ze worden bij bosjes gespot de laatste tijd. lijkt of we te maken hebben met een ufo flapquote:Op zondag 14 januari 2007 12:15 schreef mariskasl het volgende:
wat heeft iedereen met ufo's opeens
war of the worlds? Ik moet er niet aan denken, een nachmerriequote:Op zondag 14 januari 2007 12:23 schreef huupia het volgende:
[..]
ze worden bij bosjes gespot de laatste tijd. lijkt of we te maken hebben met een ufo flap![]()
ik schreef "gespot"quote:Op zondag 14 januari 2007 12:28 schreef HenkieSpankie het volgende:
Gesport met UFO's?
jammer dat er weinig details "zichtbaar" zijn geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:36 schreef devastation het volgende:
Mja, heb even nagevraagd. Het duidelijk omschrijven is moeilijk, die muts had haar bril niet op en we hebben achterom niet heel veel vrij zicht. Nu is ze niet blind zonder bril, maar met is toch altijd beter natuurlijk.
Anyway, het object was redelijk dichtbij, dus flink lager als de vliegtuigen welke hier normaal gesproken overvliegen. Als het een helikopter of gewoon vliegtuig was geweest dan had je hem duidelijk gehoord.
Ze zag het maanlicht reflecteren in het object. Het ding vloog richting noordwesten. Was overigens geruisloos. Veel meer valt er niet over te vertellen.... Ja die 2 flitsen.
Als je in zoiets geloofd dan was je er misschien direct achteraan gerend met een camera ofzo, maarja, zij is "helaas" te nuchter daarvoor. Ik lag nog te maffen en voor de rest was er ook niemand wakker hier.
Was dat ook in de buurt van Kerkrade?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:21 schreef Neohammer het volgende:
Das vreemd, m'n ma heeft 2 of 3 dagen geleden ook 2 flitsen gezien. (rond half 12 savonds.)
Ik ben toen nog ff buiten gaan kijken, maar kon niets ontdekken, geen maan en het waaide flink.
Volgens mij is dat filmpje niet van O'Hare (daar zijn geen beelden van openbaar).quote:Op zondag 21 januari 2007 03:49 schreef AIRmichael het volgende:
10 Januari was er boven de O'Hare vliegveld in Chicago (weer) ufo's. ( In november was er ook een ufo gespot).
http://www.youtube.com/watch?v=ogIfcDzTmhE
Nee, dit filmpje is wel van O'Hare. Dit is de 2e x dus dat er ufos gezien zijn boven dat vliegveld.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat filmpje niet van O'Hare (daar zijn geen beelden van openbaar).
Dit is van Phoenix denk ik.
O daar had ik nog niks van gelezen. Even in de gaten houden of er nog meer komt.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:56 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Nee, dit filmpje is wel van O'Hare. Dit is de 2e x dus dat er ufos gezien zijn boven dat vliegveld.
Dat wij aardse mensen oorlogszuchtig en bloeddorstig zijn wil nog niet zeggen dat een ander ras ook zo is...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef mariskasl het volgende:
[..]
war of the worlds? Ik moet er niet aan denken, een nachmerrie![]()
![]()
De kop van Giel Beelen wel eens gezien? Het kan niet anders of dat is dan ook een echte alien.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef TaLoN.NL het volgende:
Zelfs op Radio538 hoorde ik een week geleden nog iets over ufo's.
![]()
Da's Radio 3FM man.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De kop van Giel Beelen wel eens gezien? Het kan niet anders of dat is dan ook een echte alien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |