quote:Dorine
"Een liedje waar een speciale herinnering aan vastzit is 'Melle de Paris' van Jacqueline François. Toen ik in de brugklas van het Gymnasium in Hilversum zat, ongeveer in 1951/1952, kregen wij een nieuwe lerares Frans. Zij kwam de klas in met een pick-up en en draaide Franse chansons voor ons. Prachtig vond ik dat! Zo ging ik van een 4 naar een 7 op mijn rapport.
Onvergetelijke jurk
Op een bonte avond van de school zong ik 'Mademoiselle de Paris'. Dat zal ik nooit vergeten, want ik had geen idee of het iets zou zijn. Daar stond ik dan in een witte nylon jurk, die in het podiumlicht ineens roze kleurde. De toneelmeester draaide er namelijk een mooi roze lampje voor en zo ging er een 'oooh' door de zaal. Dat hoor ik nog steeds. Wat een feest was dat!"
Zal onderhand wel op de site van xfactor staan.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:04 schreef beautiful_world het volgende:
Heeft iemand haar optreden? Ik heb gister niet kunnen kijken.
Michael Jackson een goede zanger? HAHAHA. Die man kan niets meer. Zelfs Madonna zingt nu zuiverder dan hij ooit gedaan heeft!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hoe durf jij Michael Jackson geen goede zanger te noemen?
Ik heb Henk Jan trouwens nooit iets over MJ horen zeggen. Dat moet je er zelf bij verzonnen hebben.
![]()
- http://youtube.com/watch?v=OdXC4NPgqxY
- http://youtube.com/watch?v=Aph67PfHpS8
Ga je mond spoelen, gauw.![]()
*sorry, kon het niet laten als MJ-fan zijnde*
Ontopic: Dorine zong écht slecht vanavond. Haar uitspraak was belabberd, en soms klonk ze ontzettend vals.
Ze moet, anders heb ík een probleemquote:Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als ze vanavond niet in de sing-off zit, dan weet ik het ook niet meer![]()
Dat is de enige reden waarom ze niet in de sing-off moet komenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze moet, anders heb ík een probleem.
Vuige sadistquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ze niet in de sing-off moet komen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Silvieja het volgende:
Ze zong het liedje zo enorm goed. Met zoveel bezielige, overtuiging en breekbaarheid! Geweldig!
En van wie blaat jij dat na? Van Henk zekerquote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Silvieja het volgende:
Ze zong het liedje zo enorm goed. Met zoveel bezielige, overtuiging en breekbaarheid! Geweldig!
Nee! Je hoorde het toch. De manier waarop ze het liedje inzette. WOW! Kippenvel. Geweldig. Dorine is de absolute ster van de hele Xfactor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
En van wie blaat jij dat na? Van Henk zeker
Nou ja, gelukkig is dit soort gezever na vanavond ook afgelopenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee! Je hoorde het toch. De manier waarop ze het liedje inzette. WOW! Kippenvel. Geweldig. Dorine is de absolute ster van de hele Xfactor.
Ik hoop dat je een slechte kloon bent.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee! Je hoorde het toch. De manier waarop ze het liedje inzette. WOW! Kippenvel. Geweldig. Dorine is de absolute ster van de hele Xfactor.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Oh nee Hapertje, niet weer dit hè..quote:Op zondag 28 januari 2007 16:06 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Michael Jackson een goede zanger? HAHAHA. Die man kan niets meer. Zelfs Madonna zingt nu zuiverder dan hij ooit gedaan heeft!
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, anders is er fundamenteel iets mis met Nederlandquote:Op zondag 28 januari 2007 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond voor het laatst hopelijk.
Het zou me echt tegenvallen als ze volgende week er nog in zit.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, anders is er fundamenteel iets mis met Nederland.
Idd. Vanaf het moment dat Dorine op de TV zag dat er een talentenjacht was alquote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK![]()
![]()
![]()
Het heeft veeeeeeeeeel te lang geduurd!
Idd, rare snuiterquote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Opvallend, heel de zaal stond op, behalve haar geliefde coach Henk.
Henk is gewoon een eikelquote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat was inderdaad erg opvallend en vooral ook erg merkwaardig.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zou dat een aanfluiting zijn? Goed, in het geval van Dorine versus Christian, is deze uitkomst logisch, maar waarom zou het an sich een aanfluiting zijn, wanneer een 67-jarige de show zou winnen? Sinds wanneer mogen alleen jonge mensen winnen? Denk eens na.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef JetFreggel het volgende:
vind Christian beduidend beter dan Dorien!!
die Henk denkt ECHT dat ze kan winnen,
wil een 67 jarige X factor winnaar,
leuk gaat de hele wereld over
pfffffff jaaah als aanfluiting van het jaar!!
Het is natuurlijk een zwak argument om te zeggen dat ze moet winnen omdat het dan de hele wereld over zou gaan. Er moet ook nog talent aanwezig zijn en dat heeft Dorine veel te weinig. Het dondert verder niet hoe oud een winna(a)r(es) is, als het ook maar een terechte winst is. In dit geval zou het zeker niet terecht zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom zou dat een aanfluiting zijn? Goed, in het geval van Dorine versus Christian, is deze uitkomst logisch, maar waarom zou het an sich een aanfluiting zijn, wanneer een 67-jarige de show zou winnen? Sinds wanneer mogen alleen jonge mensen winnen? Denk eens na.
Ja Henk's argumentatie was weer ouderwets matig. Bereid dan wat teksten voor, de avond tevoren. Nou is het beoordelen van een optreden sowieso subjectief per definitie. Maar hij moet er gewoon een paar dingen tussen gooien van "Ik kreeg echt kippevel" blala.. Dat kunnen we toch niet controleren maar het klinkt een stuk beter voor het publiek dan ditquote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een zwak argument om te zeggen dat ze moet winnen omdat het dan de hele wereld over zou gaan. Er moet ook nog talent aanwezig zijn en dat heeft Dorine veel te weinig. Het dondert verder niet hoe oud een winna(a)r(es) is, als het ook maar een terechte winst is. In dit geval zou het zeker niet terecht zijn.
ok ik was niet volledig, een 67 jarige die niet kan zingen,quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom zou dat een aanfluiting zijn? Goed, in het geval van Dorine versus Christian, is deze uitkomst logisch, maar waarom zou het an sich een aanfluiting zijn, wanneer een 67-jarige de show zou winnen? Sinds wanneer mogen alleen jonge mensen winnen? Denk eens na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |