nogmaalsquote:Op zondag 14 januari 2007 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nena heeft egoïstisch gedrag, et cetera.
Dat klinkt echt als een gefrustreerde gek, en Bart zegt ook al niets terug.
Tís nog net geen tjolkquote:Op zondag 14 januari 2007 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
ahh god ze hebben nu zelfs pakjes drinken![]()
hij denkt dat ie Tony Montana is ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
Zat Brian in het begin ook zo'n wartaal uit te slaan?
De laatste tijd valt me eigenlijk pas op dat ik geen touw kan vastknopen aan alles wat hij zegt.
Ow wat ziet dat er kinderachtig uit!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
ahh god ze hebben nu zelfs pakjes drinken![]()
Kids van tegenwoordig willen jointsquote:Op zondag 14 januari 2007 02:30 schreef Suikeroom het volgende:
wie gaat ze zakjes snoep en een glaasje prik brengen?
Ja, echt als 2 tieners die saampjes computerenquote:Op zondag 14 januari 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow wat ziet dat er kinderachtig uit!!!![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind dit wel het nieuwe gouden duo.. hopen dat Huub nu Sylvia links laat liggen
hoezo niet? Sylvia heeft alleen saaie anekdotes over Barcelonaquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:37 schreef Tissik het volgende:
Echt grappig, Nena en Huub die met een pakje Taxi Mario zitten te spelen! Vele malen leuker dan het nare (en pas écht kinderachtige) gezwets van de 3 grote boze wolven.
Ik zie liever mensen die heel onschuldig dikke pret hebben, dan dat achterbakse gekonkel
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Het was ook echt niet toevallig dat Nena LS na de ruzie met Brian Scanman naar beneden geloosd werd voor een openhartig en wij steunen en begrijpen je-gesprek, hoor.
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:37 schreef Suikeroom het volgende:
ik ga denk ik ff de super nintendo van zolder halen
ik vind trouwens dat Bart er ook langzaam genoeg van krijgt.. .NL en Brian draven nogal door .. Bart is geen iniator (schrijf je anders?) meerquote:Op zondag 14 januari 2007 02:37 schreef Tissik het volgende:
Echt grappig, Nena en Huub die met een pakje Taxi Mario zitten te spelen! Vele malen leuker dan het nare (en pas écht kinderachtige) gezwets van de 3 grote boze wolven.
Ik zie liever mensen die heel onschuldig dikke pret hebben, dan dat achterbakse gekonkel
Bedoel je initiator?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind trouwens dat Bart er ook langzaam genoeg van krijgt.. .NL en Brian draven nogal door .. Bart is geen iniator (schrijf je anders?) meer
Klopt, maar het lijkt of Bart helemaal nergens meer zin in heeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind trouwens dat Bart er ook langzaam genoeg van krijgt.. .NL en Brian draven nogal door .. Bart is geen iniator (schrijf je anders?) meer
Hij zei anders wel dat hij zo blij was dat ze terug waren.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Klopt, Bart heeft zichzelf volkomen buiten de boot gespeeld. Dat bleek vanavond wel, bij afwezigheid van Braajen en Natanaal. Zonder die twee, had hij geen enkele positie meer binnen de groep. Hij hoorde er niet meer bij, en heeft de gehele avond in afzondering doorgebracht. Hij lult alleen nog maar mee (en het is weinig fraais, waarin er meegeluld wordt). Hij is zijn leiderspositie helemaal kwijtgeraakt.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja hij heeft ook niet echt genoeg van hun maar meer dat gelul over huub of stemmingsrondes of nena, terwijl .NL en Brian daar nog uren lang over doorblijven analyseren en hele scenario's uitstippelenquote:Op zondag 14 januari 2007 02:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zei anders wel dat hij zo blij was dat ze terug waren.
En hij is de hele avond ontzettend chagerijnig geweest.
Of bedoel je genoeg van DGK? Dat is al een paar weken
(initiator)
Zielig?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:42 schreef farceman het volgende:
Ik vind het nu al zielig hoe Nena morgen weer zal worden aangepakt door het laffe duo .NL en vooral die lul van een Brian.
En snap ook niet dat bart niet wat vaker de kant van Nena kiest
hij slaapt toch al of niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat echt niet kunnen slapen voordat hij een scene met Nena heeft geschopt...
En hoe! Nena is beslist in staat om Braajen op zijn nummer te zetten. Hoe dom ze zich soms ook kan voorhouden, als het moment daar is blijkt toch dat ze de boel beslist op een rijtje heeft in haar bovenkamer en dat behoorlijk adrem in woorden weet te vatten. Nena is wat dat betreft beslist geen partij voor Braajen, ze veegt letterlijk de vloer met hem aan als hij die confrontatie durft aan te gaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Zielig?
De laatste keer heeft Brian vet verloren (het "lesley is een snol" incident)
Brian graaft zijn eigen graf.
jes, we kunnen met een gerust hart gaan slapen, ga ik dan ook meteen doen, welterusten!!quote:Op zondag 14 januari 2007 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow verdomd je hebt gelijk...dan wordt de oorlog uitgesteld tot morgenochtend.
wijn gooien is zn secret weapon..quote:Op zondag 14 januari 2007 02:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
En hoe! Nena is beslist in staat om Braajen op zijn nummer te zetten. Hoe dom ze zich soms ook kan voorhouden, als het moment daar is blijkt toch dat ze de boel beslist op een rijtje heeft in haar bovenkamer en dat behoorlijk adrem in woorden weet te vatten. Nena is wat dat betreft beslist geen partij voor Nena, ze veegt letterlijk de vloer met hem aan als hij die confrontatie durft aan te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |