abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:07:10 #1
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_2861860
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:08:14 #2
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_2861869
Doe normaal, natuurlijk niet.
pi_2861874
Simpel antwoord: Nee, dat is niet aan te raden.

(.)

pi_2861888
Je hangt tampons na gebruik toch ook niet in een glaasje water?
:{
pi_2861889
Nee. Lees de gebruiksaanwijzing en daar staat toch duidelijk op dat je ze maar één keer kan gebruiken. Om geld te besparen moet je dan gewoon wat minder vaak met hem/haar naar bed gaan. En niet condooms dubbel gaan gebruiken.

Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.

pi_2861894
"Turn it inside out and shake the f*ck out of it."
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2861909
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef Cora het volgende:
Nee, die pers je uit natuurlijk.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:38:41 #8
18989 __________
pi_2862024
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef goudappeltje het volgende:

Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.

Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.

Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.

pi_2862031
dit kan je niet serieus menen?
pi_2862043
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:38 schreef __________ het volgende:

[..]

Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.

Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.

Meen je dit nou echt.........??????? Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_2862057
quote:

[..]

Die dingen zijn ook zoooo duur ja. Goed idee

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_2862064
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:39 schreef katje het volgende:
dit kan je niet serieus menen?
Ik kan diegene die hem wel serieus genomen heeft alleen maar aanraden om een arts op te zoeken.

inderdaad... dit kan ik echt niet serieus nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-01-2002 21:45]

pi_2862065
5 gulden voor een pakje condooms waar je drie keer plezier van kan hebben noem ik niet duur maar goed zal wel weer aan mij liggen
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:55:10 #14
18989 __________
pi_2862109
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:41 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Meen je dit nou echt.........??????? Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!

Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:58:31 #15
18989 __________
pi_2862127
dat stukje staat een beetje rottig. Ik bedoel dus dat er omdat ik een condoom gebruik geen zwangerschap is en het alleen om de eventuele SOA gaat.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 21:58:32 #16
15585 Cynica
Cynisch ja!
pi_2862128
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:55 schreef __________ het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.

Gebruik je datzelfde condoom bij verschillende vrouwen? Want dan kun je nog steeds bepaalde ziektes van vrouw naar vrouw overbrengen.

(Ik moet er niet aan denken... bah! )

Q: "To be or not to be" [br] A: "Yes"
pi_2862159
Ben jij een neger uit het regenwoud ofzo dat je geen nieuwe condooms kan krijgen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 januari 2002 @ 22:18:13 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2862240
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:07 schreef __________ het volgende:
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
Gewoon omhouden
  vrijdag 18 januari 2002 @ 22:22:09 #19
18989 __________
pi_2862260
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:04 schreef Suzanne het volgende:
Ben jij een neger uit het regenwoud ofzo dat je geen nieuwe condooms kan krijgen
Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 22:22:49 #20
15585 Cynica
Cynisch ja!
pi_2862263
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon omhouden

Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.

Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.

Q: "To be or not to be" [br] A: "Yes"
pi_2862353
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef Cynica het volgende:

[..]

Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.

Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.

LOL!
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 22:48:39 #22
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_2862498
Koop zown blik met 24condooms dan ben je goedkopen uit..
en een tijdje zoet...
maar niet 2x de zelfde gebruiken
pi_2862614
Jongen Jongen Jongen, je bent 26 dan hoor je dat allemaal al te weten. En hoe vaak heb je een condoom dan al meerdere keren gebruikt? Of moet je je eerste pakje condooms nog kopen. Nou lees dan eerst de gebruiksaanwijzing ff goed door, en eerst ff oefenen.

Succes,
Golfen

vrijdag 18 januari 2002 @ 23:10:54 #24
13564 Teigjuh
"Chocola?? Waar?!"
pi_2862656
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:48 schreef blup het volgende:
Koop zown blik met 24condooms dan ben je goedkopen uit..
en een tijdje zoet...
maar niet 2x de zelfde gebruiken
[offtopic]
Hij gebruikt ze ook niet 2x, maar drie keer
[/offtopic]

Maarreuhm.. Er staat toch niet voor niks op het pakje dat je ze niet meer dan 1 keer (!!) moet gebruiken?!

Goal of a bitch: [br] To dominate, control and destroy a man's health, selfesteem and any hope for happiness :) [br] [url=http://www.geocities.com/ouwedrogers]Ouwedrogers![/url] [br] "Everyone is a Geep, until proven not guilty"
pi_2862873
quote:

[..]

Wat vind je vriendin hiervan??
pi_2863041
ZIEK!!!!!

En stom

pi_2863144
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 23:38 schreef JoJoSam het volgende:

[..]

Die heeft hij vast niet.
Maargoed ontopic. Een condoom moet je dus echt niet meer dan 1 keer gebruiken, anders kan je het net zo goed laten.

Tjee, waar heb jij je hersens zitten man.

pi_2863933
je draagt je slip, boxer oid zeker ook tot die versleten is?
pi_2863946
Leeg zuigen , volgende...

(wat te veel "een rug te ver gekeken )

kom , jij bent de scanner , ik het papier :o
pi_2864031
Doe ff normaal man...

Ik maar denken dat ik gek ben... condoom 2 keer gebruiken... egt ziek..

Maar goed..

[offtopic]
Phreak vind eigelijk dat ze die dingen gratis moeten verschaffen.. ze willen tog zo graag dat we ze gebruiken ?.. ze steken ook miljoenen in niet werkende file-probleem-oplossingen.. ze willen dat we veilig gaan neuken ?.. dan betalen ze daarook maar voor.. Maar aangezien ze dat niet doen.. zal ik ze tog zelf moeten kopen..
[/offtopic]

pi_2864052
ik lig in een deuk om dit topic hehe
  zaterdag 19 januari 2002 @ 03:01:00 #32
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2864065
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:55 schreef __________ het volgende:

[..]

Deze lichtzinnigheid over zwangerschappen is te schandalig voor woorden. Lekker makkelijk lullen als man zijnde en de vrouw...ach die laat het maar aborteren, wat maakt het uit.

schande!
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_2864082
quote:
Yep, jij wel!
De rest van ons niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 19 januari 2002 @ 09:24:43 #34
19775 Slam
The True AoD
pi_2864867
heb je ze allemaal wel op een rijtje
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_2864880
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 03:01 schreef Profesor het volgende:

[..]

Deze lichtzinnigheid over zwangerschappen is te schandalig voor woorden. Lekker makkelijk lullen als man zijnde en de vrouw...ach die laat het maar aborteren, wat maakt het uit.

schande!

Mee eens. Het moet een ramp zijn om ongewenst zwanger te worden, en nog laten aborteren ook! Dat is niet 'zomaar' even iets wat je doorgaans op de zaterdagochtend doet. Dit is echt sick gewoon. Doe normaal, en doe niet alsof je die dingen vaker gebruikt. Zeker ToD ofzo.
pi_2864885
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 21:41 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!!!

Kom op man, gebruik je verstand.
Een kind is duurder dan iedere keer nieuwe condooms kopen hoor!!!!!

pi_2864978
quote:
haha, typisch weer een vraag van een Hollander ., doe niet zo verrekte cheap joh,. zo duur zijn die dingen toch niet ??
pi_2865011
Waarom wil je ze weer oprollen
Een overhemd speld je toch ook niet weer op het karton na het wassen?

Tip: droog ze niet op de verwarming, dan gaat de rek eruit.

Intimidation is the crudest form of headology, though
ACWW: 1031-4257-7907 Juice in Wildtown
ACCF: 4855-0328-6610 Niccie in Swoppa
pi_2865085
Je zou hem binnenste buiten kunnen aantrekken...
I´m back.
pi_2865110
Ik was ze altijd gewoon in de was machine (geen wasverzachter gebruiken uiteraard). Alleen de was droger kunnen ze niet tegen, ik droog ze dus altijd gewoon buiten aan de waslijn.
En als je er voorzichtig mee bent, dan kun je er echt heel lang mee doen. Ik heb zelfs nog een condoom van bijna 15 jaar oud, en die doet het nog prima. (ok, zitten wel al 2 plakkertjes op, maar daar is een batavus fietsenplak setje prima voor te gebruiken)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_2865165
.....Wat vind je vriendin hiervan?
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 00:19 schreef BBTBfan het volgende:

[..]

Die heeft hij vast niet.

Nou ja, als hij niemand om te neuken heeft, kan het ook niet zo'n kwaad.
pi_2865169
Inderdaad, ik heb ook al een aantal vrij oude condooms. Je kunt denk ik ook beter de wat dikkere anale kopen, die gaan een paar jaar langer mee dan de gewone.

Een nadeel van de wasmachine, waar mijn vriendin wel over klaagt, is dat de smaakjes er zo snel afgewassen zijn. Daarom smeer ik hem voor haar altijd eerst even met een kwakje in, dan smaakt ie weer heerlijk naturel

pi_2865373
Hee, wel een goed idee, dus niet gewoon je condooms leeggieten, maar de inhoud bewaren in een potje als smaak versterker..
Overigens heb ik net via internet originele condooms van varkens darm besteld, zijn nog veel sterker, en gaan volgens de advertentie zeker 20 jaar mee.

www.condoomsvanvarkensdarm.nl

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_2866779
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 12:14 schreef Sakura het volgende:
Hee, wel een goed idee, dus niet gewoon je condooms leeggieten, maar de inhoud bewaren in een potje als smaak versterker..
Overigens heb ik net via internet originele condooms van varkens darm besteld, zijn nog veel sterker, en gaan volgens de advertentie zeker 20 jaar mee.

www.condoomsvanvarkensdarm.nl

die link werukt helemaal niet
Deze post is zorgvuldig na gekeken en stom genoeg bevonden om gepost te mogen worden
pi_2866796
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 23:38 schreef JoJoSam het volgende:

[..]

die heeft geen tijd om hierop te antwoorden, want
die hangt net het wc-papier aan de drooglijn!
pi_2866810
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 16:08 schreef grapjas het volgende:

[..]

die link werukt helemaal niet

kun je nagaan hoe die condooms zijn dan
het leven is een sprookje... dat geloof je toch zelf niet
  zaterdag 19 januari 2002 @ 16:14:52 #47
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2866814
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef __________ het volgende:

[..]

Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.

wacht ff je gebruikt ze meerdere keren endenkt dat met een beetje warm water alle cellen, bacterien etc erafgewassen zijn ? Damn wat ben jij stupid voor een 26-jarige.

Omdat het juist cellen enzo zijn MOET je een nieuwe condoom nemen en niet 2 laat staan dus 3 keer gebruiken. Voor iemand die zo bang is om soa's te krijgen ben je erg stom bezig. Ga eens een kleer voor de grap met de rutgher stichting bellen of praat eens met je dokter drover. Die kunnen je dat haarfijn uitleggen.

stupiditeit bestaat dus toch op die leeftijd ?

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  Eindredactie Games zaterdag 19 januari 2002 @ 18:16:16 #48
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_2867992
verkeerde topic
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 19 januari 2002 @ 18:21:48 #49
12295 dozo
De snelste alien ooit
pi_2868056
Deze gozer is echt niet normaal!!! Hoe verzin je het jij bent echt heeel triest.muuuwhahaha dit kan je gewoon niet menen

En omdat ik zo goed ben zal ik een giro voor je openen zodat je geestelijke bijstand krijgt en condooms nou je zin?

ja ik ben het en ik zal het blijven ook let maar op
  zaterdag 19 januari 2002 @ 18:21:58 #50
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_2868058
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 16:12 schreef tekkel het volgende:

[..]

die heeft geen tijd om hierop te antwoorden, want
die hangt net het wc-papier aan de drooglijn!

LOL
  zaterdag 19 januari 2002 @ 18:21:59 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_2868059
Dit kan niet serieus zijn. Eerst een heel verhaal over het hergebruik van condooms en dan nog de meest stomme opmerking over abortus die ik in jaren heb gehoord.

Ik hoop voor je dat dit een grapje is.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 19 januari 2002 @ 19:14:42 #52
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2868707
Wat een grappemaker, hergebruik van condooms, één van de beste grappen die ik heb gehoord.. die houden we erin.

dom dom dom

smile :D
  zaterdag 19 januari 2002 @ 19:20:17 #53
19597 Skull
Stay hungry!
pi_2868772
Groooooooooooss
Dat er van die goorlappen zijn en kennelijk hebben die vaker sex dan ik?!?

Hm het een zal wel met het ander te maken hebben

<edit>
zin anders geformuleerd

I don't even know what I'm doing here.
pi_2870316
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 19:14 schreef Mimic het volgende:
Wat een grappemaker, hergebruik van condooms, één van de beste grappen die ik heb gehoord.. die houden we erin.

dom dom dom

ik wouw dat ik hem verzonnen had
Deze post is zorgvuldig na gekeken en stom genoeg bevonden om gepost te mogen worden
pi_2870358
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 22:05 schreef grapjas het volgende:

ik wouw dat ik hem verzonnen had

het leven is een sprookje... dat geloof je toch zelf niet
pi_2870379
quote:
Ook niet in de wasmachine?

ROFLOL

#geen
pi_2870387
quote:

[..]

Dit méén je toch niet???????????????????
#geen
pi_2870390
De eerste maal gewoon, de tweede maal binnenste buiten, en de derde maal als kauwgom
pi_2870401
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef __________ het volgende:

[..]

Ooit van hygiëne gehoord??????
#geen
  zaterdag 19 januari 2002 @ 22:32:32 #60
19775 Slam
The True AoD
pi_2870561
Dit is gaat echt helemaal nergens over!
Ik mag hopen dat je vriendin doorheeft dat jij aan recycling doet wat betreft condooms.
Ik bedoel dit is gewoon niet normaal, hoe gaat dat dan bij jullie?
"Hmmm ja, late we... O SHIT ME CONDOOM HANGT NOG BUITEN AAN DE WASLIJN! EVE HALEN!"

Heeft je vriendin dan niet door dat jij altijd een condoom heb zonder verpakking? of is die net zo naief als jij???

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  zaterdag 19 januari 2002 @ 22:42:39 #61
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2870657
Hij voert ze "slachtoffer" gewoon dronken van te voren.. want ik noem de persoon die met hem gaat toch echt een slachtoffer hier.. Volgens mij had hij een slecht cijfer voor biologie/verzorging op school..
smile :D
  zaterdag 19 januari 2002 @ 22:44:56 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2870680
RTFM
The truth was in here.
pi_2870774
dit kan toch niet serieus zijn?
I always tell the truth, even when I lie!
pi_2871197
Zou onze vreemde vragen steller even willen zeggen dat het een grap is???Mocht het gen grap zijn, zeg dan dan ook even dan post ik wel een adres van een arts, een psygoloog en een link naar een IQ testje die je dan maar even moet doen want dan ben je echt de grootste idioot aller tijden!

En ik denk dat ik goedkoop doe! Die dingen zijn best wel prijzig, maar ik heb het idee om er dan ook maar eentje meerdere keren te gebruiken is nog nooit in m'n botte kop opgekomen!

PS Ik lach me wel rot om dit soort topics

pi_2871580
Volgens mij
1e x oraal
2e x vaginaal
3e x anaal

Dat noem ik hergebruik LOL!

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zondag 20 januari 2002 @ 00:55:00 #66
18989 __________
pi_2871998
Tot nu toe is het elke keer nog goed gegaan

Gooi hier maar een slotje op Jullie reacties staan me niet aan.

zondag 20 januari 2002 @ 00:59:06 #67
17183 batje
met vleugeltjes
pi_2872027
Laat maar open, ik geniet mateloos van de antwoorden!
pi_2872148
Zeg, __________...

Mag ik je van harte bedanken? Want ik heb volgens mij nog nooit of zelden zo goed moeten lachen om een topic. Ik had het niet meer...

Want dit kan gewoon niet serieus bedoeld zijn...

Toch...?

Ars longa, vita brevis
pi_2872415
Volgens mij heet hij _____________ omdat hij teveel van die lijntjes gesnoven heeft
pi_2872435
ok, dan maar serieus...
condooms kan je dus niet veilig meerdere keren gebruiken, de kans op scheuren lijkt me veel groter en restjes die achterblijven lijken me ook niet echt hygienisch
  zondag 20 januari 2002 @ 02:14:54 #71
3767 Herald
Come get some
pi_2872445
quote:
Op zondag 20 januari 2002 01:15 schreef motown het volgende:
Zeg, __________...
Zeg, motown...

misschien een vreemde vraag, maar heb jij ondertussen al female friends?

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2874003
quote:
Op zondag 20 januari 2002 02:14 schreef Herald het volgende:

[..]

Zeg, motown...

misschien een vreemde vraag, maar heb jij ondertussen al female friends?

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Al was de vraag oprecht bedoeld, had hem dan gepost in de betreffende topic.
Ars longa, vita brevis
pi_2874023
quote:
Op zondag 20 januari 2002 00:55 schreef __________ het volgende:

Ben je nou echt serieus dan???????????
#geen
pi_2874051

· Doe nooit twee condooms over elkaar. Dan schuren ze namelijk over elkaar, waardoor er grote kans is dat ze gaan scheuren.
· Gebruik condooms nooit een tweede keer.
· Gebruik bij anale sex nooit een gewoon condoom. Daar zijn speciale extra dikke condooms voor.
· Gebruik geen condooms waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken.
· Gebruik geen condooms die langdurig in de zon hebben gelegen of die al tijden in je achterzak hebben gezeten.
· Gebruik geen pretcondooms bij het neuken.

bron: http://www.sexwoordenboek.nl/condoom_fouten.html

Gebruiksaanwijzing

Scheur de verpakking open. Let erop dat je het condoom niet beschadigt met je nagels.
Zorg dat de pik stijf is en trek de voorhuid naar achteren. Houd het topje van het condoom tussen duim en wijsvinger, de ring moet aan de buitenkant. Zorg dat er geen lucht in het zaadreservoirtje zit, anders kan het condoom knappen. Geen zaadreservoirtje/ Knijp dan zelf een tuutje/topje.
Rol het condoom zover mogelijk af over de stijve pik.
Extra glijmiddel. Bij anaal neuken: écht nodig! Smeer het condoom goed in met glijmiddel en smeer ook glijmiddel in de kont van degene die geneukt gaat worden. Altijd glijmiddel op waterbasis gebruiken: glijmiddelen op oliebasis maken het condoom kapot.
Na het klaarkomen: terugtrekken als de pik nog stijf is. Houd het condoom vast zodat het niet afglijdt. Elk condoom slechts één keer gebruiken.

Bron: http://www.safeservice.nl/condoomgebruik.html

#geen
pi_2874215
quote:
Tien minuten in de wasmachine op 45 graden celsius en daarna met een deegroller oprollen
Ik kan alleen niet zeggen of dit goed werkt, maar dat zie je wel na 9 maanden.
pi_2874716
quote:

[..]

Buiten het feit dat het vast weer een 1 of ander heel slap lulverhaal is, zou je dan toch echt een beetje ziekjes in je hoofd zijn!!!:{
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_2874803
Er zijn condooms die bij de eerste keer gebruik al scheuren.... En hergebruik...
pi_2875270
EGOIST!
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
  zondag 20 januari 2002 @ 16:03:20 #79
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2875341
Hier staat dat je condooms wel degelijk twee keer kunt gebruiken..
pi_2875517
quote:
Op zondag 20 januari 2002 14:56 schreef Cali het volgende:
Er zijn condooms die bij de eerste keer gebruik al scheuren.... En hergebruik...
Nou ja zeg dat valt best wel mee hoor, dat iedereen zo geindoctrineerd is dat ze een condoom maar 1 keer gebruiken moet je zelf weten maar die dingen zijn best wel een tweede keer te gebruiken.

Ik gebruik zelf eigelijk voornamelijk condooms omdat m'n vriendin dat frisser vind, om 't sperma een beetje normaal weg te werken zegmaar. Wat je na afloop gewoon kan doen is die condoom uitspoelen met warm water, op een dildo zetten en dan weer oprollen.

Condooms scheuren vaak na een keer of 6 a 7 hergebruiken dus het is het handigst om 'm na 5 keer weg te gooien.

En ja ik heb een cloon voor deze post aangemaakt omdat iedereen dit blijkbaar heel erg idioot vindt.

zondag 20 januari 2002 @ 16:24:28 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_2875587
quote:
Op zondag 20 januari 2002 00:55 schreef __________ het volgende:

Zet er dan de volgende keer even bij hoe je vindt dat wij moeten reageren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_2875881
Geweldig!! haha, nog nooit zo hard gelachen.. niet om de grappen van _______ maar om de serieuze reacties erop..

wie gelooft dat nou. (wat bij jij stom, bel eens met de rutgerstichting, etc.) jezus, ik kom niet meer bij... hoe kun je daar nu serieus op antwoorden

zondag 20 januari 2002 @ 17:48:05 #83
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_2876356
Ongelovelijk hoe lang een onzintopic in sexualiteit kan blijven staan
  zondag 20 januari 2002 @ 17:48:45 #84
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_2876367
quote:
Nou, ik heb dus toch gelijk !

echt HEEL fok is onzinforum

Wat ben jij een mafketel man, condooms hergebruiken HAHAHAHAAHAHAHAHA

zondag 20 januari 2002 @ 17:51:02 #85
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_2876387
quote:
en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
hahahahahahahaha
  zondag 20 januari 2002 @ 21:08:13 #86
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_2878739
quote:
Op zondag 20 januari 2002 16:57 schreef Axis het volgende:
Geweldig!! haha, nog nooit zo hard gelachen.. niet om de grappen van _______ maar om de serieuze reacties erop..

wie gelooft dat nou. (wat bij jij stom, bel eens met de rutgerstichting, etc.) jezus, ik kom niet meer bij... hoe kun je daar nu serieus op antwoorden

*ghehehehe*

Ben jij ook zo jaloers dat je het zelf niet bedacht had?

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 20 januari 2002 @ 21:13:59 #87
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2878821
quote:
Hahahahahahahahahahahahahahaha

BURP

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_2883765
Hihi Ik heb me weer mateloos geamuseerd en als de topicstarter dit serieus bedoeld is het erg erg erg erg triest. En Zo smerig! Het id alleen al!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2884024
Ik denk niet dat je ze veilig 2x kan gebruiken hoor!
pi_2884087
quote:
Op zondag 20 januari 2002 16:18 schreef Sambal het volgende:

[..]

Nou ja zeg dat valt best wel mee hoor, dat iedereen zo geindoctrineerd is dat ze een condoom maar 1 keer gebruiken moet je zelf weten maar die dingen zijn best wel een tweede keer te gebruiken.

Ik gebruik zelf eigelijk voornamelijk condooms omdat m'n vriendin dat frisser vind, om 't sperma een beetje normaal weg te werken zegmaar. Wat je na afloop gewoon kan doen is die condoom uitspoelen met warm water, op een dildo zetten en dan weer oprollen.

Condooms scheuren vaak na een keer of 6 a 7 hergebruiken dus het is het handigst om 'm na 5 keer weg te gooien.

En ja ik heb een cloon voor deze post aangemaakt omdat iedereen dit blijkbaar heel erg idioot vindt.

ROFLOL

Ik snap best dat je een kloon aanmaakt hoor...ik zou me ook rotschamen over een dergelijke bekentenis!!!!!!

#geen
pi_2884112
quote:

[..]

zie je wel dat Nederlanders gierig zijn
  dinsdag 22 januari 2002 @ 18:49:58 #92
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_2901280
hey, wat doe je met mijn icon man!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_2901310
zegguhhh.. ik zit te eten ja!

Heb nu het idee dat ik op een volgezogen tampon zit te sabbelen

pi_2901314
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 18:54 schreef FokSpy het volgende:

Hahahahaha
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 januari 2002 @ 10:41:20 #95
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2907541
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 18:54 schreef FokSpy het volgende:

ach gatver
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 23 januari 2002 @ 11:38:23 #96
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2908002
Mensen, maak je niet druk...ga er maar vanuit dat de topicstarter zijn derdehandscondooms alleen maar hoeft te gebruiken zodat zijn hand niet nat wordt!

Maarreh....hoe lang duurt het nou voor je hem vol hebt?

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2908078
Ach, laat hem
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2002 @ 11:48:56 #98
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_2908094
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 11:38 schreef Hik het volgende:
Mensen, maak je niet druk...ga er maar vanuit dat de topicstarter zijn derdehandscondooms alleen maar hoeft te gebruiken zodat zijn hand niet nat wordt!

Maarreh....hoe lang duurt het nou voor je hem vol hebt?

een kinderhand is gauw gevuld
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_3197799
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 11:48 schreef just me het volgende:

[..]

een kinderhand is gauw gevuld

#geen
pi_3206424
My GOD wat heb ik me net rot zitten lachen tijdens het lezen
Little Lucy: "So your saying that if I have a GeForce 4... I can dodge bullets?" Nvidia: "Girl, when you have a GeForce 4, you won't have to."
  maandag 25 februari 2002 @ 22:13:52 #101
17030 Damusic2me
-yeah you to-
pi_3302378
en eh... als je nou niet thuis bent? dan knoop je ze dicht en.... nah laat maar.. wil ik niet eens weten, maar je krijgt een 10+ voor grappig topic
-this message was created with 100% recycled electrons-
  dinsdag 26 februari 2002 @ 00:29:25 #102
20184 Zeikerd
Windmolenbestrijder
pi_3304552
quote:

[..]

Jij bent echt niet goed bij je hoofd.
Fokzine: Goed concept, naar de kloten geholpen door simpele zielen met een moderatorpetje op. Achterstevoren natuurlijk.
pi_3305707
quote:
Op maandag 18 februari 2002 11:54 schreef laidback_Lucy het volgende:
My GOD wat heb ik me net rot zitten lachen tijdens het lezen
ja inderdaad!
______, je bent een stomme
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_3360463
Dat doe je als volgend: van een week bewaren zodat je er genoeg hebt. In de wasmachine stoppen. Niet te heet wassen anders krimpen ze. Aan de waslijn buiten laten drogen. Weer opnieuw gebruiken en hopen dat je rubber scheurt na je idiote gedrag.
pi_3360496
Alle condooms kun je 2x gebruiken. Ze hebben namelijk 2 kanten (een binnen- en buitenkant). Dus de 2de keer doe je hem binnenstebuiten om.
pi_3383401
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 13:25 schreef Aernout het volgende:
Alle condooms kun je 2x gebruiken. Ze hebben namelijk 2 kanten (een binnen- en buitenkant). Dus de 2de keer doe je hem binnenstebuiten om.
ROFMALO!!!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 00:40:50 #107
23738 memphis
IK BEN YVONNE!! VREES MIJ!!!
pi_3388155
quote:

[..]

Ghahahahahaha...

ik vind het idee alleen al smerig...
Waarom weet ik ook niet, want er blijven ook altijd wel resten sperma in de vagina zitten voor een tijdje...

Maar goed, als ik condooms weer zou gaan gebruiken, dan was het wel telkens weer een nieuwe om...

-punt-

jajaja... JA!!! jij ook ja!!! ja...
  dinsdag 5 maart 2002 @ 11:46:24 #108
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_3391065
Ons benn' zuunig?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_3391169
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ons benn' zuunig?

LOL!!!

Hahahahaha...

Ook wel grappig hoeveel idioten serieus op deze vraag reageren...

pi_3393560
Jezus man! Jij bent echt gestoord, ben je zo'n echte ontzettende nederlander, die bang is te veel uit te geven? Drie keer maar? Jasses!!!!!:r
sonja
  dinsdag 5 maart 2002 @ 15:27:26 #111
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_3393869
Is het niet gewoon makkelijker om je sexpartner te laten testen op soa's, dan laat je jezelf ook ff testen. Daarna sla je een paar dozen anti-conceptiepillen in (of gebruitk je mokkel die ook niet omdat ze te duur zijn ofzo??)

Je douwt elke dag zo'n pil door je vriendin haar strot heen, en neuken maar! En het mooie van dit alles is, DAT JE NU GEEN CONDOOMS MEER NODIG HEBT!!!!!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 15:29:42 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3393896
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 15:27 schreef RipCurl het volgende:
Is het niet gewoon makkelijker om je sexpartner te laten testen op soa's, dan laat je jezelf ook ff testen. Daarna sla je een paar dozen anti-conceptiepillen in (of gebruitk je mokkel die ook niet omdat ze te duur zijn ofzo??)

Je douwt elke dag zo'n pil door je vriendin haar strot heen, en neuken maar! En het mooie van dit alles is, DAT JE NU GEEN CONDOOMS MEER NODIG HEBT!!!!!

Over simpel antwoorden gesproken zeg..
The truth was in here.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 15:38:25 #113
10016 RipCurl
pi_3393996
wat ben jij trouwens dom zeg!!! je geeft in een ander topic al antwoord op je eigen vraag!

Condooms en toch uitslag?

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 15:40:33 #114
10016 RipCurl
pi_3394023
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 15:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Over simpel antwoorden gesproken zeg..

het is wel zo! mijn vriendin en ik hebben het nog nooit met condooms gedaan! zij slikt de pil, en we hebben beide geen soa (hebben we ons op laten testen bij de huisarts)

kijk je hebt altijd nog het risico dat de pil niet helemaal gewerkt heeft! maar dat is een risico van 1 op een miljoen geloof ik!

pi_3395314
Stuitend dat er mensen zijn die dit serieus nemen...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_3404553
Hmmm.. moet je op zo'n topic nou nog serieus reageren? Als je condooms meer dan 1x gebruikt ben je gewoon ziek. Zo'n ding wordt smerig als je hem gebruikt (joh, echt waar????). Komen bacteriën aan de buitenkant te zitten en die stop je dan weer in een andere vrouwtje/mannetje??? Ziek figuur. En spoel je ze uit om je sperma eruit te krijgen ofzo?

Ze stoppen condooms in een vacuum verpakking vanwege de hygiene enzo. Zorgen dat je niet ziek wordt enzo. Wat jij doet is gewoon bewust mensen in gevaar brengen. Je kunt toch zeker wel wat geld missen voor een paar condooms?

Huh!?
  woensdag 6 maart 2002 @ 15:06:45 #117
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_3404689
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 14:57 schreef Vlarp het volgende:
Als je condooms meer dan 1x gebruikt ben je gewoon ziek.
Zo niet, dan word je dat vanzelf wel...

Ik vind het meer triest, trouwens, dat mensen zo onnadenkend, dwaas, idioot, etc. kunnen zijn. Het erge is dat ook al zou dit geen serieuze vraag zijn, er toch zat mensen zijn die vergelijkbare stommiteiten uithalen.

Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
pi_3404754
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 15:06 schreef NathaN het volgende:

Ik vind het meer triest, trouwens, dat mensen zo onnadenkend, dwaas, idioot, etc. kunnen zijn. Het erge is dat ook al zou dit geen serieuze vraag zijn, er toch zat mensen zijn die vergelijkbare stommiteiten uithalen.

Ik had gehoord dat het in Engeland erger zou zijn, tienermeisjes die denken dat ze niet zwanger worden als ze hun ogen dicht houden enzo...
  woensdag 6 maart 2002 @ 16:38:45 #119
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_3405829
ik gebruik me condoom ook meerdere keren hoor

1x om te neuken en als kauwgum

maaruh gast. voel aan je hoeft en let op bij bio

meerdere keren een condoom gebruiken tsssss sicko

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
  donderdag 7 maart 2002 @ 21:49:02 #120
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_3420315
quote:
tja, neem een voorbind lul, dan hoef je hem helemaal niet meer te wisselen, totdat er haren op gaan groeien.
pi_3420357
Een condoom kun je best meerdere keren gebruiken, je kunt ze bijvoorbeeld afwassen en in de droogtrommel stoppen en daarna weer gebruiken of je keert het condoom binnenstebuiten dan kun je hem ook nog een keertje gebruiken.
Hopelijk kun je wat met deze tips
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3425087
quote:

[..]

>>>Dit is echt een oorzaak van de hoge inflatie in Nederland Gewoon niet te geloven dat zoiets nog voorkomt in nederland.
You only live To love
pi_3426772
Hee Streep!

Jij spoort niet!

pi_4085556
ontspoord dus!!!! Wat een dweepy heey maar het is idd superlachuh om te lezen!
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 7 mei 2002 @ 01:37:54 #125
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_4092613
Maar beter van niet he.... alleen het vrouwencondoom kan meerdere keren worden gebruikt....
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  dinsdag 7 mei 2002 @ 01:43:28 #126
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_4092651
Wordt het vandaag Debiele-topics-omhoog-schop-dag?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 01:47:50 #127
25300 beertje_
..........
pi_4092688
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 01:43 schreef Hik het volgende:
Begint er op te lijken maar heb hier wel ff om kunnen lachen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  Admin dinsdag 7 mei 2002 @ 01:55:16 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_4092752
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 01:43 schreef Hik het volgende:
Geen idee, maar deze gaat gewoon lekker dicht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')