truste kleinzusjequote:Op zondag 14 januari 2007 02:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan het niet meer horen, ga lekker slapen, truste
Nena word naar beneden geloosd;quote:Op zondag 14 januari 2007 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Huub begon er gisteren over (toen Nena even de gameroom uitliep) dat bij vertrek van Natasia het wel handig was als uit groepje uitgebreid werd naar 4.
Het was ook echt niet toevallig dat Nena na de ruzie met Brian naar beneden geloosd werd voor een openhartig en wij steunen en begrijpen je-gesprek, hoor.
Of Nena erin trapt is een andere verhaal, maar Huub's motivieven zijn wel duidelijk.
Errugquote:Op zondag 14 januari 2007 02:02 schreef Tissik het volgende:
Guttegut, nu gaan de 3 kleutertjes Nena bashen. Wat een intens zielige vertoning is dit.
Dat heb ik nou net met Brianquote:Op zondag 14 januari 2007 02:04 schreef farceman het volgende:
Het zit Brian zo hoog !
Nu wil hij Nena eruit stemmen, hij vind haar karakter niks enz enz.
ik zit op stream 2quote:Op zondag 14 januari 2007 02:04 schreef ron1970 het volgende:
mr_baus heeft snelle streams
jou reactie staat er al voordat Brian het hiet gezegd heeft (heb audio op stream1 aan)
dat geloof ik ookquote:Op zondag 14 januari 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maareh...even hoor...als die twee het vanavond leuk hebben gehad dan zitten ze daar nu over te praten en dan gaan ze niet obsessief over Nena discussiëren...
Ze hebben gewoon een KUT avond gehad en Nena moet het nu ontgelden![]()
Als het zou gebeuren zou hij roepen :I'm glad I have never had sexual relations with this woman"quote:Op zondag 14 januari 2007 02:06 schreef ron1970 het volgende:
Ik hoop dat Brian gelijk krijgt, wat zal hij dan flippen.
dat dacht ik ookquote:Op zondag 14 januari 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maareh...even hoor...als die twee het vanavond leuk hebben gehad dan zitten ze daar nu over te praten en dan gaan ze niet obsessief over Nena discussiëren...
Ze hebben gewoon een KUT avond gehad en Nena moet het nu ontgelden![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:58 schreef Day het volgende:
[..] over gisternacht:
Het was ook echt niet toevallig dat Nena(Simpel) na de ruzie met Brian Scan naar beneden geloosd werd voor een openhartig en wij steunen en begrijpen je-gesprek, hoor.
toppie he, genieten geblazen!quote:Op zondag 14 januari 2007 02:18 schreef Suikeroom het volgende:
soms denk ik echt dat nena 14 is ofzo
jij weer blij he ! Suiker Oompjequote:Op zondag 14 januari 2007 02:18 schreef Suikeroom het volgende:
soms denk ik echt dat nena 14 is ofzo
Nena heeft egoïstisch gedrag, et cetera.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
Brian begint een vaag verhaal
Braajen en .NL hebben dus duidelijk zitten "levelen" in hun uurtjes offline...quote:Op zondag 14 januari 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
Brian "je wilt echt niet weten wat voor lelijks Nena over jou zegt, Bart"
Bart "wat dan?"
Brian begint een vaag verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |