abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45336182
quote:
In het zuiden van Thailand hebben moslimextremisten een boeddhistische man onthoofd. In een briefje dat ze bij zijn hoofd hebben achtergelaten, waarschuwen ze boeddhisten te blijven doden tot die hun land hebben verlaten.

De moslims zijn in de drie zuidelijke provincies in de meerderheid;radicale moslims streven er naar afscheiding. Zij plegen aanslagen op boeddhistische monniken en leraren omdat ze die zien als collaborateurs van de regering.

Moslims hebben de afgelopen drie jaar 1900 moorden gepleegd. Gisteren werden behalve de onthoofde man nog drie andere boeddhisten vermoord.
De helden...beetje leraren en monniken vermoorden en dat uit naam van een (zogenaamd) vredig en tolerant geloof. Laten die helden dan soldaten en politeagenten aanvallen.

Bron: http://www.nos.nl/nos/art(...)1C737ABF6982792.html
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_45336186
HOAX!!!!!!!! het is het geloof van van de vrede, dus die kunnen niet iemand vermoorden
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 14 januari 2007 @ 09:53:22 #3
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45336206
Als je leest wat ze allemaal uitspoken in het zuiden die moslims echt gruwelijk. Altijd maar burgers aanvallen. Ik hb hier op de Thaise tv hele reportages erover gezien. Het erge is nog dat de koning van Thailand had gezorgd dat er een Thaise vertaling van de Koran kwam en daar goed wat geld ingestoken heeft. Stank voor dank dus. Overal zie je eigenlijk dat moslims naar geweld grijpen. Er zijn natuurlijk ook gematigde moslims toch vraag ik me vaak af hoe erg zij deze daden vinden.
mai pen rai
pi_45336210
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
HOAX!!!!!!!! het is het geloof van van de vrede, dus die kunnen niet iemand vermoorden
Of je kan stellen dat ze gered worden van de hel.
pi_45336227
Ja joh iemand vermoorden hoort echt nog bij een geloof!

De islam en geen enkel ander geloof staat dat toe. Deze gasten komen rechtstreeks bij de duivel vandaan.
pi_45336239
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:56 schreef xman het volgende:
Ja joh iemand vermoorden hoort echt nog bij een geloof!

De islam en geen enkel ander geloof staat dat toe. Deze gasten komen rechtstreeks bij de duivel vandaan.
Vandaar dat er zoveel geestelijk leiders en andere moslims zo heftig protesteren tegen dit soort praktijken.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:06:08 #7
155694 Paulus-de-Boskabouter
Vandaag zonder rode puntmuts
pi_45336299
Echt... De islam is zo'n vredelievend geloof.....

En dan vinden ze het gek dat ze niet meer gerespecteerd worden...
Ze mogen van mij alle moslims aan de varkens voeren...
Paulus mist zijn vriendjes uit het bos....
pi_45336326
1900 moorden in 3 jaar is ongelooflijk veel. De uitzaaiingen van het kankergezwel islam worden steeds kwaadaardiger. Daar hoor je al die israel-bashers niet over natuurlijk.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:12:24 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45336371
note++

[ Bericht 96% gewijzigd door Drugshond op 14-01-2007 19:39:34 ]
The truth was in here.
pi_45336410
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef Bastard het volgende:
Ik zie maar 1 oplossing... uitroeing van de Islam.
Dat lijkt me een slechte oplossing. De enige manier is inperking door net als moslims doen tegen andersgelovigen een "dhimmie" status te creëren. Bijvoorbeeld belasting heffen op het dragen van een baard, restricties aan de bouw van moskeeën, stopzetting van subsidies aan moslimsomroepen en boycot van producten uit Saoudie Arabie
  zondag 14 januari 2007 @ 10:23:03 #11
164425 KutKat
Doe je handschoenen maar aan.
pi_45336489
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:48 schreef wonko het volgende:

[..]

De helden...beetje leraren en monniken vermoorden en dat uit naam van een (zogenaamd) vredig en tolerant geloof. Laten die helden dan soldaten en politeagenten aanvallen.

Waarom moeten politieagenten dood?
Als jij wil dat ik mijn slipje uitdoe, doe effe je sokken uit!
pi_45336513
Ik vrees er echt voor dat we nog veel te stellen zullen krijgen met die moslims. Mensen, geniet van jullie vrijheid nu het nog kan. Het zal niet van lange duur meer zijn.
pi_45336524
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef KutKat het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
pi_45336558
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:14 schreef buachaille het volgende:
en boycot van producten uit Saoudie Arabie
Heeft dat land dan nog andere exportproducten behalve olie en haat?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_45336681
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:26 schreef wonko het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:48 schreef wonko het volgende:

[..]

Daar ?
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  zondag 14 januari 2007 @ 10:40:15 #16
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_45336687
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrede voor moslims onderling dan wel.

Alle moslims zijn tenslotte mensen volgens de Koran.

Een ding dat hardline (lees extremistische) moslims nooit hardop zullen zeggen is dat volgens diezelfde Koran alle niet moslims varkens zijn.
En varkens (lees ongelovigen) mag je afmaken.
Niet dat er ook maar één moslim is die dat feitje ooit hardop durft te uiten, dus wordt de wereld steeds maar weer voorgehouden dat de islam een geloof van vrede en redelijkheid is 'want men mag mensen geen onrecht aandoen'.
Grappig genoeg is zo'n beetje 99,9% van de moslims niet in staat de zo geliefde koran in de taal waarin het boek origineel geschreven is te lezen en doen zij het met verminkte vertalingen die volgens Mohammed niet eens mogen bestaan.
En maar roepen dat het boek heilig is.
Nonsens is het.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:41:34 #17
113496 Vegitto
Der Meister
pi_45336698
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:23 schreef KutKat het volgende:

[..]

Hij bedoelde meer iets in de trant van:"Als je nou echt zo'n stoere vent bent, val dan iemand aan die even zwaarbewapend is als jij."
games.fok.nl
Voor mensen met een grote piemel.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:55:02 #18
164425 KutKat
Doe je handschoenen maar aan.
pi_45336868
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:41 schreef Vegitto het volgende:

[..]

Hij bedoelde meer iets in de trant van:"Als je nou echt zo'n stoere vent bent, val dan iemand aan die even zwaarbewapend is als jij."
En wat hebben die agenten misdaan dat ze het verdienen om aangevallen te worden?
Als jij wil dat ik mijn slipje uitdoe, doe effe je sokken uit!
  zondag 14 januari 2007 @ 11:01:00 #19
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45336941
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:55 schreef KutKat het volgende:

[..]

En wat hebben die agenten misdaan dat ze het verdienen om aangevallen te worden?
Die hebben niets misdaan. Maar dat zijn mensen die wat terug kunnen doen. Dan lijkt het tenminste nog op een vrijheidsstrijd.
mai pen rai
pi_45339560
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:39 schreef markvt het volgende:

[..]

[..]

Daar ?
????
Zeg ik daar vermoorden?
Ik zeg dat als ze iemand willen aanvallen dat ze dan politeagenten of soldaten moeten aanvallen..die kunnen zich nog verdedigen. Of is dat te moeilijk voor jullie?
  zondag 14 januari 2007 @ 13:01:34 #21
3542 Gia
User under construction
pi_45339799
Vreselijk. Ben blij dat mijn schoonzus met haar man en kindjes weg is uit Thailand. Ze woonden niet helemaal in het Zuiden, maar het werd daar overal spannend.

Leeft die koning eigenlijk nog? Ze verwachtten toch een burgeroorlog na zijn dood!!
pi_45339961
Mohammedanen geloven niet in vrede. Alleen in het slachten van ongelovigen.
Maar dat is allang bekend, behal;ve bij politiek links in dit land.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zondag 14 januari 2007 @ 13:07:54 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45339964
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:14 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat lijkt me een slechte oplossing. De enige manier is inperking door net als moslims doen tegen andersgelovigen een "dhimmie" status te creëren. Bijvoorbeeld belasting heffen op het dragen van een baard, restricties aan de bouw van moskeeën, stopzetting van subsidies aan moslimsomroepen en boycot van producten uit Saoudie Arabie
Uitroeien is leuker.
The truth was in here.
pi_45340343
1/13/07 Thailand Pattani 1 0 Islamists murder a Buddhist policeman on his way to work.
1/13/07 Thailand Yala 1 0 A Buddhist firefighter is shot to death by radical Muslims in front of his office
1/12/07 Thailand Yala 1 0 A 62-year-old civilian is gunned down by Islamic terrorists as he is carrying his 2-year-old grandson on a motorbike.
1/12/07 Thailand Pattani 2 0 Two Buddhist men are murdered by Religion of Peace gunmen in separate attacks.
1/12/07 Thailand Narathiwat 1 0 Militant Muslims gun down a village guard outside his home.
1/10/07 Thailand Pattani 1 1 A female teacher is shot to death by Islamic militants on her way to school.
1/9/07 Thailand Pattani 1 0 A janitor is murdered by Islamists shortly after dropping his daughter off at school.
1/8/07 Thailand Songkhla 1 0 A Buddhist teacher, brutally beaten into a coma by a Muslim mob seven months earlier, finally expires.
1/4/07 Thailand Narathiwat 1 1 Muslim gun down a Buddhist teenager.
1/3/07 Thailand Yala 2 0 A 70-year-old man is gunned down, along with his son-in-law, by Islamic militants.
1/2/07 Thailand Narathiwat 1 0 An anti-terror Muslim leader is gunned down by Islamists while leaving a cemetery.

Een paar weken van geweld in Thailand, gelukkig dat eindelijk de Nederlandse pers er aandacht aan besteed. Het Zuidelijke gebied in Thailand is moslim en wordt bevolkt door Malay, en niet door boeddhistische Thai zoals in de rest van Thailand( in de Zuidelijke gebieden 80 procent moslim, 20 % boeddhist)

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#attacks
Present.
pi_45341282
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:53 schreef niet_links het volgende:
Als je leest wat ze allemaal uitspoken in het zuiden die moslims echt gruwelijk. Altijd maar burgers aanvallen. Ik hb hier op de Thaise tv hele reportages erover gezien. Het erge is nog dat de koning van Thailand had gezorgd dat er een Thaise vertaling van de Koran kwam en daar goed wat geld ingestoken heeft. Stank voor dank dus. Overal zie je eigenlijk dat moslims naar geweld grijpen. Er zijn natuurlijk ook gematigde moslims toch vraag ik me vaak af hoe erg zij deze daden vinden.
onschuldigen doden is verboden binnen het Islaam
deze mensen die het doen zijn geen Moslims maar achterlijke zwijnen
ze maken misbruik . ik hoop dat de regering van Thailand deze misdadigers hard aanpakt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45341808
wat een islam-haat weer ... Tijdje geleden kwamen de islamieten toch in opstand in Z-Thailand, kan me herinneren dat de aanval op politiebureaus mislukte doordat het leger/politie op de hoogte waren van de op hande zijnde aanvallen. De islamieten werden genadeloos afgemaakt en trokken zich terug in een moskee, die vervolgens kapot geschoten werd door het leger. Dit probleem is er al een van decennia en het wordt steeds erger, in de hele regio trouwens. Thailand, Indonesie en de filipijnen kennen veel meer moslimextremisten dan het midden oosten..en die regeringen daar doen niets om ze op te ruimen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_45341883
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Meki het volgende:

[..]

ze maken misbruik . ik hoop dat de regering van Thailand deze misdadigers hard aanpakt
pi_45342090
quote:

[..]

Typische retoriek van een muzelman fundi.
Nee ze hebben het nooooit gedaan.
Nou het zijn allemaal moskeergangers. Allemaal naar hun criminele hangplek!
Wie muzelmannen en hun nageslacht nu nog niet als potientiele terrorist ziet heeft een enorme
naieve plaat voor zijn kop.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_45342164
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Wie muzelmannen en hun nageslacht nu nog niet als potientiele terrorist ziet heeft een enorme
Als er in de koran staat "Gij zult niet doden" en je bent pas een moslim als je de koran naleeft, ben je dan een moslim als je iemand vermoord?
  zondag 14 januari 2007 @ 14:26:08 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45342229
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Als er in de koran staat "Gij zult niet doden" en je bent pas een moslim als je de koran naleeft, ben je dan een moslim als je iemand vermoord?
Is een kwestie van de koran of de bijbel anders lezen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_45342321
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Is een kwestie van de koran of de bijbel anders lezen.
<Manieren van interpreteren zijn inderdaad de grootste oorzaak van dit soort "moslims".
  zondag 14 januari 2007 @ 14:33:45 #32
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45342437
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef EricT het volgende:
wat een islam-haat weer ... Tijdje geleden kwamen de islamieten toch in opstand in Z-Thailand, kan me herinneren dat de aanval op politiebureaus mislukte doordat het leger/politie op de hoogte waren van de op hande zijnde aanvallen. De islamieten werden genadeloos afgemaakt en trokken zich terug in een moskee, die vervolgens kapot geschoten werd door het leger. Dit probleem is er al een van decennia en het wordt steeds erger, in de hele regio trouwens. Thailand, Indonesie en de filipijnen kennen veel meer moslimextremisten dan het midden oosten..en die regeringen daar doen niets om ze op te ruimen
Ze doen er hier genoeg aan, alleen blijkbaar werkt het niet. Maar goed waarom mag je dit soort idoten niet haten. Maar ik wordt gewoon zo moe dat de islam als vreedzaam geportreteerd wordt terwijl er zoveel uitwassen van geweld zijn.
mai pen rai
  zondag 14 januari 2007 @ 14:43:07 #33
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_45342695
Moslims hebben de afgelopen jaren vele honderden moorden gepleegd.
Ik vraag mij nu toch weleens af, waar zijn de protesten van de "vredelievende" moslims nu?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 14 januari 2007 @ 14:43:48 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45342713
quote:
In het zuiden van Thailand hebben moslimextremisten een boeddhistische man onthoofd. In een briefje dat ze bij zijn hoofd hebben achtergelaten, waarschuwen ze boeddhisten te blijven doden tot die hun land hebben verlaten.
Na vele jaren doorgebracht te hebben binnen het politiek-correcte Nederlandse onderwijs ben ook ik er van overtuigd geraakt dat massale import van Islamieten en overige culturen de grootste zegen is die de Nederlandse maatschappij kan overkomen. (Zonder die overtuiging tenminste te veinzen zou het ook onmogelijk zijn geweest een opleiding met succes af te ronden.) Daarom juich ik de inspanningen van onze moslimbroeders om de islam steeds verder te verspreiden ook van harte toe.
Één ding snap ik echter niet: wanneer de boedhistische Thai nu uit hun eigen land op moeten rotten om plaats te maken voor de vredelievende Islam, en dit natuurlijk ook voor andere landen geldt, waar moeten/mogen de niet-moslims dan uiteindelijk naartoe? Gaan de muzelmannen een kunstmatig eiland voor ons bouwen in de Atlantische oceaan? Krijgen we de kans om met een ruimteschip deze aarde te ontvluchten? Kunnen we ons laten steriliseren en zo langzaam maar zeker plaats maken voor het ware geloof? Wat is het plan?
The End Times are wild
pi_45342721
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:33 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ze doen er hier genoeg aan, alleen blijkbaar werkt het niet. Maar goed waarom mag je dit soort idoten niet haten. Maar ik wordt gewoon zo moe dat de islam als vreedzaam geportreteerd wordt terwijl er zoveel uitwassen van geweld zijn.
Natuurlijk mag je dit soort idioten haten, sterker nog ik hoop dat iedereen dit soort mensen uitkotst zodat we dit met zijn allen kunnen stoppen. Toch is het haten van de islam niet de oplossing, ik kan uit naam van het hindoeisme een moord plegen en claimen dat ik een hindoe ben maar dat lijkt me alsnog een reden om mij als idioot te haten en niet het hindoeisme.
  zondag 14 januari 2007 @ 14:53:14 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45342938
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dit soort idioten haten, sterker nog ik hoop dat iedereen dit soort mensen uitkotst zodat we dit met zijn allen kunnen stoppen. Toch is het haten van de islam niet de oplossing, ik kan uit naam van het hindoeisme een moord plegen en claimen dat ik een hindoe ben maar dat lijkt me alsnog een reden om mij als idioot te haten en niet het hindoeisme.
Er zijn ongeveer net zoveel Hindoes als Moslims. Toch hoor ik dit soort verhalen maar zelden vanuit de Hindoe-kant. Wat was de laatste keer dat een Hindoe in Nederland namens het Hindoeïsme iemand omlegde? Of in Engeland, Duitsland, de VS of Spanje? Waar bevechten groepen Hindoes elkaar op leven en dood? Hoeveel terreuraanslagen zijn in Europa gepleegd door Hindoes de afgelopen 100 jaar? Hoeveel oorlogen in naam van het Hindoeïsme zijn er de afgelopen 10 jaar begonnen?

Je moet niet alle geloven over één kam scheren.
The End Times are wild
pi_45343000
Hindoes in India kunnen net zo extreem zijn als extremistische moslims, hoor...
pi_45343401
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:43 schreef Het_hupt het volgende:
Moslims hebben de afgelopen jaren vele honderden moorden gepleegd.
Ik vraag mij nu toch weleens af, waar zijn de protesten van de "vredelievende" moslims nu?
Als een extremistische Christenen een abortus kliniek aanvalt en een arts dood, zie je dan wel tienduizenden mensen demonstreren bij de paus?
  zondag 14 januari 2007 @ 15:41:21 #39
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_45344439
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef Xith het volgende:

[..]

Als een extremistische Christenen een abortus kliniek aanvalt en een arts dood, zie je dan wel tienduizenden mensen demonstreren bij de paus?
Nee, maar er zijn wel Christenen die hun afschuw er over uitspreken. dat weet jij ook wel!
Imho zouden de gematigde moslims meer respect verdienen als zij dit nu ook eens deden.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:06:20 #40
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45345367
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:
Hindoes in India kunnen net zo extreem zijn als extremistische moslims, hoor...
Eens die zijn daar soms erg gek aan het doen.
mai pen rai
pi_45345428
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk dude, jij weet het vast allemaal beter.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:16:06 #42
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45345702
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef Xith het volgende:

[..]

Nee maar het is gewoon zo dat moslims vaker vanuit hun geloof ellende plegen als christenen. Het is ook een meer geaccepteerd iets als bij andere geloven. Waarom wordt dat niet gewoon toegegeven. En het feit dat je dit vaak ziet doet me vrezen voor de toekomst.
mai pen rai
pi_45346160
quote:
Ach je hoort toch nergens in de wereld afkeuring vanuit eigen nest. Die imams spreken zich niet nadrukkelijk uit tegen de radicale tak. Zegt genoeg volgens mij. Afschieten die moordenaars.
pi_45347279
Kom kom...laten we alsjeblieft niet ons hoofd verliezen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:05:44 #45
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45347420
Respectloos.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_45348277
quote:
Omat de gematigde moslims bang zijn voor vergelding door de radicale moslims. Dat geldt voor de gehele islamitische wereld, waarin enigzins radicale trekjes te vinden zijn. Daarom zul je nooit een tegen protest horen..
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:29:25 #47
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45348369
laat ze maar lekker zo doorgaan, zo'n beetje iedereen kan de moslims wel schieten.
en nog een paar aanslagen en nog wat ge-etter en ze gaan ook daadwerkelijk schieten.

laatste druppel en emmer die overlooopt en zo
ik ben lief :)
  zondag 14 januari 2007 @ 17:39:24 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45348708
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:26 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Omat de gematigde moslims bang zijn voor vergelding door de radicale moslims. Dat geldt voor de gehele islamitische wereld, waarin enigzins radicale trekjes te vinden zijn. Daarom zul je nooit een tegen protest horen..

Et cetera, et cetera.

enigzins... radicale... trekjes...
The End Times are wild
  zondag 14 januari 2007 @ 17:42:42 #49
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_45348822
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:26 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Of omdat ze het misschien toejuichen?
  zondag 14 januari 2007 @ 17:48:21 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45349004
tvp. om te janken weer hoe een boek zo verschillend uitgelegd kan worden en sommige lezers zo radicaal kunnen worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 14 januari 2007 @ 17:54:21 #51
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_45349185
note ++

[ Bericht 49% gewijzigd door Drugshond op 14-01-2007 18:39:23 ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_45349274
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:54 schreef DarkManta het volgende:
* deleted *
Gewoon hitler worden?

[ Bericht 24% gewijzigd door Drugshond op 14-01-2007 18:39:39 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 18:02:42 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45349447
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gewoon hitler worden?
ik begin me soms juist ernstig af te vragen wie de 'hitler' nu eigenlijk is op dit moment na dit soort nieuwsberichten.
pi_45349489
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik begin me soms juist ernstig af te vragen wie de 'hitler' nu eigenlijk is op dit moment na dit soort nieuwsberichten.
Eigenlijk is de vraag niet wie hitler gaat worden, maar wanneer een groep de hitler wordt
  zondag 14 januari 2007 @ 18:19:44 #55
3542 Gia
User under construction
pi_45349916
quote:

[..]

Ja klopt. Maar als de regering van een land of een gebied nu ineens besluit dat het strafbaar is wanneer je een ander geloof dan de Islam uitdraagt, dan kunnen moslims, mensen die zich niet aan die wet houden zien als vijanden van de Islam. En die mag je wel doden.

Op die manier is er altijd een mouw aan te passen en kunnen ze zich prima aan hun koran houden.

Als er hier in Nederland een overmacht aan Moslims zou wonen en zij zouden de macht grijpen, dan kunnen ze zomaar een wet uitvaardigen die het openlijk belijden van het Christelijke geloof verbiedt. Iemand die dat wel doet wordt beschouwd als vijand van de islam en mag derhalve gedood worden. Want dat zijn dan geen onschuldigen. Zij overtreden de wet, dus schuldig.

Maar, je hebt gelijk, moslims mogen geen onschuldigen doden.
pi_45350709
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Et cetera, et cetera.

Maar wat we niet moeten doen; onze hoofden gek laten maken.
Want laten we eerlijk zijn hier in nederland valt het erg mee, we moeten niet in datzelfde ''haat'' gevoel geraken als dat een paar enkelingen proberen.
Dat is hun doel nl.
pi_45350783
quote:

[..]

Het probleem is dat je in de ogen van veel moslims niet meer onschuldig bent als je niet tig keer per dag met je kop op de grond naar Mekka ligt....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45350865
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het probleem is dat je in de ogen van veel moslims niet meer onschuldig bent als je niet tig keer per dag met je kop op de grond naar Mekka ligt....
Onzin.

Het percentage Marokkanen dat bidt is 60% en onder Turken is het 40%.
pi_45350889
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onzin.

Jij kent ze allemaal ?
pi_45350917
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onzin.

Dat maakt mijn bewereing nog geen onzin slimmerik .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45351009
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal ?
Ja.

ooit van steekproeven en enquêtes gehoord?
pi_45351032
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat maakt mijn bewereing nog geen onzin slimmerik .
Het hangt er maar net vanaf wat je met "veel" bedoeld.
pi_45351263
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja.

ooit van steekproeven en enquêtes gehoord?
Ja, dan ondervragen ze 500 man en hun mening moet dan die van 1 miljoen reflecteren, vind je het heel vervelend als ik dit soort enquetes met een flinke korrel zout neem ?
pi_45352615
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Et cetera, et cetera.

Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_45352907

Waarom reageerden jullie niet zo toen Amerikanen 500 kinderen hadden vermoord in Libanon
pi_45353233
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
Waarom reageerden jullie niet zo toen Amerikanen 500 kinderen hadden vermoord in Libanon
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_45353792
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Meki het volgende:

Omdat dat met onzichtbare inkt gebeurde, gekkie. Dat zagen wij niet.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 14 januari 2007 @ 21:21:31 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45356874
ik denk dat de mensen collectief niet meer zo goed in staat zijn de rotte appels van al die appels te zien en scheiden. denk dat het dan een 'enkeltje waar je je wel op je gemak voelt' is. niks geen genocide bullshit vergelijkingen graag.
pi_45361165
Dit zijn geen echte Moslims natuurlijk. Echte Moslims doen zoiets niet.

Volgens mij zijn er maar heel weinig 'echte' Moslims
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45361457
In Washington is zaterdag een man opgepakt die ervan verdacht wordt zijn 4-jarige dochtertje te hebben onthoofd. Het kinderlijkje werd afgelopen vrijdag door de moeder thuis in Raleigh in North Carolina, aangetroffen.

De man kon worden aangehouden nadat ontdekt werd dat zijn auto geparkeerd stond op een nabij gelegen vliegveld. Via creditcardgegevens kon daarna zijn spoor worden gevolgd naar een hotel in Washington DC. Over de reden voor de moord is tot nu toe nog niets bekend.

Ooow nee dit is geen Moslim
pi_45361524
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef Meki het volgende:

In Washington is zaterdag een man opgepakt die ervan verdacht wordt zijn 4-jarige dochtertje te hebben onthoofd. Het kinderlijkje werd afgelopen vrijdag door de moeder thuis in Raleigh in North Carolina, aangetroffen.

De man kon worden aangehouden nadat ontdekt werd dat zijn auto geparkeerd stond op een nabij gelegen vliegveld. Via creditcardgegevens kon daarna zijn spoor worden gevolgd naar een hotel in Washington DC. Over de reden voor de moord is tot nu toe nog niets bekend.

Hoe durf je Moslims te vergelijken met deze gestoorde idioot.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45361730
quote:

Oh nee ? Waar maak jij dat uit op ? Ik zie het namelijk nergens staan.

Maar buiten dat om loop je nu gewoon te trollen, een daad van een gestoorde maniak is erg genoeg, maar het heeft hoogstwaarschijnlijk geen religieuze achtergrond, zoals dat in dat in Thailand dus wel het geval was. Volgende keer even nadenken voordat je je het lazerus gaat lopen zoeken naar soortgelijke gevallen in andere landen.
pi_45361754
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh nee ? Waar maak jij dat uit op ? Ik zie het namelijk nergens staan.

Maar buiten dat om loop je nu gewoon te trollen, een daad van een gestoorde maniak is erg genoeg, maar het heeft hoogstwaarschijnlijk geen religieuze achtergrond, zoals dat in dat in Thailand dus wel het geval was. Volgende keer even nadenken voordat je je het lazerus gaat lopen zoeken naar soortgelijke gevallen in andere landen.
Meki is gewoon een racist want hij vergelijkt Moslims met een gestoorde idioot

pi_45361799
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef Seneca het volgende:

[..]

Meki is gewoon een racist want hij vergelijkt Moslims met een gestoorde idioot

Nou, dat wil ik niet zeggen, maar hij probeert gewoon heel geforceerd een standpunt duidelijk te maken, alleen slaat het helemaal nergens op.
pi_45361849
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, dat wil ik niet zeggen, maar hij probeert gewoon heel geforceerd een standpunt duidelijk te maken, alleen slaat het helemaal nergens op.
Meki's standpunt is heel eenvoudig:

Joden slecht - Moslims goed

Komen Moslims slecht in het nieuws, dan bagatelliseert hij dat, of hij trekt dat racisme kaart. Komen Joden slecht in het nieuws, dan meet hij dat zo breed mogelijk uit, en komt hij met ronduit pertinente leugens, als dat Israel oorlog voert tegen vrouwen en kinderen.

Dan ben je toch gewoon een helmjosti eerste klas, als je serieus in dat soort beweringen gelooft?
pi_45361873
Helmjosti....die kon ik nog niet.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:55:32 #77
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_45361939
Post die Meki nog steeds hier?

Toch misschien wel belangrijk om te beseffen wat ons straks te wachten staat als die gasten hier de meerderheid gaan vormen (En nog lang daarvoor).
pi_45362982
Vaag China onderdrukt ze al jaren, met alle volgen van dien. Nu gebeurd het door een paar moslims, is het meteen groot nieuws.
  maandag 15 januari 2007 @ 04:07:03 #79
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45363403
quote:

Allereerst reageren op Meki is eigenlijk goed fout maar dit topic gaat me aan het hart omdat ik hier woon.
We praten hier in het geval van de moslims in Thailand over stelselmatig terrorisme. Ze hebben al 1900 mensen vermoord. Waarvan de meeste onschuldige zijn (leger en politie zou je nog kunnen zien als legitieme doelen). Het is gewoon een trent moslims gebruiken vaker geweld en vooral tegen onschuldigen. Dat er nu 1 idioot zn dochter onthoofd doet daar niets aan af. Mocht dat ook een trent zijn is het wat zorgelijker. Overigens hoop ik dat ze de man goed hard straffen.

Het blijft vreemd dat moslims altijd maar problemen veroorzaken als ze hun zin niet krijgen. Overal in Thailand bloeit het toerisme en het zuiden is gewoon super mooi met hun eilanden en jungle. Ze kunnen daar best goed geld verdienen als ze daar gebruik van gaan maken maar inplaats daarvan jagen ze toeristen weg en vermoorden ze onschuldigen. Daarna gaan ze klagen dat ze het zo slecht hebben.

Ik meld nogmaals de koning van Thailand die hier in enorm aanzien staat heeft de vertaling van de Koran gefinancierd. Dus die verhalen over het constant discrimineren van moslims mag je ook wel met een korrel zout nemen.
mai pen rai
pi_45363595
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:50 schreef Seneca het volgende:

[..]

Meki's standpunt is heel eenvoudig:

Joden slecht - Moslims goed

Komen Moslims slecht in het nieuws, dan bagatelliseert hij dat, of hij trekt dat racisme kaart. Komen Joden slecht in het nieuws, dan meet hij dat zo breed mogelijk uit, en komt hij met ronduit pertinente leugens, als dat Israel oorlog voert tegen vrouwen en kinderen.

Dan ben je toch gewoon een helmjosti eerste klas, als je serieus in dat soort beweringen gelooft?
Meki maakt met zijn eerlijkheid duidelijk wat de standpunten van de 'gematigde'moslim' zijn. Niet zo vreemd dat je dus geen protestgeluiden uit de hoek van de gematigde moslims hoort.
pi_45363596
quote:
Op maandag 15 januari 2007 02:27 schreef michiel_merk het volgende:
Vaag China onderdrukt ze al jaren, met alle volgen van dien. Nu gebeurd het door een paar moslims, is het meteen groot nieuws.
Gebeurt dat in China dan ook uit naam van een geloof? En een paar zeg je...die hebben het dan knap druk gehad met moorden de afgelopen jaren.
pi_45363605
quote:
Op maandag 15 januari 2007 04:07 schreef niet_links het volgende:

[..]

Allereerst reageren op Meki is eigenlijk goed fout maar dit topic gaat me aan het hart omdat ik hier woon.
We praten hier in het geval van de moslims in Thailand over stelselmatig terrorisme. Ze hebben al 1900 mensen vermoord. Waarvan de meeste onschuldige zijn (leger en politie zou je nog kunnen zien als legitieme doelen). Het is gewoon een trent moslims gebruiken vaker geweld en vooral tegen onschuldigen. Dat er nu 1 idioot zn dochter onthoofd doet daar niets aan af. Mocht dat ook een trent zijn is het wat zorgelijker. Overigens hoop ik dat ze de man goed hard straffen.

Het blijft vreemd dat moslims altijd maar problemen veroorzaken als ze hun zin niet krijgen. Overal in Thailand bloeit het toerisme en het zuiden is gewoon super mooi met hun eilanden en jungle. Ze kunnen daar best goed geld verdienen als ze daar gebruik van gaan maken maar inplaats daarvan jagen ze toeristen weg en vermoorden ze onschuldigen. Daarna gaan ze klagen dat ze het zo slecht hebben.

Ik meld nogmaals de koning van Thailand die hier in enorm aanzien staat heeft de vertaling van de Koran gefinancierd. Dus die verhalen over het constant discrimineren van moslims mag je ook wel met een korrel zout nemen.
Je slaat de spijker op zijn kop. Ze doen zichzelf tekort door zich in een positie te manoeuvreren waardoor mensen daar niet meer komen of kopen en dan maar gillen dat mensen ze ontwijken en dat dat discriminatie is. Hetzelfde als hier met die kutmarokkaantjes.
pi_45363896
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Painfull?
pi_45364093
Jullie zien het verkeerd. De islam is een religie van liefde, verlichting en vooruitgang.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 15 januari 2007 @ 08:30:03 #85
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45364143
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:23 schreef StefanP het volgende:
Jullie zien het verkeerd. De islam is een religie van liefde, verlichting en vooruitgang.
Na al die liefdevolle verwensingen kun je haast niet meer tot een andere conclusie komen:

“Slay those who insult Islam”
“Behead those who insult Islam”
“Massacre those who insult Islam”
“Butcher those who mock Islam”
“Europe you will pay, demolition is on its way”
“Europe you will pay, extermination is on its way”
“Exterminate those who slander Islam”
“Europe is the cancer, Islam is the answer”
“Islam will dominate the world”
“Freedom go to hell”
“Europe take some lessons from 9/11”
“Be prepared for the real Holocaust”
pi_45369706
quote:
Op maandag 15 januari 2007 06:13 schreef wonko het volgende:

[..]

Gebeurt dat in China dan ook uit naam van een geloof? En een paar zeg je...die hebben het dan knap druk gehad met moorden de afgelopen jaren.
Geloof of niet het gebeurd , of is het zonder geloof wel goed te praten ?

En amerika heeft het anders ook druk,sinds de inval in irak is het er niet beter op geworden.. ow wacht dat mag ineens wel

[ Bericht 1% gewijzigd door michiel_merk op 15-01-2007 13:03:15 ]
pi_45370171
Islam is de religie die zich wereldwijd het meest gewelddadig heeft verspreid. Dat sommige moslims blijven verkondigen dat het een religie van 'vrede' is, is dus grote onzin. Hun ongelijk wordt dagelijks weer bewezen, helaas.

Ik vind de struisvogel-houding van niet-radicale moslims eigenlijk gevaarlijker dan de activiteiten van de radicale moslims. Bij de niet-radicale moslims zie je namelijk steeds weer dezelfde ontkennende reactie optreden. 'Dat zijn geen moslims', roepen ze. En daarmee is dan de kous af.
pi_45379344
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef niet_links het volgende:

[..]

Nee maar het is gewoon zo dat moslims vaker vanuit hun geloof ellende plegen als dan christenen. Het is ook een meer geaccepteerd iets als bij andere geloven. Waarom wordt dat niet gewoon toegegeven. En het feit dat je dit vaak ziet doet me vrezen voor de toekomst.
Meer geaccepteerd? Is het meer geaccepteerd om mensen te doden vanuit de Islam dan vanuit het Christendom?
En daarnaast, moslims plegen vanuit hun geloof meer ellende...Mag ik je helpen herinneren aan de kolonialisatie van Amerika/Azie/Afrika door de spanjaarden en de portugezen, die iedereen bekeerde of afslachtte op basis van hun katholieke geloof...sterker nog in naam van de paus moordden ze er rustig op los en niemand die ernaar om keek.

Nederlanders en Engelsen waren minder bekeersgeil, die waren eerder uit op winsten
pi_45379482
Jammer dat het zo moet. Voor een boeddhist vermoorden. Die zal nooit iemand kwaad doen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_45379550
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer dat het zo moet. Voor een boeddhist vermoorden. Die zal nooit iemand kwaad doen.
Hehe, nou...nee.

Maar schandalig voor de rest.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 januari 2007 @ 18:17:52 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45379582
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:10 schreef EricT het volgende:

[..]

Meer geaccepteerd? Is het meer geaccepteerd om mensen te doden vanuit de Islam dan vanuit het Christendom?
wie zegt dat? open anders even een topic dat gaat over de zuiver christelijke slachtingen van de afgelopen tijd. dus gedaan uit naam van god.
pi_45380108
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:10 schreef EricT het volgende:

[..]

En daarnaast, moslims plegen vanuit hun geloof meer ellende...Mag ik je helpen herinneren aan de kolonialisatie van Amerika/Azie/Afrika door de spanjaarden en de portugezen, die iedereen bekeerde of afslachtte op basis van hun katholieke geloof...sterker nog in naam van de paus moordden ze er rustig op los en niemand die ernaar om keek.

Nederlanders en Engelsen waren minder bekeersgeil, die waren eerder uit op winsten
Zijn de moslims nu pas in de kolonisatiefase? Anders wachten we nog geduldig 600 jaar hoor.
pi_45380135
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zijn de moslims nu pas in de kolonisatiefase? Anders wachten we nog geduldig 600 jaar hoor.
Het lijkt er wel op of ze daar langzaam beginnen te komen idd. Dus straks komt de inquisitie langs etc.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_45380194
precies, de islam heeft wat zitten slapen in haar ontwikkeling. Al waren de islamitische beschavingen de meest ontwikkelde in de middeleeuwen, na de middeleeuwen maakten ze geen ontwikkeling meer door, en voila..die ontwikkeling komt nu

Vroeger was het Christendom duidelijk inferieur in ontwikkeling in de strijd tegen de Islam en nu is het waarschijnlijk andersom
pi_45380436
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef EricT het volgende:
precies, de islam heeft wat zitten slapen in haar ontwikkeling. Al waren de islamitische beschavingen de meest ontwikkelde in de middeleeuwen, na de middeleeuwen maakten ze geen ontwikkeling meer door, en voila..die ontwikkeling komt nu

Vroeger was het Christendom duidelijk inferieur in ontwikkeling in de strijd tegen de Islam en nu is het waarschijnlijk andersom
Nounou, niet overdrijven hoor met je ontwikkeling, het lijkt eerder een soort 5e colonne die ten doel heeft om hun verstikkende religie vaak door middel van geweld door de strot te duwen en dat anno 2007.
  maandag 15 januari 2007 @ 18:50:09 #96
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_45380694
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:25 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik vrees er echt voor dat we nog veel te stellen zullen krijgen met die moslims. Mensen, geniet van jullie vrijheid nu het nog kan. Het zal niet van lange duur meer zijn.
Gelijk heb je
Die zoute stokjes...
pi_45380753
Islam is Vrede!

Dood aan iedereen die het daar niet mee eens is!

pi_45380812
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:09 schreef dVTB het volgende:
Islam is de religie die zich wereldwijd het meest gewelddadig heeft verspreid. Dat sommige moslims blijven verkondigen dat het een religie van 'vrede' is, is dus grote onzin. Hun ongelijk wordt dagelijks weer bewezen, helaas.

Ik vind de struisvogel-houding van niet-radicale moslims eigenlijk gevaarlijker dan de activiteiten van de radicale moslims. Bij de niet-radicale moslims zie je namelijk steeds weer dezelfde ontkennende reactie optreden. 'Dat zijn geen moslims', roepen ze. En daarmee is dan de kous af.
Wat verwacht je dan? Een publieke spijtbetuiging van ze terwijl ze geen fuck te doen hebben met die koppensnellers?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 15 januari 2007 @ 19:00:28 #99
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45381128
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? Een publieke spijtbetuiging van ze terwijl ze geen fuck te doen hebben met die koppensnellers?
Gewoon toegeven dat je reliegie aanzet tot geweld. Het niet de religie van vrede noemen want dat is het gewoon niet. De meeste extremisten zijn moslim extremisten.
mai pen rai
pi_45381790
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:53 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Geloof of niet het gebeurd , of is het zonder geloof wel goed te praten ?
Moord is nooit goed te praten,,,maar in dit topic gaat het over moorden vanwege geloof.
quote:
En amerika heeft het anders ook druk,sinds de inval in irak is het er niet beter op geworden.. ow wacht dat mag ineens wel
Oh? Vermoorden Amerikanen mensen uit naam van een geloof of vermoorden ze mensen die niet hetzelfde geloven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')