staan ze er alle 2 op dan, of hebben ze MFG er neergezet i.p.v. Blackout?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zit trouwens een dikke fout op het hoesje van hardbass 10
Op cd1 hebben ze Unknown Analoq - MFG en Blackout omgedraaid....hoe dom
Ja staan er allebei op en dus omgedraaid op het hoesjequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staan ze er alle 2 op dan, of hebben ze MFG er neergezet i.p.v. Blackout?![]()
wss gaat Flockers voor mij dit jaar niet door, heb Defqon.1 / Hard Bass / In Qontrol en natuurlijk de 1e Live-Act van Noisecontrollers (zelfde dag als Flockers...) op de agenda staan![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja staan er allebei op en dus omgedraaid op het hoesje
Hasta La Pasta vind ik maar matig. Maar het schijnt ergens een diss op te zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zany_And_Duro_-_Back_Again__Hasta_La_Pasta-Vinyl-2007-QMI
Op jimmy the sound omdat hij veel samples jat van andermans platenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:24 schreef Trax het volgende:
[..]
Hasta La Pasta vind ik maar matig. Maar het schijnt ergens een diss op te zijn.
doet me denken aan " Our 'McDonalds' Way ;-) " van D-Block & S-te-Fan --> doe mij maar een D-Block & S-te-Fan Poppetjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:47 schreef RemcoW85 het volgende:
Die sample van Hasta La Pasta, is die van JTS - M.O.D.U.L.U "terug'" gejat?
Haha die DJ-Tool is echt gaaf..
"Die was goed" .. "Dat denk ik ook".
"Een beetje scheef, maar leuk zat" als ze in de handen klappen.
Die geluidjes en vocalen die dan volgen!!
"Nou jongens, suc6 met een plaatje maken"
fuck wij zijn vorige week geweest, met roy gates en john marksquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog mensen die morgen naar Zak gaan?
Prophet en D-Block & S-Te-Fan dacht ik...
Ik ga er nog ff over nadenken...![]()
Ik waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond naar arnhem naar Alpha twins en A-lusion
WATquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als het maar geen joodse vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:24 schreef Houniet het volgende:
oe dan ga ik eventjes wat mensen bellen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als het maar geen joodse vriendjes zijn.
ik wou echt supergraag heen alleen het word hem niet, 3 febr weer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Prophet en D-Block & S-Te-Fan dacht ik...
Ik ga er nog ff over nadenken...![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vanavond niks doen qua goede feestjes...ga denk ik maar naar de bios met m'n vriendin
Duh...ofcourse!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heujjj, misschien zie ik dan toch nog eens een FoK'r!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Duh...ofcourse!! The Prophet![]()
.....ga daar maar vanuit!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heujjj, misschien zie ik dan toch nog eens een FoK'r!!![]()
......WTF: wie mag dat dan zijn??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als ik ga (en dat zit er dik in) Ga ik toch heel stiekum voor ut talent!![]()
Dat klopt jah... Die jongens zijn echt goed... Als ze dit jaar niet op qlimax staan is het sowieso volgend jaar!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
......WTF: wie mag dat dan zijn??
==>D-Block & S-te-Fan!?!?Die stonden tog ook op E-fect?
En natuurlijk af en toe naar Xtra!! shake that ass!![]()
Grrrrr, ben helemaal fan van deze zaal/muziek!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Haha, daar kom ik niet (lees: Nauwelijks)... Veels te veel foute Duitsers, met te enge kapsels!
Ohw jeetje, ik ben bagger slecht in mensen herkennen op feestjes!! Heb je een vast plekkie @Zak????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[afbeelding]
Links onderin, blauwe shirt met witte eronder~!
Is al wel wat oud, maar nog goed herkenbaar!![]()
Ben net wakker heurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Staat dus ook gewoon in me fotoboek!![]()
Uhm jah maar weet niet hoe dat gedoe heet... Als je de zaal hebt waar de de prophet vanavond dus draait... Heb je daar recht tegenover zon bar... Links of rechts daarvan zit nog zon klein kroeg achtig iets... Of ik zit daar wat te drinken, of ik sta dus in de zaal waar de DJ draait (zeer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw jeetje, ik ben bagger slecht in mensen herkennen op feestjes!! Heb je een vast plekkie @Zak????
,,,,anders herken je mij wel![]()
Hahaha, zit je in Route66 altijd???? (loop ik snel doorheen....)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Uhm jah maar weet niet hoe dat gedoe heet... Als je de zaal hebt waar de de prophet vanavond dus draait... Heb je daar recht tegenover zon bar... Links of rechts daarvan zit nog zon klein kroeg achtig iets... Of ik zit daar wat te drinken, of ik sta dus in de zaal waar de DJ draait (zeer waarschijnlijk)...
Magoed ik denk dat ik jouw wel herken, dus als je ineens een nekslag krijgt, its me!![]()
Nee het is neit route66.... Het is echt iets heel kleins... Zitten veel mensen uit Almelo altijd, je kunt vanaf die kroeg doorlopen en dan kom je boven de ingang uit zegmaar...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:27 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Hahaha, zit je in Route66 altijd???? (loop ik snel doorheen....)
Gaat je wel lukken; mij herkennen!! Heb vanavond voor de verandering mijn Scantraxx niet aan, maar mijn bruine toppie met doodskoppen erop!!(wel een beetje onder voorbehoud)
Euhm.....de cocktailbar????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nee het is neit route66.... Het is echt iets heel kleins... Zitten veel mensen uit Almelo altijd, je kunt vanaf die kroeg doorlopen en dan kom je boven de ingang uit zegmaar...
Maar ik moet weer werken (had ff pauze), hattjeee!
....groot genoeg om telkens langs elkaar heen te lopen!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:47 schreef jovink het volgende:
zo groot is zak toch niet.. zo moeilijk kan t niet zijn
Zeker weten jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
....groot genoeg om telkens langs elkaar heen te lopen!!![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:37 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Issie al te fixen op internet??????
Heb de dvd zelf dus waarom zou ik de versie hebben van internet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
....wanneer ben je op MSN????![]()
....doe niet zo stom!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb de dvd zelf dus waarom zou ik de versie hebben van internet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:28 schreef Sethje het volgende:
wie is er vanavond bij, 013?
Ik hang met mijn dikke lichaam aan de bar rechtsonder met bierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
In een jumping is not a crime shirt
Er lopen wel meer dikke mensen met bier rondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik hang met mijn dikke lichaam aan de bar rechtsonder met bier
Jumping op een hardstyle feest waar amper ruimte is is wel een crimequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
In een jumping is not a crime shirt
DJ Coone komt ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jumping op een hardstyle feest waar amper ruimte is is wel een crime
Jaaah, ook effe een foto posten dus!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef Koepert het volgende:
Vanavond uiteraard ZakWel even zin in. D-Block & S-Te-Fan
![]()
Even helemaal los....
http://xseno.nl/profile_pics.php?u=Koepertquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaah, ook effe een foto posten dus!!![]()
Nog nooit van gehoord!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:54 schreef Koepert het volgende:
http://xseno.nl/profile_pics.php?u=Koepert
(en ja idd ik heb Xseno)
Hahahquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef jovink het volgende:
ben jij die blonde?
Yes maybe....bij mij wordt alles pas op het laatste moment geregeld; dus ook over vanavond is nog niets bekend!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga ook naar Zak toetoch nog wat geregeld
http://i22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/E-Fect.jpg
ik ben bovenste rij, 2e van links, met dat witte ding, heb ik vanavond waarschijnlijk ook aananders een wit mouwloos shirt met een zwarte draak erop...
dus misschien tot vanavond mensen
Yes...best grappig!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah er gaan er vanavond meer naar Zak dan volgende week na Zany...![]()
Donkere G-star broek, blauw G-start t shirt...
Donkere uitstraling en kort kapsel!
Ga je wel naar zany? Dacht dat je niet ging omdat je moest voetballen.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah er gaan er vanavond meer naar Zak dan volgende week na Zany...![]()
Dadelijk me vader ff ophalen van heracles... Dan snel ff wat borrels naar binnen werken en dan zeer waarschijnlijk naar zak...![]()
Donkere G-star broek, blauw G-start t shirt...
Donkere uitstraling en kort kapsel!
Neejoh, ik kan er helaas niet bij zijn... achteraf dus echt te dom voor woorden, omdat we die zondag gewoon vriendschappelijk moeten... Mjah nu ben ik een beetje laat en ik wil ook niet het driedubbele voor een kaarte betalen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga je wel naar zany? Dacht dat je niet ging omdat je moest voetballen.....
In zak vermaak je je altijd wel jah (althans ik welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Yes...best grappig!
Maar ja...Zak is ook wel the place to be!!![]()
Me to; ORGASMUS!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In zak vermaak je je altijd wel jah (althans ik wel)
Ik zie nu pas dat ik te maken heb met n Emmenaar hierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef NrSiX het volgende:
lol ik ga ook heen, nog op het laatste moment geregeld. Dat word nogal wat foto's onthoudenmn foto staat @ fobo
1ste foto -> 5e van links (shirt heb ik vanavond ook aan)
2de foto -> 4e van links
@Zak zijn zowiezo wel veel luitjes uit Emmen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik te maken heb met n Emmenaar hier![]()
(Studie Groningen, Thuisthuis = Emmen)
Represent that Emmer Styloquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
@Zak zijn zowiezo wel veel luitjes uit Emmen!
Waar woon je in emmen? ik ga gekleed zoals ik net aangaf: (fobo: 1ste foto -> 5e van links (shirt heb ik vanavond ook aan))quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik te maken heb met n Emmenaar hier![]()
(Studie Groningen, Thuisthuis = Emmen)
LoL!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Waar woon je in emmen? ik ga gekleed zoals ik net aangaf: (fobo: 1ste foto -> 5e van links (shirt heb ik vanavond ook aan))
Miss.cutie waar ben jij aan te herkennen? rest heb ik foto's van
Saaie donder!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Plannen gewijzigd![]()
We gaan vanavond bij me thuis het (alweer) over vakantie hebben...!
Ook leuk!![]()
Zwart topje, spijkerbroek, zwarte laarzen!! Lekker simpel; want ga zuipen vanavond!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
==>Zal zo nog wel effe posten!!
Vooruit...om het je makkelijk te maken:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:52 schreef NrSiX het volgende:
euhh oke das duidelijknouja we zien wel! wij peren hem zo die kant op
Deed je iets niet goed, ik vond 'm echt de topper van de avondquote:Op zondag 21 januari 2007 05:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Net terug van de Zinc. Was wel leuk, alleen ik vond dat A-Lusion een beetje teveel tussenstukjes draaide waardoor je vaak stil stond.
Zou ik ook zeggen van me buurjonge!quote:Op zondag 21 januari 2007 05:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deed je iets niet goed, ik vond 'm echt de topper van de avond![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 08:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen van me buurjonge!![]()
Jup...quote:
Daar heb ik ook gestaan.......quote:Op zondag 21 januari 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat verschrikkelijk dreunen daar recht voor de subwoofers met Aanstekkaaah en Natte Asbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |