Betaalt dat nog een beetje dat dweilen?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:25 schreef Aventura het volgende:
I know, of ik moet dat mijn (nog niet bestaande) slaaf laten doen.
2L per 10 minuten. Oftewel 0,06 dollarcentjes per uurquote:Op zondag 14 januari 2007 00:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Betaalt dat nog een beetje dat dweilen?
Kun je toch beter in zo'n geldstoeltje gaan zitten?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
2L per 10 minuten. Oftewel 0,06 dollarcentjes per uur
Je moet dat doosje eerst naast je op de grond neerleggen, en dan haal je de objecten die erin zitten eruit. Die kun je dan of meteen wearen of in je inventory stoppen.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Kun je toch beter in zo'n geldstoeltje gaan zitten?.
Trouwens, voeg mij ook maar toe in de OP lijst met FOK!ers: Faia Mitra.
En ik had nog een vraagje, dat waarschijnlijk een echte n00bvraag is maargoed. Ik heb skates gekregen, en die wil ik graag aandoen. Ze staan onder de tab "objects" en wanneer ik op "wear" klik, draagt mijn pop deze in de hand in plaats van aan mijn voet, en ik zie ook geen skates maar alleen een doosje waarop staat "Free Skates".
Doos op de grond gooien > rechtermuis > open > copy to inventory ...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Kun je toch beter in zo'n geldstoeltje gaan zitten?.
Trouwens, voeg mij ook maar toe in de OP lijst met FOK!ers: Faia Mitra.
En ik had nog een vraagje, dat waarschijnlijk een echte n00bvraag is maargoed. Ik heb skates gekregen, en die wil ik graag aandoen. Ze staan onder de tab "objects" en wanneer ik op "wear" klik, draagt mijn pop deze in de hand in plaats van aan mijn voet, en ik zie ook geen skates maar alleen een doosje waarop staat "Free Skates".
Werken in een tent?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef longinus het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een Tipjar
En deze functie is nog vacant?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:25 schreef Aventura het volgende:
I know, of ik moet dat mijn (nog niet bestaande) slaaf laten doen.
The Free Dove is een leukequote:Op zondag 14 januari 2007 11:09 schreef Samsonneke het volgende:
Goeiemorgen.
Weet iemand nog een goeie plek voor Freebies? (en dan vooral leuke kleding)
Wat heb je nodig en waat is je budget?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef XIB het volgende:
Wie kan er helpen bij het ontwikkelen van een gebouw of weet een goede ontwerper binnen sl ?
Ik heb je msn toegevoegdquote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heb je nodig en waat is je budget?
En wat is de beschikbare ruimte / prims?
Heb ik ook tig keer gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kut zeg, heb net SL gedownload en geïnstalleerd, maar elke keer als ik hem op wil starten komt er een wit beeld waar je daar linksonder kunt inloggen, dan gaat ie laden, komt er vervolgens een zwart beeld, en dan crasht ie.![]()
Zal wel aan mijn computer liggen?
lol ... ziek worden kan nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef roooosje het volgende:
Nou, ik lijk wel ziek in het spel. Ik loop de hele tijd met mijn handen over mijn maag en als ik even stil sta dan ga ik vanzelf zitten
Boulevard Mystique ~~Shops and More! ~~quote:Op zondag 14 januari 2007 11:09 schreef Samsonneke het volgende:
Goeiemorgen.
Weet iemand nog een goeie plek voor Freebies? (en dan vooral leuke kleding)
Hoeveel kost een gemiddelde skin dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:18 schreef Sanne het volgende:
O.k. ik heb mijn creditcard er maar bijgepakt.
Als ik een skin koop dan wel een hele goede.
quote:Ben je nog geen 30 dagen lid van SL?
En wil je graag wat Lindon Dollars?
Ga dan naar de money tree op Atlas...
(Zelf was ik helaas net te lang lid, maar net hingen er heel wat te plukken biljetjes in de boom... alleen ik mocht ze niet pakken...:-(
Je vind de boom op coordinaten: 189,175,56
uitloggen, en dan in plaats van je laatste lokatie de Sim opgeven.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef Aventura het volgende:
Jammer, de search is uitgezet. En omdat ik van identiteit ben veranderd, kan ik nu nergens naartoe- want nog geen landmarks
Aha. Wel jammer dat ik niet een tijdje niet 'mag' inloggen. Irritant is dat, gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
uitloggen, en dan in plaats van je laatste lokatie de Sim opgeven.
Eriu in mijn geval. Klein stukje vliegen en je zit weer in de Basin.
Dat loopt nogal uiteen, van een paar honderd tot een paar duizend Linden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef apensnot het volgende:
[..]
Hoeveel kost een gemiddelde skin dan?
Kwam vanmiddag een heuse Angelina Jolie-skin tegen, die was 1500 Lquote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat loopt nogal uiteen, van een paar honderd tot een paar duizend Linden.
Maar je hebt ook freebies. FF zoeken.
Awww wat moooi!!!quote:
Gmta.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Riffey4 het volgende:
Dit is ook mooi... iemand heeft een nieuw kontje[afbeelding]
Ik noem geen namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |