Netjes wachten tot ik het punt geef he, vlegel!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:27 schreef Mark_V het volgende:
Mijn eerste punt sinds de reset trouwens![]()
Die zit in je been.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:34 schreef DiviFilius het volgende:
ik vind Quadraceps mooi klinken. ( geen idee of het een spier is en waar ie zit )
Vraag beantwoorden jijquote:Op zondag 14 januari 2007 01:38 schreef Etcetera het volgende:
ah toeoeoe?
Ok muts, hij is nu officieel FOUT, dus raden met je donder!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef Etcetera het volgende:
ja, knurft, lees ff... ik zei al monnikskapspier maar ik mag niet nog een keer raden voor je het goed/fout keurt
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:32 schreef Mark_V het volgende:
Ik ben nogal zatjes dus dat is nooit een goed idee.....
Dan word je vriendelijk doch dringend verzocht dit topique niet meer te vervuilenquote:
dit was uitstekend voer voor in SC, en nu verbagger jij het topiquequote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef Mark_V het volgende:
De buurvrouw stond hier net voor de deur of ze de foon kon gebruiken, ze was net in elkaar gebeukt door haar (ex)vriend. Ik wil in een normale buurt wonen....
Dat ik, wanneer ik nuchter ben, voldoende beheersing heb om hier niet mijn hele dag door te brengen....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
rotator cuff?
Je komt hier alleen als je zat bent? wat zegt dat over AKQ ?![]()
Dan zet je in het slowchattopic naar een linkje naar mijn kwaliteitspostsquote:Op zondag 14 januari 2007 01:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit was uitstekend voer voor in SC, en nu verbagger jij het topique
maar da's idd niet erg friswij hebben ooit eens buren gehad, hebben we de vrouw echt horen gillen. dat was eng
Je bent een voorbeeld voor velenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat ik, wanneer ik nuchter ben, voldoende beheersing heb om hier niet mijn hele dag door te brengen....
Mijn hele leven al.....quote:
Het is dus de LETTER-spier.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:53 schreef erkel het volgende:
Vorige periode net Anatomie gehad en ik kan er gewoon niet opkomenHoe triest is dat
quote:Helaas willen mijn volgelingen (in het bijzonder de vuile en afvallige etcetera) mijn woord niet in het SC topic openbaren
Ik kan de onderdelen van de spier zo opnoemen (als we het tenminste over dezelfde hebben)quote:
Mooi zo, dan blijft mijn wijsheid tenminste bij de mensen die het kunnen waarderen (en jou helaasquote:Op zondag 14 januari 2007 01:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]je verdiende loon
en je weet dat ik nu helemaal niks meer ga linken van jou in SC![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:02 schreef DiviFilius het volgende:
Delta-spier ?
Educated guessingquote:Op zondag 14 januari 2007 02:04 schreef DiviFilius het volgende:
haha, tja die hint van '4de van een reeks' en dan 'letter' hielp wel
Ik bid nu al dat ik over 10 jaar geen erkel aan mijn bed heb staan als ik ziek benquote:Op zondag 14 januari 2007 02:05 schreef erkel het volgende:
OOOWJAAH....deltoideüs
Gelukkig voor jouw studeer ik geen Geneeskundequote:Op zondag 14 januari 2007 02:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik bid nu al dat ik over 10 jaar geen erkel aan mijn bed heb staan als ik ziek ben
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mooi zo, dan blijft mijn wijsheid tenminste bij de mensen die het kunnen waarderen (en jou helaas)
Ah dan weet je vast wel wat ik moet doen met een overbelaste deltaspier?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig voor jouw studeer ik geen Geneeskundewel Bewegingswetenschappen
Nee, want ik zit nog maar in het eerste jaar. Maar mijn lekenadvies is: Veel Rustquote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah dan weet je vast wel wat ik moet doen met een overbelaste deltaspier?
Je zou toch denken dat ze blij was dat ik hier niet veel meer kwam, gaat ze ook weg.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Etcetera het volgende:
dingflofbips oid
en Lienekien komt hier niet meer... ik weet niet waarom, PM haar anders?
ben ik toch niet de enige die die kutslogan nooit meer uit zn kop krijgtquote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Mark_V het volgende:
dingflofbips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |