Kijk, das nou een muziekkennerquote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben het echt totaal niet met jullie eens![]()
Ik vond dat ze het geweldig deden! Energiek gezongen, leuke cheografie en echt opvallend!
1 van de besten gisteravond![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:19 schreef OmeRobbie het volgende:
Qua marketing is het handig om iets onderscheidends aan de 6 meisies mee te geven; Denk aan Spicegirls, die werden pas bekend toen ze een etiket kregen.
Ik doe een aftrap:
Sanne: Raw X6 (stoere leidster met de rauwe stem)
Amber: Dimphy X6 (kuiljtes-in-wangen ?)
Roos: LongLegs X6 (need I say more?)
Lois:Naughty X6 (gezien hoe ze bij shout Danielle wegbumpte en come on now zong)
Ryanne: Smiley X6 (of chucky, blijft wel hangen)
Danielle: Hockey X6 (doet me aan bekende denken die hockeyt, verder kan ik niets bedenken..)
Ik vond het juist vreselijk! Echt een chaosquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef sharonfactor het volgende:
ik vond dat ze er juist hartstikke leuk uitzagen, vooral de sokken. wie doet de styling eigenlijk?
Waarom?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Die styling was echt bagger, die grieten zijn in de 20, geen 15. Kleed ze ook als 20. Dat blije huppelkutimago moeten ze juist vanaf.
Dan hadden ze spannendere uniformples aan moeten trekken, dit was te erg voor woorden. Oilily voor 15 jarigen..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Meisjes in schooluniformpjes![]()
Het gaat ook om de SeX-factor he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |