Zeg!ati, wat ben je toch mooi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Zegati het volgende:
Zeg! Ik heb er een dag over gedaan om een foto ergens op internet te kwakken, maar hier is ie dan...
moi
[afbeelding]
Komt er een "publiek" gedeeltequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
oe oe!
ik wil online!
wil mijn landje bekijken.
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:47 schreef Aventura het volgende:
San, je ondertitel
Maar hoezo je landje, heb je gekocht???
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet opquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.
zie ik eruit als een n00b?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet op![]()
Nee, maar ik welquote:
Nee dit is nog niet het bordeel. Eerst een plek om mijn bed neer te kwakken, het bordeel komt later.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Komt er een "publiek" gedeelte
en zo ja, komt er een "keldertje"![]()
Oe oe! Het wordt steeds leuker!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:55 schreef Zegati het volgende:
We gaan gewoon kijken of er een bundeltjes prims overblijft![]()
Wat vervelend, nou moeten we nog meer shoppen.quote:Oh, San, de 3000l jurk gaat niet door, ik heb hem ingame gezien en om het kort en krachtig te zeggen, hij was lelijk
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet op![]()
Koop een biertap, zit je huis zo vol met Fok!kersquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef Zegati het volgende:
Ik ga me echt een breuk shoppen, er moet een huis van 1500m2 ingericht wordenWaar zit ikea op SL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |