Gewoon hitler worden?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:54 schreef DarkManta het volgende:
* deleted *
ik begin me soms juist ernstig af te vragen wie de 'hitler' nu eigenlijk is op dit moment na dit soort nieuwsberichten.quote:
Eigenlijk is de vraag niet wie hitler gaat worden, maar wanneer een groep de hitler wordtquote:Op zondag 14 januari 2007 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik begin me soms juist ernstig af te vragen wie de 'hitler' nu eigenlijk is op dit moment na dit soort nieuwsberichten.
Ja klopt. Maar als de regering van een land of een gebied nu ineens besluit dat het strafbaar is wanneer je een ander geloof dan de Islam uitdraagt, dan kunnen moslims, mensen die zich niet aan die wet houden zien als vijanden van de Islam. En die mag je wel doden.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
onschuldigen doden is verboden binnen het Islaam
deze mensen die het doen zijn geen Moslims maar achterlijke zwijnen
ze maken misbruik . ik hoop dat de regering van Thailand deze misdadigers hard aanpakt
Maar wat we niet moeten doen; onze hoofden gek laten maken.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Et cetera, et cetera.
enigzins... radicale... trekjes...
Het probleem is dat je in de ogen van veel moslims niet meer onschuldig bent als je niet tig keer per dag met je kop op de grond naar Mekka ligt....quote:Op zondag 14 januari 2007 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
onschuldigen doden is verboden binnen het Islaam
Onzin.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat je in de ogen van veel moslims niet meer onschuldig bent als je niet tig keer per dag met je kop op de grond naar Mekka ligt....
Jij kent ze allemaal ?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onzin.
Het percentage Marokkanen dat bidt is 60% en onder Turken is het 40%.
Dat maakt mijn bewereing nog geen onzin slimmerikquote:Op zondag 14 januari 2007 18:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onzin.
Het percentage Marokkanen dat bidt is 60% en onder Turken is het 40%.
Het hangt er maar net vanaf wat je met "veel" bedoeld.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt mijn bewereing nog geen onzin slimmerik.
Ja, dan ondervragen ze 500 man en hun mening moet dan die van 1 miljoen reflecteren, vind je het heel vervelend als ik dit soort enquetes met een flinke korrel zout neem ?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
ooit van steekproeven en enquêtes gehoord?
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Et cetera, et cetera.
enigzins... radicale... trekjes...
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
Waarom reageerden jullie niet zo toen Amerikanen 500 kinderen hadden vermoord in Libanon
Omdat dat met onzichtbare inkt gebeurde, gekkie. Dat zagen wij niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Meki het volgende:
Waarom reageerden jullie niet zo toen Amerikanen 500 kinderen hadden vermoord in Libanon
Hoe durf je Moslims te vergelijken met deze gestoorde idioot.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
In Washington is zaterdag een man opgepakt die ervan verdacht wordt zijn 4-jarige dochtertje te hebben onthoofd. Het kinderlijkje werd afgelopen vrijdag door de moeder thuis in Raleigh in North Carolina, aangetroffen.
De man kon worden aangehouden nadat ontdekt werd dat zijn auto geparkeerd stond op een nabij gelegen vliegveld. Via creditcardgegevens kon daarna zijn spoor worden gevolgd naar een hotel in Washington DC. Over de reden voor de moord is tot nu toe nog niets bekend.
Ooow nee dit is geen Moslim
Oh nee ? Waar maak jij dat uit op ? Ik zie het namelijk nergens staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
In Washington is zaterdag een man opgepakt die ervan verdacht wordt zijn 4-jarige dochtertje te hebben onthoofd. Het kinderlijkje werd afgelopen vrijdag door de moeder thuis in Raleigh in North Carolina, aangetroffen.
De man kon worden aangehouden nadat ontdekt werd dat zijn auto geparkeerd stond op een nabij gelegen vliegveld. Via creditcardgegevens kon daarna zijn spoor worden gevolgd naar een hotel in Washington DC. Over de reden voor de moord is tot nu toe nog niets bekend.
Ooow nee dit is geen Moslim
Meki is gewoon een racist want hij vergelijkt Moslims met een gestoorde idiootquote:Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh nee ? Waar maak jij dat uit op ? Ik zie het namelijk nergens staan.
Maar buiten dat om loop je nu gewoon te trollen, een daad van een gestoorde maniak is erg genoeg, maar het heeft hoogstwaarschijnlijk geen religieuze achtergrond, zoals dat in dat in Thailand dus wel het geval was. Volgende keer even nadenken voordat je je het lazerus gaat lopen zoeken naar soortgelijke gevallen in andere landen.
Nou, dat wil ik niet zeggen, maar hij probeert gewoon heel geforceerd een standpunt duidelijk te maken, alleen slaat het helemaal nergens op.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef Seneca het volgende:
[..]
Meki is gewoon een racist want hij vergelijkt Moslims met een gestoorde idioot
![]()
Meki's standpunt is heel eenvoudig:quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik niet zeggen, maar hij probeert gewoon heel geforceerd een standpunt duidelijk te maken, alleen slaat het helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |