Is er een specifieke reden dat je hem in geruild hebt voor een machine van een topmerk ?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:19 schreef nickyckpc het volgende:
heb de maktec omgeruild voor de Dewalt, hij is te koop bij De jong gereedschappen in Rotterdam.
vr grt Nicky
Met 1 of twee accu's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb gisteren een Bosch PSR 14,4 li-02 gekocht.
Wat een top apparaat. Was na 5 minuutjes schroeven al helemaal gelukkig ermee
Met 1 accu. Wel een Li-ion, je kan dus blijven opladen.quote:
Ik heb wel twee accu's (Li-ion) ik bewaar hem immers in de koffer en niet vol in zicht in de oplader. Dus dan is het wel lekker als je meteen een volle accu bij de hand hebt.quote:
Ik bewaar hem ook niet in de lader, maar als je hem vol opruimt in de koffer, dan heb je ook altijd een volle accu bij de hand..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:58 schreef HarryP het volgende:
[..]
Ik heb wel twee accu's (Li-ion) ik bewaar hem immers in de koffer en niet vol in zicht in de oplader. Dus dan is het wel lekker als je meteen een volle accu bij de hand hebt.
Het is een verkooppraatje voor de Li-ion accu dat je er maar 1 nodig hebt maar ik vind een 2e wel heel makkelijk.
panasonic niet. Metabo wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:35 schreef sigme het volgende:
Iemand ervaring met de accuboormachines van Panasonic?
En iemand met Metabo?
panasonic is ideaal spulquote:Op maandag 9 juni 2008 18:35 schreef sigme het volgende:
Iemand ervaring met de accuboormachines van Panasonic?
En iemand met Metabo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |