Ik heb veel mooiere kleding dan die lelijke, ordinaire lingerie die je daar aan moet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef longinus het volgende:
De KL*******n, restten ze de server en ben ik het geld kwijt
En pussy, ze dansen niet meer![]()
Waarschijnlijk omdat je de bedrijfskleding niet aanhad
PS, je zusje staat ook stil![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat je er als een slons uitzag, heeft mijn vriendin geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb veel mooiere kleding dan die lelijke, ordinaire lingerie die je daar aan moet..
Ben benieuwd of ik wat geld heb verdiend..
Hoeveel geld ben jij kwijtgeraakt?
edit het item en dan onder de more-knop staan er allemaal tabjes, het laatste of één-na-laatste tabje geeft aan welke scripts er op het item draaien..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef longinus het volgende:
Even een vraagje voor de techneuten, hoe kan je zien welke scripts er draaien, tijdens een vastloper zag ik weer zo'n wit reclameding maar nu verborgen onder de kleding![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:04 schreef longinus het volgende:
Ben jij Draakje
Het plezier is geheel aan onze kant
tnx voor de tipquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
edit het item en dan onder de more-knop staan er allemaal tabjes, het laatste of één-na-laatste tabje geeft aan welke scripts er op het item draaien..
(ik kan er ff niet opkomen hoe het precies heet namelijk en zit op me werk)
voor mensen die dingen willen proberen te verkopen, zoek op places naar dutch, daar kun je een Nederlandse club vinden (Molen heet het geloof ik) en daarbij aangesloten zit een markt met kraampjes waar je gratis je items mag verkopen..het is even zoeken maar best te vinden..(veel freebies te krijgen btw)
Gewoon zoeken naar een goede penis, ik heb er al verschillende uitgeprobeertquote:
quote:[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar een goede penis, ik heb er al verschillende uitgeprobeert![]()
Echte mooie ben ik nog niet tegengekomen, sommige plassen normaal en anderen lijken meer op een brandweerspuit.
Ik wist niet dat je skins kan uitproberen. Ga ik ook eens doen voor mijn zusje.quote:en verschillende skins proberen, ik heb er nu een van 4000 L$, althans het demomodel (1L$) met in het klein demo erop geschreven, vind ik eigenlijk wel stoer.
Dat heb je goed gezien.quote:Het valt mij op dat vrouwen makkelijker kunnen inkopen, of ze zijn gewoon koopzuchtiger
Dat is nummer 3.quote:
Ik heb leuke spullen gezien voor in het keldertjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is nummer 3.
We hebben de crew eigenlijk wel bijna compleet, nu de plek nog.:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |