Binnen haar genre zingt ze prima. Je zou kunnen zeggen dat haar stem minder veelzijdig is omdat ze niet elke stijl goed kan brengen, maar dat geldt voor iedereen die meedoet. En er zijn schoonheidsfoutjes maar ook daar heeft het hele rijtje last van. Veel artiesten sucken live enigszins, en wat je op de radio hoort is 10x ingezongen en geknipt en overgedubt en opgepoetst. Dorine heeft in ieder geval iets eigens, en genoeg om een plaat te maken.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:36 schreef JetFreggel het volgende:
[..]
ok ik was niet volledig, een 67 jarige die niet kan zingen,
gaat dus niet echt om de leeftijd,
maar Henk deed er zo verheven over zo van wow een 67 jarige wint X factor,
als ze goed zong had ze van mij mogen winnen
maar ze zingt niet goed!!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef soylent het volgende:
Ze zingt niet alles naast de tonen, ze pakt bepaalde noten 'blue', alleen moet ze beter leren wanneer dat kan en wanneer dat niet kan.
En NU hou je op!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. In de normale wereld heet dat dus gewoon vals zingen. Want anderskan je dit bij iedereen die auditie doet wel zeggen als ze de tonen niet raken.
Ze komt uit Den Haag toch? Volgens mij woont ze hier vlakbijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef MissJ het volgende:
Respect voor Dorine dat ze zo ver is gekomen![]()
Het lijkt mij een geweldige vrouw.
vond haar in het begin best wel goed, maar vond haar wel steeds eentoniger worden en het klonk ook niet al te zuiver eigenlijk... Dusss vind het wel terecht dat ze er nu uit is.
stadsgenoot
Ja ze woont in Den Haag!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze komt uit Den Haag toch? Volgens mij woont ze hier vlakbij.
Het zit diep hequote:Op zondag 28 januari 2007 22:58 schreef Hapertje het volgende:
Dat Anja door ging vond ik echt een schande!!!!!!!!
Ze had een keer gezegd dat ze elke ochtend een duik neem in de zee, dus ze zal ergens bij de kust wonen.. Vogelwijk kan dus goed, da's hier vlakbij ook..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ze woont in Den Haag!
waar ongeveer denk jij dat ze woont dan..?
vind haar wel een type voor het Benoordenhout of Vogelwijk
Ja... ik vind Anja gewoon een arrogant kutwijf... sorry!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zit diep he.
Prepare for more, bitch.
Ik zou haar best als pleegoma willen, zeker als ze dichtbij woontquote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
Volgens mij is het een schat van een oma
quote:
Helemaal gelijk... maar Anja blijft een takketrol!quote:
dat dus, en een hele diepe buigingquote:Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Terecht eruit, maar ik heb wel respect voor haar.
Nee. Ik gok dat er véél meer talent te vinden is in die groep dan Dorine. En veelzijdiger.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef Andiyan het volgende:
Oh, en een vraagje.
Stel, er was een World Idol voor 60 +'ers. Zou Dorine dan een reëele kans hebben?
Ik geloof écht niet dat het ooit zover komtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Delichris het volgende:
Ik ben benieuwd of ze daadwerkelijk nummers gaat opnemen met vader Abraham, het zou toch wat zijn.![]()
Nee, weet ik. Maar ik zei STEL.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alsof er ook maar iemand op World Idol voor 60 +ers zit te wachten
Dat ontken ik ook niet. En sorry, ik ga niet naar dat soort filmpjes zoekenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar ik zei STEL.![]()
En voor een 60+'er is Dorine wel uitzonderlijk goed. Post eens filmpjes met andere senioren met de X-factor?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |