abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 17:54:21 #51
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_45349185
note ++

[ Bericht 49% gewijzigd door Drugshond op 14-01-2007 18:39:23 ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_45349274
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:54 schreef DarkManta het volgende:
* deleted *
Gewoon hitler worden?

[ Bericht 24% gewijzigd door Drugshond op 14-01-2007 18:39:39 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 18:02:42 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45349447
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gewoon hitler worden?
ik begin me soms juist ernstig af te vragen wie de 'hitler' nu eigenlijk is op dit moment na dit soort nieuwsberichten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_45349489
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik begin me soms juist ernstig af te vragen wie de 'hitler' nu eigenlijk is op dit moment na dit soort nieuwsberichten.
Eigenlijk is de vraag niet wie hitler gaat worden, maar wanneer een groep de hitler wordt
  zondag 14 januari 2007 @ 18:19:44 #55
3542 Gia
User under construction
pi_45349916
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Meki het volgende:

[..]

onschuldigen doden is verboden binnen het Islaam
deze mensen die het doen zijn geen Moslims maar achterlijke zwijnen
ze maken misbruik . ik hoop dat de regering van Thailand deze misdadigers hard aanpakt
Ja klopt. Maar als de regering van een land of een gebied nu ineens besluit dat het strafbaar is wanneer je een ander geloof dan de Islam uitdraagt, dan kunnen moslims, mensen die zich niet aan die wet houden zien als vijanden van de Islam. En die mag je wel doden.

Op die manier is er altijd een mouw aan te passen en kunnen ze zich prima aan hun koran houden.

Als er hier in Nederland een overmacht aan Moslims zou wonen en zij zouden de macht grijpen, dan kunnen ze zomaar een wet uitvaardigen die het openlijk belijden van het Christelijke geloof verbiedt. Iemand die dat wel doet wordt beschouwd als vijand van de islam en mag derhalve gedood worden. Want dat zijn dan geen onschuldigen. Zij overtreden de wet, dus schuldig.

Maar, je hebt gelijk, moslims mogen geen onschuldigen doden.
pi_45350709
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Et cetera, et cetera.

enigzins... radicale... trekjes...
Maar wat we niet moeten doen; onze hoofden gek laten maken.
Want laten we eerlijk zijn hier in nederland valt het erg mee, we moeten niet in datzelfde ''haat'' gevoel geraken als dat een paar enkelingen proberen.
Dat is hun doel nl.
pi_45350783
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Meki het volgende:

[..]

onschuldigen doden is verboden binnen het Islaam
Het probleem is dat je in de ogen van veel moslims niet meer onschuldig bent als je niet tig keer per dag met je kop op de grond naar Mekka ligt....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45350865
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het probleem is dat je in de ogen van veel moslims niet meer onschuldig bent als je niet tig keer per dag met je kop op de grond naar Mekka ligt....
Onzin.

Het percentage Marokkanen dat bidt is 60% en onder Turken is het 40%.
pi_45350889
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onzin.

Jij kent ze allemaal ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45350917
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onzin.

Dat maakt mijn bewereing nog geen onzin slimmerik .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45351009
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal ?
Ja.

ooit van steekproeven en enquêtes gehoord?
pi_45351032
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat maakt mijn bewereing nog geen onzin slimmerik .
Het hangt er maar net vanaf wat je met "veel" bedoeld.
pi_45351263
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja.

ooit van steekproeven en enquêtes gehoord?
Ja, dan ondervragen ze 500 man en hun mening moet dan die van 1 miljoen reflecteren, vind je het heel vervelend als ik dit soort enquetes met een flinke korrel zout neem ?
pi_45352615
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Et cetera, et cetera.

enigzins... radicale... trekjes...
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_45352907

Waarom reageerden jullie niet zo toen Amerikanen 500 kinderen hadden vermoord in Libanon
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45353233
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
Waarom reageerden jullie niet zo toen Amerikanen 500 kinderen hadden vermoord in Libanon
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_45353792
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Meki het volgende:

Omdat dat met onzichtbare inkt gebeurde, gekkie. Dat zagen wij niet.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 14 januari 2007 @ 21:21:31 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45356874
ik denk dat de mensen collectief niet meer zo goed in staat zijn de rotte appels van al die appels te zien en scheiden. denk dat het dan een 'enkeltje waar je je wel op je gemak voelt' is. niks geen genocide bullshit vergelijkingen graag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_45361165
Dit zijn geen echte Moslims natuurlijk. Echte Moslims doen zoiets niet.

Volgens mij zijn er maar heel weinig 'echte' Moslims
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45361457
In Washington is zaterdag een man opgepakt die ervan verdacht wordt zijn 4-jarige dochtertje te hebben onthoofd. Het kinderlijkje werd afgelopen vrijdag door de moeder thuis in Raleigh in North Carolina, aangetroffen.

De man kon worden aangehouden nadat ontdekt werd dat zijn auto geparkeerd stond op een nabij gelegen vliegveld. Via creditcardgegevens kon daarna zijn spoor worden gevolgd naar een hotel in Washington DC. Over de reden voor de moord is tot nu toe nog niets bekend.

Ooow nee dit is geen Moslim
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45361524
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef Meki het volgende:

In Washington is zaterdag een man opgepakt die ervan verdacht wordt zijn 4-jarige dochtertje te hebben onthoofd. Het kinderlijkje werd afgelopen vrijdag door de moeder thuis in Raleigh in North Carolina, aangetroffen.

De man kon worden aangehouden nadat ontdekt werd dat zijn auto geparkeerd stond op een nabij gelegen vliegveld. Via creditcardgegevens kon daarna zijn spoor worden gevolgd naar een hotel in Washington DC. Over de reden voor de moord is tot nu toe nog niets bekend.

Hoe durf je Moslims te vergelijken met deze gestoorde idioot.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45361730
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef Meki het volgende:

Oh nee ? Waar maak jij dat uit op ? Ik zie het namelijk nergens staan.

Maar buiten dat om loop je nu gewoon te trollen, een daad van een gestoorde maniak is erg genoeg, maar het heeft hoogstwaarschijnlijk geen religieuze achtergrond, zoals dat in dat in Thailand dus wel het geval was. Volgende keer even nadenken voordat je je het lazerus gaat lopen zoeken naar soortgelijke gevallen in andere landen.
pi_45361754
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh nee ? Waar maak jij dat uit op ? Ik zie het namelijk nergens staan.

Maar buiten dat om loop je nu gewoon te trollen, een daad van een gestoorde maniak is erg genoeg, maar het heeft hoogstwaarschijnlijk geen religieuze achtergrond, zoals dat in dat in Thailand dus wel het geval was. Volgende keer even nadenken voordat je je het lazerus gaat lopen zoeken naar soortgelijke gevallen in andere landen.
Meki is gewoon een racist want hij vergelijkt Moslims met een gestoorde idioot

pi_45361799
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef Seneca het volgende:

[..]

Meki is gewoon een racist want hij vergelijkt Moslims met een gestoorde idioot

Nou, dat wil ik niet zeggen, maar hij probeert gewoon heel geforceerd een standpunt duidelijk te maken, alleen slaat het helemaal nergens op.
pi_45361849
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, dat wil ik niet zeggen, maar hij probeert gewoon heel geforceerd een standpunt duidelijk te maken, alleen slaat het helemaal nergens op.
Meki's standpunt is heel eenvoudig:

Joden slecht - Moslims goed

Komen Moslims slecht in het nieuws, dan bagatelliseert hij dat, of hij trekt dat racisme kaart. Komen Joden slecht in het nieuws, dan meet hij dat zo breed mogelijk uit, en komt hij met ronduit pertinente leugens, als dat Israel oorlog voert tegen vrouwen en kinderen.

Dan ben je toch gewoon een helmjosti eerste klas, als je serieus in dat soort beweringen gelooft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')