Kickje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Noorse singer/songwriter Thomas Dybdahl is een cadeautje voor de muziekliefhebber. Zijn hoge stem, onberekenbare teksten en bijzondere begeleiding (door \'That Great October Sound\') maken het luisteren naar zijn muziek een zeer speciale ervaring.
Zelf werd ik op een gure dag in november vorig jaar door een vriendin gewezen op zijn bestaan. Nog diezelfde avond zou hij optreden in \'de stad\'. Ik besef nu pas wat ik gemist heb, maar het openen van dit topic moet mij in staat stellen mijn smart te halveren.
[ afbeelding ]
Juweeltje is \'A Love Story\'
[..]
Laat hier weten wat je voelde toen je zijn muziek hoorde.. en alle andere dingen die je kwijt wil.
quote:sometimes it`s hard to see the change from where you stand
you wake up in a pool of your own selfpity
you try hard to lose whatever dignity she`s left you with
but maybe it`s time to realise that you`re stained but not weak,
calm but not sleak, she`s out of your league
it`s always been you
speak out your name and try to hold a thought for one damn minute
you told me yourself you`d all appreciate a man of thought
cause this is hightrade out, but you would ever have me do for something new
cause in your own stream of thought betray is all you can, desperate man...
it`s always been you
quote:I often wonder how exciting life would be
If only I would seize the opportunity
To break free of all conventions and comfort
But a worried face soon comes over me
But I am only once, not twice
At the mercy of dice
At the mercy of dice
We went to bed and turned the stereo on low
Heard the timber creek and windows rattled gently
Allthough we smiled there were no words left to say
A soothing draft was all I had for company
At the mercy of dice
At the mercy of dice
Tnx, dankzij jouw bericht nu ook kaartjes voor april.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:31 schreef Obiekulu het volgende:
Tickets binnen voor april, in Utrecht.
Aanrader hoor!
Leuk!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Tan het volgende:
[..]
Tnx, dankzij jouw bericht nu ook kaartjes voor april.Hopelijk gaat het ook gewoon door enzo.
Ik las het ja, het is al drie keer verzet... Het lijkt me echt supertofquote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Leuk!
En laten we het inderdaad hopen.. het Metropole Orkest staat al twee jaar te trappelen, ik denk dat het heel bijzonder wordt.
Binnen, ziet er geweldig uit. Goede kwaliteit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef Obiekulu het volgende:
De zgn October-trilogie is opnieuw uitgebracht op vinyl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop