maar als niemand het zeker weet , dan kan alles toch ook kloppen wat word verteld?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:42 schreef skope het volgende:
experts amahoela, iedereen kan zo een antwoord geven
't is helaas wel het meest logische antwoord.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:42 schreef skope het volgende:
experts amahoela, iedereen kan zo een antwoord geven
Kelly is een man. Met tieten, een kut en runderintelligentie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:44 schreef Roflbroek het volgende:
Is Kelly een man?
De staande schemerlamp zegt van niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:45 schreef skope het volgende:
dat kan dan wel zo zijn maar jij bent gewoon een sneeuwuil
ja want tevens:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is helaas wel het meest logische antwoord.
De eerste kip heeft eerst in het ei gezeten. Dus het ei was eerst.
Opgelost, slotje...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
Kip of het Ei
Vissen bestaan langer dan landdieren
Vissen leggen Eitjes.
Dus lang voor de Kip bestond, laat zeggen een paar honderd miljoen jaar, bestond het ei al.
Wil je de vraag beter stellen, dan is het,
Wat bestond er eerder?
De kip of het kippenei
Waarop het antwoord duidelijk is, de Kip bestond eerder, zonder kip geen kippenei![]()
Eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef GasTurbine het volgende:
er was zon vogel (vogel X), die liet een ei zakken, door evolutie was dat ei veranderd in een andere levensvorm, en voila, een Kip!
Dat mensen die kkvraag nog stellen zeg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Maakt een omvallende boom wel geluid als er niemand is om het te horen?
God is een hoaxquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
Kip, want die werd door God zo op de aarde neergezet. Samen met een haan.
Daarom verzwijg je deze ookquote:
nee ik zag opeens dat het onzin isquote:
ouwehoerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef TheYoung1 het volgende:
En dan komt er iemand met het goeie antwoord , en dan?
Bof, dan weet je het.
En dan?
Kut topic, laat ik dat ook es gezegt hebben dan...
smeerkees,quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:45 schreef Renesite het volgende:
De omeslet.
't is sowieso vrij onzinnig om te gaan discussiëren over welk van de twee er het eerst was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee ik zag opeens dat het onzin is
Neuken kan ook heel onschuldig zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
smeerkees,
een onschuldig topic en jij stuurt gelijk aan op een neukpartij.
Leg jij eens een kippenei door je 'mannelijkheid'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef Jordy-B het volgende:
De haan is wel 'n ei. Dus 't ei was eerst.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg jij eens een kippenei door je 'mannelijkheid'
Oh, en de haan is nodig om een kip een ei te laten leggen..., btw.
Neee, eerst was de heerscher van het heelal er die god aan heeft gesteld voor 'de job'quote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef Harmen1984 het volgende:
God was er eerst.
Moet ik het je nog 1 keer uitleggen?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Een haantje, dat is toch cock int Frans...Natuurlijk komen daar kiekens van, maar dan heb je wel weer een kip nodig anders kan die haan weer niets met zn cock...
Wat een kutvraag wat een leuk topic!!![]()
Nee dit is voormij allemaal al bekend, heb hier al een topic overgemaakt, en hier ook antwoord op gehad, iedereen denkt weer eens cool te doen, dus. ach. laat ze maarquote:
Ja ja ja doe doe, asjeblief. Ik verveel me 5x in de rondtequote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik het je nog 1 keer uitleggen?
God was een rare vent. Die creerde alles met de beweging van een hand..... Need I say more?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef Harmen1984 het volgende:
God was er eerst.
Kijk. Een haan neukt de kip niet in haar kut om een ei te krijgen. Anders wou ik graag een kip zijn. Een haan is er dus voor niets, alleen voor vlees en om de buren te irriteren bij het krieken van de dag.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja ja ja doe doe, asjeblief. Ik verveel me 5x in de rondte![]()
Kijk en leer... een kip hoeft, of moet, dus maar 1 x genomen te worden door een haan om eieren te kunnen leggen. Wat die haan of kip er verder op los wippen is bijzaak.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk. Een haan neukt de kip niet in haar kut om een ei te krijgen. Anders wou ik graag een kip zijn. Een haan is er dus voor niets, alleen voor vlees en om de buren te irriteren bij het krieken van de dag.
Door de evolutie!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Kijk en leer... een kip hoeft, of moet, dus maar 1 x genomen te worden door een haan om eieren te kunnen leggen. Wat die haan of kip er verder op los wippen is bijzaak.
Misschien dat je daarom graag een kip zou zijn?
Maar die haan moet dus wel eerst die kip nemen, ergo, er moet dus eerst een haan, die ook uit een kippe-ei komt, en een kip, wat ook uit een kippe-ei komt, zijn...Kun je het nog volgen?
Eigenlijk zou de vraag dus kunnen zijn, waar kwamen de eerste neukende kip en haan vandaan!?
![]()
Yup, pcies, evolutie. Dus god valt al af....kuiken wat het is wasquote:
Een van de betekenissen van 'ei' is 'sufferd'...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg jij eens een kippenei door je 'mannelijkheid'
Oh, en de haan is nodig om een kip een ei te laten leggen..., btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |