misschien ben jij wel zo'n type die het stoer vindt om Jan Smit niet leuk te vinden, en dat ook uitdraagt, maar stiekem, net als diie andere 10.000.000 fans van Nederland diep in je hart het liefst zijn muziek hoort..?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Van bejaarden en zwakzinnigen kan ik het nog enigszins begrijpen, maar ik kan werkelijk niet begrijpen dat gewone, vlotte jonge mensen naar zoiets kunnen luisteren........
Dat nummer heet gewoon 'Parijs'.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:17 schreef purmernoord het volgende:
ik vind het nummer over die mooie stad Parijs geweldig! ( weet ff niet hoe de echte titel is )
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:
Jan Smit zou wel tof zijn, perfecte kantinemuziek. De soundtrack voor elke zaterdagmiddag en elk feest.
amen.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Van bejaarden en zwakzinnigen kan ik het nog enigszins begrijpen, maar ik kan werkelijk niet begrijpen dat gewone, vlotte jonge mensen naar zoiets kunnen luisteren........
Inteeltdorp brengt inteeltzanger, brengt inteeltmuziek, brengt inteeltfansquote:Op zondag 14 januari 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Ja na een paar biertjes klinkt alles ineens een stuk beter, hoewel ik Jan Smit zelfs na een hele krat nog niet trek.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Vind je het in de kantine ook niet gezellig dan nipeng?
Altijd een feest als na een gewonnen duel Jan Smit de kantine vult.
* methodmich drinkt geen bier.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:22 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ja na een paar biertjes klinkt alles ineens een stuk beter, hoewel ik Jan Smit zelfs na een hele krat nog niet trek.
wat doe je dan in 'shemels naam in een sportkantine?!quote:
dat is jouw mening.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef nipeng het volgende:
Dat is makkelijk scoren spacemangraig. Het voegt enkel niets toe en vergalt het topic alleen maar.
Laat ik het even duidelijker stellen: dit is geen topic voor kritiek op de muzikale activiteiten van dhr Smit. Ook al vind je het geen muziek.
Daar is nog zat te doen zonder bier hoor. Je kunt ook andere dingen drinken.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
wat doe je dan in 'shemels naam in een sportkantine?!
Het antwoord was 'Stapel Op Jou'.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie weet uit welk liedje de TT komt krijgt eenvan de TS..
Kuyt zingt 'Als de nacht verdwijnt'quote:Op maandag 15 januari 2007 21:03 schreef SCH het volgende:
Als de morgen is gekomen, vind ik helemaal geweldig. Zeker die versie met Dirrukkie Kuyt
Oh jaquote:Op maandag 15 januari 2007 21:56 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Kuyt zingt 'Als de nacht verdwijnt'
Dat mag je uiteraard vinden. Ik denk dat het vooral mensen met een laag IQ zijn die graag generaliseren.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef bloodymary het volgende:
Toch blijf ik van mening dat het vooral mensen zijn met een wat lager IQ die van Jan Smit houden....
Nee, die houden van Kane.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef bloodymary het volgende:
Toch blijf ik van mening dat het vooral mensen zijn met een wat lager IQ die van Jan Smit houden....
Generaliseren of niet, ze noemen het niet voor niets volksmuziek. Ik ken best wat mensen die van Jan Smit houden, dat zijn over het algemeen mensen met lagere opleidingen en intelligentie. Trouwens volgens mij is daar zelfs al eens een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, is vast wel ergens te vinden. En natuurlijk is muziek een kwestie van smaak, maar smaak heb je niet vanzelf, die wordt gevormd door verschillende factoren, zoals onder andere je omgeving en ook intelligentie. En ik blijf er bij dat ik iemand die muziek van Jantje Smit echt mooi vindt (dus niet alleen dronken meelalt, maar het ook koopt en thuis draait) over het algemene niet bijster intelligent is.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Flikker op met je generaliserende opmerkingen. Muziek is een kwestie van smaak en niet van intelligentie of angst voor zelfvertrouwen.
Als je niets zinnigs te melden hebt, post dan niet.
knappe onderbouwing voor een intelligent iemand zeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
nsen die van Jan Smit houden, dat zijn over het algemeen mensen met lagere opleidingen en intelligentie. Trouwens volgens mij is daar zelfs al eens een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, is vast wel ergens te vinden.
De oorzaak voor de agressie moet je niet in de muziek van Jan maar bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, ik blijf er op terugkomen. Deze muziek roept bij mij alleen een bepaalde aggressie op (terwijl ik normaal helemaal niet aggressief ben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |