgende:
Wordt het vandaag Debiele-topics-omhoog-schop-dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |